home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 459 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Dansk fodbold
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 Udprint
Forfatter Emne: Dansk fodbold  (Læst 55045 gange)
Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dansk fodbold
« Svar #330: 30 Aug 2008, 14:12 »

Begynder at se godt ud for dansk fodbold kan vi fortsætte med at gøre det godt i europa så er der måske ikke så lang tid til at vi kan have 2 hold med i kval til CL næste år glider pointene fra 2004/2005-sæsonen ud hvilket er godt for os mens Belgien og Grækenland som ligger foran os mister en del point fordi de begge havde en god sæson i 2004/2005 http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Int.fodbold/2008/08/29/100846.htm
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dansk fodbold
« Svar #331: 16 Maj 2009, 01:17 »

http://tv2sport.dk/node/32578

Det forslag må være kommet fra nogen bitre OB eller FCM tilhængere, over at deres eget hold aldrig vinder guld. Grin

Og for at vende tilbage til seriøsiteten, så takker jeg nej til det forslag, de kommer med der. Skal der endelig ændres på noget, så udvid ligaen til 16 hold og gå tilbage til pro søndag kl. 15. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk fodbold
« Svar #332: 16 Maj 2009, 01:20 »

Slutspil skal det aldrig blive! Det underminere fuldstændig hele grundlaget for en spændende sæson i mit hoved. Hvad er meningen med at kæmpe for at blive nummer 1 i grundspillet, hvis man som nummer 8 kan komme ind og tage røven på alle de andre?
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Dansk fodbold
« Svar #333: 16 Maj 2009, 03:28 »

Slutspil, meh nej tak >: så hellere bruge tid og energi/penge på en turnering for de små hold (2. divisionerne og 1. division) som kan vinde lidt penge der, ville imo gøre mere for fodbolden i danmark.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Dansk fodbold
« Svar #334: 29 Jun 2009, 19:37 »

HB Køge får ny assistentræner i den tidligere Bolton spiller og spilleragent Per Frandsen.
Synes det er en klog mand at hente ind, han har et fint netværk i kraft af at være agent og udlandsprof.
Desuden har han store ambitioner:

http://www.bold.dk/nyt/Per-Frandsen-assistenttraener-i-HB-Koege
Logged

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Dansk fodbold
« Svar #335: 29 Jun 2009, 19:41 »

Hvilket indkøb synes I er bedst indtil videre?
Personligt synes jeg, Lorentzen til Randers, Nilsson til Brøndby, Chanko til AAB og Bech til Silkeborg er fornuftige handler ind til videre.
Logged

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dansk fodbold
« Svar #336: 29 Jun 2009, 19:47 »

Bech til Bech og Lorentzen til Hestene er helt klart de mest interessante handler indtil videre i mine øjne Wink
Logged


b0n
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Dansk fodbold
« Svar #337: 29 Jun 2009, 19:48 »

Jeg forstår ikke AGF, at man ikke køber en ny hørje back, efter som de ikke kunne bruge Arthur Sorin mere, men de har to som os kan spille der, men Ulrik Lindkvist  er ikke god nok, og har tit nogle små skader. imens Frederik Krabbe er en ung og god spille, og er langt bedre end lindkvist, men det dårlig ved krabbe er han spiller for hårdt og det koster mange gule og røde kort af sig, derfor mener jeg de skal hent en ny hørje back! :O - men der kommer, vist ikke nogen spiller overhovedt til klubben her i sommerpausen.
Logged

- AGF, Since 1996

- Manchester United, Since 1996

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Dansk fodbold
« Svar #338: 29 Jun 2009, 19:51 »

Jeg forstår ikke AGF, at man ikke køber en ny hørje back, efter som de ikke kunne bruge Arthur Sorin mere, men de har to som os kan spille der, men Ulrik Lindkvist  er ikke god nok, og har tit nogle små skader. imens Frederik Krabbe er en ung og god spille, og er langt bedre end lindkvist, men det dårlig ved krabbe er han spiller for hårdt og det koster mange gule og røde kort af sig, derfor mener jeg de skal hent en ny hørje back! :O - men der kommer, vist ikke nogen spiller overhovedt til klubben her i sommerpausen.
Der kan jeg godt være enig med dig, evt. en Daniel Wass eller Randrup, som højst sandsynligt kommer i overskud hos Brøndby kunne være en god løsning, dog synes jeg at Krabbe gør det rigtig godt!
Logged

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

b0n
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Dansk fodbold
« Svar #339: 29 Jun 2009, 19:54 »

Der kan jeg godt være enig med dig, evt. en Daniel Wass eller Randrup, som højst sandsynligt kommer i overskud hos Brøndby kunne være en god løsning, dog synes jeg at Krabbe gør det rigtig godt!

