home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1125 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  FC Midtjylland
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: FC Midtjylland  (Læst 3171 gange)
Guldbrand
Gæst

Sv: FC Midtjylland
« Svar #15: 10 Jan 2008, 10:40 »

Ja Smiley hehe.. Men ellers kunne det være en god ide for dig at sælge Salami eller Femi til en god pris også skaffe en god højre back i stedet for Kolja Afrie

Tja, forsvaret skal der ikke ændres på sådan som de spiller nu..  Er nået 12 kampe hen i ligaen, og har lukket færre mål ind end kampe jeg har spillet..  Og så vil jeg helst undgå at sælge mine spillere på nuværende tidspunkt da jeg tror jeg vil få svært ved at erstatte dem... Men er tilbudet stort nok, så siger jeg selvfølgelig ikke nej..   

Men det er jo også kun en fordel at have en spiller som Zimling på bænken.. For så kan man da snakke om at have en bredde med kvalitet   Thumbs Up

Chriz
Førsteholdsspiller

« Svar #16: 10 Jan 2008, 10:49 »

Ja, vigtigt med en god bredde.. Har også den regl at der ryger ingen ud af klubben, det må kun ske i Juli/August tranfer vinduet

Møller
Gæst

« Svar #17: 10 Jan 2008, 11:40 »

Selvom der ikke er meget i layoutet er det en kanon flot blog alligevel. Det kører jo fint hos ulvene Smiley
Fortsæt det gode arbejde Smiley

Guldbrand
Gæst

« Svar #18: 10 Jan 2008, 14:09 »

Lyngby giver FCM kamp til stregen
6. August 2007

Det var ikke til at se hvem der var oprykker, og hvem der var sølvvindere i kampen mellem Lyngby og FC Midtjylland der endte 1-1 efter et hektisk afslutning.

Oprykkerne fra Lyngby spillede over evne da de mødte formstærke FCM der havde svært ved at finde deres ståsted i kampen, og blev i flere omgange presset tilbage af Lyngby. Omvendt spil og chancer, så var det FCM der kunne bringe sig på 0-1 efter 87 minutter. Thygesen opsnappede en fri bold, og kunne nemt sende den ind i et tomt mål.

Efter det sene mål, så lignede det at FCM var klar til at gå i bad og fejre sejren, men Lyngby ville det anderledes, og Kim Aabech udnyttede en kontra og kunne i overtiden sikre Lyngby det ene point.

FC Nordsjælland fik deres første nederlag

12. August 2007

FC Nordsjælland måtte lide deres første nederlag i denne sæson, da der i kampen mod FC Midtjylland var dømt topkamp for alle pengene.

Både FCM og FCN er kommet utrolig flot fra start, og havde inden dagen kamp henholdsvis 10 og 12 point. Og dermed et stort forspring ned til Randers og FC København der hver har 6 point.
FC Midtjylland var det bedste af de 2 hold på banen, og lagde fra kampens start et stort pres på FC Nordsjælland. Dette udformede sig også til et tidligt mål af Mikkel Thygesen efter blot 3 minutters spil.

FC Nordsjælland satsede på deres defensive spil med farlige kontra chancer, men det midtjyske forsvar fik lukket godt af.
I Kampens døende minutter fik FC Midtjylland lukket kampen. Niki Zimling modtog bolden lige udenfor feltet, og viste eksempler på hans flotte sparketeknik.

Med sejren bringer FC Midtjylland sig atter op på 1. Pladsen. Et point foran FC Nordsjælland, og 4 ned til FCK på 3. pladsen.

FC Midtjylland fik godt resultat inden returopgøret i Uefa Cuppen

16. August 2007

FCM er inde i en rigtig god form, og det bevidste de også i Uefa Cuppen hvor man hjemme på SAS Arena havde nemt til sejren,

Christian Olsen der havde fundet vej til startopstillingen pga. en skadet Frank Kristensen udnyttede den chance i det 22. Minut da han bragte hjemmeholdet foran.
Føringen holdte dog kun 2. minutter, inden udeholdet kynisk udnyttede en fejlbold fra forsvaret.

FC Midtjylland skruede tempoet på i den sidste halve time hvor både Zimling og Thygesen kom på banen. Alligevel var det forsvarsgeneralen Karos Klimpl der bragte midtjyderne på 2-1.
Med 8 minutter igen satte Danny Olsen punktum for en flot indsats da han bragede bolden ind i kassen, og sikrede en sejr på 3-1 og et godt udgangspunkt inden retur opgøret.

FC Midtjylland kunne efter kampen endnu engang annoncere at tilskuerrekorden er blevet slået. 11939 tilskuere havde fundet sig til rette her til aften. 

Morten Olsen set på SAS Arena
16. August 2007   

De vågne tv seere lagde måske mærke til at vores danske landstræner Morten Olsen havde fundet sig til rette på SAS Arena, og skulle efter sigende have kigget på 2 af FC Midtjyllands spillere.

Morten Olsen ønskede ikke selv at udtale sig om hvem han havde kig på, men rygterne går på at det er Danny Olsen og Christopher Poulsen.

AGF knust af FC Midtjylland

19. August 2007

FC Midtjylland er med stor fart på vej mod deres første danske mesterskab, og det kunne klubben fra fredesvang ikke ændre på.
FC Midtjylland var det dominerende hold fra start til slut, og deres knusende sejr på 4-1 kunne nemt havde været større.

