Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
11 Jul 2025, 22:24
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jul 2025, 22:07
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23598
0 Brugere, 630 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
maxwilliams
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: FmFreaks.dk
Kategori: Mødelokalet
FmFreaks - Bare anderledes end før?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
[
3
]
4
5
6
Forfatter
Emne: FmFreaks - Bare anderledes end før? (Læst 19490 gange)
Soccerpop
Gæst
Sv: FmFreaks - Bare anderledes end før?
«
Svar #30:
13 Jan 2008, 02:53 »
Citat af: -KNM- 13 Jan 2008, 02:52
Hvordan kan du sige at deres arbejde er glemt uden at have nogen idé om hvad der foregår bag det I kan se?
Og hvad er konsekvensen ved at arbejdet bliver glemt?
Jeg ved da self ikke hvad der sker ude i baglokalet, men det jo mere anerkendelsen blandt den almene bruger jeg savner..
Det er da så vidt jeg kan se ingen konsekvens, men det er nu synd..
-KNM-
Manager
«
Svar #31:
13 Jan 2008, 02:58 »
Hvad med i stedet at anerkende Sunbao, Sirtoby, JG, jeg selv, Tturbo1, Updaterne og de andre, der lægger et kæmpe arbejde i siden, grafikken og freakup?
Jeg kan ikke se hvorfor der er så mange tråde, der sammenligner med tidligere. Det er muligt for den almindelige bruger at præge siden. Fra crewets side gør vi også vores til at markere, at vi ønsker de seriøse brugere.
Men den hyggestemning du savner er ikke muligt at have på en side med knap 25000 medlemmer. Selvom jeg synes der faktisk er mange relationer brugerne imellem.
Og så kan du ikke både forlange seriøse debatter og at crewet ikke giver så meget frihed som tidligere. Vi gør alt i vores magt for at hæve niveauet på siden, men vi kan ikke styre hvad i skriver.
Soccerpop
Gæst
«
Svar #32:
13 Jan 2008, 03:02 »
Citat af: -KNM- 13 Jan 2008, 02:58
Hvad med i stedet at anerkende Sunbao, Sirtoby, JG, jeg selv, Tturbo1, Updaterne og de andre, der lægger et kæmpe arbejde i siden, grafikken og freakup?
Jeg kan ikke se hvorfor der er så mange tråde, der sammenligner med tidligere. Det er muligt for den almindelige bruger at præge siden. Fra crewets side gør vi også vores til at markere, at vi ønsker de seriøse brugere.
Men den hyggestemning du savner er ikke muligt at have på en side med knap 25000 medlemmer. Selvom jeg synes der faktisk er mange relationer brugerne imellem.
Og så kan du ikke både forlange seriøse debatter og at crewet ikke giver så meget frihed som tidligere. Vi gør alt i vores magt for at hæve niveauet på siden, men vi kan ikke styre hvad i skriver.
Svar kommer i morgen
ZhotLog
Gæst
«
Svar #33:
13 Jan 2008, 03:51 »
Den eneste grund til at en ung efterskoleelev som mig selv er i stand til at svare på sådan en debat på dette tidspunkt af døgnet, må siges at være NFL.. Så lidt vil jeg da sige om indlæggene i denne tråd so far..
Jeg tror alle, der har været på siden i længere tid, savner den gamle stemning og ikke mindst de "alle kender alle" agtige tilstande. Men man må nok erkende, at siden er for stor nu, og at det med næsten 25000 brugere ville blive uoverskueligt at kende alle. At siden er vokset så meget, har naturligvis også betydet flere regler, mere lov og orden om man vil. Forskellen (for mig) er fx, at man ikke kan komme med et indlæg, der ikke nødvendigvis har anden mening, end at påpege noget sjovt ved en af de foregående indlæg, uden at der straks falder en til flere kommentarer om mangel på saglig debat, og at man er en spammer osv, ligesom at hentydninger til børnehaven ofte bliver sendt af sted som respons på sådanne indlæg.
- Men det var nu slet ikke for at kritisere crewet, brugerne eller måden det er blevet håndteret på, for denne måde at styre et forum på, er naturligvis nødvendig, når nu sitet vokser som det gør. Det hele skal jo heller ikke gå op i hat og briller
Derfor er vi, der til tider kan være særdeles usaglige, blevet henvist til børnehaven, hvor responsen dog aldrig bliver den samme.
Til spørgsmålet om blogs er jeg både enig og uenig, hvis vi skal tage udgangspunkt i Soccerpops indlæg... Jeg synes vi har et utrolig varieret blogforum, hvor man kan finde mange forskellige slags gode blogs. Det ærgelige ved et stort blogforum er dog, at kommentarerne til den enkelte, hvis bloggen ikke er nyskabende, bliver færre og måske endda helt udeladt. Kommentarer og læsertal er det, der driver værket i en blog, og dem der hævder andet lyver (lyder måske lidt hårdt, men på den ene eller anden måde vil jeg alligevel mene, at det er sandt). Derfor falder flere fra, måske især dem der før fik læsertal og kommentarer i gigantiske mængder.
