home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 871 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Lukket] Marseille <-- Roma <-- Aston Villa
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad skal jeg ?
Spille videre med Marseille
Starte en ny blog
Ligeglad

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: [Lukket] Marseille <-- Roma <-- Aston Villa  (Læst 84066 gange)
NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 4.8# AS Roma. Tidligere Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #255: 04 Feb 2008, 18:15 »

du skal da hente JO, fra cska Wink
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

-Benja-
Gæst
 
Sv: 4.8# AS Roma. Tidligere Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #256: 04 Feb 2008, 18:17 »

Inter er kommet lidt langt foran synes jeg nu, men der er selvfølgelig mange kampe endnu Wink

Ellers ser det da ganske fornuftig ud, og en god lodtrækning i CL synes jeg, mon ikke du går videre Wink

Og til sidst, du lytter da alligevel lidt efter, godt køb af Sissoko  Thumbs Up

Skal nok få hentet Inter Wink Det er en heldig lodtrækning.
Det må jeg nok hellere Opstemt

du skal da hente JO, fra cska Wink

Har ikke lige brug for flere angribere  Wink
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: 4.9# AS Roma. Tidligere Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #257: 04 Feb 2008, 19:46 »



De unge fører Roma frem.


Der blev ikke købt yderligt ind efter et par salg. Benjamin Henriksen sagde umiddelbart efter transfermarkedet lukkede, ”Jeg synes ikke at jeg havde brug for et par ekstra spillere, jeg synes mine spillere har gjort det godt. Men jeg kan jo godt hente spillere, de kommer bare først til sommer.”
Roma skulle nu spille returkampen i pokal turneringen, det var Roma som stod for kampens første scoring, Alessandro Rosina bragte gæsterne fra Rom foran med 1-0, men kort efter udlignede Alessandro Diamanti til slutresultatet til 1-1, det betød at Udinese var videre på reglen om udebanemål.



Roma skulle hente point ind på Inter i denne kamp, Inter var foran med 11 point ned til Roma på trejde pladsen. Så en sejr til Roma ville gøre godt, så ville forspringet være på otte point. Det burde Roma godt kunne hente på 18 kampe. Efter 18 minutter får Mirko Vucinic bolden på kanten af feltet, han løber ned mod baglinjen og sender den flot ind til Bojan, som ikke plejer og svigte fra den afstand 1-0 til Roma, Olimpico synger Bojans navn. Et rigtigt godt velspillet angreb, Doni startede med at kaste bolden til ud til John Mensah og til sidst endte bolden til Bojan og derefter i nettet. Det var Bojans sæsonmål nummer syv i Serie A, 12 kampe havde han spillet. Derefter sad Roma tungt på kampen, der blev heller ikke scoret flere mål i denne kamp. Roma har nu otte point op til Inter. I kampen måtte dommeren tage i brug af det røde kort to gange, et til hvert hold. Daniele De Rossi og Pablo, De Rossi fik sit i første halvleg mens Pablo fik det i anden.


Po. vs Udinese 1-1
Sa. vs Inter 1-0
Sa. vs Bari 2-0
Sa. vs Napoli 1-0
Cl.  vs Monaco 2-3
Sa. vs Livorno 3-1


