home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 262 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Newcastle - tilbage mod toppen ?
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint
Forfatter Emne: Newcastle - tilbage mod toppen ?  (Læst 29533 gange)
BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #105: 02 Feb 2008, 14:18 »

Pedro:
http://img255.imageshack.us/img255/4682/pedrorh2.jpg

Leyrielton:
http://img149.imageshack.us/img149/3813/leyrieltonjj5.jpg


Alle må selvfølgelig svare Wink

Roxer:
jeg kan godt lide N´Zogbia, og jeg prøver at tænke lidt realistisk. Manden er et kæmpe talent IRL og han er ung. Jeg giver ham chancen, men har skam set på muligheder til den plads.
Den centrale midtbane har jeg også haft op og vende, og det er stadigvæk en mulighed. Emre og Barton er ellers 2 udmærket spillere synes jeg.

AMRDK:
Jeg tror Skrtel og Rädio vil få en god sæson. De er gode i marking og takling, desværre er de ikke så hurtige, det er problemet. Leder efter et alternativ til den plads, der har lidt fart i benene.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #106: 02 Feb 2008, 18:20 »



Sæsonen er gået igang


21 / 8 - 2008

For første gang i flere år skulle Newcastle deltage i Champions League. Godt nok ikke helt Champions League endnu, først skulle Martimo fra Portugal besejres over 2 kampe. Jeg har efterhånden fået et godt forhold til Newcastle manager og stab fordi jeg tit er på træningbanen og snakker med dem. Jeg har så fået lov til at flyve med truppen ned til Portugal.
Turen gik til Portugal

Steve Harper var spilleren jeg fik lov til at sidde sammen med og hvilken fornøjelse. En mand med god humør, meget positiv og virker tilfreds med reserve tjansen. Stemningen var god og speciel Barton fortalte et par røver historier.


Brian Lindahl satte disse 11 spillere sammen til første rigtige kamp:
Given(GK), Beye(DR), Taylor(DC), Rädoi(DC), Enrique(DL) - Mascherano(DMC), Emre(MC), Milner(MR), N´Zogbia(ML) - Owen(FC), Defoe(FC)

Martins var ikke med i kampen da han forsat var til OL med Nigeria. Defoe havde fået chancen i angrebet med Owen og nyindkøbte Mascherano fik debut på den defensive midtbane.

Jeg synes ikke det er det samme Newcastle hold som sidste år, der blev ikke skabt så mange chancer. Mere kedeligt fodbold. Trods det kedelig spil vandt Newcastle med 2-0 på mål af Owen og N´Zogbia. Et godt udgangspunkt inden retur kampen, spillet kan dog blive klart bedre.
Martimo - Newcastle 0-2






3 dage efter ventede Tottenham, de havde fået en fantastisk god start og lå nr 2. De havde allerede spillet 2 kampe hvor Newcastle først skulle igang med deres første Premier League kamp.
En hjemmekamp mod Tottenham burde give de 3 point hvis man gerne vil ende i top 4 igen. Jeg havde dog nervøse anelser inden kampstart, efter opgøret mod Martimo, det var ikke kønt.

De 11 udvalgte:
Given(GK), Beye(DR), Taylor(DC), Rädoi(DC), Enrique(DL) - Mascherano(DMC), Barton(MC), Milner(MR), N´Zogbia(ML) - Owen(FC), Martins(FC)

Det var glædeligt at se Martins tilbage efter OL, han kunne dog ikke ændre at Berbatov scorede efter 2 minutter for Tottenham. Ikke lige den start Newcastle havde regnet med. Inden pausen fik Martins udlignet til 1-1, målene kom i anden..
Martins til 2-1, Barbatov til 2-2 og få minutter efter scorede Martins hattrick med en scoring til 3-2, det var dog ikke slut endnu. Indskiftet Vuoso scorede til 4-2. Tottenham har hentet den tidligere Brøndby spiller, Elmander til klubben. Han fik reduceret i overtiden.
Newcastle - Tottenham 4-3

Jeg fik en kommentar fra Martins som lavede 3 mål:
"Det var lækkert at komme igang med Premier League igen, jeg havde en mindre heldig OL, så det var rart at være tilbage på St.James park. Er dog skuffet over vi ikke skaber så mange chancer, vi er effektive ja, men spillet er ikke optimalt"



Doiuf sikrede 3 point



Newcastle er igang med et tæt kampprogram, Bolton ventede 4 dage efter Tottenham kampen. Bolton havde endnu ikke vundet efter de 2 første kampe, denne gang var de dog hjemme på Reebok Stadium.

