home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 922 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  hvad skulle jeg tage og ønske mig til min Konfirmation
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  hvad skal jeg have et årsabonnoment på?  (Afstemning slut: 16 Mar 2008, 21:48)
FHM
- 10 (26,3%)
M!
- 25 (65,8%)
ved ikke
- 3 (7,9%)
Antal Stemmer: 38

Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: hvad skulle jeg tage og ønske mig til min Konfirmation  (Læst 11464 gange)
absalonsen
Gæst

Sv: hvad skulle jeg tage og ønske mig til min Konfirmation
« Svar #15: 28 Dec 2007, 21:21 »

Emillio, ønsk dig noget Inter tøj måske?  Smiley

Jeg skal ikke konfirmeres, men nonfirmeres. Jeg har ikke lavet ønskeseddel endnu, og det bliver sikkert også først i Februar jeg laver det. Jeg vil da ønske mig en blærbar, en masse Arsenal-lir og en masse tøj, plus parfume. Penge skal der selvfølgelig også skrives på, da det altid er en sikker gave. Wink

Oh my god, hvor er du kedelig! Enten bliver man konfirmeret, hvor man går i kirke og får fest og gaver derefter - eller også gør man ikke.
Det er sku da for latterligt, at få fest og gaver fordi man.... ikke har gjort en skid udover at holde fri, når de andre skulle i kirke.

Vinokourov
Manager

« Svar #16: 28 Dec 2007, 21:23 »

Hvor er det latterligt det der nonfirmationspjat. "Bare fordi de troende skal have gaver, så skal vi også!"

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Chris
Gæst

« Svar #17: 28 Dec 2007, 21:24 »

den med M! eller FHM skal med på listen nu er det på tide at jeg læser noget ordenligt læsestof udover Goal og bøger

Ja for så er M! og FHM da lige det du går og mangler!  Ubeslutsom

Chris
Gæst

« Svar #18: 28 Dec 2007, 21:25 »

Hvor er det latterligt det der nonfirmationspjat. "Bare fordi de troende skal have gaver, så skal vi også!"

Meget enig.

Emillionaire
Gæst

« Svar #19: 28 Dec 2007, 21:32 »

Står S så for salat? Rullende Øjne

Shorty se MSN

Ønsk jer nu penge. Så kan i jo slev købe hvad i lyster.

det er jo også det jeg skriver

Nu kommer det jo også helt an på, hvad du godt kunne tænke dig. Det jo smådumt, at ønske sig en bærbar, hvis du lige har købt en, bare fordi du skal ønske dig noget.
Men ellers er der jo masser af ting du kan skrive på. Digitalkamera, iPod, fladskærm, tøj - det hele kan skrives på.. Kan godt være du ikke får det, men du får helt sikkert en god omgang penge bagefter, og så kan du jo bruge noget derfra. Der er jo også penge, den holder altid. Wink Du kan bare skrive på - du bliver jo ikke straffet på nogen måde, hvis du ikke får det.

Til sidst vil jeg gerne opfordre dig (og andre kommende konfirmanter) om at nyde dagen! Kan godt være, at I hader at gå i kirke, men at få en masse dejlige gaver og en super fest, hvor vejret forhåbenligt er med dig - så er det, det hele værd.. Nyd det!

fladsærmsTV i gave det er lidt for stort  Shockeret

og ja, jeg glæder mig meget til dagen derpå

Man ønsker sig penge til konfirmation, og sådan er det bare! Basta Wink

var der ikke også engang du skrev Gosser: "man ønsker sig simpelthen ikke penge i julegave"?

men det kan jeg give dig ret  Wink

gid jeg for en masse penge  Opstemt

Emillio, ønsk dig noget Inter tøj måske? Smiley

Jeg skal ikke konfirmeres, men nonfirmeres. Jeg har ikke lavet ønskeseddel endnu, og det bliver sikkert også først i Februar jeg laver det. Jeg vil da ønske mig en blærbar, en masse Arsenal-lir og en masse tøj, plus parfume. Penge skal der selvfølgelig også skrives på, da det altid er en sikker gave. Wink

vil overveje det med Inter tøjet sådan noget er jo dyrt men tænker nu mere på nogle fodbold dvd'er med Inter eller et andet hold se denne jeg lige fandt med AC Milan VS Inter: http://www.unisport.dk/?page=Produkt&kategori=166&id=30751

