|
Guldbrand
Gæst
|
|
4
hmm.. har du kigget op i højre hjørne ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fjedder
|
|
jeg har fundet alle 5 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Guldbrand
Gæst
|
|
har fundet alle 5  Det er ikke nok bare at sige du har fundet alle 5.. Du skal også nævne dem.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
andersfa123
Gæst
|
|
hmm.. har du kigget op i højre hjørne ?
Jeg har fundet 4: Pilen Fuld tid fraBolden i OB og minimer stregen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
Kreativ tråd :-)
1. Minimer-knappen mangler 2. "fra" mangler 3. Bold mangler ved Absalonsen 4. Pil til højre mangler 5. Celsius mangler
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aab4ever
|
|
1. Grade tegnet ved siden af 24 (Grader) 2. Fodbolden ved siden af Johan absalonsen 3.ordet fra ved siden af Fuld tid 4.minimer knappen 5.pil til højre
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aab4ever
|
|
Øv united-styrer var lige hurtigst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Buschaka
|
|
alle fem fundet...
1. Minimere logoet top højre hjørne 2. Bolden ved Johan Absa. 3. der hvor der skal stå Fuld tid FRA hefølge stadion 4. Pilen oppe ved Fortsæt 5. temperatur betagnelsen (C*)
|
|
|
|
|
|
BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan
|
|
|
|
|
andersfa123
Gæst
|
|
Jeg har også fundet dem:  Og her er mine 2: Den rigtige:  Fejlene: 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
1. Straffesparksplette n mangler. 2. Der står ikke det samme i søgefeltet. 3. Ved målmanden, mangler der et "%" 4. Der står kun "iverpool" - der skal stå "Liverpool" 5. Kalenderen er der ikke på begge.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
andersfa123
Gæst
|
|
1. Straffesparksplette n mangler. 2. Der står ikke det samme i søgefeltet. 3. Ved målmanden, mangler der et "%" 4. Der står kun "iverpool" - der skal stå "Liverpool" 5. Kalenderen er der ikke på begge.
Jo de er der på den der er rigtig, men anyway, din tur 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Jo de er der på den der er rigtig, men anyway, din tur  Nede i højre hjørne.  Jeg gider sgu' ikke poste, en anden må gerne.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
andersfa123
Gæst
|
|
Nede i højre hjørne.  Jeg gider sgu' ikke poste, en anden må gerne. Ja de er der på den øvertse !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Ja de er der på den øvertse !
Og? Den er ikke på begge, man kan også se at du har fjernet den. Men lad os stoppe vores diskution - for jeg har ret! Next please.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
andersfa123
Gæst
|
|
Og? Den er ikke på begge, man kan også se at du har fjernet den. Men lad os stoppe vores diskution - for jeg har ret!
Next please.
Øhh er du helt væk ??  Kalenderen nede i højre hjørne er på det rigtige billede ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|