At vi bliver mere som FmD (positivt eller negativt), skyldes nok især at vi får flere yngre medlemmer. Og om man ser det positive i dette, i form af mere aktivitet, eller det negative i det gennemsnitligt lavere debat niveau er op til en selv.
Men nu skal jeg ikke sidde og lyde alt for hellig, og hvis man ser mine første par indlæg her på siden, hvor der gerne skulle være flere smileys end ord i et indlæg, burde det også kunne ses at man automatisk bliver mere moden herinde med tiden. Ikke fordi jeg er synderligt moden nu, jeg ville i hvert fald placere mig selv langt fra de såkaldte dødsensseriøse og kedelige crewmedlemmer
, men der er vel trods alt sket en lillebitte forbedring.
ZhotLog
Gæst
«
Svar #34:
13 Jan 2008, 03:57 »
Citat af: Cesc 13 Jan 2008, 02:09
Det vil jeg erklære mig fuldstændig enig. Kom med flere af sådanne nætter!
Jeg vil faktisk gerne ændre min mening lidt. Jeg vil faktisk ikke sige at niveauet er faldet. Det er bare kommet mere, hvilket vil sige at de gode debatter er sværre at finde. Jeg synes ofte, der er mange gode debatter igang. Jeg tror dog at det kun er noget man ligger mærke til, hvis man er aktiv dagligt som jeg.
Tror at du (Soccerpop) ville opdage, hvis du var ligeså aktiv som i de gamle dage. Niveauet er stadig højt, der er kommet mange flere meninger på bordet. Hvilket kun, kan give en bedre debat.
Debat er holdninger.
Så lige meget om et indlæg er en sætning. Hvis man kan få sin formulering ned på det, så er det jo fint. Niveauet skal ikke findes på længden af indlæg. Det skal findes på indholdet af ens indlæg.
Så hvis man fx skriver:
Brøndby er det eneste rigtige hold i Danmark, hvilket jo er formuleret korrekt, er man så med til at skabe god og saglig debat?
Jeg er stærkt uenig, for jeg vil mene at debat handler langt mere om at kunne underbygge sine holdninger med argumenter.
Enhver kan have en holdning, men det er ikke enhver, der kan forsvare den.
Bademesteren
Manager
«
Svar #35:
13 Jan 2008, 09:20 »
Sikke en snak I har haft i de sene timer drenge.
Absolut spændende at læse jeres debat igennem.
Det jeg læser fra folk her, har jeg læst mange gange før. Det er det samme år efter år. I denne verden falder folk fra stille og roligt og derfor vil vi tit se, "Bruger X" helt fremme i debatten over et års tid eller mere, for senere at opdage, at samme bruger stille og roligt skriver mindre og mindre, for til sidst at stoppe næsten helt.
Næsten, fordi det er de færreste, der kan holde sig helt væk.
Samlet betyder det jo så også, at der sker en automatisk udskiftning i debatørerne og dermed debatformen. Som en bruger skrev. Forummet udvikler sig...
Nogle kommer - nogle går - os der ikke har et liv er her endnu.
Og så er der lige den med, at vi nu er så mange, at vi bliver nødt til at holde os til nogle retningslinier, for at kunne overskue siden.
«
Seneste Redigering: 13 Jan 2008, 09:22 af Bademesteren
»
Niko
Gæst
«
Svar #36:
13 Jan 2008, 10:03 »
Citat af: ZhotLog 13 Jan 2008, 03:57
Så hvis man fx skriver:
Brøndby er det eneste rigtige hold i Danmark, hvilket jo er formuleret korrekt, er man så med til at skabe god og saglig debat?
Jeg er stærkt uenig, for jeg vil mene at debat handler langt mere om at kunne underbygge sine holdninger med argumenter.
Enhver kan have en holdning, men det er ikke enhver, der kan forsvare den.
Jeg behøvede vel ikke at skrive, at man også skulle komme med argumenter. Det ved man vel?
Chelidze90
Gæst
«
Svar #37:
13 Jan 2008, 10:32 »
Det er da dejligt at se, at jeg ikke er glemt, selvom det er et godt stykke tid siden jeg stoppede som crew
.
