home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 972 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FRIENDS
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: FRIENDS  (Læst 47765 gange)
absalonsen
Gæst

Sv: FRIENDS
« Svar #45: 10 Jan 2008, 22:31 »

Kom lige til at tænke på to fede afsnit. Det ene er det med Brad Pitt, som gæsteskuespiller. Det er for grinern! Smiley Smiley Det andet er med en anden kendt skuespiller. Kan bare ikke huske navnet. Det handler om, at Ross er forelsket i en teenager, hvis far han skal møde. Det er her, skuespilleren kommer ind, da han er pigens far. Hvem er det nu det er?

JimmyGP
Manager

« Svar #46: 10 Jan 2008, 22:36 »

Kom lige til at tænke på to fede afsnit. Det ene er det med Brad Pitt, som gæsteskuespiller. Det er for grinern! Smiley Smiley Det andet er med en anden kendt skuespiller. Kan bare ikke huske navnet. Det handler om, at Ross er forelsket i en teenager, hvis far han skal møde. Det er her, skuespilleren kommer ind, da han er pigens far. Hvem er det nu det er?

Bruce Willis, som ender med at komme sammen med Rachel.. Genialt.. Hedder han ikk' Paul deri??

- Veni, vidi, vici -

absalonsen
Gæst

« Svar #47: 10 Jan 2008, 22:37 »

Bruce Willis, som ender med at komme sammen med Rachel.. Genialt.. Hedder han ikk' Paul deri??

Willis, ja, der var den. Smiley Paul passer vidst fint nok. Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #48: 10 Jan 2008, 22:39 »

Willis, ja, der var den. Smiley Paul passer vidst fint nok. Smiley

Et par geniale afsnit.. Thumbs Up

Friends er en serie man kan se igen og igen.. Thumbs Up

Jeg har svært ved at vælge min favorit "Friend"..  Wink

- Veni, vidi, vici -

absalonsen
Gæst

« Svar #49: 10 Jan 2008, 22:41 »

Noget jeg elsker er når Jannie sige: "OH MY GOD!"

Smiley :-P

JimmyGP
Manager

« Svar #50: 10 Jan 2008, 22:44 »

Noget jeg elsker er når Jannie sige: "OH MY GOD!"

Smiley :-P

Hun hedder Janice.. Wink Men helt enig Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

GudenEricsson
Gæst

« Svar #51: 10 Jan 2008, 22:56 »

Hun er frygtelig Grin Især den hvor ross var sammen med Janice og hun så kommer ind af døren.. Kæft et chok jeg fik mig der Opstemt

jojo, han tror på alt. f.eks bilder vi ham ind at vi stikker en tandbørste op i numsen, for fornøjelsens skyld. men sådan er det jo.
han var vist også engang i ekstra bladet, fordi han havde spist kobbersylfat eller det der i fysik. Smiley :Q

Haha Han lyder som en, der kan sætte gang i festen Opstemt

-LFC-
Manager

« Svar #52: 10 Jan 2008, 23:07 »

Dejligt med en tråd om gudeserien Friends Smiley, skal snart ud og købe alle sæsonerne Smiley, min favorit er Phoebe hun er seriøst for nice og sjov. Og Janice...Argh en syg stemme men fuck det er morsomt. Mine 2 yndlingscener må være den med hvor Chandler og Monica møder hende i en sædbank (Tror jeg det var), og der hvor hun kommer ind mens Rachel ligger og har veer...Arh Friends er nu en alltime favorit serie.

njandersen
Gæst

« Svar #53: 10 Jan 2008, 23:15 »

Det sjoveste ved Venner er jo når Ross laver sine blik! Dér hvor han kigger det ene sted et øjeblik, og så vender blikket et andet sted hen.. Svært at forklare, men det er herre nice.
« Seneste Redigering: 11 Jan 2008, 13:03 af Njandersen » Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #54: 10 Jan 2008, 23:24 »

Syntes også det er sjovt når Ross siger " Now it's just me who gets the fun out of these badboys" eller noget i den stil Opstemt Og så finder han ud af hvor ulækkert det lød, og går Opstemt
Klasse serie, intet mindre.

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #55: 10 Jan 2008, 23:49 »

Elsker FRIENDS!

Den serie er så genial, tror sgu jeg har set alle afsnit, med undtagelse af 2-3 stykker.

Den er nr. 2 på listen over mine yndlingsserier, efter længe at have ligget som 1'er...

Joey er så nice, Chandler er bare grinern Wink

Yndlingsafsnit med da være enten thanksgiving med Brad Pitt, det afsnit hvor Ben lærer tricks af Rachel er også super grinern, og så selvfølgelig også den der hedder "The one with truth about London" Thumbs Up

Flækker hver gang Joey siger "How are you doing?" Grin

hahah, blev aben Marcel i testen Grin
« Seneste Redigering: 11 Jan 2008, 00:37 af Wonder Jones » Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #56: 11 Jan 2008, 18:40 »

Nu skal i høre en historie om min far som normalt ikke ser serier/griner særlig meget.

Jeg var sammen med min ven og vi sad nede på mit værelse og så friends og spillede PC, da vi ligepludselig hørte nogle meget mærkelige lyde oppe fra stuen, det var min far som sad og grinte så meget at tårene trillede ned af kinderne på ham Opstemt Det var afsnittet hvor Ross er ham der fra Hannahunikah(Stav?) og hvor chandler kommer ind som julemand funny

I ain't playin', nigga

Don AA
Manager

« Svar #57: 11 Jan 2008, 19:27 »

Jeg blev Chandler han er også den jeg bedst kan lide i Venner han er for griner så det må lide fejres med et link hvor Chandler går crazy http://youtube.com/v/LxZ_CZO9QMI

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #58: 11 Jan 2008, 19:41 »

Jeg har faktisk et problem med Friends. Hver gang - og det er hver eneste gang - jeg ser en film med en af hovedpersonerne fra Venner, kan jeg ikke tage person "seriøst", hvis I forstår?
Fx. Band of Brothers. Jeg kan på ingen måder tage David Schwimmer i den rolle, selvom han er en kanon god skuespiller. Mathew Perry kan jeg heller ikke tage seriøst i nogle af de film han ellers har lavet. Sådan er det faktisk hele vejen rundt, Matt LeBlanc, Jennnifor Aniston, Cortney Cox osv.. Den eneste jeg "synes" om i andre roller er Lisa Kudrow, fordi hun altid spiller "dumme" roller..

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #59: 11 Jan 2008, 20:05 »

Jeg kan altså ikke finde den skide friends box til under 900?!

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010