home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 425 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Newcastle - tilbage mod toppen ?
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint
Forfatter Emne: Newcastle - tilbage mod toppen ?  (Læst 29496 gange)
Yoggidk
Gæst
 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #135: 10 Feb 2008, 12:03 »

Kan man få SS af Doyle?
Logged

Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #136: 10 Feb 2008, 13:16 »

Heps.

Kan du ikke også lave et ss af ham Begano, så os ignoranter kan se, hvad han er for en spiller ? :-)

-bune
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #137: 10 Feb 2008, 18:26 »



Pligtsejre


8 / 12 - 2008

Ovenpå to nye spillerindkøb som kommer til klubben om et par måneder så var det igen tid for spillerne at koncentere sig om kampene. Der ventede et forholdsvis let kampprogram for Newcastle i den kommende tid.

Given(GK), Faye(DR), Skrtel(DC), Rädoi(DC), Pineda(DL) - Mascherano(MC), Barton(MC), MIlner(MR), N´Zogbia(ML) - Owen(FC), Defoe(FC)
Odds: 1,57 / 3,50 / 5,00
Newcastle(7) - Middlesbrough(20)

Dawson er ude med karantæne, så Rádoi tager hans plads i midterforsvaret. Pineda får chancen på backen. Defoe er for en gangs skyld med i startopstilligen.
Boro har kun vundet en kamp i sæsonen, det var hjemme mod Portsmouth, Newcastle skal have 3 point her for at være med i toppen.
Owen skadet i 3 måneder


Newcastle fik ikke skabt mange chancer, Boro havde dobbel så mange chancer som hjemmeholdet. 22 årige Derbyshire er manden som skal lave kasserne og indtil videre er det kun blevet til 2 ligamål, så at Boro ligger i bunden er der ikke så meget at sige til.
Brian valgte rigtig i at lade Defoe starte inde, han fik først anulleret et mål, senere i første halvleg kom han på måltavlen via oplæg fra James Milner.

I anden halvleg skete det der ikke måtte ske, Michael Owen blev alvorlig skadet. Martins erstattede ham og scorede i slutningen af kampen til 2-0.
Newcastle(5) - Middlesbrough(20) 2-0

Det var ikke en glad manager jeg fik efter kampen. Owen måtte forlade banen med en alvorlig skade. Brian siger:

"Det er meget skidt, vi skal til at spille nogen vigtige kampe både i Champions League og Premier League. Owen vil være ude i 3 måneder for en overrevet hase. Jeg har Martins, Doyle og Defoe tilbage i truppen, Alan Smith kan også sagens spille angriber. Owen er en klasse angriber, jeg stoler dog på min trup kan klare sig uden ham"




Given(GK), Faye(DR), Skrtel(DC), Rädoi(DC), Pineda(DL) - Mascherano(MC), Barton(MC), MIlner(MR), N´Zogbia(ML) - Doyle(FC), Martins(FC)
Odds: 2,00 / 3,35 / 3,25
Newcastle(1) - Besiktas(4)

Med en sejr kan Newcastle komme videre til næste runde i Champions League. Der er 4 point ned til Barcelona på 3.pladsen. Doyle og Martins er i angrebet, Defoe blev sorteper, selvom han scorede i sidste kamp.

Det var ikke angriberne fra Newcastle der var i fokus i kampen. Der blev skabt rigeligt med chancer til begge hold. Besiktas var ikke så skarpe, hele 7 ud af 10 skud gik forbi mål. Newcastle var mere effektive, de var også heldige, de fik et tvivlsom staffespark efter 7 minutter, N´Zogbia sparkede den sikker ind bag Rüstü.
Indskiftet Emre, gjorde det onde ved hans landsmænd. Han lukkede kampen med 11 minutter igen på et landskud.
Newcastle(1) - Besiktas(4) 2-0

Barcelona fik alle 3 point med hjem fra holland. Det betyder at Newcastle er sikker på at gå videre, de har 12 point, Barcelona 8, Ajax 7 og Besiktas 1. I sidste spillerunde skal Ajax til tyrkiet og Newcastle til spanien.




Given(GK), Faye(DR), Skrtel(DC), Rädoi(DC), Enrique(DL) - Mascherano(MC), Barton(MC), Smith(MR), N´Zogbia(ML) - Doyle(FC), Martins(FC)
Odds: 2,75 / 3,20 / 2,25
Derby(14) - Newcastle(5)
Tidligere kampe: 2 - 0 - 0 (9-3) (Newcastle er altid først nævnt)

Newcastle har mødt Derby 2 gange og vundet dem begge, meget skulle også gå galt hvis man mistede point i denne kamp. Alan Smith og Enrique er med i startopstillingen i stedet for Milner og Pineda.