Søndagens sene kamp var mellem Bari og Roma. Bari som lå allersidst i Serie A med 11 point til op over stregen, Bari var kommet på en svær opgave da Roma var kommer på besøg. I første halvleg havde Bari nul skud på mål, mens Roma havde hele syv skud på mål. Men kort efter pausen scorede Rolando Bianchi på straffespark. Jo længere kampen skred frem, jo mere begyndte Bari og tro på det og trak sig lidt tilbage for de var tilfredse med det ene point. Roma havde svært ved og komme igennem Bari's forsvar, men i det 91 minut scorede Zdravko Kuzmanovic til slutresultatet 2-0. Roma indtager nu en flot anden plads, med otte point op til Inter, a point med Fiorentina på trejde pladsen dog har Fiorentina spillet en kamp mere.
Roma skulle prøve og ride på sejrsbølgen, ubesejret i hele fem kampe. Napoli kom på besøg på Olimpico, Roma var storfavoritter til dagens opgør. Først to minutter inden i anden halvleg fik Roma hul på bylden, det var Bojan Krkic som bragte hjemmeholdet foran med 1-0. Det skulle senere vise sig og være nok, til at sikre Roma tre vigtigt point. Nu skulle formstærke Roma møde AS Monaco i Champions League. Det startede skidt for Roma, for efter 13 minutter bragte Frédéric Nimani hjemmeholdet Monaco foran med 1-0. Inden pausen gjorde Jimmy Briand det til pausenstillingen 2-0, en meget skuffende indsats af Roma. I pausen røg Rolando Bianchi ud og ind kom Okaka, som tidligere har gjort det glimrende når han kom ind som indskifter. Små 10 minutter inde i anden halvleg scorede Frédéric Nimani sit andet mål i kampen, Roma var på vej ud af Champions League, hvis Monaco blev ved med og spille så godt. Men Okaka skulle senere vise sig og være en god indskiftning, fem minutter efter 3-0 målet reducerede Okaka til 1-3 og tre minutter senere scorede Okaka endnu engang, han havde skudt Roma tilbage i kampen. Der blev ikke scoret flere mål i denne kamp, et udemærket udgangspunkt for Roma.



Næste kamp skulle Roma til Livorno, med danske Martin Bergvold og Manus Troest med fra start. Benjamin Henriksen havde givet Okaka chancen fra start efter hans gode præstation mod Monaco. Det skulle vise sig og være en klog beslutning, for efter to minutter havde unge Okaka scorede til 1-0. 13 minutter senere fordoblede Okaka føringen med sit langskud til 2-0. Efter pausen scorede Bojan til 3-0 og kort inden slutfløjtet reducerede Lior Asulin til 1-3, endnu engang en rigtigt god kamp fra Okaka side af.

Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: 4.8# AS Roma. Tidligere Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #258: 04 Feb 2008, 21:52 »

Fin update der, og flot placering Smiley
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: 4.8# AS Roma. Tidligere Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #259: 05 Feb 2008, 08:35 »

Fin update der, og flot placering Smiley

Helt sikkert...  Thumbs Up

Og en sejr i den kamp du er bagefter plus en sejr i jeres indbyrdes opgør, så begynder det og blive særdeles spændene...  Cool

Edit: er det muligt og få et SS af Okaka??  Peace
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: 4.8# AS Roma. Tidligere Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #260: 05 Feb 2008, 15:02 »

Helt sikkert...  Thumbs Up

Og en sejr i den kamp du er bagefter plus en sejr i jeres indbyrdes opgør, så begynder det og blive særdeles spændene...  Cool

Edit: er det muligt og få et SS af Okaka??   Peace

Værsgo Wink
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: 4.8# AS Roma. Tidligere Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #261: 05 Feb 2008, 15:09 »

Takker... ham må jeg hellere beholde i mit Roma spil, når han vender tilbage fra lån  Thumbs Up
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: 4.8# AS Roma. Tidligere Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #262: 05 Feb 2008, 15:16 »

Ja Smiley Han er det for det meste kommet ind som indskifter.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: 4.9# AS Roma. Tidligere Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #263: 05 Feb 2008, 16:24 »



Roma henter ind på Inter.


