home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:24:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 22:07:07 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23598
  0 Brugere, 662 Gæster Online.

Nyeste Bruger: maxwilliams
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Historier og anekdoter fra en svunden tid
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Historier og anekdoter fra en svunden tid  (Læst 16670 gange)
tturbo1
Manager

Sv: Historier og anekdoter fra en svunden tid
« Svar #30: 14 Jan 2008, 17:44 »

Det sjoveste jeg har oplevet er nu dengang jeg sad i Crewet på fmdk og en af de andre Crewmedlemmer, ringende en af brugerne op midt om natten og truede ham med at slå ham ihjel.
Hold kæft en ballade det skabte dengang...

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #31: 14 Jan 2008, 17:48 »

Det sjoveste var da at der var en del der stod undrende tilbage, da BBB stod fast i at det var en sjov aften.

Det sjoveste er vel, at han synes det er 5. klasses niveau, da Absa skriver at det er gay. Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #32: 14 Jan 2008, 17:50 »

Det sjoveste jeg har oplevet er nu dengang jeg sad i Crewet på fmdk og en af de andre Crewmedlemmer, ringende en af brugerne op midt om natten og truede ham med at slå ham ihjel.
Hold kæft en ballade det skabte dengang...

Ja det var sgu sjovt set i bakspejlet... men der var ikke sjovt da vi holdt stormøde så tidligt en søndag morgen, der var virkelig krise i crewet dengang, rygterne kom jo hurtigere end vi kunne nå og få diskuteret det forrige rygte...

SÅ er der nogen der nævner de fightd der var mellem fmf og fmd... ved ikke om jeg synes de var sjove, synes nærmere det var pinligt at man som ansvarlige mennesker kunne komme op og toppes om et spil og nogle links, vorherre bevares kan man kun sige i dag...
Men husker også tidligt at vi på fmd var nogle stykker, bla TTurbo og undertegnede, der prøvede at at række en hånd ud her til siden men det blev hurtigt banket i jorden af andre i crewet...
Men det var en sjov tid, som jeg alligevel ikke savner det mindste...

tturbo1
Manager

« Svar #33: 14 Jan 2008, 18:20 »

Ja det var sgu sjovt set i bakspejlet... men der var ikke sjovt da vi holdt stormøde så tidligt en søndag morgen, der var virkelig krise i crewet dengang, rygterne kom jo hurtigere end vi kunne nå og få diskuteret det forrige rygte...

SÅ er der nogen der nævner de fightd der var mellem fmf og fmd... ved ikke om jeg synes de var sjove, synes nærmere det var pinligt at man som ansvarlige mennesker kunne komme op og toppes om et spil og nogle links, vorherre bevares kan man kun sige i dag...
Men husker også tidligt at vi på fmd var nogle stykker, bla TTurbo og undertegnede, der prøvede at at række en hånd ud her til siden men det blev hurtigt banket i jorden af andre i crewet...
Men det var en sjov tid, som jeg alligevel ikke savner det mindste...
Ja for dælen der var krise den morgen. Især fordi det var Nifo's kronprins, og ingen ville tro på historien i første omgang. Men efter at have hørt optagelsen måtte man jo erkende at historien var rigtig nok.

JKJ
Gæst

« Svar #34: 14 Jan 2008, 18:30 »

Ja for dælen der var krise den morgen. Især fordi det var Nifo's kronprins, og ingen ville tro på historien i første omgang. Men efter at have hørt optagelsen måtte man jo erkende at historien var rigtig nok.

Var han kronprins?? Tror ikke siden var blevet så stor som den er nu hvis han havde siddet i spidsen for fmd i dag...

Men ja der var godt nok panik så det gjorde noget, og vi viste jo som sagt ikke hvad vi skulle tro på og ikke tro på... men tror vi gjorde det rigtige valg dengang...

