home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 251 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Newcastle - tilbage mod toppen ?
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Newcastle - tilbage mod toppen ?  (Læst 29565 gange)
Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #75: 26 Jan 2008, 17:51 »

Heps BlaZZo.

Det er da en blog der bliver bedre og bedre for hvert indlæg. Det er efterhånden sjældent man ser der, ikke dermed sagt at jeg læser andre blogs end dine.

Ærgeligt med fiaskoen i ligacupfinalen, men jeg må tilgengæld sige, at du får sat nogle seriøse skalpe i bæltet når det gælder ligaen. Godt arbejde, min ven.

Håber du hiver 4. pladsen i hus, hvordan står det til i CL, er der et engelsk hold fremme, som kan snuppe en CL-kval næste sæson på din bekostning?

-bune
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #76: 26 Jan 2008, 19:49 »

Mange tak for de pæne ord.

Man Utd er eneste hold tilbage i Champions League og da de med 80% sikkerhed bliver mestre, så er der ingen betydning overhoved. Så jeg skal bare have den 4 plads.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #77: 27 Jan 2008, 08:53 »



Er 4.pladsen hjemme ?


7 / 4 - 2008

(Jeg var netop blevet færdig med den vigtige kamp mod West Ham som jeg vandt stensikkert med 3-0, så genstartede min pc, så jeg skulle spille et par kampe om, jeg mistede også en masse tekst da jeg uheldigvis ikke havde gemt)



Sunderland rykkede ned

Rivalerne fra Sunderland kom på besøg hos Newcastle. Sunderland var så godt som rykket ned til den næst bedste række og havde kun æren at spille for.
Given(GK), Beye(DR), Skrtel(DC), Rädoi(DC), Pineda(DL) - Smith(MR), Butt(MC), N´Zogbia(MC), Duff(ML) - Owen(FC), Defoe(FC)

Martins har efterhånden spillet en masse kampe og havde brug for en pause. Defoe havde samtidig vist stor glæde ved de træninger jeg har set og det overrasker mig ikke han får chancen fra start. Han har vist stor glæde og skarphed til træning.

Man skulle helt frem til det 75.minut før det første mål kom. Defoe havde tidligere i kampen måtte udgå med en skade, så Martins kom ind. Det var også Martins der scorede det første mål i opgøret. Martins blev dobbelmålscorer da han 3 minutter efter scorede til 2-0.
Newcastle havde gennem hele kampen tjek på Sunderland, spillemæssigt og chancemæssigt var Newcastle bare meget bedre. Sunderland fik dog skabt lidt spænding da Whitehead reducerede med 3 minutter igen. En anden indskiftet spiller lavede det sidste mål, Emre fik i overtiden scoret til 3-1.
Newcastle - Sunderland 3-1

Med nederlaget til Newcastle så var det også farvel og tak til Sunderland. Da de nærmeste konkurrenter i bunden fik point så kan Sunderland ikke nå det mere.




Så var det tid til den meget vigtige kamp om 4 pladsen. West Ham var i øjeblikket på en 5 plads og Newcastle en 4. plads. Så med en sejr kunne West Ham komme lidt tættere på Newcastle. Til gengæld havde Newcastle med en sejr gode muligheder for at få den 4.plads.

Brian Lindahl har tidligere med stor succes brugt hans 4-5-1 (4-2-2-1-1), og samme system var klar til udekampen. Gennem de sidste par dages træning har de trænet i det system, med tanke at den nok også skal bruges til semifinalen kampen mod Man Utd.
Given(GK), Beye(DR), Skrtel(DC), Rädoi(DC), Pineda(DL) - Faye(DMC), Butt(DMC), Smith(MR), Emre(ML) - Barton(AMC), Martins(FC)

Newcastle har en svaghed i forsvaret, midterforsvaret mangler tydeligvis hurtighed. Det udnyttede den tidligere Newcastle spiller, Bellamy. Han havde spillet i Newcastle fra 2001 til 2005.
Han løb fra Rädoi og med lethed udplacere Given i målet. 1-0 til West Ham og spændingen om den sidste CL plads var i intakt.
Flere Newcastle spillere fik småskader i løbet af kampen, i forvejen måtte Newcastle undvære Defoe som var ude i 2-3 uger.