Kampens helt store fornøjelse var Mikkel Thygesen der med sine 2 mål, og fremragende driblinger og aflevering blev kåret til man of the match. Og det var på trods af at han kun var på banen i 65 minutter, inden unge Baba Collins tog over på hans plads.

Med sejren er FCM nu ubesejret i 6 kampe i SAS Ligaen, og der venter Esbjerg en svær opgave når de gæster SAS Arena i næste spillerunde.

« Seneste Redigering: 10 Jan 2008, 14:11 af Guldbrand » Logged

Guldbrand
Gæst

« Svar #19: 11 Jan 2008, 08:20 »

FCM fast besluttet på ikke at sælge ud
20. August 2007

FC Midtjylland store succes herhjemme i Danmark går ikke ubemærket hen i det store Europa. Således har flere af FC Midtjyllands profiler blevet sat i forbindelse med andre klubber, og senest er en henvendelse fra Catania på Baba Collins blevet afvist på stedet.

”Jeg sagde det før sæsonen, og jeg siger det gerne igen. Vi har ingen intentioner om at skille os af med nogen af vores spillere som er en del af første holdet.

Jeg vil ikke stå i vejen for mine spilleres udvikling, men lige nu må de affinde sig med at vi ikke slipper dem på nuværende tidspunkt. Til næste sæson så kan vi begynde at diskutere et evt. salg af spillere, men indtil nu må de interesserede klubber altså vente. Jeg har store ambitioner med det her hold, og et salg af en profil vil kunne ødelægge meget.”
– Udtalte FC Midtjylland succes træner Jes Høgh, der endnu har sit første nederlag til gode.

Esbjerg vandt i Herning

26. August 2007

FC Midtjylland var store favoritter inden dagens kamp mod Esbjerg, alligevel var det vestjyderne der kunne tage hjem med alle 3 point i en kamp der ikke kommer til at gå over i historien. Michaël Murcy stod for kampens enlige mål der faldt i det 52. minut på et straffespark. Hjemmeholdet var ellers det bedste hold på banen, men de manglede lige det sidste foran målet.

Nederlaget er Jes Høghs første, og det var også en tydelig bitter træner efter kampen.

”Vi taber, og sådan er fodbold nu engang. Men jeg syntes det er ærgerligt måden det sker på, Esbjerg har ikke rigtigt noget at byde på igennem kampen, og er heldige med at de får tilkendt et straffespark. Jeg syntes vi var det bedste hold, og at vi havde fortjent alle 3 point"

FC Midtjylland ligger stadig nr. 1 efter nederlaget efter at FC Nordsjælland tabte til FC København.

Baba Collins sender FCM videre i Uefa Cuppen
30. August 2007

FC Midtjylland kunne her til aften spille sig videre i Uefa Cuppen, da man i Uefa Cuppens 2. kvalrunde slog Bezanija med 3-2 i Beograd.
Manden bag FC Midtjyllands sejr var den unge Baba Collins der endnu engang havde fået chancen fra start på bekostning af Mikkel Thygesen, og den unge afrikaner var ikke sen til at vise sin taknemlighed for den chance. På blot et kvarter havde han scorede 2 gange for FCM, og så var den videre avancement så godt som sikret.

Også Frank Kristensen kom endelig på måltavlen efter en halvskidt sæsonstart for ham der dog har været plaget af småskader.

God Lodtrækning for FC Midtjylland

1. September 2007

Lodtrækningerne til Uefa Cuppens 1. runde var med 2 danske hold i bowlen, og for FC Midtjylland endte det med en overkommelig opgave, mens OB rendte ind i engelske Blackburn.

FC Midtjyllands modstander bliver belgiske Club Brügge, en modstander Jes Høgh mener er bedre end FCM, men et hold der også er til at tale med.

”Club Brügge er favoritterne til at gå videre, men vi har bestemt en god chance for at spille op med dem. Den første kamp bliver i Danmark, og kan vi slippe af sted med et godt resultat her, så tror jeg vi har gode chancer”

Også anføre Frank Kristensen er glad for lodtrækningen, og glæder sig specielt over ikke at være havnet med nogle af sværvægterne.

”Jeg er utrolig glad for at vi ikke er røget ind i f.eks. Bayern München, eller Fiorentina som jeg anser for værende de 2 bedste hold der var med i lodtrækning. Vores modstander Club Brügge ser jeg som et hold på niveau med os selv, og jeg tror vi har gode chancer for at klare os videre til gruppespillet.”

Fantasiløse Horsens tabte igen

3. September 2007

for 4. kamp i træk måtte Horsens forlade banen som tabere. Horsens der har tilværelsen i bunden af tabellen havde heller ikke meget positivt at sige om kampen mod FC Midtjylland hvor det var gæsterne der styrede begivenhederne.

Horsens formåede ellers at holde 0-0 frem til 2. halvleg, men de 2 indskiftere Baba Collins og Dennis Flinta kom ind og afgjorde kampen.

FCM vandet fortjent kampen med 2-0, og sætter sig igen på 1. pladsen som FCK havde haft til låns siden i går efter deres knusende 1-6 sejr over AGF.

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010