home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:29:14 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I går kl. 17:14:28 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 768 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Lavere divisjons hold
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Lavere divisjons hold  (Læst 1802 gange)
zulusilver
Lilleputspiller
*

Lavere divisjons hold
« : 05 Mar 2006, 01:40 »

Hei hei..

jeg er en stor norsk fm fan.. og må si jeg lar meg imponere av denne side.. Men jeg har ett spørsmål jeg håper noen kan hjelpe meg md. Jeg spiller for tiden med Queens Park I Skottland. Ett lag som for tiden holder til i # divisjon. Etter en treg første og andre sesong har jeg nå fått fart på sakene med opprykk fra 3. og rett igjennom 2. divisjon til 1.divisjon. Her kom jeg også på en pen 2.plass første sesong.. Men denne sesongen går det dårligere. Problemet er at klubbens status blant andre spillere er fortsatt like lav som når jeg var i 3. div.. Noe som gjør at jeg nesten ikke får tak i spillere. Typisk situasjon er at en spiller fra 2.div ikke vil signe for meg.. Jeg får heller ikke signet noen bra coacher da jeg har ett latterlig lite lønnsbudsjett for trenerne mine.. Siste "problemet er at jeg har sinnsykt få tilskuere.. Jeg begynner typisk sesongen med rundt 300 tilskuere. Om jeg gjør det bra kan jeg få opp til 2500 tilskuere..men går det dårlig ligger snittet rundt 600. Mens de andre lagene  i divisjonen ligger fra 4k til 10k tilskuere...Slik har det også vært på tidligere versjoner.. Noen forslag? (sorry om dere ikke skjønner alt..jeg er norsk som sagt;-))

rudz
Landsholdsspiller

Sv: Lavere divisjons hold
« Svar #1: 05 Mar 2006, 02:24 »

Et generalt problem for lave skotske klubber er netop dette. De har et meget begrænset budget og et meget lille reputation.
Bare se på de klubber i den skotske premier league, de har også et begrænset talent udbud og budget osv.

Kan kun give dig et tip : bare klø på og håb på det bedste, prøve at komme i den bedste division, så skal det nok komme stille og roligt (forhåbentlig).

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

Bademesteren
Manager

« Svar #2: 05 Mar 2006, 09:43 »

Hei hei..

jeg er en stor norsk fm fan.. og må si jeg lar meg imponere av denne side.. Men jeg har ett spørsmål jeg håper noen kan hjelpe meg md. Jeg spiller for tiden med Queens Park I Skottland. Ett lag som for tiden holder til i # divisjon. Etter en treg første og andre sesong har jeg nå fått fart på sakene med opprykk fra 3. og rett igjennom 2. divisjon til 1.divisjon. Her kom jeg også på en pen 2.plass første sesong.. Men denne sesongen går det dårligere. Problemet er at klubbens status blant andre spillere er fortsatt like lav som når jeg var i 3. div.. Noe som gjør at jeg nesten ikke får tak i spillere. Typisk situasjon er at en spiller fra 2.div ikke vil signe for meg.. Jeg får heller ikke signet noen bra coacher da jeg har ett latterlig lite lønnsbudsjett for trenerne mine.. Siste "problemet er at jeg har sinnsykt få tilskuere.. Jeg begynner typisk sesongen med rundt 300 tilskuere. Om jeg gjør det bra kan jeg få opp til 2500 tilskuere..men går det dårlig ligger snittet rundt 600. Mens de andre lagene  i divisjonen ligger fra 4k til 10k tilskuere...Slik har det også vært på tidligere versjoner.. Noen forslag? (sorry om dere ikke skjønner alt..jeg er norsk som sagt;-))

Så vidt jeg husker, så spiller Queens Park på nationalstadionet, så bruger klubben mange penge på vedligegoldelse af det store stadion?

Nå, men som nævnt før, så er det bare at klø på, for klubbens ry ændrer  sig ikke voldsomt pga. en oprykning eller to, men over flere gode sæsoner...

zulusilver
Lilleputspiller
*

« Svar #3: 05 Mar 2006, 12:44 »

Hei igjen..

Takker for raske svar.. Jeg skal stå på videre jeg. Men er tungt å motivere seg når det går så sakte fremover. Spesiellt med tanke på hva man kan få av spillere. Men jeg har vel rykket opp litt fortere enn det som var "realistisk" med min tropp. Ja Queens Park spiller på Hampden. Det går greit å dekke maintenance så lenge jeg henger med i toppen med 2500 tilskuere. Men går litt i minus i år da jeg ligger mye dårligere an. Har nå lest taktik guiden og fulgt en del tips derfra, så får vi se om jeg får Skottlands eldste klubb opp i premier division. Vil med det samme skryte av denne siden. En utrolig flott side som jeg kommer til å bruke mye i fremtiden

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4: 05 Mar 2006, 12:48 »

Hei igjen..

Takker for raske svar.. Jeg skal stå på videre jeg. Men er tungt å motivere seg når det går så sakte fremover. Spesiellt med tanke på hva man kan få av spillere. Men jeg har vel rykket opp litt fortere enn det som var "realistisk" med min tropp. Ja Queens Park spiller på Hampden. Det går greit å dekke maintenance så lenge jeg henger med i toppen med 2500 tilskuere. Men går litt i minus i år da jeg ligger mye dårligere an. Har nå lest taktik guiden og fulgt en del tips derfra, så får vi se om jeg får Skottlands eldste klubb opp i premier division. Vil med det samme skryte av denne siden. En utrolig flott side som jeg kommer til å bruke mye i fremtiden

Tak for rosen, vi er også ved at få vores gennembrud på den danske FM-scene, og åbenbart også den skandinaviske Opstemt Du er da velkommen til at fortælle videre om siden, og så er jeg glad for at du fik hjælp herinde Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #5: 05 Mar 2006, 12:55 »

Vi har efterhånden en pæn del nordmænd her på sitet Smiley

zulusilver
Lilleputspiller
*

« Svar #6: 05 Mar 2006, 12:58 »

Jeg har alt spredd ryktet om deres side til flere av mine kamerater som spiller FM. og jeg vil fortsette å anbefale den til alle jeg kjenner:-)

Bademesteren
Manager

« Svar #7: 05 Mar 2006, 13:07 »

Jeg har alt spredd ryktet om deres side til flere av mine kamerater som spiller FM. og jeg vil fortsette å anbefale den til alle jeg kjenner:-)

Det er bare super!  Thumbs Up

De skal være meget velkomne...

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010