Roma var uden nederlag i hele syv serie A kampe, skulle nu møde Reggina på Olimpico. Roma var store favoritter til denne kamp, en spiller Reggina skulle holde øje med var unge Okaka. Han havde scoret hele 15 mål i denne sæson, det var også ham der scorede kampens eneste mål, målet faldt i det 76 minut. Hvis man kigger på statestikkerne fra kampen, var det ikke en fortjent sejr. Inter er ni point foran Roma, dog har Roma en kamp tilgode. Nu skulle Roma til Bologna, Bologna havde haft en udmærket sæson, de indtog en flot 12 plads før dagens kamp. Efter 18 minutter bragte Bojan Krkic Roma foran med 1-0. Fem minutter senere gjode Mirko Vucinic til 2-0, efter pausen reducerede Ewerton til 1-2 og skabte håb til Bologna. Bojan lukkede kampen med sin scoring til 3-1, et par minutter før slutfløjtet. Samme runde tabte Inter skuffende 2-0 til Napoli, så nu der seks point mellem de to hold, men Roma er stadig en kamp efter.
Nu var det tid til returkampen i Champions League mellem Roma og Monaco. Første kamp endte med en fransk sejr i Monaco på 3-2, så Roma skulle have en sejr. Det startede godt for hjemmeholdet fra Rom, Alessandro Rosina gjorde det til 1-0 efter 24 minutter spillet og blot seks minutter senere gjorde Bojan det til 2-0. I anden halvleg havde Roma styr på det, de trak sig lidt tilbage, trak tempoet ud af kampen. Monacos største chance var da Jimmy Briand headede bolden på stolpen et kvarter før tid. Kampen endte sammmelagt 4-3 til Roma.

Kvartfinalerne ser sådan ud, der venter Roma to meget svære kampe.



Nu kom Empoli på besøg på Olimpico, det var kun en sejr for Roma som talte her. Empoli lå til nedrykning. Hvis man skulle gøre sig forhåbninger om at blive mestre, skulle man have tre point i sådan en kamp. I overtiden i første halvleg scorede Nicola Puzzi uheldigt selvmål, så Roma var foran med 1-0 i pausen. Efter pausen havde Roma mere og byde på, Mirko Vucinic var kommet på banen i stedet for Bojan. I det 73 minut scorede Matias Fernandez et meget flot frisparksmål, det viste sig senere og være slutresultatet.
 

Sa. vs Reggina 1-0
Sa. vs Bologna 3-1
Cl.  vs Monaco 2-0
Sa. vs Empoli 2-0
Sa. vs Genoa 3-1

Nu var det tid til den udskudte kamp mellem Roma og Genoa, med en sejr kunne Roma hente ind på Inter. En sejr ville Roma kun være bagud med tre point til de forsvarende mestre fra Inter. Efter blot tre minutter sparkede Okaka Roma tættere på det italienske mesterskab, da han scorede til 1-0. Tyve minutter senere gjorde Mirko Vucinic det til 2-0. I anden halvleg blev der scoret to mål, det var Matias Fernandez som scorede på straffespark til 3-0 for Roma, halvlegens andet mål blev scoret af Michel Bastos på straffespark i det 92 minut.

« Seneste Redigering: 05 Feb 2008, 17:04 af -Benja- » Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4.9# AS Roma. Tidligere Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #264: 05 Feb 2008, 16:38 »

efter pausen reducerede Ewerton til 1-2 og skabte håb til Bologna. Bojan lukkede kampen med sin scoring til 3-0
Håber du selv kan se det.. Rullende Øjne

Ellers er det en flot update.. Håber du henter Inter...  Thumbs Up Jeg håber også du klarer dig forbi Real i CL.. KIU!!!

Logged

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst
 
Sv: 4.9# AS Roma. Tidligere Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #265: 05 Feb 2008, 17:05 »

efter pausen reducerede Ewerton til 1-2 og skabte håb til Bologna. Bojan lukkede kampen med sin scoring til 3-0
Håber du selv kan se det.. Rullende Øjne

Ellers er det en flot update.. Håber du henter Inter...  Thumbs Up Jeg håber også du klarer dig forbi Real i CL.. KIU!!!



Tak, så er det ændret Wink
Jeg har nået et af mit mål i denne sæson nemlig og nå kvartfinalen i Champions League, men jeg går efter titlen nu  Thumbs Up
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: 4.10# AS Roma. Tidligere Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #266: 06 Feb 2008, 08:53 »



Svær Periode for Roma.