Oh my god, hvor er du kedelig! Enten bliver man konfirmeret, hvor man går i kirke og får fest og gaver derefter - eller også gør man ikke.
Det er sku da for latterligt, at få fest og gaver fordi man.... ikke har gjort en skid udover at holde fri, når de andre skulle i kirke.

sådan er der andre der gør det, man skal udnytte de bedste muligheder man har her i livet men man skal dog også tænke på andre

Ja for så er M! og FHM da lige det du går og mangler! Ubeslutsom

ja, har du M eller FHM Chris? (det gælder også jer andre) for så ville jeg lige høre hvad der var bedst

på den anden side kunne jeg jo bare gå ned i Solid og se på deres blade (ligger altid nogle M eller FHM blade nede ved prøverumene  Grin

absalonsen
Gæst

« Svar #20: 28 Dec 2007, 21:40 »

fladsærmsTV i gave det er lidt for stort  Shockeret   (*)

og ja, jeg glæder mig meget til dagen derpå (**)

var der ikke også engang du skrev Gosser: "man ønsker sig simpelthen ikke penge i julegave"? (***)

ja, har du M eller FHM Chris? (det gælder også jer andre) for så ville jeg lige høre hvad der var bedst (****)

* Det er muligt, men du kan da altid skrive det på. Kan være du får penge elle gavekort til en butik, og så må du selv spade resten til.

** I skal finde på noget sjovt at lave blåmandag. Det var noget være shit, vi lavede på vores blåmandag. Sådan kan det gå, når man ikke er med på planlægningsmødet. Wink

*** Det har han tit skrevet - og det er så sandt, som det er sagt!

**** Jeg læser M! Godt blad..

Chris
Gæst

« Svar #21: 28 Dec 2007, 21:42 »

ja, har du M eller FHM Chris? (det gælder også jer andre) for så ville jeg lige høre hvad der var bedst

på den anden side kunne jeg jo bare gå ned i Solid og se på deres blade (ligger altid nogle M eller FHM blade nede ved prøverumene  Grin

Jeg køber begge dele en gang i mellem, mest af kedsomhed. Kan ikke sige om der er et der er bedre end det andet, men måske har FHM nogle lidt federe artikler og sådan noget, men generelt synes jeg det er noget bras. Men nogle gange er det da godtnok at kigge på lidt patter og få lidt ubrugelig viden.

absalonsen
Gæst

« Svar #22: 28 Dec 2007, 21:45 »

Jeg kender desuden flere, der har fået aktier i gave. Måske en mulighed? Du kan jo evt. ønske dig nogle PSE aktier (såfremt du er fck fan, hvilket jeg mener du er? Wink).

Emillionaire
Gæst

« Svar #23: 28 Dec 2007, 21:46 »

sætter en afstemning op om det skal være M! eller FHM

Vinokourov
Manager

« Svar #24: 28 Dec 2007, 21:48 »

Jeg kender desuden flere, der har fået aktier i gave. Måske en mulighed? Du kan jo evt. ønske dig nogle PSE aktier (såfremt du er fck fan, hvilket jeg mener du er? Wink).
PSE giver kun underskud har jeg erfaret mig.

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

absalonsen
Gæst

« Svar #25: 28 Dec 2007, 21:54 »

PSE giver kun underskud har jeg erfaret mig.

Jep, men nu tænker jeg helle ikke så meget på over-/underskud. Det er blot en sjov lille ting, at følge med i.
Desuden bliver det jo heller ikke underskud for ham, når han får dem.. Wink

Zone 43
Manager

« Svar #26: 28 Dec 2007, 22:23 »

sætter en afstemning op om det skal være M! eller FHM

Hvorfor ikke dem begge? Opstemt

Er selv nonfirmant, og jeg forventede da ingen gaver Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #27: 28 Dec 2007, 22:27 »

Shorty se MSN

Gad vide om man fattede joken Rullende Øjne

peterbif
Ynglingespiller

« Svar #28: 28 Dec 2007, 23:14 »

poker sæt    det skal alle drenge simpelthen have....     der burde laves en lov om det  Opstemt

Brøndby til jeg dør

Emillionaire
Gæst

« Svar #29: 29 Dec 2007, 00:33 »

Gad vide om man fattede joken Rullende Øjne

naah, kålhoved eller hvad for Iceberg er to ting salat  Grin   eller navnet på Lil' Wayne's rolle i Baller Blockin altså Iceberg Shorty

poker sæt det skal alle drenge simpelthen have.... der burde laves en lov om det Opstemt

det kommer også med på listen, tak peterbif for det megafede forslag   Wink Opstemt

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010