home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jul 2025, 22:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jul 2025, 22:07 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23599
  0 Brugere, 515 Gæster Online.

Nyeste Bruger: milokdmenAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks - Bare anderledes end før?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks - Bare anderledes end før?  (Læst 19519 gange)
wirenfeldt
Gæst

Sv: FmFreaks - Bare anderledes end før?
« Svar #45: 13 Jan 2008, 18:41 »

Jeg læser lige hele tråden igennem på et senere tidspunkt, så vil jeg komme med en lidt større kommentar til det.
Men Soccerpop, af gode gamle veteraner med stor indflydelse på siden, så mangler du sgu Bademesteren. Smiley

DelPiero1
Gæst

« Svar #46: 13 Jan 2008, 18:45 »

Jeg læser lige hele tråden igennem på et senere tidspunkt, så vil jeg komme med en lidt større kommentar til det.
Men Soccerpop, af gode gamle veteraner med stor indflydelse på siden, så mangler du sgu Bademesteren. Smiley

Hørt. Bade må næsten være den der har betydet mest for siden. Måske med undtagelse af U-S.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #47: 13 Jan 2008, 18:47 »

Hørt. Bade må næsten være den der har betydet mest for siden. Måske med undtagelse af U-S.

Hvad med Acido som har lavet siden, og Sune som har betalt for serveren og stået for det hele? Bare fordi de ikke viser sig meget, betyder det ikke at de ikke har lavet noget!!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #48: 13 Jan 2008, 18:47 »

Njaa. Det er nu svært at sige hvem der har betydet mest for siden. For jeg synes der er mange. U-S, Bade, Hawk'en, Sune, JG osv.. Der er nu rigtig mange. Der foregår mange ting i crewets forum, så brugerne ikke ved noget om. Smiley Så lige at sige hvem der har betydet mest, er efter min mening, meget svært at sige.

N17
Manager

« Svar #49: 13 Jan 2008, 18:48 »

Det vil jeg også gerne have en forklaring på. IMO spammer Gosser ikke.

Jeg mener heller ikke Gosser spammer, han skriver bare en masse ligegyldige indlæg.. Opstemt Wink

Til denne debat i det hele taget, så tror jeg at jeg blander mig uden om den - da jeg ikke som sådan mener at siden er blevet dårligere, men er da enig i, at der meget gerne måtte være nogle flere spændende debatter med gode lange indlæg, men det kræver så også det rigtige topic Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

søgaard
Gæst

« Svar #50: 13 Jan 2008, 19:04 »

Orker ikke lige og læse 3 sider igennem med lange svar, så det jeg vil sige er måske sagt Smiley
Jeg er delvis enig med Soccerpop, om at de gode gamle dage var rigtige gode, men vi må bare erkende at FM er blevet et for populært spil til at der i dag ville kunne findes en FM-side med et lille "samfund" hvor alle kender alle.. det er der blevet for mange FM-tilhængere til.. Og derfor er jeg også begyndt og hænge en del mere ud på IRL-channelen, da jeg der altid kan få en god og seriøs snak FM med de gamle gutter..

Der har vel altid været useriøse brugere herinde som har spammet en del, men dengang var man måske ikke så moden og lagde ikke så meget mærke til det, som jeg gør i dag, hvor jeg kan sidde og blive sur på en person, hvis jeg gang på gang ser personen laver de nemme indlæg, så som "Okay", "Ja" osv.. Måske er det også ved at være på tide, man erkender, at man måske er ved at være for gammel til og bruge alt den tid på FM.. Nu er jeg gået ud af folkeskolen og mærkede straks at min hverdag er blevet travlere, i folkeskolen kunne jeg sidde med FM og FmFreaks åbnet lige fra jeg kom hjem fra skolen omkring 13-14-tiden og til  jeg gik i seng.. nu er jeg højest på en lille smule om eftermiddagen og lidt om aftenen.. så personligt mener jeg at, jeg måske er ved at falde udenfor målgruppen til dette spil, når jeg ser på alderen på brug

erne herinde, og nogle af brugernes opførsel.. så jeg tror ikke i ser mig sidde på FmFreaks om 3 år.. Det er hvert fald højest usandsynligt..

