home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 236 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Newcastle - tilbage mod toppen ?
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Newcastle - tilbage mod toppen ?  (Læst 29554 gange)
b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #60: 24 Jan 2008, 15:16 »

Så fik jeg lige læst mig igennem det hele, godt kommet igen efter en halv skidt start.... Og tillykke med finale pladsen i Carling Cup...... good luck....
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #61: 24 Jan 2008, 15:59 »

Mange tak! Der kommer update iaften. De 3 næste kampe og i næste update igen er det Carling Cup finalen.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #62: 24 Jan 2008, 19:10 »



Håbet om 4.pladsen lever..


17 / 2 - 2008

Owen har lavet 150 ligamål

Faye og Beye var tilbage i England og Newcastle havde ham med i kampen mod Liverpool. En meget vigtig kamp for begge hold, Newcastle kan komme 5 point efter Liverpool med en sejr.
Given(GK), Beye(DR), Rädoi(DC), Pineda(DC), Enrique(DL) - Milner(MR), Butt(MC), Barton(MC), N´Zogbia(ML) - Owen(FC), Defoe(FC)

2. ændringer i forhold til Reading kampen var Beye og N´Zogbia. Skrtel var ikke med i trupen. Sissoko og Pennant var skadet for Liverpool.
Den tidligere Liverpool spiller, Michael Owen kunne med 2 mål mød sin tidligere klub lave hele 150 mål i hans karriere, det ville være en speciel oplevelse for Owen hvis det netop kunne ske mod Liverpool.

Kampen startede godt for Newcastle og Owen, Owen kunne bringe hjemmeholdet på 1-0 efter oplæg fra Pineda. Senere i kampen blev det til 2-0, mål af Owen og dermed havde han lavet 150 mål i karrieren, next stop = 200 ??
Xabi Alonso skabte lidt spænding i slutminutterne da han fik reduceret, det var ikke nok, Newcastle vandt.
Newcastle - Liverpool 2-1

En meget glad Owen efter kampen:
"Jeg er stolt af det her. 150 ligamål er meget synes jeg. Hvis man tæller pokalmål med osv, så ved jeg godt det er mange flere, men nu er det kun ligamål. Jeg har aldrig lavet mere end 19 ligamål i en sæson, jeg har lavet 13 nu og målet er at lave 20 i denne sæson"


Udebane mod Fulham så lå til nedrykning. En sejr kunne bringe Newcastle meget tæt på Reading og West Ham.
Emre, Carr og Harper var alle ude med skader.
Given(GK), Beye(DR), Rädoi(DC), Pineda(DC), Enrique(DL) - Milner(MR), Butt(MC), Barton(MC), N´Zogbia(ML) - Owen(FC), Defoe(FC)
Fulham var ikke spået mange chancer for at få point hjemme mod Newcastle, og som ventet kunne Newcastle kører en sejr hjem. I det der lignede en stille og rolig dag på kontoet blev til en sikker sejr på 1-3. Hvilken første halvleg, alle mål blev lavet indenfor 34 minutter. Michael Owen satte det hele igang efter 15 minutter, nyindkøbte Defoe lavede 2 og Collins John scorede for hjemmeholdet.

Brian Lindahl har nu et luksus problem når Martins vender hjem fra African Nations Cup. Owen er i form, Defoe har lige lavet 2 og Martins kom nr 2 på topscorerlisten med 5 mål, kun slået af Etoó fra Barcelona.
Fulham - Newcastle 1-3
Martins kan kalde sig African nations Champ




Efter 2 kampe i træk så kom Charlton på besøg hos Newcastle i FA Cupen 5.runde. Newcastle er inde i en god periode hvor de ikke har tabt i 6 kampe i træk.
Given(GK), Beye(DR), Skrtel(DC), Taylor(DC), Enrique(DL) - Smith(MR), Faye(MC), Emre(MC), Duff(ML) - Vuoso(FC), Martins(FC)
Martin Skrtel fik debut og desværre blev det ikke til en sejr for den nye spiller. Newcastle var klart i boldbesiddelse det meste af kampen, men en hurtig scoring af Charlton efter 11. minutter ændrede kampen. Der skulle også et straffesparksmål af Emre til at få 1-1, som også blev kampens resultat. Der er omkamp om en uge.
Newcastle - Charlton 1-1 (FA Cupen)
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #63: 24 Jan 2008, 20:04 »



Carling Cup finalen



24 / 2 - 2008

Der var virkelig lagt op til et spændende møde da Newcastle og Reading mødtes i Carling Cup finalen igår. 89991 var mødt op på Wembley
Reading
Newcastle

