home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:49:33 warmon Blogs [11] Mit AS Roma-event...
I går kl. 22:29:57 csteff Omklædning... Forøg UI hastighed
I går kl. 20:51:01 Broen13 Blogs Youth to Gold
I går kl. 08:18:09 fckbo Omklædning... Klub tråd - FC København
05 Nov 2025, 21:15 g00n Blogs Minimalistic 2020
05 Nov 2025, 12:22 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
04 Nov 2025, 15:14 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
Antal Registrerede Brugere: 23173
  2 Brugere, 594 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Jefferytaive
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  MoM *MÅLMÆND* - de sucks !!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: MoM *MÅLMÆND* - de sucks !!  (Læst 756 gange)
Smoje
Lilleputspiller
*

MoM *MÅLMÆND* - de sucks !!
« : 07 Jan 2008, 04:49 »

Aaaargh !!! Jeg hader dem !!

Er der andre end mig der har problemer med at alle målmænd de spiller mod hiver den ene Petr Cech'ske redning efter den anden ud ud af ærmerne mens ens egen målmand har lånt gamle Mogens Krogh's handsker - altså dem med smør på ?

Jeg var i 2. sæson med Man Utd da det gik galt. Havde van der Sar og Ben Foster som målmænd og en angrebsstyrke bestående af Rooney, Tevez og Michael Owen. Sæsonen forinden havde jeg vundet PL (på et hængende hår) samt CL (hvor Barca fik rockerhøvl med 4-1 i finalen), men i 2. sæson var det lissom om at FM vendte sig mod mig  Græder !! Jeg spillede 20 kampe hvor jeg vandt de 7, spillede 8 uafgjort og tabte 5 og mødte 10 MoM målmænd !! Så bli'r man en kende arrig så i stedet for at totalskade min PC brugte jeg min galde til at lave en go' gammeldags omgang statistik da jeg alligevel var på natarbejde og ikke havde andet at lave (og statistikker er alle jo helt pjattet med  Smiley )

I de 20 kampe havde jeg i alt 351/187 (ca 53%) skud på mål - mine modstandere 140/67 (ca 48%) så det er ikke forsvaret eller antallet af chancerne der er problemet i min 4-4-1-1 opstilling. I alt giver det noget i retning af at jeg havde 71% af alle skuddene og 73% af alle skud OT.

I de 20 kampe havde jeg 1 (5%) MoM award til min Keeper - mine modstandere havde 10 (50%) !!

Mine målmænds gennemsnitskarakter lå på 6,7 mens mine modstanderes lå på 7,6 !! (og med al respekt så er van der Sar sgu en kende bedre end Steve Simonsen fra Stoke !!).

Er der andre der har oplevet denne fuldstændig vanvittige fejlfordeling eller er det bare fordi spildesignerne alesammen er Arsenal fans  crazy ?

Aah, det var rart at komme af med lidt galde  Wink

Jarlenn
Gæst

Sv: MoM *MÅLMÆND* - de sucks !!
« Svar #1: 07 Jan 2008, 06:14 »

Jeg var inde og tjekke i Editoren hvor god van der sar er i rolighed og vigtige kampe.. Han klarer sig godt i begge felter. Det er noget jeg genrealt synes målmænd klarer sig godt i.

Kan det være fordi at de hold du møder ser kampene som vigtige fordi de møder Man U og målmændene derfor spiller bedre? for van der sar er det jo bare endnu en kamp og ikke en speciel vigtig kamp.

ManUtd83
Manager

« Svar #2: 07 Jan 2008, 07:20 »

Det problem har jeg også haft mange gange med Barca, hvor jeg havde lavet et dræbertaktik - vandt ligaen, CL og Copa del Rey. Jeg tabte dog nærmest aldrig, men jeg skulle altid bruge flere chancer for at score mine mål end modstanderen. Målmændene hev godt nok også MANGE 8 og 9 taller op af ærmet når jeg spillede imod dem, selvom Eto'o, Henry og kompagni ellers er habile afsluttere.

Her er lige et resultat jeg blev godt gal over.
http://i230.photobucket.com/albums/ee320/Christian_83_photo/Barca.jpg

forz
Gæst

« Svar #3: 07 Jan 2008, 08:10 »

køb et par nye målmænd :p

Smoje
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 07 Jan 2008, 14:36 »

Ja, det kan da godt være at det bare er 'endnu en kamp' for The Jolly Green Giant men det er jo ikke kun når man spiller PL kampe eller Cup kampe mod lavere rangerende hold. Efter min mening er en CL-gruppe kamp da noget man burde kunne sætte sig op til  Wink - men er da glad for at høre at det ikke kun er mig der har oplevet det  Opstemt

....og som linket i ManUtd83 reply viser så er det nogenlunde sådan det ser ud for mig osse i de fleste af de uafgjorte kampe jeg har spillet

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #5: 07 Jan 2008, 14:39 »

Har prøvet det så sindssygt mange gange og har været grunden til at jeg har lagt fm på hylden i et par måneder ;S
har overvejet at gå tilbage til 07 for kan simpelthen ik score mens målene bare raslerind i min ende lige meget hvem man spiller mod ;s

JKJ
Gæst

« Svar #6: 07 Jan 2008, 14:53 »

Hmmm, Reina er i mit Liverpool spil den mand på holdet der har flest MOM kåringer kort inde i januar i den 1. sæson, også selv om jeg fører PL og kun har lukket 7-8 mål ind indtil nu... Har sågar vundet med 3 ell. 4 mål hvor han er blevet kåret som MOM...

Men når det skal siges så synes jeg også at mit hold skal bruge mange chancer til at score mål i forhold til mine modstandere...

Smoje
Lilleputspiller
*

« Svar #7: 07 Jan 2008, 15:20 »

Hehe, syn's osse især at Reina og Friedel er specielt trælse at spille imod - det er 50/50 om de bliver MoM - men der er jo nok ikke andet for end at starte "Foreningen Til Fordel For Afskaffelse Af Modstandernes MoM Keepers I FM 2008"  Grin

JKJ
Gæst

« Svar #8: 07 Jan 2008, 15:25 »

Hehe, syn's osse især at Reina og Friedel er specielt trælse at spille imod - det er 50/50 om de bliver MoM - men der er jo nok ikke andet for end at starte "Foreningen Til Fordel For Afskaffelse Af Modstandernes MoM Keepers I FM 2008"  Grin

Måske... spiller jo ikke så tit mod Reina Wink

Men har altid problemmer med finske målmænd, de spiller altid årets kamp når jeg møder dem synes jeg...

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010