FCK88
Manager

« Svar #35: 14 Jan 2008, 18:30 »

Er der slet ikk noget JEG skal nævnes for?? crazy

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Don Abramovich
Manager

« Svar #36: 14 Jan 2008, 18:33 »

Det var nu også meget spas, da Cesc sagde at han havde scoret fra eget mål på en 11 mands bane funny

Men, orh, jeg kunne godt trænge til en lille FMF/FMD krig. Jeg synes det er meget spast Smiley

FCK88
Manager

« Svar #37: 14 Jan 2008, 18:35 »

Det var nu også meget spas, da Cesc sagde at han havde scoret fra eget mål på en 11 mands bane funny

Men, orh, jeg kunne godt trænge til en lille FMF/FMD krig. Jeg synes det er meget spast Smiley

Ja og FMF vil altid være foran 1-0 crazy

JKJ
Gæst

« Svar #38: 14 Jan 2008, 18:37 »

Set udefra kan det faktisk være meget sjovt... men indefra, dvs i crewet på de 2 sites, kan jeg godt love at det ikke er sjovt, man skal virkelig passe på med hvad man siger og bestemt også ikke siger... alt kan og vil blive tolket ned til det der måske står mellem linierne...

Så for deres skyld håber jeg bestemt at det ikke sker...

FCK88
Manager

« Svar #39: 14 Jan 2008, 18:38 »

Jeg vil til enhver tid stå bag FMF og svine FMD så meget jeg kan ticked off

United-styrer
Gæst

« Svar #40: 14 Jan 2008, 18:39 »

Set udefra kan det faktisk være meget sjovt... men indefra, dvs i crewet på de 2 sites, kan jeg godt love at det ikke er sjovt

Det er jeg nu ikke helt enig i. Det kan til tider være ret morsomt at følge, eftersom det af og til er tragikomisk barnligt.

Don Abramovich
Manager

« Svar #41: 14 Jan 2008, 18:41 »

Det er jeg nu ikke helt enig i. Det kan til tider være ret morsomt at følge, eftersom det af og til er tragikomisk barnligt.
Nemlig. Der er som regel nogen der overeagerer (Nyysted... Peace)

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #42: 14 Jan 2008, 18:45 »

Set udefra kan det faktisk være meget sjovt... men indefra, dvs i crewet på de 2 sites, kan jeg godt love at det ikke er sjovt, man skal virkelig passe på med hvad man siger og bestemt også ikke siger... alt kan og vil blive tolket ned til det der måske står mellem linierne...

Så for deres skyld håber jeg bestemt at det ikke sker...

Jeg ved nu ikke om du har været crew herinde, men de fleste af os synes nu at det var meget sjovt som tingene blev kørt op. Især på FMD synes vi selvfølgelig, men I var nok af en anden mening Smiley Jeg morede mig da med at poste små negative beskeder på siden, og endda få andre folk til at oprette en bruger og skrive på mine vegne, så det ikke kom fra en FMF Crew  funny

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst

« Svar #43: 14 Jan 2008, 18:45 »

Ok... nu kan jeg selvfølgelig også kun tale for mig selv da jeg var en del af crewet på fmd for nogle år siden...
Dengang kan jeg bare huske at der skulle man træde varsotm når der var krise de 2 sider imellem...

JKJ
Gæst

« Svar #44: 14 Jan 2008, 18:48 »

Jeg ved nu ikke om du har været crew herinde, men de fleste af os synes nu at det var meget sjovt som tingene blev kørt op. Især på FMD synes vi selvfølgelig, men I var nok af en anden mening Smiley Jeg morede mig da med at poste små negative beskeder på siden, og endda få andre folk til at oprette en bruger og skrive på mine vegne, så det ikke kom fra en FMF Crew  funny

Nu havde vi jo også et par stykker der tog tingene meget personligt og virkelig piskede en stemning i vejret bare ved den mindste lille ting, så ja det er da ikke utænkeligt at i så på det med andre øjne...

Og nej har ikke været i crewet herinde... kan godt li og være lidt uafhængig Wink

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010