Newcastle viser endnu engang at de er på rette spor. De seneste kampe har modstanderen heller ikke været de bedste, men det viser også om klasse når man ikke taber til de dårlige hold.
En storspillende N´Zogbia fandt Kevin Doyle efter små 25 minutters spil. Han kom flot forbi Song på højre backen, et par flutte driblinger og Doyle skulle bare prikke den i mål.
Senere i første halvleg kom N´Zogbia selv på måltalven og fik scoret til 2-0, et heldigt mål, men bolden kom over stregen.

Derby kom længere frem på banen, de var nede med 2 mål og skulle frem og lave mål. Skarpheden mangler foran mål, de havde ialt 13 skud på mål hvor kun 2 var inde for rammen. Der blev skabt noget spænding da David Jones 6 minutter før tid fik reduceret. Derby var ikke gode nok til at få udlignet så Newcastle fik deres 3.sejr i træk.
Derby(15) - Newcastle(5) 0-2
MOM: N´Zogbia (8)




Newcastle henter ungdomsspiller


Brian Lindahl har valgt at hente den 17 årige finske offensive spiller, Lauri Dalla Valle. Den målfarlige angriber har lavet 14 mål i 26 kampe for hans tidligere klub, JiPPO. Dalla Valle har fået en 2½ årige kontrakt til at vise hvad han kan. Han er kommet transfer frit fra hans finske klub og vil begynde på Newcastle reserve mandskab.
Jeg fik en kommentar for både Lauri og Brian:
Lauri Dalla Valle


Brian Lindahl, Manager:

"Lauri Dalla Valle har jeg fået anbefalet af flere scouts. Han er en spændende spiller som vi forhåbenlig kan få glæde af i fremtiden. Jeg håber han vil falde godt til her i England. Vi har i forvejen Virtanen som kan hjælpe Lauri igang herover. Jeg glæder mig til at se ham spille kampe for vores 2.hold"

Lauri Dalla Valle:

"Jeg er stolt over at kunne skifte til så populær klub som Newcastle. Jeg fik taget en snak med min landsmand, Virtanen, han kunne kun fortælle positive ting om klubben. Godt nok har Virtanen ikke fået meget spilletid i klubben, det har ingen betydning for mig. Jeg er sikker på at både Virtanen og jeg nok skal få de kampe vi skal have. Jeg glæder mig bare til at komme igang for 2.holdet"


Lodtrækningen til 3.runde af FA Cupen var igang, Newcastle skal på hjemmebane møde Leicester fra den næste bedste engelske række.




Given(GK), Faye(DR), Skrtel(DC), Rädoi(DC), Enrique(DL) - Butt(MC), Skjeldbred(MC), Smith(MR), N´Zogbia(ML) - Doyle(FC), Defoe(FC)
Odds: 1,17 / 6,00 / 11,00
Newcastle(5) - Cardiff(13)
Tidligere kampe: 0 - 0 - 0

Newcastle er kæmpe favoritter til at få alle 3 point hjemme mod oprykkerne fra Cardiff. Dawson og Mascherano er ude med karantæne.Nicky Butt får hans første kamp i sæsonen. Skjelbred er med på den centrale midtbane og Defoe erstatter Martins i angrebet.

Der var ikke spillet mere end 22 minutter, så var kampen real afgjort. Igen fik Newcastle et billigt straffespark, N´Zogbia udnyttede igen på sikker vis.
Defoe gjorde det til 2-0 og Doyle til 3-0. I det 33 minut blev det endnu værre for Cardiff, Defoe scorede hans andet mål og holdene gik til pause med 4-0 til hjemmeholdet.

Nicky Butt fik en lidt skidt comeback kamp, et uheldig selvmål af Butt i det 54.minut fik håbet tilbage hos Cardiff. Det var tydeligt at Newcastle var foran med 3, de tog det stille og rolig og spillede bare bolden rundt. 5minutter før tid fik Cardiff reduceret til 4-2, de nåede ikke mere, Newcastle vandt med 4-2.
Newcastle(4) - Cardiff(15) 4-2
MOM: Jamain Defoe 9-tal
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #138: 10 Feb 2008, 18:30 »

Sådan BlaZZo.

