Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:58:30
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45
Svartowiz
Skadestuen
Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere:
23449
1 Bruger, 855 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Listeria
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
#R.I.P.# Bolton Wanderers (Tidl. MUFC -> Sevilla -> Milan)
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
13
14
[
15
]
16
17
...
19
Forfatter
Emne: #R.I.P.# Bolton Wanderers (Tidl. MUFC -> Sevilla -> Milan) (Læst 53205 gange)
JimmyGP
Manager
Sv: AC Milan (Ny opsætning) MUFC -> Sevilla -> Milan
«
Svar #210:
07 Feb 2008, 21:47 »
Jeg får desværre ikke tid til manager fredag og lørdag.. Men jeg håber på at jeg får lavet en update i løbet af søndag..
Har det interesse??
- Veni, vidi, vici -
-LFC-
Manager
«
Svar #211:
07 Feb 2008, 21:52 »
Selvfølgelig
JimmyGP
Manager
«
Svar #212:
07 Feb 2008, 22:36 »
Det lyder godt..
«
Seneste Redigering: 10 Feb 2008, 17:02 af JimmyGP
»
- Veni, vidi, vici -
m-k-p
Ynglingespiller
«
Svar #213:
07 Feb 2008, 23:09 »
kan jeg se et screenshot af Pato
JimmyGP
Manager
«
Svar #214:
07 Feb 2008, 23:14 »
Citat af: m-k-p 07 Feb 2008, 23:09
kan jeg se et screenshot af Pato
Der er et i den sidste update;
Alexandre Pato
EDIT: Jeg har lige taget det her SS
- Veni, vidi, vici -
JimmyGP
Manager
«
Svar #215:
10 Feb 2008, 17:05 »
Hej alle sammen
Jeg beklager, at der ikke kommer nogen update i dag, da jeg er begyndt at spiller Diablo 2: LoD igen.. Så jeg holder nok en lige FM pause de næste par dage.. Updaten er dog påbegyndt og halvfærdig, så jeg laver den måske måske færdig og smider den op i løbet af i nat eller i morgen.. det vil vise sig..
Mvh GP
- Veni, vidi, vici -
JimmyGP
Manager
Sv: AC Milan (UPDATE!!) MUFC -> Sevilla -> Milan
«
Svar #216:
11 Feb 2008, 02:02 »
Serie A
20 runder er nu spillet og Rossneri er ikke overraskende i spidsen af Serie A. I de 20 kampe har man hentet 53 point, mens man har scoret 50 mål og inkasseret 13.
Som SS’et viser har det budt på 2 uafgjorte og et enkelt nederlag, mens resten selvsagt er sejre. Nederlaget var det første nederlag i 54 serie A kampe for Il Diavolo, mens det samtidigt var Poulsens allerførste nederlag i Serie A nogensinde.
Nederlaget kom i 14. spillerunde på Giuseppe Meaza, hvor lokalrivalerne fra Inter overvandt et svagt spillende Milan-hold med 2-1 efter 2 drømmemål fra hjemmeholdet. Jeg kan heller ikke klage over nederlager, da vi spillede som en sæk kartofler.
De bærende kræfter hedder stadigvæk Lulinha & Pato, men Kaká er gledet ud som backup. Unge
Fedele
har fået 7 kampe i forsvaret med et gennemsnit på 7,00.
Coppa Italia
I Coppa Italias første runde slog man Genoa ud med samlet 5-2, mens man i kvartfinalen fik æren af Internazionale, som dog måtte forlade turneringen med samlet 3-0. I semifinalen venter Napoli, mens Juventus møder Sampdoria i den anden.
Napoli kan vinde turneringen for fjerde gang, Sampdoria kan vinde den for femte gang, Milan for syvende og Juventus kan vinde tuneringen for 10 gang.
CL
I Champions League dummede man sig i 4. runde, da man satte reserverne på banen i Haifa. Her tabte man meget overraskende 2-1 og skulle derfor bruge 4 point for at komme videre. I Lyon vandt man 1-0, mens man på San Siro bankende man CSKA Moskva med hele 3-0.
