home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1142 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (DØD) El Submarino Amarillo
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad vil gøre bloggen bedre?
Flere screens fra spillet
- 5 (26,3%)
Mere info om spillet
- 1 (5,3%)
Et skifte til en anden klub
- 4 (21,1%)
Bedre opsætning
- 2 (10,5%)
Flere billeder
- 0 (0%)
Mere tekst
- 0 (0%)
Mindre tekst
- 2 (10,5%)
Mindre billeder
- 0 (0%)
Intet, den er perfekt
- 5 (26,3%)
Antal Stemmer: 19

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: (DØD) El Submarino Amarillo  (Læst 38077 gange)
-LFC-
Manager

Sv: [9] El Submarino Amarillo - Ernesto Valverde med mission
« Svar #45: 01 Feb 2008, 23:22 »

IKke andet en det sædvanlige Opstemt Gigantico fed blog Wink
Thanks! Thumbs Up

-LFC-
Manager

Sv: [9] El Submarino Amarillo - Ernesto Valverde med mission
« Svar #46: 02 Feb 2008, 01:29 »

Villarreal styrer showet! - Oktober 2007
|CFR Cluj 4-1 (H)|Barcelona 2-0 (H)|Real Madrid 1-1 (H)|Almeria 3-2 (H)|Valencia 3-2 (H)|
Villarreal har fortsat de flotte takter fra september, og har spillet en fantastisk oktober måned, med sejre over Barcelona og Valencia hjemme, samt uafgjort ude mod Real Madrid. Udover det har Villarreal erobret 1. pladsen i La Primera, hvor de fører med 1 point til Sevilla og Atletico Madrid. Villarreal har også lagt en fornuftig afstand til de 3 store med 5 points forspring til Barcelona og Real Madrid, mens der er hele 8 point ned til Valencia. De drømmer store drømme i Villarreal og mange af spillerne, samt træner Ernesto Valverde har luftet drømme om andenpladsen der giver direkte adgang til drømmeland eller Champions League som turneringen rigtigt hedder, hvilket vil betyde en gedigen pengetilstrøm til den lille topklub, men de udtalte samtidigt at der stadig er 28. runder tilbage af ligaen, og at der stadig kan nå og ske meget. Villarreal har udover den flotte måned i La Primera, også kvalificeret sig til UEFA Cuppens gruppespil, ved at udspille CFR Cluj på kryds og tværs, da de vandt 4-1 og samlet 5-2.

Villarreal åbnede måneden da de hjemme tog i mod rumænske CFR Cluj i UEFA Cuppens 1. runde returkamp. Rumænerne der var fulde af selvtillid efter at have spillet godt i den første kamp i Rumænien, hvor deres offensiv med de rumænske kæmpetalenter Gabriel Torje og Bogdan Stancu, voldte Villarreals forsvar store problemer i perioder. Rumænerne måtte dog undvære Stancu, da han blev skadet lige op til kampen. Villarreal startede kampen godt og dominerede, dog uden at komme frem til de afgørende målchancer og derfor ender første halvleg 0-0. Anden halvleg starter som første med Villarreal dominans, men pludselig scorer Villarreal 3 mål på 7 minutter mellem det 57 og 64 minut. Det første scorer Matias Fernandez på straffespark, begået mod ham selv. Da Cluj bagefter giver bolden op afleverer de den ved en fejl til Fernandez, der først dribler en enkelt mand, hvorefter han køligt udplacerer målmanden. Bare 6 minutter senere gør Rossi det til 3-0 da han bliver spillet fri af Matias Fernandez. Herefter begynder Villarreal at slappe af og Cluj reducerer til 3-1 i det 86. minut da Minteuan scorer på en ripost, men Villarreal var alligevel ikke færdige, da Kahlenberg i overtiden får bolden i højresiden, skærer ind i banen og sparker den over i fjerneste hjørne, flot afslutning på en flot kamp der vindes 4-1. Samlet over 2 kampe bliver det 5-2.