Både med de fine sejre i PL og ikke mindst indkøbet af Dalle Valle. Han er en usleben diamant, og du er jo lidt af en juveler.

Eneste malurt i bægeret er Owens skade, men passer jo desværre alt for godt til virkeligheden; den skrøbelige lille mand.

Det eneste jeg savner i dine updates er en ligastilling i en ny og næ, ellers en fryd at følge med i din blog.

-bune
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #139: 10 Feb 2008, 21:11 »

SS af både Banega, Rafinha og Doyle kommer i Januar måned. Det vil sige om et par updates.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


JKJ
Gæst
 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #140: 11 Feb 2008, 10:15 »

Fin runde, men træls med Owen... Men han har jo glasben  Peace

Iøvrigt kan jeg godt li' det du laver med de tidligere opgør, så behøver man ikke kigge det hele igennem igen for at se de tidligere kampe  Thumbs Up
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #141: 12 Feb 2008, 16:47 »



Svær modstander venter


1 / 1 - 2009

Newcastle har i de kommende 3 kampe nogen svære udekampe. Først venter Barcelona, så Chelsea og Man Utd.


Given(GK), Faye(DR), Skrtel(DC), Dawson(DC), Enrique(DL) - Mascherano(MC), Skjelbred(MC), Smith(MR), Milner(ML) - Doyle(FC), Martins(FC)
Odds: 1,67 / 3,25 / 4,50
Barcelona(2) - Newcastle(1)
Tidligere kampe: 1 - 0 - 0 (3-2)

Newcastle og Barca videre - Ajax i Uefa

Dawson er tilbage i kamp, hvor flere reserver får chancen da Newcastle er videre i Champions League. Mange af Newcastle spillerne var ikke helt motiveret til opgaven kunne man tydelig se. Selvom Newcastle faktisk skabte uventet mange chancer på Nou Camp. Barcelona viste klassen når de skulle, Ajax vandt stort i Besiktas med hele 6-0, så Barca skulle vinde for at gå videre.
Deco bragte hjemmeholdet foran med et landskud og inden pausen lignede det der var offside på Henry, der blev ikke fløjtet, så 2-0.

Indskiftet Matias Fernandez gjorde det fortjent til 3-0, hjemmeholdet fik skabt en del chancer mod et forsvar som virkede lidt sløvt. Henry lukkede kampen med en scoring til 4-0.  Defoe måtte udgå med en skade, desværre for ham og Newcastle så betyder det han er ude i ca 4 måneder pga en brækket fod.
Barcelona(2) - Newcastle(1) 4-0
MOM: Henry 9-tal

Brian Lindahl om kampen og Defoe:

"Jeg havde forventet vi nok ikke ville vinde denne kamp, specielt ikke når vi var gået videre. Barcelona er et rigtig stærkt hjemmehold, og de skulle jo bruge en sejr for at gå videre. Vi er videre i Champions League gruppespillet som var målet. Desværre måtte Defoe jo forlade kampen, det så ikke godt ud med ham. 4 måneder er lang tid og nu har vi kun Doyle og Martins tilbage. Smith kan vi dog bruge da han også kan spille angriber. Det er dog ikke holdbart kun at have 2 angribere i truppen, jeg overvejer måske at få Viduka hjem.."







Given(GK), Beye(DR), Skrtel(DC), Dawson(DC), Enrique(DL) - Mascherano(MC), Barton(MC), Milner(MR), N´Zogbia(ML) - Doyle(FC), Martins(FC)
Odds: 2,00 / 3,25 / 3,25
Chelsea(1) - Newcastle(5)
Tidligere kampe: 1 - 0 - 2 (6-9)

Chelsea har i denne sæson været helt suveræne, 1 nederlag og en målscorer på 39-6 efter 17 kampe. Til kampen mod Newcadtle var Essien ude med karantæne, Ballack, Mikel og Alves var skadet.

Det er ikke tit man ser et Chelsea mandskab så udspillet som de blev i dagens kamp mod Newcastle. Udeholdet skabte chance på chance og fik også udnyttet nogen af dem. I slutningen af første halvleg var det først Kevin Doyle der kunne gøre det til 1-0, kort tid efter var det så angrebsmakkeren Martins der gjorde det til 2-0.
Det var et rystet Chelsea hold, der sev med stjernerne, Drogba og Pandev på toppen ikke havde meget at gøre i kampen.