Milan vandt derfor gruppe C med 12 point foran CSKAS 10, Lyons 7 og Haifas 6 point.
I første knockoutrunden møder man engelske Aston Villa, mens de danske mestre fra OB møder tyske Schalke 04. Første kamp vandt Milan 2-1 på Villa Park, mens OB overraskende hentede en fuldfortjent 1-0 sejr over Schalke på Fionia Park.
Transfer ind
Jeg havde et krav til mine indkøb og det var at de skulle være italienere. Derfor kan det vel heller ikke komme som nogen overraskelse, at alle 3 nyindkøb er fra Italien.
Midtbanespilleren
Giuseppe Sartori
er hentet for 7.250.000 kroner i Lazio. Sartori har et farligt frispark, er god til at samarbejde og til at spille bolden rundt. Han har spillet 14 Serie A kampe for Lazio, men i Milan er han placeret på reserveholdet for at udvikle sig.
Den 21-årige spiller har underskrevet en 4-årig kontrakt med mestrene
Venstrebacken
Stefano De Cesare
er hentet i Genoa for 1.000.000 kroner. De Cesare er i øjeblikket langt fra Serie A, men han forventes at kan komme på holdet i købet af 2-3 år. Han stats er måske ikke imponerede, men han uden tvivl udvikle sig til noget stort. Han har i øvrigt også skrevet en 4-årig kontrakt.
Sidste mand er midtbane og hentet i Genoa for 46.000.000 kroner. Navnet på den 24-årige spiller er
Salvatore Orsi
, og selvom han er ung har han optrådt i både Serie A, La Liga & Premier League for Siena, Genoa, Murica og Everton. Han er som den eneste placeret i førsteholdstruppen, hvor han skal udfordre om de centrale pladser. Han er i øvrigt på kontrakt til 2021.
Transfer ud
Milan har sagt farvel forsvarsspilleren Antonio Cicchelli, som er solgt til Salernitana for 9.250.000 kroner. Spilleren slog aldrig igennem og med en alder på 24 år var det på tide at prøve noget nyt og spille fast for at udvikle sig yderligere.
Milans rumænske Alexandru Drãgan er solgt til Genoa for 19.000.000 kroner, selvom han ellers var blevet indlemmet i førsteholdstruppen. Han nåede 2 kampe i Serie A og en enkelt 1 mål, samt en udlejning til Silkeborg før skiftet.
- Veni, vidi, vici -
-LFC-
Manager
Sv: AC Milan (Update!!) MUFC -> Sevilla -> Milan
«
Svar #217:
11 Feb 2008, 02:05 »
Yeah, godt at se dig tilbage Jimmy
. Flot i Serie A og vildt at OB er kommet så langt i CL!
Wonder Jones
Førsteholdsspiller
«
Svar #218:
11 Feb 2008, 02:12 »
God update, fik i hvert fald fanget mig, selvom jeg ikke er fast læser...
Godt køb af Orsi, det var ikke meget du måtte slippe for ham
Brøndby fan til jeg dør!
Citat af: United-styrer 19 Apr 2008, 09:38
Haha! Det dér, det er nice
Daniel-123
Landsholdsspiller
«
Svar #219:
11 Feb 2008, 08:06 »
Super update! Jeg kan godt lide den måde du skriver og sætter det op på.. Orsi er godt nok god!
JimmyGP
Manager
«
Svar #220:
11 Feb 2008, 10:41 »
@ LFC Freak:
Ja det er ret vildt af OB. De vandt endda deres gruppe foran Inter!! takker..
@ Wonderjones:
Fedt.. Dejligt at det fanger.. Så må jeg jo se om at jeg ikke kan gøre dig til fast læser..
Orsi var vildt utilfreds over at ikke må skifte til Chelsea, Milan og Juventus. Jeg bød igen 6 millioner over hans værdi og så takkede de ja..
@ Daniel-123:
Mange tak Daniel.. Det er jeg glad for at du synes.. Han kan blive til noget stort..
- Veni, vidi, vici -
JimmyGP
Manager
Sv: AC Milan (CL & Serie A) MUFC -> Sevilla -> Milan
«
Svar #221:
12 Feb 2008, 22:23 »
Champions League
er fuld af overraskelser og efter 90 minutter på VELTINS Arena stod det klart atde danske mestre fra OB havde leveret en af de store.