Nu skulle Lazio og Roma spille sæsonens anden derby, det første endte skuffende 0-0. Men Roma var ubesejret i hele elleve kampe, Lazio indtog en skuffende 10 plads, mens Roma var med helt fremme som nummer to. Det var en meget taktiskpræget kamp, begge hold var afventende. Roma kom frem til flest chancer,  men det var Lazio som var mest i boldbesiddelse. Kampen endte ligesom sæsonens første opgør 0-0, Inter spillede 1-1 imod Reggina så der var ikke noget der ændrede sig mellem de to førerhold. Nu gjaldt det kampen mod undertippede Sampdoria, det startede godt for Roma da Rolando Bianchi scorede til 1-0 efter godt tyve minutters spil. Roma havde godt styr på Sampdoria, gæsterne kom ikke frem til mange chancer. I anden halvleg scorede Bojan Krkic til slutresultatet 2-0, Inter vandt deres kamp med 4-0 over Bologna.



Efter en lang landsholdspause skulle Roma nu til Torino, hvor de skulle møde Juventus. En svær kamp for Roma, selvom de var uden nederlag i hele 13 kampe. Det var Roma der lagde bedst ud, Bojan scorede sit sæson nummer 19 i denne sæson, som også var ny rekord. Rekorden var tidligere på 18 mål, den rekord var lavet af Francesco Totti i år 2008. Seks minutter før tid udlignde franskmanden David Trezugeut til slutresultatet 1-1, et udmærket resultat for Roma. Inter spillede også 1-1 i deres kamp mod Empoli, Roma er heldige når de sætter point til, gør Inter det også.


Sa. vs Lazio 0-0
Sa. vs Sampdoria 2-0
Sa. vs Juventus 1-1
Cl. vs Real Madrid 1-1


Nu var det tid til Champions League kvartfinalerne, Roma skulle tage imod Real Madrid. Efter 19 minutter fik Roma tilkendt et lidt tvivlsomt straffespark, Matias Fernandez scorede sikkert til 1-0. Bestemt ikke fortjent, det var de spanske gæster som havde spillet. Men Roma kom lidt bedre med efter pausen, men i det 51 minut fik Mattia Cassani direkte rødt kort, han var sidste mand. Tre minutter senere scorede  Micah Richards udheldigt selvmål til 1-1. Roma var presset meget ned, Real Madrid var en mand i overtal og jagtede 2-1 målet. Men Roma lukkede flot af, takket være en storspillende Doni blev kampen 1-1.


Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4.10# AS Roma. Tidligere Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #267: 06 Feb 2008, 09:00 »

Forza Roma.. Vip så Inter af den førsteplads.. Ærgeligt at du ikke slå Lazio.. En rigtig god update..
Logged

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst
 
Sv: 4.11# AS Roma. Tidligere Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #268: 06 Feb 2008, 19:30 »



Roma køber spansk stjerne.


Roma har brugt 350 millioner på en ny spiller, Benjamin Henriksen har smidt 350 millioner kroner på en spanier. Nemlig Sergio Ramos fra Real Madrid, Real Madrid var ikke meget for at sælge deres vice anfører, så Benjamin Henriksen bød det hans frikøbsklausul var på. Han forventes og gå direkte ind i Romas startopstilling, han skubber nok Micah Richards ind ved siden af Mexes igen. Det bliver et stærkt forsvar Roma får sig fra næste sæson af. Sergio Ramos ser frem til at skulle møde de nye holdkammerater, han kender godt nogen af dem. Bojan Krkic og Sergio Ramos spiller sammen med hinanden på det spanske landsholds.



Den danske manager havde og sige til dette køb.

"Jeg er utrolig glad for at underskrevet en 4-årig kontrakt med Sergio Ramos, han er en af verdens bedste på sin plads, hvis ikke den bedste. Han er rigtigt stærk offensiv, samt defensiv. Han kan spille i det centrale og på højre back. Jeg håber han falder godt til her i det Italienske, kan vinde store træfere med os i næste sæson"
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: 4.11# AS Roma. Tidligere Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #269: 06 Feb 2008, 19:37 »

Hmmm ved ikke om det er et godt køb  Ubeslutsom
Men det kan måske have noget og gøre med at jeg aldrig har brudt mig om ham irl og derfor ikke har den store tiltro til ham...  Peace
Logged

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010