Drogba lagde efter 63 minutter en god aflevering til Lampard, han tog et enkelt træk og fik udplaceret en ellers stærk spillende Given i målet. Indskiftet Alan Smith fik lavet hans første sæsonmål da han med et kvartel tilbage scorede til slutresultat 3-1. Fuld fortjent sejr til Newcastle.
I kampens overtid fik Masherano hans andet gule kort og har derfor karantæne mod Man Utd.

Chelsea(1) - Newcastle(5) 1-3
MOM: Martins 9-Tal




Lodtrækning til Champions League 1.runde:


Følgene hold var med:
Arsenal, Chelsea, Juventus, Panatinakos, Real Madrid, Roma, Werder Bremen, Barcelona, Inter, Man utd, Lyon, PSV, Rangers, Valencia, Zaragoza og Newcastle.
Inter venter..


Juventus - Chelsea
Panatinakos - Real Madrid
PSV - Werder Bremen
Roma - Man Utd
Inter - Newcastle
Barcelona - Arsenal
Rangers - Valencia
Zaragoza - Lyon



Newcastle har måske fået den sværeste lodtrækning. Inter er ubesejret i den italienske serie A og er rigtig godt spillende. Jeg fik nogen reaktioner om lodtrækningen:

Brian Lindahl:
"Uha, Inter er en stor mundfuld. Der har et godt hold og vi får masser af problemer mod dem. Jeg har ingen forventninger om videre deltagelse, kun at mine drenge gør deres bedste."

Shay Given:
"Det bliver en rigtig stor oplevelse for os. Jeg regner med stor opbakning for vores fans. Et godt resultat på udebane og alt kan ske hjemme. Jeg glæder mig"




Given(GK), Beye(DR), Rädoi(DC), Dawson(DC), Enrique(DL) - Faye(MC), Barton(MC), Milner(MR), N´Zogbia(ML) - Doyle(FC), Martins(FC)
Odds: 1,80 / 3,00 / 4,00
Man Utd(2) - Newcastle(5)
Tidligere kampe: 3 - 1 - 2 (8-8)
Stillingen efter 19 kampe


Mascherano er ude med karantæne. Skrtel, Defoe og Owen er ude med skader. Unge Campbell Bell er kommet op i første holds truppen, er dog ikke med i dagens kamp. Faye overtager pladsen på midtbane og Rädoi i forsvaret.
Tevez, Evra og Evans er ude med skader for Man Utd, Christiano Ronaldo er i god form for hjemmeholdet.

I modsætning til udekampe mod Chelsea så var hjemmeholdet i denne kamp meget dominerende, chancemæssigt. Spillemæssigt havde Newcastle bolden meget og havde faktisk bolden mere end Man Utd i de 2 x 45 minutter. Newcastle var ikke så gode til at skabe chancer, de var dog effektive når de endelig fik dem.

Newcastle fik tildelt frispark fra 40 meter, James Milner var optimistisk og prøvede forsøget på mål, Milner var så heldig at den blev rettet af, og den snød fuldstændig Kuszczak i målet. Newcastle fik til pausen med en 1-0 føring. Der blev talt med store bogstaver omklædningsrummet hos de røde, om det var det der gjorde udslaget da Carrick efter kun 1 minut i anden halvleg fik udlignet skal være usagt.

Man Utd fortsatte deres voldsomme pres som gav den ene store chancer efter den anden, Given var fantastisk i målet. Den tidligere United spiller kom ind og drillede sine tidligere holdkammarater. Da både Defoe og Owen er skadet så er Smith med på bænken som reserve angriber, han skulle kun bruge 7 minutter på banen før han blev målscorer, 2-1 til Newcastle på Old Trafford. I kampens overrtid (96.minut) var Rooney alene med Given, Given får presset Rooney så meget at han sparker ved siden af. Newcastle vinder igen en svær udekamp.
ManUtd(2) - Newcastle(5) 1-2
MOM: Given 8-tal




Det blev til sejre over Cardiff, Chelsea og Man Utd i December måned, det betød at Newcastle manager blev kåret til månedens manager i December måned.

Rafinha og Banega er ankommet til klubben, de  har fået trøjenummer 12 og 6.