Det er da rigtigt at siden er anderledes, end dengang hvor alle kendte alle, men siden har udviklet sig med mange bruger, så er det svært at holde et højt niveau i debatterne. Siden jeg er startet på efterskole så har jeg lagt FmF mere eller mindre på hylden, jo vidst jeg tjekker den da et par gange om ugen, men det er ikke noget jeg brugere meget tid på mere. Derfor siger alle de nye navne som Rosso med flere ikke ret meget, for de var der ikke dengang jeg var der meget, men det er da betryggende at se bruger som Gosser, Zone43, Soccerpop med flere stadig er her, så der stadig er nogle som man har kendt gennem længere tid.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #38:
13 Jan 2008, 11:17 »
Hvor er det dejligt at stå op en søndag morgen, til en tråd man gider at læse om! Måske fordi at det handler om de gode gamle dage, måske fordi at mit navn bliver nævnt på en positiv måde for en gangs skyld. Det er nu også lige meget.
Jeg kan selvfølgelig godt nikke genkendende til meget af det du skriver Soccerpop, du var nu en af mine yndlings dengang jeg var crew - Eller nej, det var du ikke, for dengang havde vi ikke yndlingsbrugere
Men som sagt kan jeg godt se din pointe i mange af tingene.
Jeg synes også at siden har ændret sig utroligt meget, som ting nu engang gør, som årene går. Vi bliver desværre alle ældre, og dermed ændrer éns behov og tid sig også ratikalt. Jeg var engang utrolig aktiv som crew herinde, og brugte flere timer dagligt på at svare på indlæg om alt muligt, fra FM til politik. Det var dejlige dage, hvor man følte at man kendte næsten enhver som svarede på et indlæg. Det var dage hvor man kunne kigge på tråden igen dagen efter og se at der var skrevet 4-5 konstruktive indlæg, som man så kunne svare på. Hvis den samme slags tråd med god debat dukker op igen i dag, er den startet den ene dag, og har 8 sider den næste dag. Det er desværre en af konsekvenserne bag en side med mange brugere. Det er en af de væsentligste grunde til at jeg ikke kan følge med i forummet mere. Der sker simpelthen for meget. Der er mange små og ubetydelige tråde som overhovedet ikke rummer nogen debat, og så er der debattrådene som der er så mange der ønsker, og derfor bliver de hurtigt ALT for lange, og så orker man ikke at læse dem.
Så ja, der er sket rigtig meget fra den tid af. Det kommer selvfølgelig ikke tilbage, for hvis man skulle trimme brugerne ned til det samme niveau, ville der måske være 500 brugere tilbage, som alle er superdebattører og aktive hele tiden. Og så ville vi stadig have for mange indlæg
Så pointen omkring dette emne er sådanset at siden er blevet meget meget større siden dengang, og det er kun en naturlig udvikling. Hvis du vil tilbage til de andre dage, skal du starte en ny fm side, hvor vi så i en tidsbegrænset periode ville kunne opleve det samme forum som dengang, blot indtil der igen var for mange brugere.
Mht. crewet, kan jeg også godt se hvad du mener. Jeg synes selv udefra, at der er meget som er forandret. Dengang jeg var i crewet var der rigtig meget fokus på at der skulle komme utroligt mange nye artikler/guides/scenarios/challenges og andre initiativer. Det var noget af det som vi virkelig kæmpede for i crewet. Netop pga. dette mål, var jeg også utrolig aktiv, både i forummet, men såsandelig også i baglokalet hvor jeg piskede skribenterne til at komme i sving. Nu virker det som om at man har et velfungerende forum, hvor hoveddelen af crewet har travlt med at læse tråde, og debattere, mens de få der er tilbage enten ikke laver noget, eller kæmper med store projekter som grafikpakker og hjemmesider. Jeg kan også godt se hvad du mener med at crewet er 100% enigt. Det var skægt dengang der udviklede sig nogle heftige debatter mellem mig, Ali, KF, Hcan og til tider også JG, Sune og Dan. Det ser man overhovedet ikke mere, og jeg har også selv set eksempler på det med at crewet ikke tør gå hinanden imod, hvilket jeg selv synes er forfærdeligt. Sådanne episoder ville aldrig have sket mens jeg var crew, uden at der var kommet rav i den, eller visse personer ikke var at finde i crewet mere. Men på trods af dette kan man jo se at siden fungerer fremragende i forummet. Disse små irritationsmomenter må man bare ignorere, og så nyde at siden er blevet så stor at man ikke engang selv kan følge med mere.
Ang. blogsene synes jeg da næsten at du skal tage dine egne ord op. Prøv at lav en blog hvor der ikke er ret meget grafik. Jeg vil vædde med at MANGE vil pointere at det er en fin blog, men de mangler noget grafik. Men når de så er blevet sorteret fra, så vil du stadig have loyale læsere, som vil nyde bare at læse om dit spil, uden at få blinkene animationer smidt i hovedet når de åbner bloggen. Hvis jeg f.eks. lavede en blog igen, og lagde lige så meget arbejde i den, som jeg gjorde i min Crewe -> FCK -> Newcastle blog, så ville rigtig mange folk stadig læse den, på trods af at jeg ikke er nogen grafik haj.