De vandt nemlig 1-0 på mål af den tidligere Brøndby-spiller Marc Olsen og i næste runde venter en italiensk giant; AC Milan. Fynboerne vandt samlet med 2-0 (2x Olsen), mens Il Diavolo vandt med 4-1 over Aston Villa.
Første opgør spilles på Fiona Park d. 4. april, mens der er returopgør på San Siro d. 12. april.
I Serie A
er der 8 runder tilbage og Rossoneri styrer sikkert mod sin 20. Ligatitel anført af en stærkspillende makkerpar Lulinha & Alexandre Pato, som til sammen har scoret 46 mål i Serie A.
->
Serie A
<-
->
Spillerstatistik
<-
->
Holdstatistik
<-
Holdet
virker uovervindeligt og alt skal gå galt, hvis vi ikke bliver italienske mestre for andet år i træk. Men selvom man skulle tro alt var fryd og gammen ødelægger 2 spillere den gode stemning i spillertruppen. Det skyldes en stærkt utilfreds Alberto Gillardino som beklager sig overmanglende spilletid på førsteholdet.
34-årige
Gilardino er sat på transferlisten og træner nu sammen med reserverne. Ligeledes har Kaká sat sig selv på transferlisten af samme grund, som Gilar. Han forbliver dog i førsteholdstruppen indtil videre.
19. marts 2017
For anden gang på blot 9 måneder har Joan Laporta anmodet om Poulsens underskrift til at redde hans kriseramte FC Barcelona-mandskab. Barcelona ligger højest overraskende på en skuffende 17. plads i La Liga blot 1 point over stregen.
Udover Barcelona har Poulsen afvist et generøst tilbud fra Arsenal. Tilbuddet kom efter at Arsenal har fyret Gary Neville, men holdet synes ikke i krise da de ligger på en 4. Plads med 6 point op til Reading på førstepladsen.
En kort update, men jeg lover jer at der kommer en detaljeret update om OB-kampene en af de næste på dage!!
- Veni, vidi, vici -
JimmyGP
Manager
Sv: Rossoneri (OB-kampene) MUFC -> Sevilla -> Milan
«
Svar #222:
15 Feb 2008, 11:12 »
04-04-2017
”
Det er dejligt at være tilbage i Danmark og det er dejligt at se at et dansk hold har klaret sig forbi gruppespillet i Champions League. Jeg har stor respekt for OB og det er efterhånden ved at være længe siden jeg har mødt et dansk hold. Det kan ikke beskrives hvor dejligt det er at være hjemme i Danmark og jeg tror vi får en spændende kamp
” sagde Poulsen før kickoff i Odense.
15.761 tilskuere var på plads, da Poulsen og Erik Rasmussen hilste på hinanden under opvarmningen. Tilskuerne kunne se verdensstjerner som Richards, Lulinha og Pato varme sammen med spillere som Marc Olsen, Thomas Seidelin og Michael Vester.
Udeholdet satte kampen igen og allerede efter 17 sekunder leverede Seidelin en fiberredning, da Lulinha trykkede af langt udefra. Første halvleg var fyldt med store chancer til Rossoneri, mens ”De Stribede” forsøgte at komme på måltavlen via kontrastød.
Manuel Neuer var dog en sikker sidste skanse for milaneserne og det var også et langt udspark sidst i første halvleg, som gav kampens første mål. Neuer sparkede bolden op til Pato, som tog et træk og blevet nedlagt af Marc Olsen lidt udenfor feltet. Frisparket tog Lulinha sig af og via muren kom bolden over stregen til 1-0.
OB kom meget bedre ud til anden halvleg og specielt forsvarsspilleren Diego Dos Santos var tæt på at overliste Neuer ved dødbolde. Som kampen skred frem sad hjemmeholdet på bolden mere og mere dog uden at skabe noget som helst. 2 chancer til Dos Santos var alt hvad fynboerne kunne levere i anden halvleg og med 12 minutter igen lukkede Milans reservemidtbane kampen.