SS af Banega:
http://img511.imageshack.us/img511/6973/banegabt5.jpg

SS af Rafinha:
http://img521.imageshack.us/img521/2838/rafinhaff4.jpg

SS af Doyle:
http://img511.imageshack.us/img511/6702/doylevc8.jpg
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


JKJ
Gæst
 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #142: 12 Feb 2008, 17:19 »

Lidt en blandet måned... resultarne var der ikke rigtig noget om komme efter, måske nederlage til Barca var lige i overkanten...
Men en skade til Defoe og et nu særdeles tyndt angreb, plus en imo meget uheldig lodtrækning mod Inter... Det er vist ikke helt optimalt  Huh
Logged

Anqes
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #143: 12 Feb 2008, 17:30 »

Ja ikke en super god måned, men de par updates jeg har læst de er rigtig gode.
Logged

Yndlingshold: Brøndby & Arsenal!
Yndlingspiller: Luis Figo.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #144: 12 Feb 2008, 18:57 »

Det var en perfekt måned synes jeg. Møder nr 1 og 2 ude i ligaen og vinder. Jeg var gået videre i Champions League så nederlag mod Barcelona var måske lige et par mål for meget, men ligegyldigt.

Lodtrækningen i CL var fandme uheldigt, tror ikke jeg kunne få værre modstander end det. Nu må vi se hvordan det går.

Tak for jeres kommentar, er glad for der er nogen der følger med Opstemt
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #145: 14 Feb 2008, 06:37 »



Transfer rygter


2 / 1 - 2009


Vi er kommet ind i endnu et transfer vindue. Newcastle har allerede købt for flere millioner kroner og ventes ikke at være alt for aktive i dette vindue.


Clichy væk fra Arsenal ?

Gael Clichy fra Arsenal til Roma
Kilde: Daily Mail
Sandsynlighed: Middel
Note: Arsenals unge venstre back er muligvis på vej til italiensk fodbold. Clichy er fast mand i Arsenal og derfor tøver klubbe med at sælge.


Robbie Keane fra Tottenham til Blackburn
Kilde: The Sun
Sandsynlighed: Over middel
Note: Blackburn skulle være parat til at byde 110millioner for Keane. Keane er ikke fast i Tottenhams startopstilling og overvejer at forlade klubben.


James Vaughan fra Everton til Blackburn eller Bolton
Kilde: The Sun
Sandsynlighed:  Middel
Note: Hvis købet af Keane ikke bliver til noget har Blackburn set sig lun på unge Vaughan. Bolton ser Vaughan som erstatning for Anelka som meldes på vej væk.


Stephan Carr og Steve Harper forlader Newcastle
Kilde: News Of The World
Sandsynlighed: Over middel
Note: Begge spillere har kontrakt udløb til sommer, flere klubber viser interresse for de 2 spillere. Newcastle er villige til at sælge

Downing tilbage til engelsk fodbold ?






Stewart Downing forlader Porto
Kilde: Daily Mail
Sandsynlighed: Middel
Note: Både Newcastle og Liverpool vil have Downing. Spanske Zaragoza er også inde i kampen om kantspilleren.


Nani fra Man Utd til Bayern München
Kilde:  The Times
Sandsynlighed: Middel
Note: Nani har ikke fået meget spilletid og er klar til at skifte engelsk fodbold ud med tysk.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (afstemning)Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #146: 14 Feb 2008, 13:50 »

Heps BlaZZo.

Lækre updates du har lavet. Den der dækker det sportslige, når helt nye højder, ikke mindst fordi du har stillingen med Wink Og fedt du slår Man utd og CFC. Vigtige sejre.

Kan godt li dine rygteupdates, det giver en ekstra dimission at vide, hvad der sker i de andre klubber end Newcastle.

Godt arbejde.

-bune
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: (afstemning)Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #147: 14 Feb 2008, 21:09 »

Tak for din kommentar Bune.

Til alle, der er kommet en ny afstemning op. Så i er meget velkommen til at stemme.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


S
Gæst
 
Sv: (afstemning)Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #148: 14 Feb 2008, 21:13 »

Ser godt nok super godt ud.. Nice med CL-gruppen :O
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: (afstemning)Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #149: 14 Feb 2008, 21:45 »

Fed blog Smiley En ting er dog højst mystisk. Du, eller Brian Lindahl, bestem selv har jeg lagt mærke til efter et par kampe, hvor der har været skadet udtale sig om skadens omfang. F.eks. at Defoe er skadet 4 måneder. En manager plejer jo ikke at kunne sige skadens omfang lige efter kampen. Der skal jo først en tur til lægen Wink
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010