home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
24 Nov 2025, 20:06 Broen13 Blogs #17 Youth to Gold
24 Nov 2025, 13:38 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
23 Nov 2025, 16:15 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
23 Nov 2025, 15:24 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23182
  0 Brugere, 626 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kathli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Det er altså for latterligt...
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Det er altså for latterligt...  (Læst 3040 gange)
Killigan
Ynglingespiller

Det er altså for latterligt...
« : 12 Jan 2008, 21:55 »

Hejsa.

Jeg kan simpelthen ikke forstå det her spil, og jeg kan nok heller ikke rigtig forstå, at jeg gider blive ved med at spille det...
Jeg har AaB, og det kører á helvede til (og nu skal der ikke komme nogle spydige kommentarer om hvor dårlige AaB er... Bare kig på den virkelige tabel  Wink).
Først forsøgte jeg mig med min egen taktik, og nu bruger jeg så Rossoneros taktik. Jeg har forsøgt nogle af de forskellige gode råd der er her på siden, men lige lidt hjælper det.
Jeg har ALTID ALTID ALTID mindst dobbelt så mange afslutninger som min modstander (på nær da jeg mødte Sevilla i UEFA-cuppen...), men ender altid med at tabe med et enkelt mål. De har lige et hjørnespark og et eller andet sindssygt langskud, og så vinder de 2-1.

HVORFOR kan mine spillere for h....... ikke "bare" score på HALVDELEN af deres chancer?!?!?!?!?
Jeg fatter det ikke, og jeg fatter ikke jeg gider blive ved med at forsøge at spille...

LORTESPIL!!!!!!

United master
Førsteholdsspiller

Sv: Det er altså for latterligt...
« Svar #1: 12 Jan 2008, 21:57 »

Hmm.. Angribere ikke gode nok ?

Killigan
Ynglingespiller

« Svar #2: 12 Jan 2008, 21:58 »

Måske....

Men det er sgu da typisk, at alle andre hold scorer dobbelt så mange mål som mig på halvdelen af antallet af chancer - selv fucking Lyngby... Deprimerende!

vesperGT
Manager

« Svar #3: 12 Jan 2008, 22:00 »

Hejsa.

Jeg kan simpelthen ikke forstå det her spil, og jeg kan nok heller ikke rigtig forstå, at jeg gider blive ved med at spille det...
Jeg har AaB, og det kører á helvede til (og nu skal der ikke komme nogle spydige kommentarer om hvor dårlige AaB er... Bare kig på den virkelige tabel  Wink).
Først forsøgte jeg mig med min egen taktik, og nu bruger jeg så Rossoneros taktik. Jeg har forsøgt nogle af de forskellige gode råd der er her på siden, men lige lidt hjælper det.
Jeg har ALTID ALTID ALTID mindst dobbelt så mange afslutninger som min modstander (på nær da jeg mødte Sevilla i UEFA-cuppen...), men ender altid med at tabe med et enkelt mål. De har lige et hjørnespark og et eller andet sindssygt langskud, og så vinder de 2-1.

HVORFOR kan mine spillere for h....... ikke "bare" score på HALVDELEN af deres chancer?!?!?!?!?
Jeg fatter det ikke, og jeg fatter ikke jeg gider blive ved med at forsøge at spille...

LORTESPIL!!!!!!

Hmm.... måske ikke det bedste sted at kalde spillet for et lortespil.......

MEN: spiller du med 1 eller 2 angribere, når du vel og mærke IKKE bruger Rosso's taktik?

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #4: 12 Jan 2008, 22:02 »

Det er ikke uset at AI skifter taktik optil 10 gange i løbet af en kamp, ikke store ændringer, men måske nok til lige at forvirre nok til at få læderet i kassen.

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 12 Jan 2008, 22:02 »

Spil 4-3-1-2 med Vila på den offensive.. Han scorer råmange mål..

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Killigan
Ynglingespiller

« Svar #6: 12 Jan 2008, 22:10 »

Nej, jeg burde vel ikke kalde det et lortespil... Men... Nu har jeg spillet siden "The Manager", og ELSKER spillet, men det er VILDT frustrerende, når jeg ikke kan få det til at "køre". Der er INGEN stabilitet i noget som helst...
Jeg plejer at ændre taktikken i løbet af kampen - skifter lidt på "passing", "mentalitet", "defensive line" osv... Skifter også lidt rundt på spillernes "pile"...

Min egen taktik var en 4-1-3-2, med de 3 midtbanespillere samlet på midten - altså uden fløje. Den var faktisk rimeligt stabil, men kunne INTET på udebane. Rossoneros taktik er med 1 decideret angriber, men med 2 hængende angribere. De plejer at komme frem til en masse, og ud fra 2-D skærmen burde der gå LANGT flere mål ind - der er MANGE oplagte chancer. Og så er det SKIDE frustrerende at de andre scorer 2 mål på 6 afslutninger, når jeg scorer 0-1 på 25 (!!!!) afslutninger!

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 12 Jan 2008, 22:12 »

Hvis du spiller med patch, er det sandsynligvis derfor. Der er en fejl der gør at spillerne ofte brænder en masse chancer.
Hvis du spiller uden patch; få nogle bedre angribere. Wink

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #8: 12 Jan 2008, 22:13 »

havde de samme prob inden jeg hentede patchen, efter den kører det bare for mig Opstemt

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Killigan
Ynglingespiller

« Svar #9: 12 Jan 2008, 22:15 »

Jeg spiller uden patchen...

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #10: 12 Jan 2008, 22:15 »

prøv at hente patchen så... det hjalp for mit spil

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #11: 12 Jan 2008, 22:17 »

prøv at hente patchen så... det hjalp for mit spil

Tvivler på det er derfor, for der er en fejl i patchen der gør at man brænder flere chancer.
Men uden patchen er der en fejl i forsvaret. :s

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #12: 12 Jan 2008, 22:19 »

kan self. kun tale ud fra min egne erfaring, men det virkede for mig at hente patchen

Killigan
Ynglingespiller

« Svar #13: 12 Jan 2008, 22:20 »

Fedt...

Så jeg skal bare vente på at alle problemerne er klaret i FM09?Huh?
Jeg gider i hvert fald ikke "spilde" tid på et urealistisk spil... Det holder mit blodtryk heller ikke til  Sur

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #14: 12 Jan 2008, 22:22 »

haha FM09 så starte problemerne forfra :p

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010