home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 649 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Barcelona-Chelsea
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Barcelona-Chelsea  (Læst 4595 gange)
DeBuur
Manager

Barcelona-Chelsea
« : 06 Mar 2006, 19:57 »

Barcelona har de bedste muligheder for at vinde denne kamp - men de er oppe mod verdens bedste træner og hvem kender ikke "englændernes" fighter hjerte - jeg tror ikke kampen bliver flot men der er garanti for total spænding - jeg tipper Barca til at vinde 2-1

YNWA

absalonsen
Gæst

Sv: Barcelona-Chelsea
« Svar #1: 06 Mar 2006, 20:19 »

Jeg skrev i Chelsea-Barcelona tråden, at jeg ville satse gele min FM balance på en Barca sejr, det holder jeg stdaig på.. Så 1-0 til Barca.
Joe Cole bliver smidt ud, samt Mourinho bliver bortvist.

Thore
Manager

« Svar #2: 06 Mar 2006, 20:28 »

3-2 til Barcelona

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 06 Mar 2006, 20:35 »

2-0 i Barcas favør.

På et ordentligt græstæppe er catalanerne for stor en mundfuld :-)

mvh,
mathias

Mudski
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 06 Mar 2006, 20:37 »

jeg er helt enig med jer alle sammen,, men tror at resultatet bliver mere ekstremt.

tror den ender 4-2 til Barcelonas

Barcelona

arsenalistic
Manager

« Svar #5: 06 Mar 2006, 20:46 »

Barca er simpelthen for store for Chelsea på hjemmebane. Mon ikke at Barca kommer frem og scorer mindst 2 og tvivler på at Chelsea kan garne 3 gange, hvis i forstår?  Thumbs Up

Go you Gunners!

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #6: 07 Mar 2006, 11:39 »

Barca er stærke hjemme, så jeg er slet ikke i tvivl om at de vinder kampen med 2-0 over CSKA LONDON.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det bliver heller ikke meget vi for at se til Glen Johnson i aften  Grin Grin Grin

Chelsea-stjerne glemte passet

FODBOLD: Glen Johnson må se aftenens Champions League-brag mod Barcelona hjemme fra sofaen, efter han glemte sit pas
Jakob Rohde-Brøndum - 8:38 - 7. mar. 2006

Chelseas Glen Johnson glemmer sent søndagens afrejse fra Gatwick til Barcelona.

Den 21-årige back havde glemt sit pas og måtte derfor se holdkammeraterne rejse til Barcelona fra afgangshallen.

Glen Johnsons kontrakt med Chelsea udløber til sommer, og episoden kan meget vel betyde et endeligt farvel til den tidligere West Ham-spiller.

For i stedet for at booke backen på senere fly, blev Glen Johnson beordret til at spille en reserveholdskamp mod Coventry mandag aften.

Jose Mourinho har ikke haft brug for backen i det meste af sæsonen, men defensive problemer havde ellers åbnet op for spilletid i Barcelona.

Pas-forglemmelsen er ikke den første besynderlige opførsel fra Glen Johnsons side. Tidligere på sæsonen sad han udenfor, efter han brækkede hånden ved at slå den ind i en væg. Og under en træningssamling med U21-landsholdet blev han sendt hjem på grund af attitude-problemer.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7: 07 Mar 2006, 16:52 »

Jeg glæder mig som et lille barn til kampen! Det bliver godt at se Barca udspille et Chelsea hold på Nou Camp, hvor tilskuerne buer når Chelsea spillerne smider sig og tuder, og der bliver flydende godt angrebsspil fra Barca's side. Rikjard vil ikke sidde tilbage og spille defensivt, som andre ellers kunne finde på  Hævet Øjenbryn

Fed kamp, og sikker sejr til Barca.. 2-0, måske mere Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

absalonsen
Gæst

« Svar #8: 07 Mar 2006, 17:03 »

Så har jeg spillet...
Eto'o skal scorer flere end Brogba (+ en 2+ måls sejr til Villarreal)...

Smith
Gæst

« Svar #9: 07 Mar 2006, 17:06 »

Jeg skrev i Chelsea-Barcelona tråden, at jeg ville satse gele min FM balance på en Barca sejr, det holder jeg stdaig på.. Så 1-0 til Barca.
Joe Cole bliver smidt ud, samt Mourinho bliver bortvist.

Helt enig i at Barca vindet 1-0, men det er nu Men det er nu Carvalho der bliver smidt ud og Morinho med, jeg glæder mig, men skal i klub så kan ikke nå optakten ;(

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #10: 07 Mar 2006, 17:36 »

Barca er simpelthen for store for Chelsea på hjemmebane. Mon ikke at Barca kommer frem og scorer mindst 2 og tvivler på at Chelsea kan garne 3 gange, hvis i forstår?  Thumbs Up

...

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11: 07 Mar 2006, 17:47 »

...

Endnu engang et intelligent og sagligt indlæg fra dig Hcan Grin  Thumbs Up

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #12: 07 Mar 2006, 17:51 »

altid  crazy

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #13: 07 Mar 2006, 17:57 »

Kampen i aften? tjaeh, tjoeh.

Mourinho møder op til kampen. Kommer med et par kommentarer i pressen. Rijkaard svarer igen, og så begynder bitchfighten. En meget belastende, og irriterende fight de to har. At Rijkaard har sagt at man skal lade Mourinho være, giver jeg ærlig talt ikke meget for. Kommer disse to personligheder op i en lille strid, bliver de ulidelig. Deres små stridigheder var muligvis sjove osv. før for ca. 1 år siden, men nu er det altså for meget. Jeg er mere end villig til at ofre 1 eller 2 kroner på en slikkepind, så de begge kan holde kaje. De kunne lære noget af den gode Cruyff, som altid stod på en sidelinje med en slikkepind i munden.

I Onside vil de helt sikkert belyse denne sag endnu mere, og omtale den som en kamp i kampen. En nøglekamp, som de formentligt vil kåre den.

Kampen vil jeg ikke spå mig om. Men Chelsea vinder formentligt 2-0, på et mål fra Frank Lampard i overtiden, som snitter en Barca spiller i ryggen, og skifter retning.

Herefter kommer disse bitchfights igen. Barcelona spillerne udtaler diverse ting i medierne om CFC, og Rijkaard kritiserer CFC. På dette tidspunkt, er langt største delen af os egentligt ligeglade. Men så bevæger CFC og Mourinho sig, og så kommer vi for alvor op af stolen, og så er det Mourinho, der er idioten, selvom han egentligt kun forsvarede sig selv, men næææh. Han er skurken, og det vil han forblive i lang tid. Ergo er det, som bare SKAL have skylden hver eneste gang.

Btw, så kan jeg ikke lide folk, der modsiger mig Grin

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14: 07 Mar 2006, 18:03 »

Kampen vil jeg ikke spå mig om. Men Chelsea vinder formentligt 2-0, på et mål fra Frank Lampard i overtiden, som snitter en Barca spiller i ryggen, og skifter retning.

Det er det eneste jeg er enig med dig i, i dit indlæg Smiley.. Det skulle ikke undre mig om det sker, jeg tvivler dog denne gang, da Barca har alt for gode angrebsspillere til at de ikke scorer mod en Chelsea defensiv der har været rystende den sidste måneds tid.

Rikjard er slet ikke en type der vil brokke sig til medierne og bitche helt vildt, og udtale det ene eller andet om Chelsea og Mourinho. Heldigvis finder der mange mange mange folk over Mourinho's niveau Wink

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010