Given

    Beye  -  Rädoi  -  Skrtel  -  Pineda

    Milner  -  Butt  -  Barton  -  N´Zogbia

    Owen  -  Martins


Hahnemann

    Rosenior  -  Sonko  -  Maté  -  Papac

    Burke  -  Harper  -  Faé  -  Convey

    Doyle  -  Lite


7.min spillet: Martins spiller Owen fri i dybden, hårdt presset får han afsluttet, men skudet er lige på målmanden.
9.min spillet: Butt mister bolden på midten, Reading slår hurtig kontra, Lita´s afslutning er dog et par meter forbi målet.
15.min spillet: Reading findet med en lang bold hul bag Newcastle forsvaret, Given kommer hurtig ud af målet og får reddet, Reading får dog fat i returbolden.. der bliver afsluttet med Given kommer igen ned og redder flot.
30.minut spillet: Der er frispark til Newcastle i deres venstre side, en farlig bold slået af N´Zogbia er tæt på at ende i mål via en Newcastle mand.
42.minut spillet:: Reading kommer i front med 1-0. Et langskud redder Given, returbolden kan han ikke gøre noget ved, Doyle sparker den koldt op i nettaget.
49.minut spillet: Der bliver dømt straffespark til Newcaste. Sonko laver en dum takling på Martins hvor han kommer for sent. N´Zogbia skyder lige på målmanden og stillingen er forsat 1-0.
83.minut spillet: Indskiftet Vuoso er tæt på at udligne for Newcastle. Desværre for ham ender den i hænderne hos keeperen.
92.minut spillet: Martins er tæt på at scorer, men igen redder Reading målmanden.

Reading vinder Carling Cup finalen.

En skuffende dansk træner:
"Hold kæft en gang lort. Vi har spillet så godt på det sidste og når der endelig er en stor kamp som spiller vi som en pose nødder. Owen og Martins kommer jo ikke frem til meget også brænder vi også et straffespark. Det er meget skuffende det her resultat. Nu gælder det om at ende i en top 6 i ligaen"
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Temp
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #64: 24 Jan 2008, 20:37 »

God update. Det var sku ikke godt med Carling Cup finalen. Men håber det vil gå dig godt i ligaen.
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #65: 24 Jan 2008, 20:49 »

Hvad sker der HuhHuh Hvordan kan du ikke vinde Liga CUppen Skuffet

Nå, så gælder det ligaen....
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #66: 25 Jan 2008, 06:01 »

Også total nedtur Skuffet Men Reading spiller faktisk meget godt og ligger på en 5 plads. Men jeg må bare kæmpe videre, der er både ligaen og FA Cupen tilbage.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #67: 25 Jan 2008, 14:25 »



God stime


5 / 3 - 2008

I de seneste par uger har jeg lagt mærk til at Newcastle har brugt en del tid på at ændre dødboldene, specielt hjørnespark er der øvet meget i sammen med Bradley Allen og Eric Harrison




Barton rødt igen..




3 dage efter Carling Cup skuffelsen, så skulle Newcastle ovenpå igen, det skulle ske mod Charlton i FA Cupen. Selvom Charlton var meget mere med i dette opgør end i første, så blev det til en 2-0 sejr til Newcastle.
Owen og Vuoso stod for de 2 mål.
Given(GK), Beye(DR), Rädoi(DC), Pineda(DC), Enrique(DL) - Smith(MR), Butt(MC), Barton(MC), Duff(ML) - Owen(FC), Martins(FC)

Joey Barton fik hans andet gule efter 52 minutter og igen måtte Newcastle slutte kampen af med 10 mand. Der var også stort debat omkring Barton og hans anførerbind, det kunne ikke være rigtig at han kunne have æren af det når han blev smidt ud så tit, mente folk på diverse foru.
Barton har nu fået 3 røde kort i denne sæson.
Charlton - Newcastle 0-2 (Omkamp i FA Cupen)




Inden mødet med Birmingham på udebane så havde de andre hold spillet deres kampe. Der var virkelig lagt pres på Newcastle. Birmingham er 3 point efter, men Newcastle er så også en kamp bagud. Hvis Newcastle vinder deres 2 kampe så de har spillet lige mange kampe som resten, så er der kun 1 point op til West Ham. Der er dog utrolig tæt fra 4 til 9 pladsen.
Given(GK), Beye(DR), Rädoi(DC), Skrtel(DC), Enrique(DL) - Milner(MR), Butt(MC), Barton(MC), N´Zogbia(ML) - Owen(FC), Martins(FC)

Det startede utroligt skidt for Newcastle, Butt fik det røde kort efter kun 14. minutter og med en mand mindre i næsten 75. minutter så ville det næsten være en umulighed at hente alle 3 point med hjem. Tilbage vendte Martins bragte lidt overraskende Newcastle på 1-0, 10 minutter efter det røde kort var faldet.

Meget ufortjent, Birmingham havde klart startet bedst og lagt et godt pres. Martin Skrtel er ny i centerforsvaret, det er tydeligt at se, han kender ikke Rädoi så godt. De begik også en fejl da Birmingham fik udlignet inden pausen.
Newcastle chokstartet da de kom foran 2-1 lige efter pausen, Michael Owen kunne lave hans 14. ligamål. Der var nu kun 6 mål op til de 20.

Resten af kampen foregik således, Birmingham havde bolden meget, kom ikke til så mange chancer. Newcastlede levede på kontra angreb og fik skabt flere store chancer af det.
Birmingham - Newcastle 1-2




Der var blevet trukket lod til FA Cupen 6.runde, og der fik Newcastle Championschip klubben Crystal Palace. En kommentar fra Brian:

"Når man tænker på at vi kunne møde Man Utd, Arsenal og Chelsea så er jeg rigtig godt tilfreds med at vi fik Palace på udebane.Nu er Carr tilbage efter at have været skadet i 2 måneder så det er fint jeg kan skifte lidt ud mellem ham og Beye"

Reading - Man Utd
Arsenal - Chelsea
Palace - Newcastle
Fulham - Barnsley



Defoe Matchvinder



Newcastle kunne med en sejr hjemme over Wigan rykke op på 5.pladsen og kun være 1 point efter West Ham, der har 50 point. Wigan kæmper i bunden for at undgå nedrykning, de har 3 point op til Portsmouth som ligger lige over, så en sejr vil være nyttig.
Rädoi og Butt var ude med karantæne så Taylor fik chancen i midterforsvaret. Michael Owen får en slapper på bænken.
Given(GK), Beye(DR), Taylor(DC), Skrtel(DC), Enrique(DL) - Smith(MR), Faye(MC), Barton(MC), Duff(ML) - Defoe(FC), Martins(FC)

Martins måtte forlade banen efter 29 minutter, en en nærkamp kom han til skade og måtte udgå. Michael Owen kom ind og erstattede ham.
Gennem hele kampen var det Newcastle der sad på store dele af de 90 minutter. Wigan havde et par enkelte gode forsøg, men blev aldrig helt skarpe. Det var en hel anden angriber der kom i fokus, Jermaine Defoe, som blev hentet i Tottenham, blev matchvinder med et mål i det 48.minut.
Newcastle - Wigan 1-0

En glad angriber efter kampen:
"Jeg har nu scoret 4 mål i 7 kampe for klubben. Det synes jeg er ganske udmærket. Jeg vil gerne vise Newcastle at de kan stole på mig hvis Martins eller Owen bliver skadet. Martins er skadet nu og jeg regner med at starte inde mod Palace i FA Cupen. Alt andet vil være skuffende"





Stillingen i Premier League efter 28 kampe:
http://img120.imageshack.us/img120/664/liga28nm0.jpg


Resten af programmet: (Kan ske ændringer)

Arsenal (H)
Man Utd (U)
Derby (H)
Sunderland (H)
West Ham (U)
Blackburn (H)
Everton (U)
Chelsea (H)
Bolton (U)
Aston Villa (H)
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #68: 25 Jan 2008, 14:31 »

Klasse update, og nice lodtrækning i FA Cuppen
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #69: 25 Jan 2008, 14:34 »

Det ser da lovende ud, de 10 sidste runder bliver i hvert fald ganske spændene...

Og Barton skal da have fjernet det anførebind... En anføre skal gå forrest men ikke over stregen som han så åbenbart har gjort 3 gange nu, på en sæson...
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #70: 25 Jan 2008, 14:37 »

Given eller Owen er måske okay bud på en ny anfører?

Jeg bruger normalt Steven Taylor som anfører.
Logged

S
Gæst
 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #71: 25 Jan 2008, 16:56 »

Det ser jo supersmukt ud med en midlertidig 5. plads. Men du lukker godt nok sindssygt mange mål ind :S
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #72: 26 Jan 2008, 09:37 »



Owen tæt på hans mål


20 / 3 - 2008

Newcastle havde et meget svært kampprogram. Først skulle man til Palace for at komme videre i FA Cupen, derefter ventede nr 1 og 2 i Premier League. Man Utd og Arsenal.




Flere reserver var med i kampen mod Palace. Defoe var spærret, Martins skade og Butt ude med karantæne, så de 11 udvalgte blev:
Harper(GK), Bertram(DR), Taylor(DC), Rádoi(DC), Pineda(DL) - Virtanen(MR), Faye(MC), Emre(MC), Duff(ML) - Vuoso(FC), Smith(FC)
Bertram får kun hans anden kamp, Harper og Virtanen får chancen efter et stykke tid uden kampe.

Det var en meget nervøs start for Newcastle, Palace kom foran efter 11. minutter og det var en rystet Bertram som ikke lige var vant til tempoet.
De seneste ugers træning omkring dødbolde gav bonus da Taylor kom øverst på et hjørnespark og headede den ind til 1-1. Senere i 1.halvleg scorede Emre på et langskud til 2-1.

Newcastle havde fuldstændig styr på tingene, mange chancer, effektiviteten var dog ikke i top, hele 22 skud på mål hvor kun 8 var inden for rammen. Der kom 2 mål mere i anden halvleg, Palace fik udlignet. Milner scorede hans første sæsonmål da han scorede 4 minutter før tid til slutresultat 3-2.
Palace - Newcastle 2-3 (FA Cupen)




Inden opgøret mod Arsenal så var der lodtrækning til Semifinalen i FA cupen. Her kom Man Utd op af hatten. Jeg fik en kommentar fra Butt:
"Jeg ser frem til at møde min gamle holdkammarater. Vi får det nok svært, Man Utd har jo kørt gennem sæsonen uden at miste mange point. Det er en fordel det er pokal fodbold, der kan alt ske. Jeg håber vi overrasker"



Gad vide hvem der fik rødt..


De 11 udvalgte mod Arsenal:
Given(GK), Beye(DR), Skrtel(DC), Rädoi(DC), Enrique(DL) - Milner(MR), Barton(MC), Emre(MC), N´Zogbia(ML) - Owen(FC), Martins(FC)

Joey Barton havde fået pladsen som den mest defensive af de 2 midtbanespillere, det tror jeg aldrig Brian Lindahl gør igen. For endnu engang i sæsonen så måtte Barton forlade banen med et rødt kort, efter 2 gule. Sølle 22 minutter var spillet, og en sejr var nu næsten håbløs at tro på.
Robin Van Persie gjor det også til 1-0 i overtiden af første halvleg.

Jeg var så heldig at få en kommentar fra Bartons holdkammarat, Alan Smith:
"Det er så dumt, han er godt nok en aggresiv spiller, men han ved jo han 7 ud af 10 gange går for hårdt til den. Hvorfor skal han også satse så meget i de nærkampe og taklinger ?? Jeg håber ikke denne kamp for alvorlige konsekvenser for om vi ender på en 4 eller 5,6 eller 7 plads.."

Arsenal var naturligvis mest i boldbesiddelse, Brian Lindahl, havde valgt at gå tilbage i en 4-4-1, og satse mere på kontra og dødbolde. Og netop et frispark leveret af Emre til Smith ved bagerste stolpe af bonus i det 64.minut. Smith kunne heade den ind og stillingen var nu lidt uventet 1-1. Stillingen holdt kampen ud, hvad kunne det ikke været blevet til med 11 mod 11 ??
Newcastle - Arsenal 1-1




Der er igen opstået problemer i Newcastle lejren, ligesom sidste år hvor Brian Lindahl havde givet en uges bøde. Denne gang fik Barton den for hans røde kort. Truppen er nu utilfredse med behandlingen af en holdkammarat.
Da Brian gav en bøde sidste år kom Newcastle ind i en downperiode, et meget skidt tidspunkt for Newcastle hvis det skal ske igen. Et andet spørgsmål os i presse har spurgt os selv.. spiller Barton i Newcastle næste sæson ??





En meget svær udekamp ventede for Newcastle, en spillertrup der var uenig med deres manager Brian Lindahl, der var et enormt pres på holdet fra ledelsen. En Champions League plads vil være fantastisk. En masse penge til en klubkasse der ikke har det overdrevet godt.
I stedet for den normale 4-4-2, gik Brian hen til en 4-5-1 holdopstilling:

Given(GK), Beye(DR), Rädoi(DC), Skrtel(DC), Enrique(DL) - Faye(DMC), Pineda(DMC), N´Zogbia(ML), Milner(MR) - Smith(AMC), Owen(FC)
Den normale centrale midtbane var ude, Butt og Barton havde begge karantæne, så Pineda og Faye måtte kæmpe på den centrale midtbane.

Der var ingen fodboldfans der i deres vildeste fantasi kunne forestille sig at Newcastle kunne hente alle 3 point på Old Trafford. Man Utd var kæmpe favoritter, et sølle nederlag er det blevet til i hele sæsonen og det var næsten umuligt at de ikke blev mestre.
I starten kunne man godt se at en spiller som Butt manglede på den centrale midtbane, Man Utd lagde det forventede pres, men helt farligt blev det aldrig. Holdene gik til pause med 0-0.

Anden halvleg var meget bedre for Newcastle, de var i mere boldbesiddelse end Man Utd og fik annulleret et mål af Martins pga offside. Given havde et par gode redninger, specielt Tevez havde et par gode forsøg. Der blev kun lavet et mål i kampen, det var indskiftet Martins som med et flot spark fra kanten af feltet udplacere Van der Saar i målet. Målet blev lavet i det 82. minut og en god sejr til Newcastle som skaffede Man Utd deres andet nederlag i Premier League.
Man Utd - Newcastle 0-1




Benitez fyret efter nederlaget til Chelsea. Liverpool er et stykke fra den 4.plads som giver Champions League kval adgang. 5 point op til West Ham og 4 til Newcastle.
Liverpool har ikke haft nogen god sæson, de røg tidligt ud i Carling Cupen og FA Cupen. De gik dog videre i Champions League, runden efter blev endestationen da Lyon slog dem ud. De har haft mange underlige resultater. Magath, Victor Fernandez, Iruteta og Aguirre er favorit til at overtage den ledige plads.




17 Ligamål fra Owen - 3 to go



Derby har overrasket mange i denne sæson. Oprykkerne ligger på en flot 11.plads, desværre for Derby lidt for langt væk for at nå en Uefa Cup plads. Men mon ikke klubben er godt tilfreds med bare at overleve i Premier League.

Given(GK), Carr(DR), Taylor(DC), Rädoi(DC), Pineda(DL) - Milner(MR), Faye(MC), Barton(MC), Duff(ML) - Owen(FC), Martins(FC)
Carr er tilbage på holdet. Taylor er også med i start 11 som har givet plads til flere ikke faste spillere.

Derby var slet ikke i nærheden af en sejr på St.James Park. De skabte dog lidt spænding i perioder, i slutfasen slog Owen dog til og scorede 2 mål. Barton viste sig for en gangs skyld sin gode evner og lavede hans første mål i sæsonen. Taylor begik en klodset straffespark, så holdene gik til pause med 1-1.

Smith var kommet ind i starten af anden halvleg i stedet for Duff. Milner var så kommet hen på venstre kanten og Smith højre. Et indlæg fra Smith endte i hoved på Owen som kunne scorer til 2-1. I det 80.minut var det igen Smith som lagde afleveringen til Owen som bragte Newcastle på 3-1. Derby fik reduceret, men de kom aldrig tæt på noget som helst. Owen lukkede kampen i overtiden med hans 3.mål i kampen, og via 3 asst fra Alan Smith.
Newcastle - Derby 4-2
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #73: 26 Jan 2008, 09:47 »

spændende at se om Owen når 20 Ligamål Smiley
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #74: 26 Jan 2008, 09:59 »



Ny venstre kant til Newcastle ?


21 / 3 - 2008


Duff på vej væk ?



Rygterne har på det seneste taget fart. Newcastle prøvede i Januar måned at komme af med Damien Duff, der var ingen købere til den hurtige kantspiller. Nu er der muligvis fundet en klub. Om det er realistisk at han skifter til den klub er måske ikke sandsynlig. For Sunderland, som meget gerne vil have den hurtige kant er nemlig på vej ned i 1. division.

Duff selv har nægtet at udtale sig til pressen, men af Newcastle manager fik vi en lille kommentar:

"Duff er en meget professionel spiller. Han har spillet en del kampe siden han fik at vide jeg ikke havde planer med ham. Han kan bidrage rigtig meget til et hold, jeg vælger dog at se på andre muligheder til netop venstre kanten. Både Duff og N´Zogbia scorer for lidt mål, 1 af hver er ikke meget. Vi er alt for afhængig af vores angribere, jeg vil meget gerne have nogen kanter der også kan lave mål"

Info om Duff:
Alder: 29 år
Plads: Venstre kant
Tidligere klubber: Blackburn og Chelsea

Imorgen skal Sunderland på besøg hos Newcastle, et rigtig rival opgør. Newcastle skal snart møde West Ham på udebane, så Sunderland hjemme skal vindes.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010