home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 1012 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Rockerkrig
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Tror du der kommer en Rockerkrig?
Ja - det er bare et spørgsmål om tid
Nej det tror jeg ikke
Nej de fjolser er sku for bange for hinanden

Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Rockerkrig  (Læst 3189 gange)
MadsWiinther
Gæst

Sv: ROCKERKRIG
« Svar #15: 28 Dec 2007, 15:19 »

Chancerne for en "krig" mellem Invandrer-banderne er vel størrere !?
De er allerede begyndt at skyde på hinanden

Clausm
Lilleputspiller
*

« Svar #16: 28 Dec 2007, 15:22 »

Er det ikke mere en bandekrig end en Rockerkrig, for DIC er jo indvandre som ikke er rocker men nogle wannabe ganstere......

Oester30
Ynglingespiller

« Svar #17: 28 Dec 2007, 15:27 »

Den Internationale Club

- En invandrerbande, som vist har problemer med Hells Angels.

Okay tak..  Opstemt
Jeg tvivler på at vi ligefrem får en åben krig..
Tror aldrig det bliver til mere end lidt skyderier..

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

KF
Landsholdsspiller

« Svar #18: 28 Dec 2007, 15:57 »

De har vel forhelvede ikke kaldt det "Den Internationale Club"? De har lige blandt dansk med engelsk eller?

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Rossonero
Gæst

« Svar #19: 28 Dec 2007, 16:07 »

De har vel forhelvede ikke kaldt det "Den Internationale Club"? De har lige blandt dansk med engelsk eller?

Min fejl. De hedder "Den Internationale Klub", altså DIK.
Det er faktisk lidt forvirrende, da der flere steder står DIC.

JKJ
Gæst

« Svar #20: 28 Dec 2007, 17:30 »

Chancen for en "krig" mellem rockerne og DIK eller DIC om man vil er faktisk ret stor... de har længe kæmpet om de områder der er mest attraktive med hensyn til narko, og det er jo ikke små penge vi snakker om her, vi er i hvert fald oppe i 2- cifrede million beløb og måske endda 3-cifrede også...

Dette kunne godt være startskudet til endnu en slags krig som vi så i '90'erne mellem HA og Bandidos... denne gang står de i midlertidig lidt mere sammen med DIK/DIC da de længe har haft et uofficielt sammen arbjede om hvilket område de har haft rådighed over... DIK/DIC har så bare kommet og overtaget disse områder uden nogen form for kompentation til klubberne og det er de naturligvis ikke tilfredse med så dermed kan vi sagtens komme til at se og hører om åbent skyderi i vores gader i fremtiden...

DaKing
Ynglingespiller

« Svar #21: 28 Dec 2007, 17:43 »

Spm jeg forstår de er der to store indvandre bander - DIK som omtalt og så Black Cobra (DIK i Jylland og Black Cobra på øen - ved ikke hvem der er på Fyn)

Men Præcidenten for DIK sidder pt. inde, men skal hvis snart ud og som jeg har hørt skulle han kunne samle de to klubber til en - og så har vi balladen....!

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #22: 28 Dec 2007, 18:05 »

http://www.bt.dk/article/20050613/KRIMI/106130212/1349

Nu ved jeg godt det er en gammel artikel fra 2005, men den er stadig relevant til dette emne.. Ret skræmmende at læse, dog ekstremt spændende...

Cojones
Ynglingespiller

« Svar #23: 28 Dec 2007, 19:00 »

Vil bare sige ting - Det ender galt, hvis politiet ikke stopper det nu. HA´erne skal nok hævne det overfald der er sket på Jønke, uden tvivl. Og sker det, hævner indvandrerne bare det.

Så det bliver skruen uden ende, for der er ikke nogen vil tabe ansigt her.......

" Når Daniel Agger har spillet 10 kampe på Brøndby´s 1.hold, har folk glemt alt om Andreas Jakobsson "

Tom Køhlert 2004

Khushal
Gæst

« Svar #24: 29 Dec 2007, 00:34 »

Tror ik at der bliver nogen krig.... det var ik helt gennemført den handling... det værste var at ham der blev dræbt ingenting havde med det at gøre og var uskyldig... meget syndt....

men begge parter er bange for hinanden og hvad de kan finde på og derfor kommer der nok ingen krig

DaKing
Ynglingespiller

« Svar #25: 29 Dec 2007, 11:00 »

Tror ik at der bliver nogen krig.... det var ik helt gennemført den handling... det værste var at ham der blev dræbt ingenting havde med det at gøre og var uskyldig... meget syndt....

men begge parter er bange for hinanden og hvad de kan finde på og derfor kommer der nok ingen krig

Hvem er det der er blevet dræbt???    Huh

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #26: 29 Dec 2007, 21:33 »

http://www.bt.dk/article/20050613/KRIMI/106130212/1349

Nu ved jeg godt det er en gammel artikel fra 2005, men den er stadig relevant til dette emne.. Ret skræmmende at læse, dog ekstremt spændende...

Der skal jo være nogle som er dominerende, på den ene eller anden måde, i det kriminale miljø i Danmark, dog foretrækker jeg rockerne, da de er danske. Når dét så er sagt, så er jeg ikke racist eller noget som helst, men vi giver indvandre huslyd, penge fra statskassen, hjælper dem i arbejde osv. også render de rundt ude på gaden og slås osv.

Som det er sagt, så mange gange i nyhederne: Er man "almindelig" borger, dvs. én som ikke har noget udstående med nogle i det miljø, så rører de ikke en. Det er en intern krig og det gavner kun deres modstandere hvis de kommer i klammeri med politiet pga. almindelig borger. Ting som dummebøder osv. tror jeg forlængst er et overstået kapitel. Det er da også en ynkelig måde at skrabe penge sammen på. Den er næsten værre end politiets fotografer..?

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010