Se, selvom jeg normalt bruger ca. 10 minutter om dagen på lige at checke Arsenal tråden på FMF, og så ellers videre i livet, har jeg nu brugt en halv time på at skrive et mega langt indlæg, som de færreste vil læse. Tak for det Soccerpop!
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Nyysted
Landsholdsspiller
«
Svar #39:
13 Jan 2008, 11:49 »
Jeg er en af de mest aktive brugere, jeg skriver bare ikke så mange indlæg, men de få indlæg jeg laver for jeg tit skrald for, fordi at jeg ikke er så god til at udtrykke mig rigtigt.. Mht. Blogsene synes jeg at det er godt at de har fået den drejning de har, meeen! Man skal ej glemme Dusty & Erhardt, men de har nu fået hård konkurrence af Thorøe som jeg beundre vældig meget også en upcomming star i -Sommer-.
Ang. Grafikken er jeg jo rigtig glad for den store grafik tråd på siden!
Og dem der vil slette den, kan jo bare kigge; Hvad er årets tråd?
Så der må jo være noget om snakken, at Grafik tråden er med til at holde FmF kørende
Mht. De gamle ræve & Spammerne var jeg jo i F.C.K. & ThistedFc en kæmpe spammer, indtil jeg til sidst fattede hvilken gol jeg var, jeg er jo også en af de mere garvede herre her på siden blev oprettet i Januar '06 som F.C.K. men var ikke online i et stykke tid da jeg fuldstændig havde glemt siden, men så blev jeg rigtige gode venner med Don A(Undskyld det svold skrev til dig igår
) også blev jeg mere online.
Nyysted/Faboulos'fab over'n'out
«
Seneste Redigering: 13 Jan 2008, 12:41 af Nyysted
»
I ain't playin', nigga
Gosser
Manager
«
Svar #40:
13 Jan 2008, 12:18 »
Du skriver i det første indlæg, at jeg er en spammer? Hvad bygger du den påstand på?
Suicide
Landsholdsspiller
«
Svar #41:
13 Jan 2008, 12:49 »
Tjah, jeg tror jeg kom til siden, lige før den fik sit helt store boom, og ja det var da en god side dengang, men det syntes jeg bestemt også det er i dag.
Men fik hjælp dengang, hvis man havde brug for det, og ligeså gør man idag!
Ja, der er kommet meget grafik, og jeg er ingen grafik haj, men alligevel tjekker jeg lige vis dit grafik, for at se hvordan brugere udvikler sig.
Syntes stadig det er en god side, selvom det er svært at få en ordentlig debat igang, der kan holde et sagligt niveau igennem længere tid.
Dog syntes jeg at du, Soccerpop, modsiger dig selv, du savner de seriøse tråde, med masser af mudderkast - har de så netop ikke mistet seriøstiten?
Sådan gøres en entré i crewet!!
Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper
ZhotLog
Gæst
«
Svar #42:
13 Jan 2008, 12:54 »
Citat af: Suicide 13 Jan 2008, 12:49
Tjah, jeg tror jeg kom til siden, lige før den fik sit helt store boom, og ja det var da en god side dengang, men det syntes jeg bestemt også det er i dag.
Men fik hjælp dengang, hvis man havde brug for det, og ligeså gør man idag!
Ja, der er kommet meget grafik, og jeg er ingen grafik haj, men alligevel tjekker jeg lige vis dit grafik, for at se hvordan brugere udvikler sig.
Syntes stadig det er en god side, selvom det er svært at få en ordentlig debat igang, der kan holde et sagligt niveau igennem længere tid.
Dog syntes jeg at du, Soccerpop, modsiger dig selv, du savner de seriøse tråde
, med masser af mudderkast - har de så netop ikke mistet seriøstiten?
Jeg tror Soccerpops formulering glippede her, og at der nok bare blev ment mere uenighed i debatterne, især crewet imellem.
(Men ret mig gerne, hvis jeg tager fejl)
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #43:
13 Jan 2008, 12:57 »
Så længe det drejer sig om siden og dens politik, så bør og skal crew ikke være uenige i det offentlige - det tages internt. I øvrige diskussioner har man frit lejde til at have sin holdninger, og det har vi da også :-)
DelPiero1
Gæst
«
Svar #44:
13 Jan 2008, 18:28 »
Citat af: Gosser 13 Jan 2008, 12:18
Du skriver i det første indlæg, at jeg er en spammer? Hvad bygger du den påstand på?
Det vil jeg også gerne have en forklaring på. IMO spammer Gosser ikke.
Sider:
1
2
[
3
]
4
5
6
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »