home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 467 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Newcastle - tilbage mod toppen ?
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Newcastle - tilbage mod toppen ?  (Læst 29611 gange)
Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #15: 12 Jan 2008, 21:11 »

Efter at have set deres øretæve mod ManU, så håber jeg du kan gøre det bedre Smiley
Logged

Woodfarm
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #16: 12 Jan 2008, 21:13 »

Endnu gang flot update - glæder mig til at se dine transfers
Logged

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #17: 13 Jan 2008, 09:53 »

Fed blog, og nogle gode updates.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #18: 13 Jan 2008, 10:25 »

Rigtig god stil, Blazzo

Glæder mig til at høre meget mere fra The Toon Army  Thumbs Up
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #19: 13 Jan 2008, 14:56 »




Tranfers inden sæsonstart


10/8 - 2007

Imorgen spiller Newcastle deres første ligekamp i denne sæsons Premier League. Modstanderen er Tottenham som har flere ude med skader. Newcastle har hentet 4 spillere indtil videre i dette transfer vindue og det bliver nok også de eneste 4 med mindre der kommer salg i truppen.

2 defensive spillere og 2 offensive spilllere blev det til. Hvis vi starter med de offensive så kommer de her:



Jani Virtanen, Finland. 19 år
Kom fra: Udinese
Pris: Ca 3-5millioner
Plads: AM RC
Kontrakt til: 2011

Jeg har ikke set Jani spille, har haft snakket med nogen italienske kilder. Han er en rigtig hurtig spiller, hans indlæg er ikke altid de bedste. En udmærket teknik. Han kan blive en spændende spiller, om han slår igennem i Newcastle vil være svært at sige. Planen med ham er nok at han skal spille med i Carling Cup og FA Cuppen det første år og være backup på højre kanten.

Jani Virtanen siger:

"Jeg er stolt over skiftet til Newcastle. Det er en stor klub som desværre ikke har nået deres potentiale, jeg ser udviklingsmulighede r de næste par år. Newcastle har jo satset massivt på deres trænerstab så jeg tror på en god udvikling her i England. Om jeg får spilletid er svært at svare på, jeg tvivler det første stykke tid."



Matiás Vuoso, Argentina. 25 år
Kom fra: Santos Laguna
Pris: Ca 20 millioner
Plads: Angriber
Kontrak til: 2011

Vuoso har fået spillet i Man City, spillet er meget at sige, den argentinske angriber som har halv statsborgerskab i italien fik aldrig spilletid i City. Han blev købt som et stort talent for 5-6 år siden. Siden City tiden har han spillet i Mexico med stor succes. Jeg tror Vuoso er en god breddespiller men kan næppe slå Owen, Viduka og Martins af.

Matiás Vuoso siger:

"Jeg kender lidt til premier league da jeg spillede i City. Jeg var med på bænken et par gange, fik desværre ikke spilletid. Jeg ser frem til at prøve kræfter med engelsk fodbold. Jeg er blevet det ældre og er blevet mere moden. Jeg er sikker på jeg nok skal slå igennem på St.James Park, hvis jeg får nok spilletid. Jeg kæmper mod nogen af verdens bedste angribere så jeg ved det bliver svært"



Brian Lindahl fortalte om de offensive nyindkøbte spillere:

"Jeg har ikke så meget forventninger til disse 2 spillere i starten. Jani skal lige vænne sig til tingene, selvom han er kommet fra en stor Italiensk klub. Så skal man altid bruge tid til at falde på plads.
Vuoso forventer jeg bliver en rigtig god joker, vi har ikke den bredeste trup i angrebet så indkøbet af ham skal nok blive godt. Owen er ude her i starten af sæsonen, så Vuoso skal nok blive brugbar her i starten"




Så skal vi til de defensive forstærkninger. Lidt overraskende har Brian valgt at hente 2 centrale forsvarsspillere til truppen. I forvejen har man Taylor, Cacapa, Rozehnal og Faye til at være stopper. Det gode ved disse køb er, de begge kan spille flere pladser. Både venstre back og midtbane. Med lidt god vilje kan de dække et stort område. Her er de så:


Gonzalo Pineda, Mexico. 24 år
Kom fra: Chivus
Pris: 25-30millioner
Plads: DLC/DMC
Kontrakt til: 2011

Har spillet de seneste 5 år i sit hjemland Mexico, så det er første gang han prøver et udlandsk eventyr. Han er en stærk makeringsspiller og hans hurtighed er fornuftig. Hovedspillet er ikke hans stærkeste side, han kan spille både i midterforsvaret, venstre back og den centrale midtbane. Jeg kunne sagens forestille mig ham i midterforsvaret eller på backen.

Gonzalo Pineda siger:

"Jeg havde mange klubber at vælge imellem, også engelske. Aston Villa, Birmingham og City ville også gerne have mig. Hvorfor jeg lige valgte Newcastle er svært at sige, de har et fantastisk publikum, flot stadion og jeg kan forsætte min udvikling her. Jeg glæder mig til at komme igang"





Mirel Rädoi, Rumænien. 26 år
Kom fra: Steaua
Pris: 20-25millioner
Plads: DC/DMC
Kontrakt til: 2012

Et meget spændende køb her. Jeg har set mange af hans kampe for landsholdet. Han er en dygtig spiller og kan bidrage med en masse til Newcastle forsvar som i træningskampe ikke har været så sikkert. Han kommer med en del rutine, jeg glæder mig til at se ham.

Mirel Rädoi siger:

"Jeg er stolt over skiftet til Newcastle. Jeg håber jeg kan leve op til de forventninger der vil komme. Newcastle har mange ambitioner og jeg håber jeg kan bidrage med noget til holdet og sammen med mine holdkammarater komme frem til det ønskede resultat med klubben år efter år"












Jeg mener helt klart at de defensive forstærkninger er bedre end de offensive, jeg fik en kommentar fra Brian Lindahl om de 2 forsvarsspillere:

"Rädoi og Pineda har tilsammen næsten spillet 80 landskampe. De kommer med noget rutine og en masse ambitioner. De kan både spille i forsvaret og på midtbanen, så jeg føler jeg har en fornuftigt bredde på holdet nu og jeg forventer ikke der kommer flere indkøb, medmindre der bliver solgt en spiller eller to"


Newcastle har sagt farvel til Geremi og Troisi. Geremi var lovet anførerbindet af den tidligere træner og han var ikke så tilfreds med at Barton skulle være den kommende anfører for Newcastle. Geremi er skiftet til Bolton. Kilder i Newcastle fortæller mig at Rozehnal er sat på satlisten sammen med Ameobi. Der er endnu ikke bud på nogen af de 2.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #20: 13 Jan 2008, 15:42 »

Heps BlaZZo.

Lækker blog, og en dejlig indgangsvinkel.

Det er bare den forkerte finne du har købt ;-)

Og hatten af for Rossonero, godt at se folk hjælper hinanden.

-bune
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #21: 13 Jan 2008, 15:47 »

Tak til alle der har givet kommentar, det kan man aldrig blive træt af. Det er det der holder moralen op når man skriver en blog.

Bune:
Det ville jo være kedeligt hvis allesammen købte de samme spillere Opstemt Og Ja, godt arbejde af Rossonero. Er meget glad for banneret!
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Rossonero
Gæst
 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #22: 13 Jan 2008, 15:59 »

Yes, så købte du Virtanen! – Jeg er da noget af en worldclass scout.
Dejlige indkøb, og så glæder jeg mig til at du kommer rigtigt i gang!
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #23: 13 Jan 2008, 17:18 »

Hehe ja Rosso.

Jeg giver ham chancen så må vi se hvor god han bliver. Regner med noget træning kan udvikle ham.

Kommer update senere idag..
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #24: 13 Jan 2008, 19:00 »




Udmærket sæsonstart af The Magpies


19/8 2007

Mange har været usikker på hvor de havde Newcastle inden sæsonstart. Og med nogen træningskampe som ikke engang gav en sejr så var mange spændte på hvordan første kamp mod Tottenham forløb. En ting var sikkert, Emre har karantæne i de 3 første kampe og skader til både Barton, Given, Owen og Duff så var det endnu mere spændende hvordan Newcastle ville klare sig.


Startopstillingen


Første kamp var mod Tottenham. Et hold der har samme ambitioner som Newcastle, så en vigtig kamp. Dawson, Jenas og King var ikke med og generalt var Tottenham ligeså skadesplaget som Newcastle.
Newcastle blev fanget for langt oppe på banen og efter kun 3.minutter fik Berbatov scoret. Martins fik du udlignet og holdene gik til pause med 1-1. N´Zogbia var den store skurk for Newcastle da han brændte et straffespark efter en halvtimes spil.
Et par udskiftninger blev taget i anden halvleg, Vuoso, Smith og Capapa kom ind og fik debut. Det så længe ud til at kampen ville ende 1-1, men 7 minutter før tid fik Vuoso den perfekte debut og scorede sejrsmålet i et meget spændende opgør som havde gået til begge sider.
Newcastle - Tottenham 2-1 (Martins, Vuoso | Berbatov)

Bare 4 dage efter skulle Newcastle en tur til Manchester, City var modstanderen. City havde kun problemer på venstre back pladsen, den fik Corluka lov til at spille i fraværet af Ball og Garrido. City lagde et enormt pres på Newcastle, specielt i første halvleg havde de flere gode chancer. En stærk spillende Harper holdt Newcastle inde i kampen. Faye mødte gå ud i pausen da han havde fået en lille skade, Butt kom hen på den mere defensive plads og Smith kom ind ved siden af ham.
I anden halvleg kom Newcastle bedre med, Martins havde et par rigtig gode muligheder, men den anden keeper, Kasper Schmeichel stod også godt for City. Der skulle igen en indskiftning af Vuoso til af afgøre kampen. Martins får bolden på en kontra, han finder flot Matias som dribler udenom målmanden og scorer sikkert. En lidt ufortjent sejr til Newcastle.
Man City - Newcastle 0-1 (Vuoso)
Martins og Kanu scorede

Efter 2 kampe og 6 point.. forventninger var høje da Newcastle hjemme på St.James Park skulle møde Portsmouth. Måske var forventninger for høje ??
Det gode ved dette Newcastle hold er, de kan lide at have bolden og spille den rundt. Hele 57% havde bolden i denne kamp. Vuoso havde fået chancen på toppen i stedet for Viduka som endnu ikke har scoret.
Portsmouth startede kampen bedst og havde et par fornuftige skud, Kanu kunne også gøre det til 1-0 for gæsterne. Martins ville ikke finde sig i at landsmanden løb med opmærksomheden, kan kunne i overtiden af første halvleg lave et fantastisk mål hvor han afdriblede 2 spillere og scorede sikkert.
Der blev ikke lavet flere mål, eneste højdepunkt i anden halvleg var at Faye måtte udgår med en skade. 3-4 uger er han ude.
Newcastle - Portsmouth 1-1 (Martins | Kanu)
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #25: 13 Jan 2008, 19:10 »

Heps.

dejlig begrænset update. Og sikke et par resultater du har i de første to kampe, ærgeligt med portsmouth, men tegner godt, når du ikke taber sådan en kamp. CL-kvalen venter forude :-)

-bune
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #26: 14 Jan 2008, 06:17 »




Martins forlænger med Newcastle


20/8 - 2007

Martins har i længere tid været sat i forbindelse med flere klubber rundt omkring i Europa. Juventus, Milan, HSV, Aston Villa og Valencia er bare nogen af de klubber der ville købe Martins.
Martins bliver i Newcastle

Her til aften satte den sportslige ledelse og Martins agent sammen og blev enige om at forbedre Martins kontrakt. Martins havde i forvejen en frikøbsklausul på 140millioner dkr og den er nu væk. Roma var oppe og byde ca 120millioner, fortæller en kilde til mig. Den hurtige angriber har nu kontrakt med Newcastle til 2012 og vil årligt stige 15 % i løn. Han får ca 1,4millioner om måneden i hans kontrakt.

Martins om forlængelsen:
"Man er naturligvis smigret når flere større europæriske klubber vil have en. Jeg har hørt fra medier at Roma og Juventus ville have haft mig. Det kunne være spændende at vende tilbage til Serie A, det må dog vente. Jeg vil i de næste 5 år spille for Newcastle. Jeg vil hjælpe Newcastle tilbage i toppen af engelsk fodbold og det fedeste jeg kunne forestille mig er at spille Champions League med denne klub."

Jeg havde en samtale med Brian Lindahl til dagens træning og jeg spurgt ham om et par ting:

I har lige forlænget med Martins, hvorfor ?

Brian:
- "Hvorfor ?? Det giver vel sig selv, han er en fantastisk fodboldspiller og han kan bidrage til en masse på holdet. Han skaber meget plads til sine medspillere og han er en glad dreng udenfor banen. Det glæder mig vi fik forlænget"

I har jo startet sæsonen rigtig godt, kan i fortsætte den gode stime ?

- "Vi har Boro i næste kamp, de er ikke startet så godt så jeg tror der er muligheder der. Så har vi en Carling Cup kamp mod Yeovil som SKAL vindes. Jeg ser ikke længere frem end det. Så nu må vi se. Så længe vi bare er i top 8 gennem sæsonen så vil jeg være mere end lykkelig"
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #27: 14 Jan 2008, 12:21 »

Det er sgu da en god blog Blazzo.... Den tror jeg at jeg vil følge Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

S
Gæst
 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #28: 14 Jan 2008, 12:55 »

Ser super ud BlaZZo.. Regner med at læse mig frem til 2 sejre i næste update Wink.. Stor ting med Martins.. han bliver vigtig..
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #29: 15 Jan 2008, 06:19 »

Hey b0nb0n og S.

Mange tak for jeres kommentar. Altid fedt at få en kommentar. Jeg satser meget på der kommer en update iaften.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010