Det synes jeg os selv at han gøre, men det er de gul kort og hans måde at spille på, der os gør at jeg synes der skal hentes en ind der til, ved ikke helt med Wass og Randrup, hvis AGF skal være med i toppen skal det os være en top spiller.

Er AGF fan.
Logged

- AGF, Since 1996

- Manchester United, Since 1996

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Dansk fodbold
« Svar #340: 29 Jun 2009, 19:57 »

Det synes jeg os selv at han gøre, men det er de gul kort og hans måde at spille på, der os gør at jeg synes der skal hentes en ind der til, ved ikke helt med Wass og Randrup, hvis AGF skal være med i toppen skal det os være en top spiller.

Er AGF fan.
Jeg synes I AGF'er stiler utrolig højt, fedt at se. Men nogen gange må man hente en lidt dårligere spiller ind, markedet i DK og omegn er ikke speciel stort i år.
Logged

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

b0n
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Dansk fodbold
« Svar #341: 29 Jun 2009, 20:04 »

Jeg synes I AGF'er stiler utrolig højt, fedt at se. Men nogen gange må man hente en lidt dårligere spiller ind, markedet i DK og omegn er ikke speciel stort i år.

Vi har jo os fået nu træner, hvis du ikke viste det Smiley.
Men ja, giver dig ret, men jeg kan man lige så godt bruge krabbe end og hent wass ind og sådan synes jeg.
Logged

- AGF, Since 1996

- Manchester United, Since 1996

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Dansk fodbold
« Svar #342: 29 Jun 2009, 20:10 »

Vi har jo os fået nu træner, hvis du ikke viste det Smiley.
Men ja, giver dig ret, men jeg kan man lige så godt bruge krabbe end og hent wass ind og sådan synes jeg.
Nå har I det? Hvad mon han hedder? Er han skaldet? Smiley
Wass vil højst sandsynligt gøre det fornuftigt nok, med hans offensive raids og gode sparketeknik.
Logged

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

jona
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Dansk fodbold
« Svar #343: 04 Jul 2009, 23:10 »

Om du holder deg skadefri og fortsetter det gode spillet for RBK, tror du det er en mulighet for at du blir å finne i den danske troppen til VM i Sør-Afrika?

- Det er mange gode spillere i Danmark, spesielt i midtforsvaret, men selvfølgelig håper jeg å kunne komme med i troppen til VM når Danmark forhåpentligvis kvalifiserer seg. Det er dog vanskelig å gjøre seg bemerket i Norge, for det er ikke mange som ser mot nord når de skal finne spillere.

Og innrømmer at seieren mot Brøndby i fjorårets UEFA-cup-kvalik gjorde godt:

- Det var derfor meget viktig for meg at vi i fjor vant over Brøndby så folk i Danmark kunne se hva Rosenborg og jeg selv personlig står for. Det er mange som ikke hadde tro på meg fordi jeg ”bare” spilte i FC Nordsjælland i Danmark og ikke slo gjennom i Italia. Men her i Norge har jeg gjort det riktig godt og det vil forhåpentligvis øke mine sjanser for landslagsfotball i den kommende tid betraktelig – derfor er det også meget viktig for meg at vi kommer i Europa League hvor det er gode muligheter for å promotere seg selv, avslutter Stadsgaard.

Les mer: Intervju med Stadsgaard

---

Ble av mange Rosenborg-supportere (meg selv inkludert) ansett som en av våre beste spillere i fjoråret og han har vært meget god i år også. Måske Tippeligaens aller beste midtstopper - faktisk ser jeg ingen som er bedre. Hvordan er oppfatningen av Stadsgaard i Danmark nå egentlig?
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dansk fodbold
« Svar #344: 05 Jul 2009, 12:46 »

Tror faktisk Stadsgaard er "glemt" i den almindelige danske fodbold-fans opfattelse. Han har aldrig været inde omkring det danske landshold, og lige nøjagtigt den plads er måske en af de bedst besatte på landsholdet, så det er en svær position at finde nåleøjet på. Samtidigt har jeg indtrykket af, at hans spillestil ikke er lige det Morten Olsen søger i en central forsvarsspiller. Bl.a. kom Michael Gravgaard først med til Sveriges-kampen, efter et par afbud, selvom han spillede fast i HSV i foråret, og så vidt jeg husker, er Stadsgaard endnu mere "primitiv" og knapt så teknisk stærk.
Logged

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010