home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:22:44 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
I går kl. 16:07:19 warmon Blogs [7] Mit AS Roma-eventy...
I går kl. 15:14:49 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
I går kl. 07:19:18 Sunbao Omklædning... Liga historik?
I går kl. 07:18:51 Sunbao Omklædning... Forøg UI hastighed
01 Nov 2025, 20:20 Svartowiz Omklædning... Hvad siger vi til det?
30 Okt 2025, 18:01 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23172
  2 Brugere, 599 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Georgegex
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Titelvinder vs Titeludfordrer
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Titelvinder vs Titeludfordrer  (Læst 2440 gange)
vondracek
Gæst

Titelvinder vs Titeludfordrer
« : 08 Jan 2008, 21:00 »

Hey alle.

Jeg vandt Premier League i min første sæson og mit Chelsea mandskab spillede fantastisk. Nu er jeg så nået dertil hvor jeg skal vælge mine forventninger, men har tænkt på hvad det egenlig betyder hvis man vælger "Titelvinder", men ikke vinder titlen?

vesperGT
Manager

Sv: Titelvinder vs Titeludfordrer
« Svar #1: 08 Jan 2008, 21:02 »

Hey alle.

Jeg vandt Premier League i min første sæson og mit Chelsea mandskab spillede fantastisk. Nu er jeg så nået dertil hvor jeg skal vælge mine forventninger, men har tænkt på hvad det egenlig betyder hvis man vælger "Titelvinder", men ikke vinder titlen?

Uden at jeg har prøvet det, vil jeg da tro at en klub som chelsea sætter sig ned og tænker kraftigt på at fyre dig....

vondracek
Gæst

« Svar #2: 08 Jan 2008, 21:04 »

Uden at jeg har prøvet det, vil jeg da tro at en klub som chelsea sætter sig ned og tænker kraftigt på at fyre dig....

Tak for et kvalificeret svar, men skal desværre bruge helt hundrede procent det rigtige svar - dog kan dit jo godt være rigtigt, who knows  Wink

Gosser
Manager

« Svar #3: 08 Jan 2008, 21:07 »

Dine budgetter bliver jo også justeret efter hvad du vælger. Du får flere penge at gøre godt med, hvis du regner med at blive vinder. Vinder du så ikke PL, mister du vel nogle penge, da budgettet er sat for højt i forhold til hvad du har tjent?

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #4: 08 Jan 2008, 21:08 »

Der er meget stor chance for at du bliver fyret, for at undgå det, skal du helst mere end overgå bestyrelsens forventninger i de andre turneringer, altså i Carling, FA og CL, ellers kunne du meget vel ryge ud, for at love noget du ikke kunne holde...

vondracek
Gæst

« Svar #5: 08 Jan 2008, 21:10 »

Dine budgetter bliver jo også justeret efter hvad du vælger. Du får flere penge at gøre godt med, hvis du regner med at blive vinder. Vinder du så ikke PL, mister du vel nogle penge, da budgettet er sat for højt i forhold til hvad du har tjent?

Ja sad også og tænke om det bare var økonomisk dumt at tage Titelvinder, hvis man ikke ved at man vil vinde. Dog har jeg på fornemmelsen at mit hold vil yde endnu denne sæson, så mon ikke jeg skal tage Titelvinder.
Ved du om man bliver fyret hvis man ikke opnår forventningerne?

vondracek
Gæst

« Svar #6: 08 Jan 2008, 21:11 »

Der er meget stor chance for at du bliver fyret, for at undgå det, skal du helst mere end overgå bestyrelsens forventninger i de andre turneringer, altså i Carling, FA og CL, ellers kunne du meget vel ryge ud, for at love noget du ikke kunne holde...

Okey mange tak.

Hvad plejer I at gøre når i spiller med store hold? Titelvinder kontra Titeludfordrer?

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #7: 08 Jan 2008, 21:11 »

Hvis ikke du vinder PL, og ingen succes har i nogen cups, så tror jeg i en klub som Chelsea at du ville blive fyret. Men ved det ikke helt.

Kan sige at jeg med Watford i Championship sagde at jeg ville vinde, men det gjorde jeg ikke, rykkede dog op alligevel og så fik jeg lov at beholde mit job anyway Wink

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #8: 08 Jan 2008, 21:13 »

Det gør du, hvis du ikk kan opveje det ved hjælp af at vinde evt. CL og FA Cuppen... Hvis du fx. lover titlen, men kun vinder Liga Cuppen, så er det meget snadsynligt at du ryger ud... Men der er mange ting der tæller... Det er det du skal kigge inde i "confidence"...

vesperGT
Manager

« Svar #9: 08 Jan 2008, 21:14 »

vondracek
Gæst

« Svar #10: 08 Jan 2008, 21:14 »

Det gør du, hvis du ikk kan opveje det ved hjælp af at vinde evt. CL og FA Cuppen... Hvis du fx. lover titlen, men kun vinder Liga Cuppen, så er det meget snadsynligt at du ryger ud... Men der er mange ting der tæller... Det er det du skal kigge inde i "confidence"...

Okey, jamen så tror jeg sgu bare at jeg tager Titeludfordrer denne gang.

Hvad plejer I at tage?

Emillionaire
Gæst

« Svar #11: 08 Jan 2008, 21:17 »

valgte at se mig selv som titeludfordrer i sidste sæson med mit Arsenal, som jeg så vandt mesterskabet med den sæson og nu i denne sæson valgte jeg så og se mig som titelvinder.

det kunne være sjovt hvis jeg ikke vandt titlen og så se hvad bestytrlsen gjorde ved det, for sidste sæson vandt jeg jo selvom jeg havde mindre forventninger til holdet

vondracek
Gæst

« Svar #12: 08 Jan 2008, 21:31 »

valgte at se mig selv som titeludfordrer i sidste sæson med mit Arsenal, som jeg så vandt mesterskabet med den sæson og nu i denne sæson valgte jeg så og se mig som titelvinder.

det kunne være sjovt hvis jeg ikke vandt titlen og så se hvad bestytrlsen gjorde ved det, for sidste sæson vandt jeg jo selvom jeg havde mindre forventninger til holdet

Ja så det er lidt røvt hvis du går hen og bliver 2,3 eller 4 og bliver fyret Wink

vondracek
Gæst

« Svar #13: 08 Jan 2008, 21:31 »

Men er der ikke nogle helt konkrete svar, eller er det teori alt sammen?
« Seneste Redigering: 08 Jan 2008, 21:35 af vondracek » Logged

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #14: 08 Jan 2008, 21:42 »

nej, der er ikk noget konkret svar, for der er mange faktorer, men det du vælger i starten, som "sæson-mål", har meget stor indflydelse, for din bestyrelses syn på dine evner, som manager...

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010