Ja så blev det min tur til at prøve lykken med en blog. Dette er så min første blog her på siden. Jeg har tidligere skrevet historier på andre FM sider på nettet bl.a fmkickoff.com som jo desværre ikke er i blandt os længer

Der vil nok komme både stave og skrive fejl og vil komme til at mangle både punktummer og kommaer, men ingen er jo perfekte

Nå spøg til side. Da dette er min første blog vil der nok være mange af ideerne i har set fra andre blogs, men det er fordi jeg synes det var nogle ting jeg kunne bruge så det er bare ros til dem der har lavet dette

Jeg har i et par dage gået lidt med tanken om at starte helt fra bunden med et hold. Dette fik jeg mere lyst til da jeg læste "Røven af 4. Division!" og derfor bliver der nu lavet en historie. Jeg har ikke tidligere prøvet de helt små hold rigtig, kun noget med et par måned, og derfor ve jeg ikke om denne blog bliver særlig lang, men det håber jeg.
Lidt fakta om spillet:Alle ligaer i: Danmark, England, Tyskland
De 2 bedste i: Spanien
Den bedste i: Norge, Sverige, Skotland, Italien
Alle spiller fra: Nordirland, Irland, Wales
Database: Stor
Jeg kører på dansk sprog og med danske kroner
Først var planen at jeg ville starte uden job, men da Peterbroughi 3. Division var det lavest rangeret hold der ikke havde manager faldt valgt på en klub i Conference Syd. Som de fleste sikkert har gætte, hvis man da har læst overskriften er det blevet Sutton United der meget underligt nok høre hjemme i Sutton

Sutton ligger syd for London og er en lille forstad til selve London.
Fakta om Sutton UnitedKlubben har en af de største truppen i hele Conference Syd/Nord hele 26 spiller har truppen her af er 3 målmænd.
Klubbens økonomi er faktisk meget god til trods for at klubben spiller i det der svare til 6. Division. Det er lige før nogle af de danske SAS liga klubber gerne vil bytte økonomien. ca. 700.000 kr. har klubben på bund linjen, det er mere en jeg havde skaffet til Holstebro på 1 sæson

. Og jeg var faktisk næsten ved at falde ned af stolen da jeg så jeg havde hele 70.000 kr. at købe for lønnen er dog ikke den bedste jeg har kun ca. 3.000 tilbage før vi kommer over.

Sutton Uniteds logo ser sådan ud til dem der ikke ved det.
Ja nu vil i sikkert også gerne have en grund til hvorfor netop Sutton United. Det var et svært valg, men da jeg så Sutton Uniteds farver var der vare noget der sagde yes inde i mig og jeg blev især vild da jeg så denne spiller Ali Chaaban var jeg næsten solgt.

Jeg håber meget på at første opdatering kan komme i morgen