Topscoren i Newcastle, Martins. Gjor balance i regnskabet da han lige efter pausen scorede til 1-1. Emre lagde op til ham. Emre, Faye og Martins blev udskiftet og ind kom N´Zogbia, Milner og Owen. Owen jagtede de 20 mål i sæsonen og der manglede kun 3.
MIlner var kommet ind på venstre kanten, en uvant plads for ham i denne sæson hvor han for det meste har spillet højre kant. 5minutter før tid kom han forbi Lucas Neil og lagde en flad bold til fjerneste stolpe, der kom Owen glidende og kunne lave sejrsmålet til 2-1.
West Ham - Newcastle 1-2

Milner efter kampen:
"Jeg er begge benet, så jeg har en fordel ved at kunne udfordre min modstandere til begge sider. Jeg har ikke spillet så meget på venstre kanten, så det var lækkert også at spille i denne side. Vi er i forvejen stærkt besat med N´Zogbia og Duff, så jeg er godt tilfreds med at spille på højre kanten, som også er min ynglingsplads. Ved Owens mål i dag, der lavede jeg en god finte, jeg søgte ligesom jeg ville gå ind i banen og afslutte med højre benet, i stedet laver jeg en godt træk til venstre og finder Owen. En godt mål hvis jeg selv skal sige det"




FA var kommet ud med deres priser for Marts måned. Ikke uventet blev det Brian Lindahl der løb med titlen som månedens manager, foran Grant og Wenger.
Ved spillersiden blev Arsenals Djourou kåret til månedens spiller og den unge spiller blev Darron Gibson fra Man Utd.



N´Zogbia havde en afgørende fod med


Hvis Newcastle havde nogen forventninger om et trofæ i år, så var sidste chance FA Cupen. Semifinalen spilles kun over 1 kamp og Arsenal ventede i finalen da de slog Fulham med 2-0. Spørgsmålet var bare, skulle Newcastle eller Man Utd i finalen ?
Man Utd havde kun en alvorlig spiller skadet, Tevez. Den argentinske angriber har haft problemer med nakken og kan derfor ikke være med fra start.

Newcastle 11.udvalgte:
Given(GK), Beye(DR), Skrtel(DC), Rädoi(DC), Enrique(DL) - Butt(DMC), Barton(DMC), Smith(MR), Emre(ML) - Owen(AMC), Martins(FC)
Der var både blevet plads til Owen og Martins, Owen spiller bagved Martins. Enrique var valgt fremfor Pineda pga han var lidt hurtigere, han skal være overfor C.Ronaldo.

Kampen var kun 11.minutter gammel da Owen fik spillet Martins fri foran mål. Owen fik taklet bolden fra Anderson og da Man Utd forsvaret var ude af balance kunne Martins med stor sikkerhed udplacere Van der Saar i målet. 1-0 og mange af de næsten 90.000 tilskuere gik amok. Det siges at hver klub havde fået 40.000 billeter til opgøret, og resten var neutralt publikum.
Glæden hos Newcastle fans varede dog kort, 8 minutter efter kom Rio Ferdinand øverst på et hjørnespark og kunne heade den i mål. 1-1 var stillingen nu.

Man Utd lagde et massivt pres, tydeligt at de har bedre boldspillere end Newcastle. 3.minutter før tid svigtede boldkontrollen hos en Man Utd spiller. Darren Fletcher mistede bolden til N´Zogbia, han kunne med en følt aflevering sende lynhurtige Owen afsted. Han løb fra Wes Brown og på smukkeste vis udplacere målmanden og scorer kampens sidste mål.. Newcastle var i FA Cup finalen!
Newcastle - Man Utd 2-1 (FA Cup semi)



Status med 4/5 kampe igen:

1) Man Utd 85 point (33)
2) Chelsea 72 point (33)
3) Arsenal 67 point (33)
4) Newcastle 62 point (33)
5) Liverpool 55 point (34)
6) Man City 55 point (34)
7) West Ham 55 point (34)
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #78: 27 Jan 2008, 09:21 »

Jeg tror den er hjemme Opstemt
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #79: 27 Jan 2008, 12:30 »



Gummiben ?


27 / 4 - 2008


Pladsen om 3.pladsen var stadigvæk en mulighed. Arsenal skulle nemlig møde Chelsea, så med et nederlag der og Newastle sejr over Blackburn så var der kun 2 point mellem Arsenal og Newcastle.




Virtanen og Carr havde fået chancen i højre siden. Martins var ikke med i truppen, han blev sparet.
Given(GK), Carr(DR), Skrtel(DC), Rädoi(DC), Pineda(DL) - Virtanen(MR), Faye(MC), Emre(MC), Duff(ML) - Vuoso(FC), Owen(FC)

En sejr over Blackburn kunne næsten betyde at den omtalte 4.plads var hjemme. Desværre for Newcastle kom de 3 point ikke i hus, 2-2 endte kampen.

Sejren lå godt nok til Newcastle, men i kampens overtid var det McCarthy der scorede. Inden da havde Dunn bragt Blackburn foran 1-0. Vuoso og et selvmål fra Blackburn blev noteret for hjemmeholdets mål. Vuoso havde en stor andel i det andet mål, han fik presset Warnock så meget at den gik i mål.
Martin Skrtel fik et direkte rødt kort, da han skubbede til en modstander i det 90minut.
Newcastle - Blackburn 2-2





Newcastle har ikke tabt i de seneste 11 kampe. Det skulle dog få en ende da Newcastle skulle til Goodison Park i Everton.
Given(GK), Beye(DR), Taylor(DC), Rädoi(DC), Enrique(DL) - Milner(MR), Faye(MC), Emre(MC), N´Zogbia(ML) - Martins(FC), Owen(FC)

Everton var klart det bedste mandskab på dagen. Faye blev godt nok udvist efter 62minutter, men inden da havde Everton allerede lavet 2 mål.
Asatiani og Arteta kom på måltavlen for Everton og der var slet ingen tvilv om udfaldet.
Everton - Newcastle 2-0

En kommentar fra Newcastle manager efter kampen:
"Jeg er efterhånden træt af de røde kort. Er godt klar over vi havde tabt før det røde kort kom, men de næste par kampe er vi uden Faye. Butt er desværre gået hen og blevet skadet. Vi er 5 point foran West Ham nu, vores 3 sidste kampe er ikke lette. Så jeg håber West Ham mister nogen point. Det bliver meget spændende"




Hjemmekamp mod Chelsea. Alt kunne ske. Med en sejr så var Newcastle kun en uafgjort kamp for den 4.plads som der har været snakket om siden sæsonstart.
Given(GK), Beye(DR), Skrtel(DC), Rädoi(DC), Enrique(DL) - Milner(MR), Barton(MC), Emre(MC), N´Zogbia(ML) - Owen(FC), Martins(FC)

Barton har fået en sidste chance på den defensive del af midtbanen. Owen har nu kun 3 kampe tilbage for at nå hans 20.sæsonmål som var målet.

Hvis Newcastle viste en lille form for gummiben de seneste par kampe mod Blackburn og Everton så blev det klart ændret hjemme mod Chelsea.
Specielt en mand var topmotiveret til kampen. Michael Owen. Chelsea har vist interrese i ham, og i januar måned var der også et bud på den engelske landsholdsangriber, Newcastle takkede pænt nej tak.
Owen kom hurtig i centrum da han scorede i det 9 og 17 minut til 1 og 2-0. Så var de 20 ligamål nået. Sheva reducerede i anden halvleg, men et godt spillende Newcastle hold havde styr på Chelsea. Newcastle vandt fortjent kampen med 4-1, Owen stod også for de sidste 2 mål. Så 4 mål i kampen, 22 ialt i ligaen.
Newcastle - Chelsea 4-1

Owen lige efter kampen:
"Først vil jeg gerne takke Milner, han lagde op til 3 af målene i dag. Jeg er stolt over at komme over de 20 ligamål. Vi er næsten sikker på den 4.plads som kan få os i Champions League. Vi skal bare ikke tabe de sidste 2 kampe, samtidig må West Ham ikke vinde. Hvis vi spiller som vi gjor i dag, så kan det ikke gå galt"


Owen fik nået sit mål, med stil!
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #80: 27 Jan 2008, 18:03 »



Slutningen på sæsonen


21 / 5 - 2008

Månedens mål blev uddelt, og ikke udventet var det Owens første mål mod Chelsea der vandt. En frækt lob over Cech som var kommet lidt for langt ud af målet, satte Newcastle igang i den kamp.
Det blev hverken til en finaleplads for Man Utd i Champions League eller for Tottenham i Uefa Cupen. Real Madrid blev endestadion for Man Utd og Inter for Tottenham.
Roma møder Real Madrid i CL finalen. Bayern Munchen møder Inter i Uefa Cupen.




Den tidligere Newcastle spiller, Geremi, var meget motiveret til kampen mod hans tidligere klub. Geremi skiftede fra Newcastle til Bolton efter han ikke var fundet god nok.

Given(GK), Beye(DR), Skrtel(DC), Rädoi(DC), Enrique(DL) - Milner(MR), Barton(MC), Emre(MC), Duff(ML) - Owen(FC), Martins(FC)

Duff fik spillet sin ligakamp nr 300 ialt. Geremi drillede sin tidligere klub da han blev matchvinder med et mål i det 27.minut. Bolton vandt fortjent kampen. West Ham vandt deres kanmp, så inden sidste kamp er der spænding på.
Bolton - Newcastle 1-0

Geremi efter kampen:
"Det er klart man er motiveret når man møder sin gamle klub. Vi havde ikke så meget at spille for her i Bolton, vi føler os dog forpligtet til at yde 100%, for vores fans, de andre klubber. Med vores sejr i dag kan West Ham stadigvæk nå den 4 plads. Så vi er da glade for der er spænding i sidste runde. Mesterskabet er afgjort, vi ved hvem der rykker ned, så nu mangler den sidste CL plads bare"




Dårligt nyt for Newcastle. Beye er ude de sidste 2 kampe, og da Carr er ude med en alvorlig hofteskade så er der ingen naturlig afløsere for højre backen. Faye kan blive nød til at dække pladsen. Jeg fik en kommentar fra Brian Lindahl om den uheldige skade:
"Det er et stort problem. Beye har spillet fantastisk i denne sæson. Nu har vi 2 vigtige kampe, så Faye bliver nød til at dække den plads. Jeg stoler på han kan gøre arbejdet tilfredstillende."




Så var tiden kommet, den afgørende spillerunde. Newcastle - Aston Villa og West Ham - Chelsea. Newcastle har bedre målscorer end West Ham, så med en uafgjort hjemme over Villa er nok til at få 4.pladsen selvom West Ham skulle vinde.

Holdet som skal sikre 4.pladsen:
Given(GK), Faye(DR), Skrtel(DC), Pineda(DC), Enrique(DL) - Milner(MR), Barton(MC), Emre(MC), N´Zogbia(ML) - Owen(FC), Martins(FC)

Spillerne fra hjemmeholdet var opsatte på at få et hurtig mål, Martins havde flere gode muligheder, og det lykkes da også i det 27.minut at bringe Newcastle i front.
I starten af anden halvleg kom der en melding fra West Ham, John Terry havde bragt Chelsea i front med 1-0.

I det 55.minut blev Owen fældet, et klodset straffespark af Gary Gahill. Emre brændte, men kunne selv følge op og scorer til 2-0.
Villa var tæt på at svare igen med det samme, Agbonlahor kom fri af Skrtel, afslutningen ramte overliggeren.

Indskiftede Vuoso kom ind og satte Newcastle CL deltagelse på plads med en scoring til 3-0. Et trøstemål blev det til, da John Carew scorede til 3-1.
West Ham tabte 1-0 hjemme til Chelsea og da Liverpool vandt, så betød det at Liverpool overtog 5.pladsen.
Newcastle - Aston Villa 3-1





Kommentar fra forskellige folk om Newcastle 4.plads:

Alex Ferguson, Årets manager:
"Jeg er overrasket. Newcastle har gode spillere ja, men havde ikke regnet med de ville ende på en 4.plads, samtidig slog de os ud i både Carling Cup og FA Cupen. Newcastle har købt godt ind til defensiven, specielt Rädoi er et godt køb. Det er fuldt fortjent at Brian Lindahl blev nr 2 i årets manager"

Joey Barton:
"Inden sæsonen havde jeg ikke regnet med vi ville ende her. Som sæsonen skred frem, hvor jeg synes vi spillede bedre og bedre. Vi kom både langt i Carling Cup og FA cupen, hvor vi lige skal have spillet en finale, det viser om klasse at vi kan være med hele vejen i alle ting vi deltager i"

Kevin Keegan, tidligere Newcastle manager:
"Det er jo som at se mine drenge tilbage i 90érne. Vi endte så nr 2, men det er også andre tider nu. Vi scorer massere af mål, desværre lukker vi også en del ind. Det hører med til vores spilletid, vi er offensive og aggresive. Det har samtidig også betydet at vi får en del røde og gule kort"





Sæsonens sidste kamp for både Arsenal og Newcastle, FA Cup finalen. Begge var sikker på CL deltagelse, så Uefa Cup pladsen ville gå til West Ham. Men hvem ville vinde verdens ældste og mest anderkendte pokalturnering ?

Arsenal
Newcastle

Given

    Faye  -  Rädoi  -  Skrtel  -  Pineda

    Milner  -  Butt  -  Emre  -  N´Zogbia

    Owen  -  Martins


Lehmann

    Eboue  -  Toure  -  Gallas  -  Traore

    Maxi Rodriguez  -  Gilberto  -  Song  -  Persie

    Adebayor  -  Eduardo


Arsenal havde ikke tabt de sidste 13 kampe og var storfavoritter til kampen.

Det var også Arsenal som havde mest at byde på i kampens start, et spilstyrende og chanceskabene hold kom foran med 1-0 da Eduardo bragte the gunners i front.

Gennem hele kampen havde Arsenal gode forsøg, Newcastle havde små chancer og blev aldrig helt skarpe, indtil slutningen af kampen. Her kunne indskiftet Joey Barton med et langskud, og via stolpen, udligne til 1-1. Meget ufortjent, når man ser på spil og chancer.
Kampen skulle ud i forlænget spilletid. Igen var det Arsenal som kunne og ville mest, danske Nicklas Bendtner lignede en matchvinder da han med hoved scorede til 2-1. Vi skulle frem til kampens 119.minut.. man kan sige at gennem store dele af denne sæson har Newcastle scoret mange mål i slutminutterne, det ændrede sig ikke i den sidste kamp inden ferien.
Michael Owen bragte Newcastle på 2-2 da han blev sendt afsted af en storspillende Joey Barton, der senere blev kåret til MOM. 2-2 og man skulle ud i straffesparkskonkur rence.
Given tog alt..








Straffespark:
1 spark: Gilberto Silva brænder | Emre brænder | 0-0
2 spark: Maxi Rodriquez brænder | N´Zogbia brænder | 0-0
3 spark: Hleb brænder | Barton brænder | 0-0
4 spark: Eduardo brænder | Vuoso scorer | 1-0 Newcastle
5 spark: Bendtner brænder.... Newcastle har vundet FA Cupen 2007/08

Arsenal - Newcastle 2-2 (0-1)







Overblik over sæsonen:

Stillingen:
http://img108.imageshack.us/img108/5782/liga38xs6.jpg

Topscorer listen:
http://img108.imageshack.us/img108/8108/topscorer38jc1.jpg

Newcastle scorede anden flest mål i Premier League, samtidig var der også problemer defensivt da holdet lukkede hele 58 mål ind. Forsvaret er godt på papiret, der mangler en god defensiv midtbane. Spillerne går nu på ferie.

Newcastle United sæson 07/08
Carling Cup Nr 2
FA Cup Vinder
Premier League Nr 4

Uefa Cup vinder: Bayern Munchen
Champions League vinder: Roma
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


S
Gæst
 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #81: 27 Jan 2008, 18:41 »

Syygt nok med den sidste del af sæsonen. Det gik jo bare super, og FA-cuppen :O Det er jo helt vildt..
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #82: 27 Jan 2008, 21:59 »



Transfer rygter


13 / 7 - 2008

Transfer marked er ved at åbne igen og det har sat gang i rygterne hos Newcastle:

Ny spiller til Newcastle ?


Elano fra Manchester City til Newcastle
Kilde: The Sun
Sandsynlighed: middel
Note: Newcastle leder efter en kantspiller. Planen er at Milner skal i venstre side, derfor mangler der en højre kant.

Mascherano fra Liverpool til Newcastle
Kilde: The Mirror
Sandsynlighed: Meget lav
Note: Newcastle leder efter en ny defensiv midt, store klubber som Barcelona og Milan vil også hente den transfer frie spiller til klubben

Kevin Doyle fra Reading til Newcastle
Kilde: Daily Star
Sandsynlighed: Over middel
Note: Hvis Martins bliver solgt, så skulle Doyle være afløseren


Milner til Villa ?



Martins fra Newcastle til Arsenal
Kilde: News of the World
Sandsynlighed: Middel
Note: Martins vil gerne videre, Arsenal endte et par pladser over Newcastle, men er dog en større klub.


Joey Barton fra Newcastle til West Ham
Kilde: The Sun
Sandsynlighed: Under middel
Note: Barton har fået for mange røde kort og The Sun mener at Newcastle vil af med ham. West Ham mangler en central midtbanespiller


James Milner fra Newcastle til Aston Villa
Kilde: Sky Sport
Sandsynlighed: Lav
Note: Milner har fået været udlejet til Villa. Nu vil Birmingham klubben gerne have kantspilleren. Newcastle afviser et salg
« Seneste Redigering: 27 Jan 2008, 22:01 af BlaZZo » Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #83: 28 Jan 2008, 06:39 »

Afstemningen er tilføjet.

I må meget gerne komme med kommentar, både til afstemningen og til selve bloggen.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #84: 28 Jan 2008, 07:06 »

Kæft hvor er det en nice blog.. KIU Blazzo.. crazy ... jeg kunne vel ikk få dig til at kigge ind på min Exeter-blog?? http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=11921.0 ... Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #85: 28 Jan 2008, 12:22 »

Super afslutning sæsonen Blazzo.... lækkert.... tillykke med 4.pladsen, flot flot..... og FA Cuppen også... imponerende....

Glæder mig til at læse med i næste sæson også.....
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #86: 28 Jan 2008, 12:23 »

Super Blog og gode resultater. Flot med FA cuppen i første sæson.

Ser frem til at følge dig i CHL i næste sæson.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #87: 28 Jan 2008, 13:07 »

Heps BlaZZo.

Tillykke med FA-cuppen, imponerende at du slog både Arsenal og Man Utd på din vej mod trofæet.
Glæder mig til at læse mere om dine bedrifter i CL næste år. Og sæt så alle sejl ind på at få fat i Mascherano, han er guld værd.

-bune
Logged

Temp
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #88: 28 Jan 2008, 15:39 »

Tillykke med FA Cuppen, og 4 pladsen.
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #89: 28 Jan 2008, 19:50 »

Uha! Mange tak for alle jeres kommentar. Håber jeg kan gøre det ligeså godt i ligaen igen, samtidig med at komme langt i Champions League. Synes kun der er 9 der har stemt! Kan i så komme igang! Opstemt
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010