Det jeg vil prøve og sige med dette indlæg er, at folk er blevet ældre og fået andre interesser og blevet mere modne og lært af sine fejl på siden, hvor man måske har fået en status som man slet ikke ønsker længere, og man måske slet ikke fortjener.. Ja, der er nogle stykker af de gamle som der er forsvundet, men der er også kommet nogle nye til og har overtaget deres pladser, selvom de måske ikke er helt det samme, så har de hver især deres speciale, og derved udvikler siden sig, måske til det dårligere og måske til det bedre.. Som det siges, måske skal det være skidt før det bliver være godt..

Edit: tror det er mit det længste indlæg nogensinde.. Håber at det ikke er alt for uoverskueligt Smiley
« Seneste Redigering: 13 Jan 2008, 19:12 af søgaard » Logged

DelPiero1
Gæst

« Svar #51: 13 Jan 2008, 19:05 »

Njaa. Det er nu svært at sige hvem der har betydet mest for siden. For jeg synes der er mange. U-S, Bade, Hawk'en, Sune, JG osv.. Der er nu rigtig mange. Der foregår mange ting i crewets forum, så brugerne ikke ved noget om. Smiley Så lige at sige hvem der har betydet mest, er efter min mening, meget svært at sige.

Nu har jeg også haft adgang til baglokalet engang Wink

7kfum
Gæst

« Svar #52: 13 Jan 2008, 19:32 »

Jeg kan sagtens nikke genkende til meget af det der bliver nævnt, med hensyn til et kæmpe savn af den stemning der gjorde siden så berømt og eftertraget.

Men der er gået lang tid siden vi havde den stemning, og dette bunder vil også i at dem der var meget aktive før er blevet ældre, og derfor er mange sprunget fra med årene. Dengang jeg kom til siden stilede alle efter at blive en del af fællesskabet, men på en anden måde end i dag. Dengang var det vigtigt at man var respekteret som en seriøs bruger, og ikke bare kendt for at spamme. Siden havde en helt speciel stemning som simpelthen var så unik, fordi at netop alle kendte alle.

Mange nævner manglen på seriøsitet i debatten, men nu skal vi huske på at "back then" var FMF en side med en meget høj gennemsnitsalder, og derfor var brugerne mere modne og livskloge. I dag har siden udviklet sig til at være nogenlunde på lige fod med FMD, hvad angår gennemsnitsalder. Derfor er seriøsiteten umiddelbart dalet da mange unge brugere er kommet til. Men man skal ikke glemme at vi stadig har de seriøse debatter, at vi stadig har et specielt sammenhold blandt brugerne, og at vi stadig har ældre og rutineret brugere.

absalonsen
Gæst

« Svar #53: 13 Jan 2008, 19:52 »

Nu har jeg endnu ikke læst hele tråden igennem (kan være jeg gør det senere), så derfor svarer på Soccers første indlæg.

Kan (ligesom KNM) ikke se, hvordan crewet er over os almindelige brugere. Jeg sidder da ofte og snakker med et crewmedlem over MSN, joker med dem og henter hjælp hos dem. Er ikke enig i dine synspunkter her.

En ting jeg selv er træt af, er de (efterhånden) utroligt mange one-liners, hvor folk blot skriver "Fedt Smiley" "Cool :-P" og andet i den dur. Det gør mig irriteret, at der skal ligge 5-6 af disse stk. og fylde i en debat. Jeg overvejer, at begynde på at rapportere dem til moderator. De forstyrer kun og bidrager ikke med en skid!

Det var alt for denne gang, men der kommer sikkert mere!

absalonsen
Gæst

« Svar #54: 13 Jan 2008, 20:27 »

Selvom jeg havde sat næsen op efter det, så orker min indre læsehest ikke, at læse det hele igennen.

Vil dog ligesom Gosser, godt have svar på; hvorfor er jeg en spammer? Hvad vil du begrunde det med?

LosCules
Gæst

« Svar #55: 13 Jan 2008, 20:32 »

Ja, er enig med Absa og Gosser. Det er vist et stykke tid siden, jeg fjernede mærkatet spammer fra Absa og Gosser crazy. Derimod er Zone stadig Zone :-D

Rossonero
Gæst

« Svar #56: 13 Jan 2008, 20:33 »

Selvom jeg havde sat næsen op efter det, så orker min indre læsehest ikke, at læse det hele igennen.