De udvalgte:
Given(GK), Beye(DR), Skrtel(DC), Rädoi(DC), Enrique(DL) - Mascherano(DMC), Emre(MC), Milner(MR), N´Zogbia(ML) - Owen(FC), Martins(FC)

Bolton var dominerede gennem hele kampen, de var topmotiveret efter 2 kampe uden sejr. Newcastle lignede mere et hold der ikke gad at spille, det ser ud til at klubben har brug for et par indkøb. Davies bragte Bolton i front og i anden halvleg scorede Diouf på et straffespark, et klodset straffespark begået af Barton.
Defoe kom ind og kunne kun reduceret i overtiden. Første nederlag til Newcastle i Premier League.
Bolton - Newcastle 2-1
« Seneste Redigering: 02 Feb 2008, 18:29 af BlaZZo » Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #107: 02 Feb 2008, 19:13 »



Vuoso solgt - Doyle købt


23 / 8 - 2008

De sidste par dage er det gået hurtig i Newcastle. Den argentinske angriber, Matias Vuoso, fik lov til at skifte til Portsmouth som i øjeblikket ligger nr 1 i Premier League. Vuoso har ikke været fast mand fordi Owen og Martins har spillet så godt sammen. Det var tid til forandring for den stærke angriber.

I stedet fik Newcastle handlet hurtigt. I januar måned var Newcastle tæt på en aftale med Reading spilleren som sidste år scorede 21 mål i 36 ligakampe. Newcastle har med Kevin Doyle fået en fantastisk stærk angriber, der arbejder hårdt og kan lave mål.

Jeg fik en snak med Kevin Doyle.
Kevin Doyle skal nu spille for Newcastle

Velkommen til Newcastle, hvorfor valgte du netop den klub ?

Doyle:
Newcastle er med i Champions League og jeg vil meget gerne prøve at være med der. Udefra føler jeg at det er en god sammensat trup.

Michael Owen og Martins er jo fast på toppen, er det et problem ?

Doyle:
Med de mål Martins og Owen lavede sidste år, så er det vel fortjent nok at de starter, jeg er dog sikker på jeg nok skal udnytte mine chancer når jeg får spilletid.

Regner du så med at slå en af dem af ?

Doyle:
Jeg regner med at blive behandlet fair, hvis jeg begynder at lave mål, så regner jeg skam også med at spille meget.

Du har allerede lavet 2 mål i denne sæson for Reading, hvor mange mål scorer du for Newcastle ?

Doyle:
Den er svær at svare på, går vel an på hvor meget spilletid jeg får. Målet er en 15 stykker.

Hvor langt tror du i kommer i Champions League ?

Doyle:
Nu er jeg jo kommet til klubben, så vi går hele vejen..


I følge mine oplysninger vil Martins meget gerne prøve noget nyt og vil gerne skifte klub. Newcastle forlanger dog over 250 millioner for deres guldfugl. Villareal, Sevilla og Roma har vist interresse for ham.
Newcastle har er også gået aktiv ind i kampen for at skaffe en mulig venstre kant spiller som kan drible og med mange kampe, så kan N´Zogbia ikke spille dem alle.
Der er en uge til Transfer marked lukker.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #108: 03 Feb 2008, 09:15 »



Transfer vinduet er lukket


1 / 9 - 2008


Oprykker holdet fra W.B.A kom på besøg hos Newcastle. Endnu en kamp som Newcastle burde vinde. Selvom Defoe scorede i sidste kamp blev der ikke plads til ham blandt de 16, Doyle er med på bænken.

Given(GK), Beye(DR), Skrtel(DC), Rädoi(DC), Enrique(DL) - Mascherano(DMC), Emre(MC), Milner(MR), N´Zogbia(ML) - Owen(FC), Martins(FC)
Odds: 1,80 / 3,00 / 4,00

W.B.A fik heller ikke en chance for at få de 3 point med hjem, speciel Martins var i hopla. 21 minutter spillet og Martins kan fra en spids vinkel udplacere Turner. I starten af anden halvleg var Martins igen i fokus, han fik afdriblet en spillet og med et flot velplaceret skud fik han sat den op i hjørnet til 2-0.
W.B.A kom tilbage i kampen da Chris Brunt lavede et lidt heldig mål, han fik taget den fra Milner og i det samme så han Given var kommet langt ud af målet, fra en sindsyg vinkel scorede han til 2-1. Barton lukkede dog kampen 3 minutter før tid med hans første sæsonmål.
Newcastle - W.B.A 3-1


Retur kampen mellem Martimo og Newcastle. Newcastle vandt første opgør med 2-0 så Brian Lindahl havde valgt flere reserve spillere til hjemmekampen.

Harper(GK), Carr(DR), Skrtel(DC), Taylor(DC), Enrique(DL) - Faye(DMC), Barton(MC), Virtanen(MR), Skjeldbred(ML) - Owen(FC), Defoe(FC)
Odds: 1,67 / 3,25 / 4,50

Finske Virtanen greb chancen ved at spille en god kamp. Han kom på måltavlen efter 26 minutter og general spillede reserverne en god kamp. Kun Skrtel, Enrique og Owen kunne man kalde faste mænd som var med i startopstillingen. Der blev skabt en masse chancer og Defoe var også tæt på et par gange.

Lidt ufortjent var det Martimo der scorede kampens næste mål, der var dog lang vej hvis Martimo skulle komme videre. Michael Owen har rent scoringsmæssigt ikke fået den bedste start, det fik han ændret da han 11 minutter før tid scorede kampens sidste mål. Newcastle er hermed videre til gruppespille.
Newcastle - Martimo 2-1


Lodtrækningen til gruppespillet.
Svær gruppe til Newcastle

Newcastle var endt i 2. seedningslag. Det var en spændt stemning, jeg var inviteret til at følge lodtrækningen sammen med drengene fra Newcastle. De 4 seedningslag:

1) Chelsea, Roma, Barcelona, Inter, Lyon, Arsenal, Milan og Real Madrid
2) Benfica, Man Utd, PSV, Valencia, Juventus, Steaua, Werder Bremen og Newcastle
3) Ajax, Bordeaux, Panathinaikos, Shaktar, CSKA Moskva, Olympiakos, Rangers og Zaragoza
4) Besiktas, Club Brugge, HSV, SC Vaslui, Braga, Galastasaray, Paris-SG og Teplice


1 Seedningslag var delt ud.. turen var nu kommet til Newcastle. Stemningen var at det meget gerne måtte blive Lyon. Gruppe c.. Barcelona! Uha, måske det sværeste hold. Mange af spillerne håbede så at der var mere held i seedningslag 3 og 4 hvor Bordeaux og SC Vaslui meget gerne måtte komme op af hatten.

Ajax kom op af hatten til gruppe C, fy for satan en gruppe.. spillere som Martins og Owen virkede ikke så tilfredse. Besiktas blev sidste hold i gruppe C:

Barcelona, Newcastle, Ajax og Besiktas.

Få dag efter var der også lodtrækning til Carling cupen 3.runde, det ser ud til at Newcastle måske kommer ud for en hurtig Exit, Chelsea er modstanderen på Stamford Bridge.

Der er få dage til transfer vinduet lukker. West Ham kom med et fornuftigt tilbyd på Steven Taylor, Taylor har ikke spillet godt nok til at være blandt de 11 bedste. Brian Lindahl forklare:

"Taylor er en udmærket forsvarspiller. Det var derfor vi tidligere på året forlængere med ham. Jeg føler bare ikke at er god nok, Skrtel og Rädoi gør det godt, og jeg mangler en til at udfordre dem mere end Taylor har gjort. Jeg er allerede i kontakt med nogen og forhåbenlig har vi hentet en der kan presse Skrtel og Rädoi mere. Det er også bedst for Taylor hvis han får fast spilletid, og nu får han også en klart bedre løn end han gjor her. Jeg ønsker ham held og lykke"




Børsmeddelse 30 August 2008:
Kan Dawson gøre en forskel ?


Newcastle er kommet ud med en meddelse om et spillerkøb. Da Newcastle i forvejen har tralvt med at finde et par forstærkninger så har de ikke valgt at holde pressemøde. Newcastle skriver:

"Vi er glade for at vi nu har hentet en erstatning for Steven Taylor, samtidig vælger vi nu også at offenliggøre vores sammarbejde med vores nye klub.
Vi har længe haft kig på en klub hvor vi kan sende nogen talenter hen, og det er nu skete. En spiller som Andy Carroll får forhåbenlig en fantastisk fremtid og vil kunne bidrage med noget til Newcastle. Reading har allerede vist interresse for ham, vi vælger dog at give ham lidt hår på brystet. Navnet på klubben vi har indgået en aftale med er Livingston i den bedste Skotske række. De er ikke kommet for godt igang, så Carroll og Cacapa er sendt afsted. Jeg vil ikke afvise at en spiller mere kommer til Livingston.

Vi er stolte af at vi kan præsentere afløseren fra Taylor få dage efter. Vi blev hurtig enige med Tottenham om en overgangsum på Michael Dawson også gik det hurtig. Med indkøbet af 24 årige Dawson så har vi 3 stærke forsvarsspillere der er ligegode. Dawson kan allerede få debut senere i dag mod Southampton"




Southampton er oprykker og fået en fin start. De ligger nr 12. Southampton er ubesejret på hjemmebane.

Given(GK), Beye(DR), Skrtel(DC), Rädoi(DC), Enrique(DL) - Mascherano(DMC), Emre(MC), Milner(MR), N´Zogbia(ML) - Doyle(FC), Martins(FC)
Odds: 3,25 / 3,25 / 2,00

Dawson er sat på bænken hvor også Harper, Barton, Skjeldbred og Owen er. Doyle får chancen fra start.

En meget skidt indsats af Newcastle som slet ikke er kommet igang i dette års Premier League. Det er ligesom der mangler noget kreativt nogen steder på banen. Selvom Southampton heller ikke spillede en god kamp var det alligevel dem der fik alle 3 point da Rasiak blev eneste målscorer i anden halvleg.
Southampton - Newcastle 1-0




Transfer vinduet er lukket og selvom Newcastle prøvede hårdt på at skaffe et par forstærkninger lykkes det ikke. Damien Duff blev udlejet til Cardiff.

Andre handler af engelske klubber:

Xabi Alonso fra Liverpool til Milan (380millioner dkr)
Daniel Alves fra Sevilla til Chelsea (335millioner dkr)
Vedran Corluka fra Man City til Barcelona (260millioner dkr)
Mahamadou Diarra fra Real Madrid til Liverpool (215millioner dkr)
Florent Malouda fra Chelsea til Juventus (197millioner dkr)
Joleon Lescott fra Everton til Tottenham (112millioner dkr)
Nigel Reo-Coker fra Villa til Everton (102millioner dkr)
Leighton Baines fra Everton til Tottenham (82,5millioner dkr)
Rasmus Wurtz fra Fc København til Birmingham (22millioner dkr)

Min kommentar til Newcastle transfer vindue:
Jeg er en smule skuffet. Jeg ved dog at folkene i Newcastle har været på hårdt arbejde. I følge mine kilder var klubben tæt på Anelka, hvis nu Martins blev solgt. Flere klubber ville gerne have haft Martins, så rosende ord til ledelsen i Newcastle at de har beholdt ham. Newcastle mangler en rigtig god central midtbanespiller foran Mascherano, Emre og Barton er de 2 eneste spillere og jeg ved også at klubben har ledt efter en, men desværre ikke fundet en der var god nok.

Newcastle handler:

Ind:
Pedro fra Arsenal, Mascherano fra Liverpool, Skjeldbred fra Rosenborg, Leyrielton fra Goias, Doyle fra Reading og Dawson fra Tottenham. Samlet pris ca: 230 millioner dkr

Ud:
Vuoso til Portsmouth, Taylor til West Ham. Pris: Ca 170 millioner dkr

Udlejet:
Viduka til Livorno, Ameobi til W.B.A, Duff til Cardiff, Cacapa og Carroll til Livingston. Pedro og Leyrielton til VW Hamme.

Free Transfer:
Peter Ramage, Matty Pettison og Darren Lough
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #109: 03 Feb 2008, 09:53 »

Nogle rigtig flotte updates, Blazzo  Thumbs Up

Det burde være mulig for dig at gå videre til knockoutfasen, selvom Ajax kan være en lidt tricky modstander!

Godt køb af Dawson, han skal nok blive god for dig, hvis han kan holde sig fri af skader  Wink
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #110: 03 Feb 2008, 10:22 »

Lige et hurtigt nysgerrig spørgsmål..  Det første billede i hver update, er jeg den eneste hvor der står Photobucket - update to pro today.. ?  Huh 
Logged

Daniel-123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #111: 03 Feb 2008, 10:25 »

Lige et hurtigt nysgerrig spørgsmål..  Det første billede i hver update, er jeg den eneste hvor der står Photobucket - update to pro today.. ?  Huh 

Det står der også ved mig..
Logged


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #112: 03 Feb 2008, 10:27 »

Det gør der ikke ved mig  Thumbs Up
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #113: 03 Feb 2008, 10:29 »

Du har gode chancer for og gå videre i Champions League Wink
Flotte updates.
Guldbrand og Daniel-123: Mener i topbanneret ?
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #114: 03 Feb 2008, 10:46 »

-Benja-  Ja topbanneret...
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #115: 03 Feb 2008, 11:14 »

Det er min Photobucket-bruger, der er udløbet. Jeg kan desværre ikke gøre det store, på nær at uploade det på ny.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #116: 03 Feb 2008, 11:18 »

Det er min Photobucket-bruger, der er udløbet. Jeg kan desværre ikke gøre det store, på nær at uploade det på ny.

OT: Kan de udløbe?  Sur
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #117: 03 Feb 2008, 11:45 »

Jeg takker for din kommentar.

Jeg synes også den er en smule smal, men hvor vil du anbefale jeg kunne forstærke mig henne ? Jeg er normalt ikke type der går ud og køber for flere hundre millioner, med mindre jeg får solgt en spiller.

Jeg synes selv jeg have nogen realistiske karaktere, kunne måske godt havde givet den et hak op et par steder, så ville jeg få et større gennemsnit. Men jeg håber du kan komme med et forslag til et par pladser.

Højreback, de er begge ved at komme op i alderen og måske du skal have fat i et talent der kan tage over i løbet af en sæson eller 2... han kan så komme ind og få nogle kampe eller minutter her og der i løbet af sæsonen for lige at snuse til atmosfæren Wink

Venstrekanten, de er begge 2 unge endnu, og derfor skal du imo have fat i en der er noget mere rutineret i slutningen af 20'erner eller i starten af 30' erne...

Ellers synes jeg ikke du mangler alverden...
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #118: 03 Feb 2008, 19:09 »



Blandet start..


22 / 9 - 2008

Transfer vinduet var dermed lukket og trupperne var som de var, ihvertfald indtil Januar måned.

En af Birminghams indkøbte spillere gjor et godt indtryk i hjemmekampen mod Newcastle.

Given(GK), Beye(DR), Skrtel(DC), Dawson(DC), Enrique(DL) - Mascherano(DMC), Barton(MC), Milner(MR), N´Zogbia(ML) - Owen(FC), Martins(FC)
Odds: 3,25 / 3,25 / 2,00

Samassa scorede i hans debut



Noget er helt galt i Newcastle, måske et systemskifte er vejen frem, selv om de op til sæsonen netop skiftede taktik. Måske man skulle gå tilbage til den flade 4 mands midtbane. Der var debut til Dawson, ikke den bedste debut. Efter 50 minutter begik han straffespark, det scorede Kapo på. Newcastle fik så et par gode minutter hvor de kom tilbage i kampen, først ved mål af Martins og 2 minutter efter scorede Doyle. Så var den kamp næsten afgjort, men nænej. Newcastle havde heldet sidste år, iår er det modstanderen.

Garry O´Conner scorede til 2-2, Newcastle valgte så at presse op, med det resultat at indkøbte Samassa, blev matcvinder for Birmingham. Newcastle ligger nu nummer 16. Meget skuffende for Champions League deltagerne som ikke har haft heldet med sig i starten.
Birmingham - Newcastle 3-2







Der var pres på Brian Lindahl efter en dårlig start på sæsonen. Presset blev ikke mindre efter hjemmekampen mod Reading.

