home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 358 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Dansk fodbold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Dansk fodbold  (Læst 54969 gange)
ForzaBiancocelesti
Gæst
 
Sv: Dansk fodbold
« Svar #15: 07 Mar 2006, 20:53 »

Jeg tror at top 4 vil være uændret når sæsonen er slut.
måske bytter Brøndby og FCK plads, det kommer an på hvor hurtige spillerne i FCK er til at omstille sig en ny spillestil.
Nedrykkerne må være SønderjyskE og Horsens.
SønderjyskE har ikke vist det store siden de fik Morten Bruun, og Horsens skal score mere for at have en chance.
Jeg tror at Ove Pedersen kan holde AGF oppe, og Silkeborg vil nok ikke få mange point i starten, men når Kim Olsen kommer tilbage skal de klare sig...
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dansk fodbold
« Svar #16: 07 Mar 2006, 21:28 »

Men okay, AGF er lidt svær at forudsige. Med en rutineret træner, der ellers har skaffet reultater gennem årene, så kunne det være de fik et godt forår.

Eller hvad?

Hvad siger I??


Tror faktisk ikke Ove Pedersen kommer til og gøre en så stor forskel. En rigtig god træner, der sikker kan føre AGF frem på længere sigt, men jeg tror faktisk at AGF skal en tur ned.
SønderjyskE får det svært, det samme gør Horsens, men jeg tror ikke at både Horsens og SønderjyskE rykker ned, en af dem skal nok klare sig.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Kudska
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dansk fodbold
« Svar #17: 07 Mar 2006, 21:35 »

Min top 4 efter 33 runder se sådan her ud:

Nr. 1  Bif
Nr. 2  Fck
Nr. 3  OB
Nr. 4  Viborg

Og de to nedrykker er:

Nr. 11  AGF
Nr. 12 Horsens
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dansk fodbold
« Svar #18: 07 Mar 2006, 21:48 »

=> Thore

Hvem skulle det så være?

Ikke fordi jeg er efter dig fordi du er SIF-fan, men de kunne godt være en kandidat i mit hoved.  Græder
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dansk fodbold
« Svar #19: 07 Mar 2006, 22:05 »

=> Thore

Hvem skulle det så være?

Ikke fordi jeg er efter dig fordi du er SIF-fan, men de kunne godt være en kandidat i mit hoved.  Græder

Tja SIF er jo helt klar en mulighed, men jeg tror AGF tager turen ned med enten Horsens eller SønderjyskE. Hvis man ser på holdene har AGF jo (efter min mening) den bedste trup. Men de har jo gang på gang bevist at de ikke har noget sammenhold, måske har træner skiftet hjulpet på det, men jeg tror det ikke.
I Silkeborg har de ikke de bedste spiller, men de kæmper skide godt, og hvis Kim O. kommer tilbage i samme form som sidste år, kan det jo ikke gå galt.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dansk fodbold
« Svar #20: 07 Mar 2006, 22:21 »

Tja SIF er jo helt klar en mulighed, men jeg tror AGF tager turen ned med enten Horsens eller SønderjyskE. Hvis man ser på holdene har AGF jo (efter min mening) den bedste trup. Men de har jo gang på gang bevist at de ikke har noget sammenhold, måske har træner skiftet hjulpet på det, men jeg tror det ikke.
I Silkeborg har de ikke de bedste spiller, men de kæmper skide godt, og hvis Kim O. kommer tilbage i samme form som sidste år, kan det jo ikke gå galt.

Jeg er faktisk tilbøjelig til at give dig ret. Der har været så meget ballade i ledelsen i AGF, og da der mig bekendt ikke er skiftet ud i klubbens top, er der meget der taler for at balladen vil fortsætte.
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dansk fodbold
« Svar #21: 07 Mar 2006, 22:24 »

Jeg er faktisk tilbøjelig til at give dig ret. Der har været så meget ballade i ledelsen i AGF, og da der mig bekendt ikke er skiftet ud i klubbens top, er der meget der taler for at balladen vil fortsætte.

Har der ikke også været noget ballade, med nogle spiller der kritiserede Ove Pedersen?, det mener jeg, jeg har læst for en lille måneds tid siden.
Det ser ikke alt for godt ud. Tror heller ikke det hjælper og have Brian Steen som sportsdirektør.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dansk fodbold
« Svar #22: 07 Mar 2006, 22:26 »

Det ser ikke alt for godt ud. Tror heller ikke det hjælper og have Brian Steen som sportsdirektør.

Nej, han sparker sikkert bare folk ned hvis de er uenige   funny  funny  funny  funny  funny
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dansk fodbold
« Svar #23: 07 Mar 2006, 22:32 »

Nej, han sparker sikkert bare folk ned hvis de er uenige   funny  funny  funny  funny  funny

Ja og hvis det ikke hjælper kalder han på Tøfting, også begynder de og uddele skalder  funny
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Dansk fodbold
« Svar #24: 08 Mar 2006, 00:24 »

Ja og hvis det ikke hjælper kalder han på Tøfting, også begynder de og uddele skalder  funny
Vi kunne også bare sende bud efter Jokovic, han plejer jo også at være god til løsning af problemer på en pædagoisk måde Opstemt
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dansk fodbold
« Svar #25: 12 Mar 2006, 16:54 »

Sådan 2-3   Thumbs Up Grin
Dejlig og se vores nye angriber banker to mål ind, kan være han laver en Kim Olsen  Cool

Så satser vi lige på 2-2 i Aalborg, og farvel til bunden. (i hvert falde indtil næste runde)
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dansk fodbold
« Svar #26: 15 Mar 2006, 19:39 »

Så skal der snart ses fodbold igen.
På lørdag går det løs med Silkeborg - Brøndby, den skal jo desværre spilles i Viborg, det bliver helt sikkert en svær kamp, men vi har jo gode erfaringer fra Viborg stadion  Thumbs Up, det betyder desværre også, at jeg ikke kan komme på stadion, da der er halv langt til Viborg  ticked off

Det bliver også spændende med de to kampe der kommer mellem FCM og AGF over de næste par uger. Jeg tror FCM napper 6  point og rykker væk fra bunden. Det betyder så også at AGF for alvor kan komme i problmer dernede under stregen  Rullende Øjne
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dansk fodbold
« Svar #27: 15 Mar 2006, 20:13 »

Så skal der snart ses fodbold igen.
På lørdag går det løs med Silkeborg - Brøndby, den skal jo desværre spilles i Viborg, det bliver helt sikkert en svær kamp, men vi har jo gode erfaringer fra Viborg stadion  Thumbs Up,

Ja, det skal nok blive en god kamp Wink

Tror på en 1-2'er  Cool

Noget af en start, der er kommet i SAS-ligaen 'var
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dansk fodbold
« Svar #28: 15 Mar 2006, 20:15 »

Noget af en start, der er kommet i SAS-ligaen 'var

Det må man sige, kamp i toppen, og en virkelig spændende bundgysser, man kan ikk kræve meget mere.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dansk fodbold
« Svar #29: 15 Mar 2006, 20:26 »

Det må man sige, kamp i toppen, og en virkelig spændende bundgysser, man kan ikk kræve meget mere.

Det skulle da lige være at jeg tipper rigtigt på kampene  Grin

Havde "kun" 2 ud af 5 rigtige, nemlig Brøndby og Silkeborg. Cool
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 [2] 3 4 ... 24 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010