Vil dog ligesom Gosser, godt have svar på; hvorfor er jeg en spammer? Hvad vil du begrunde det med?

Jeg vil vove og påstå, at jeres svar vil ligne lidt dette:

Spam.. Tjaa.. Du spammer af og til. Bare fordi, man holder sig inden for emnet, kan det godt være spam. At gentage sig selv, eller skrive det samme som ham ovenover, er også det jeg næsten vil betegne som spam. At spørge om det samme flere gange er spam. At hive et år gammelt emne, frem er min option spam, men sådan er defineringen af spam jo så forskellig.. Jeg spammer da også af og til..

søgaard
Gæst

« Svar #57: 13 Jan 2008, 20:35 »

Det er jo det med at dengang i ankom til siden, var der måske en smule spam fra jeres side, men nu er i blevet ældre og mere modne og har smidt det fra jer.. men for nogle er i bare sat i en boks som spammer, og den er åbenbart ikke så let og komme ud af...

Jeg vil vove og påstå, at jeres svar vil ligne lidt dette:

Der synes jeg så hverken Gosser eller Absa er nogle af dem, der hiver gamle emner frem, hvert fald ikke uden en tanke bag.. og det med at de gentager andre synes jeg heller ikke jeg kan genkende ved Gosser og Absa.. derimod ved mange af de nyere brugere Smiley
« Seneste Redigering: 13 Jan 2008, 20:37 af søgaard » Logged

absalonsen
Gæst

« Svar #58: 13 Jan 2008, 20:45 »

Spam.. Tjaa.. Du spammer af og til. Bare fordi, man holder sig inden for emnet, kan det godt være spam. At gentage sig selv, eller skrive det samme som ham ovenover, er også det jeg næsten vil betegne som spam. At spørge om det samme flere gange er spam. At hive et år gammelt emne, frem er min option spam, men sådan er defineringen af spam jo så forskellig.. Jeg spammer da også af og til..

Der var på et tidspunkt, hvor FCK tråden ikke var blevet rørt i over ½ år, så faktisk en den en lille spamtråd, eller hvordan..? Det er vel ligemeget om tråden er et år eller en uge gammel, bare man spørger/skriver noget, der har med det tidligere diskuteret at gøre. Eller hvad..?

Jeg ville da også være ærgelig over, hvis jeg i din bog står stemplet som spammer. I starten spammede jeg en del,  indrømmet! Det har også været ved at koste, idet jeg har modtaget beskeder fra crewet, som da ikke gik ud på at hyggesnakke.
Efterhånden er mit spam kun at finde i den kære børnehave..

Så vil gerne have svar på, hvorfor jeg er spammer. Ingen skal henvise mig til citat ovenover (som Rosso tidligere citerer), da det ikke drejer sig om mig, men spam generelt!
« Seneste Redigering: 13 Jan 2008, 22:47 af Absalonsen » Logged

Red love
Gæst

« Svar #59: 13 Jan 2008, 21:44 »

Om de gode gamle dage var bedre, ja det kan jeg af gode grunde ikke rigtig forholde mig til.
Men det er vel klart nok, at hvis det før i tiden var hawkinz, guardiola, og Bademesteren der skrev de fleste indlæg. Og de roller så i dag er overtaget af brugere som cesc, og rossonero, ja så vil niveauet ikke være det samme... 

Altså crewet kan jo selvfølelig ikke tvinge folk til at skrive spændende og debat skabende indlæg, men de kan selvfølelig forsøge at lave tråde hvor folk har nemmere til at blive inspiret til det..

Så soccerpop hvis du gerne vil have lavet noget om, må du jo selv gøre noget ved det.. Jeg har da f.eks. selv forsøgt mig med flere lidt "dybere" tråde, med svingende succes. Hvor jeg så har forsøgt at ligge op til hvad jeg synes er en interessant debat..

Hvor om alting er synes jeg nu det er en ganske fin side i/ Sunbao har her. Og at der nu er mange brugere, er jo bare et tegn på sidens kvalitet.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010