Given(GK), Beye(DR), Skrtel(DC), Rädoi(DC), Enrique(DL) - Mascherano(MC), Barton(MC), Milner(MR), N´Zogbia(ML) - Owen(FC), Martins(FC)
Odds: 2,00 / 3,25 / 3,25

Taktikken var ændret til en 4-4-2, Mascherano var kommet en tand længere frem. Det startede igen skidt for Newcastle, den tidligere Bayern Munchen og Chelsea spiller, Pizarro scorede efter bare 32 sekunder.
Den eneste Newcastle spiller der ikke viser formnedgang er Martins, han kunne scorer i det 49 og 84 minut til stillingen 2-1.
Naturligvis gik Newcastle lidt tilbage på banen, det lykkes alligevel Reading at få scoret, i det 89 minut blev det til 2-2 og kampens resultat. Igen en sen scoring ændrede resultatet.
Newcastle - Reading 2-2




Newcastle har nu ikke vundet i de seneste 3 kampe. Turen er nu kommet til Champions League hvor man skal til Tyrkiet.

Given(GK), Beye(DR), Skrtel(DC), Dawson(DC), Enrique(DL) - Mascherano(MC), Emre(MC), Smith(MR), N´Zogbia(ML) - Defoe(FC), Martins(FC)
Odds: 2,50 / 3,00 / 2,63

Besiktas er favorit på hjemmebane. Hvis Newcastle vil have chance for at gå videre så er det en sejr der tæller her. Owen har startet sæsonen dårligt, så Defoe får chancen sammen med Martins i angrebet.

Newcastle har de sidste par kampe vist bedre takter med deres gamle 4-4-2 system. Hvem andre end Martins bragte Newcastle i front efter bare 5 minutter. Dawson har ikke fået den bedste start i klubben, efter 14 minutter får har direkte rødt kort og Newcastle må spille med en mand mindre. Martins kunne dog berolige hans udviste holdkammarat da han scorede til 2-0.

Islandske Veigar Pall Gunnarson fik skabt lidt spænding efter et hårdt Besiktas pres, 2-1 til Newcastle var stillingen ved pausen.
Jermaine Defoe fik alle 90 minutter og i de døende minutter fik han banket bolden i nettet til slutstillingen 3-1. Defoe har ikke været blandt de 11 udvalgte i et stykke tid, Martins, Owen og Doyle er foran ham.
Besiktas - Newcastle 1-3 (Champions League)

Den anden kamp i gruppen, Barcelona mod Ajax endte 1-1.




Newcastle skal så prøve at fortsætte sejrstimen ved at vinde ude over West Ham, som har Steven Taylor med.
9-1 over West Ham!



Given(GK), Beye(DR), Skrtel(DC), Dawson(DC), Pineda(DL) - Mascherano(MC), Emre(MC), Milner(MR), N´Zogbia(ML) - Defoe(FC), Martins(FC)
Odds: 2,25 / 3,20 / 2,75



Er det gamle Newcastle hold tilbage ?? Det ser sådan ud. De fik udspillet West Ham, med Taylor i holdopstillingen. Dawson havde fået chancen efter hans røde kort mod Besiktas.
Kampen var kun 20 minutter gammel og der var allerede scoret 4 mål. Martins med 2 kasser, Defoe 1 også havde Ashton scoret for West Ham. Så var stilen lagt, 3-1 til Newcastle i pausen.


Det blev meget værre for West Ham i anden halvleg, på 13 minutter i anden halvleg, så kom Martins på måltavlen, ikke bare 1 eller 2 gange, men hele 3 gange! I det 47,51 og 58 minut fik han scoret, 5 mål ialt og stillingen var 6-1 til Newcastle, helt uvirkelig stilling.
Indskiftet Owen gjor det til 7-1, Martins til 8-1 og Owen igen til 9-1! 6 kasser af Martins i 9-1 sejren over West Ham.
West Ham - Newcastle 1-9


NB: Lineup til West Ham kampen ændret til den rigtige..
« Seneste Redigering: 03 Feb 2008, 19:26 af BlaZZo » Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


S
Gæst
 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #119: 03 Feb 2008, 19:16 »

Gal mand.. 9-1 og så på udebane ? :O Det er ikke tit det sker.. Lækkert at se at Martins kan hamre kasser ind..
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010