3 dage, efter kampen mod Cluj, ventede Barcelona på hjemme på El Madrigal. Barcelona havde skuffet lidt i starten af sæsonen og lå kun nummer 8, derfor var Villarreal meget spinkle favoritter. Villarreal vidste dog også at det vil blive meget svært at få point mod Barcelonas offensiv med stjerner som Deco, Ronaldinho, Lionel Messi, Thierry Henry, Andrés Iniesta, Samuel Eto'o, Bojan og Giovani Dos Santos. Barcelona sætter sig også på kampen og Villarreal har svært ved at bryde igennem Barcelonas forsvar med stjerner som Abidal, Zambrotta, Puyol og Gabriel Milito, og når de endeligt kom igennem stod en velspillende Victor Valdes bare i vejen. Villarreal kom noget ufortjent foran 1-0, da Nihat kunne sætte sidste fod på et indlæg fra Matigol, efter et flot og gennemspillet angreb med en del spilstationer. 1-0 ved pausen. I anden halvleg ligger Barcelona et tungt pres mod Villarreals mål, men Villarreal holder stand via. glimrende forsvarsarbejde og en Diego Lopez i storform. Kampen vender tilbage til Villarreals fordel da Barcelona bliver reduceret til 10 mand, efter en rigtig grov Iniesta sviner mod "Matigol". Herefter dominerer Villarreal og udbygger flot føringen i overtiden da Thomas Kahlenberg spiller bandespil med Ricardo Vaz Te og pludselig er helt fri, og kan nemt score til 2-0, der også bliver kampens resultat. En flot sejr til Villarreal.

Næste runde, bød på endnu en svær kamp da Villarreal skulle en tur til Madrid, og møde Real Madrid. En kamp som Villarreal spillere og ledede, ville være mere end lykkelige for bare at få et point ud af, og det fik de også selvom det meget ufortjent, for Real Madrid dominerer og spiller Villarreal baglæns ud af Bernabeu, men kunne kun score da Van Nistelrooy opsnappede Coloccinis fejlaflevering, og gjorde det til 1-0 for Real Madrid lige får pausen. Efter pausen dominerer Real Madrid meget, men de er også meget ineffektive, og det udnytter Villarreal da Santi Cazorla udligner med 5 minutter tilbage af kampen på en ripost. 1-1 ender kampen, men Real Madrid skulle havet vundet med en 2-3 mål.

I ligaens næste kamp ventede sidstepladsen Almeria hjemme på El Madrigal, det lignede en let sejr, men bundholdet bed fra sig så godt som de nu kunne. Villarreal starter godt og belejrer Almerias forsvar, men mangler lige det sidste. Alligevel får Rossi scoret efter 20. minutter da han flot lobber den over Almerias målmand der var gået lidt for langt ud. Villarreal fortsætter med at dominere, men Almeria får heldigt udlignet kort før pausen, da Vidangossy, der er lejet i Villarreal får puttet den i kassen efter klumpspil. 1-1 ved pausen var naturligvis ikke tilfredstillende. Villarreal kommer ud til anden med en anden mentalitet og lukker Almeria ude af kampen. Desværre havde Almerias målmand Diego en god dag og reddede dem flere gange. Men så træder Riquelme i karakter i det 63. minut, og rykker først forbi en forsvarer og knalder den siden op i kassen til en 2-1 føring. Tre minutter før tid scorer han igen efter en lignende situation, og kampen er nu afgjort, men Almeria får alligevel reduceret minuttet efter, ved et forsvarskoks, men Villarreal vinder 3-2.

Den 31. oktober var det tid til endnu et topopgør, denne gang hjemme mod Valencia der allerede var 5. point efter Villarreal. Villarreal får en horribel start da Angulo bringer Valencia foran uden Villarreal havde rørt bolden i kampens første minut. Dog udligner Rossi efter 7 minutter, da han var først på en ripost efter en Riquelme kanon langt udefra som målmand Hildebrand bare ikke kunne holde. Herefter sætter Villarreal sig på kampen og kommer foran 2-1 da "Matigol" sender den i kassen på direkte frispark lidt udenfor feltet, men Valencia udligner alligevel på den næste chance da Manuel Fernandes scorer på et skud lidt udenfor feltet. Herefter dominerer Villarreal igen,  men kan ikke putte den ind bag en velspillende Hildebrand og derfor står den 2-2 ved pausen. I anden halvleg fortsætter takterne men Hildebrand havde en af sine bedre dage. Alligevel får Rossi forjent scorer til 3-2 da han er først på endnu en ripost fra en Riquelme kanon. 3-2 står den hvilket også bliver kampens resultat.

Villarreal ligger efter en fantastisk start på sæsonen, nummer 1. Det skyldes først og fremmest at Villarreal har formået at undgå skader der varede længere end en uge, men også en fantastisk Juan Roman Riquelme. Riquelme har spillet flot i oktober måned og var bl.a. manden bag 3-2 over Almeria. I næste måneder begynder UEFA Cuppens gruppespil, hvor Villarreal er endt i en halvsvær gruppe med Fiorentina, Sochaux, Lokomotiv Sofia, og Dinamo Bukarest, men der er meget der ser meget lovende ud for Villarreal.

Rossonero
Gæst

Sv: [10] El Submarino Amarillo - Ernesto Valverde med mission
« Svar #47: 02 Feb 2008, 11:13 »

Flot blog, men er langt fra glad for den lille skrifttype du tager i brug.
Ellers ser det godt ud, og stillingen er heller ikke til at tage fejl af.

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #48: 02 Feb 2008, 11:21 »

Jeg vil umiddelbart mene at der er for meget tekst.

Yoggidk
Gæst

« Svar #49: 02 Feb 2008, 11:33 »

FED BLOG:

-LFC-
Manager

« Svar #50: 02 Feb 2008, 14:45 »

Flot blog, men er langt fra glad for den lille skrifttype du tager i brug.
Ellers ser det godt ud, og stillingen er heller ikke til at tage fejl af.
Jeg siger tusind tak. Den lille skriftype har været taget i brug fordi den normale godt kunne ødelægge opsætningen lidt nogen gange, men jeg kigger på det Thumbs Up.
Jeg vil umiddelbart mene at der er for meget tekst.
Okay, jeg kigger på hvad jeg kan gøre anderledes Smiley
FED BLOG:
Tusind tak Thumbs Up

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #51: 02 Feb 2008, 15:43 »

Rigtig god update! Jeg måtte sku læse den i bidder for at kunne holde overblikket Shockeret

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

-LFC-
Manager

« Svar #52: 02 Feb 2008, 15:54 »

Rigtig god update! Jeg måtte sku læse den i bidder for at kunne holde overblikket Shockeret
Takker, hehe jeg skal nok se om jeg kan gøre det en smule mindre eller i såfald tage nogle flere billeder med Wink

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #53: 02 Feb 2008, 15:56 »

Takker, hehe jeg skal nok se om jeg kan gøre det en smule mindre eller i såfald tage nogle flere billeder med Wink

Det ville gøre underværker Smiley

AaB - Liverpool

Pride & Passion

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #54: 02 Feb 2008, 16:13 »

floooot update. -.-
super flot skrevet...

hvor har du hentet logo'erne/baggrunden? Smiley

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

-LFC-
Manager

« Svar #55: 02 Feb 2008, 16:16 »

floooot update. -.-
super flot skrevet...

hvor har du hentet logo'erne/baggrunden? Smiley
Ta Smiley...begge dele er hentet inde på FMGlive.com. Logoerne hedder iLogos og skinnet Black-in2 Smiley.

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #56: 02 Feb 2008, 16:18 »

tak!

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

-LFC-
Manager

« Svar #57: 02 Feb 2008, 21:21 »

Update lige om lidt...Villarreal spiller champagnebold for tiden Cool, så det er vist for tiden jeg kommer med en update om taktikken Smiley

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #58: 02 Feb 2008, 21:27 »

Det ville vi sætte stor pris på Wink

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Zulue
Manager

« Svar #59: 02 Feb 2008, 21:29 »

Lækkert.Smiley

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010