Luca Cigarini sendte en god bold ind til Salvatore Burrai, som resolut bankede læderet i kassen til slutresultat 2-0.
”
Jeg er yderst tilfreds med vores resultat her i Odense, men det er ikke en kamp der går over i historien. OB er faktisk nogenlunde med og jeg tror på det bliver en spændene kamp på San Siro
” sagde Poulsen inden han gik ned i omklædningsrummet til sine spillere.
12-04-2017
OB fører i øjeblikket SAS ligaen 5 point foran FCK og inden returmødet i Champions League har spillet 2 kampe mod Lyngby og Silkeborg, som begge blev vundet med henholdsvis 3-1 og 2-0. Serie A’s førerhold har haft fornemt besøg af Roma, som blev sendt til Rom med et nederlag på hele 3-0. Det er derfor 2 hold i god form der i aften, som møder hinanden på San Siro.
Marc Olsen og Michael Vester sætter kampen i gang for fynboerne
Efter 11 minutter bryder Pato igennem det fynske forsvar og sparker mod mål. Seidelin redder dog i første omgang, men Biglia er over returen og banker ind til 1-0. Herefter går luften af OB’erne og Lulinha lukker og slukker efter 25 minutter efter et fælt forsvarskiks. Frederik Lauritsen vil cleare bolden, mens hans hovedstød ender hos Lulinha, som har helt frit mål. 2-0. Kampen dør lige så stille ud og selvom Rossoneri pressede på, kom der ikke flere scoringer i kampen.
Reaktioner efter kampen
”
Jeg er da pisseærgelig over at vi ikke kommer videre til semifinalen. Vi spiller en god kamp i Odense, hvor vi burde have scoret, men vi møder et bedre hold og jeg håber at Milan går hele vejen. Jeg er stolt over vores præstationer og nu kan vi fokuserer fuldt ud på at genvinde SAS Ligaen
” sagde en skuffet
Erik Rasmussen
.
”
2 gange 2-0 over OB lyder måske ikke af meget, men vi er i semifinalen nu og jeg tror på at vi kan gå hele vejen. Lulinha, Neuer & Pato spiller forrygende ligesom resten af holdet og vi frygter ingen. Jeg er ikke det mindste i tvivl om at vi igen i år kan vi ”The Treble”
sagde en yderst selvsikker Poulsen.
OB’s
kaptajn Seidelin
havde denne kommentar.
”
Kvartfinaler i Champions League er noget man plejer at se fra sofaen og nu har vi sku selv prøvet det. Selvom vi er ude af turneringen er jeg stolt over at have spillet på det danske hold, der er nået længst i Champions League. Champions League er det største jeg har prøvet og jeg håber vi kan være med igen næste år
".
Ligeledes havde Milans kaptajn
Alexandre Pato
en kommentar:
”
Jimmy har fortalt os meget om OB og dansk fodbold generelt. Jeg synes vi stod godt i forsvaret og var velforberedte på hvad de kom med. Jeg får desværre ikke selv, men det er også rart at lægge op til ”Luli”.
AC Milan møder i semifinalen ligarivalerne fra Roma, men Manchester United og Valencia dyster i den anden semifinale.
- Veni, vidi, vici -
JimmyGP
Manager
Sv: Rossoneri (OB Kampene) MUFC -> Sevilla -> Milan
«
Svar #223:
15 Feb 2008, 13:36 »
Jeg mangler 3 kampe i Serie A + det løse i Champions League og Copa Italia.. Så kommer der en sæsonsafslutningsup
date..
- Veni, vidi, vici -
Zone 43
Manager
Sv: Rossoneri (OB Kampene) MUFC -> Sevilla -> Milan
«
Svar #224:
15 Feb 2008, 13:40 »
Sådan! CL guld på vej til Milano
Citat af: JimmyGP 15 Feb 2008, 13:36
Jeg mangler 3 kampe i Serie A + det løse i Champions League og Copa Italia.. Så kommer der en sæsonsafslutningsup
date..
Lækkert
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Sider:
1
...
13
14
[
15
]
16
17
...
19
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »