home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1034 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Wrestling Tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 82 Udprint
Forfatter Emne: Wrestling Tråden  (Læst 234153 gange)
Gungner
Gæst

Sv: Wrestling Tråden
« Svar #1035: 04 Apr 2011, 21:11 »

Worst WrestleMania ever... Havde der ikke stået WrestleMania over det hele, ville jeg have troet at jeg sad og så RAW.
Skidt skidt show. Der var nogle gode momenter og et par gode kampe, men slet ikke nok til at redde showet.

Thore
Manager

« Svar #1036: 05 Apr 2011, 11:13 »

[Spoiler]

Alt omkring Taker - HHH var Epic!
Fantastisk kamp! Det er nu 3 år i træk Taker har stået for den bedste kamp til mania, og måske også for året?

Resten af showet var... mehhh
I det mindste fik vi ikk et Cena moment til sidst, og det tæller stort i min bog!

I øvrigt også en underlig rækkefølge vi fik kampene i, man kan sku da ikke ligge ud med WHC titel kampen?

Og Bryan - Sheamus som dark match? WTF, den match havde jeg virkelig set frem til.

Cole - Lawler kampen var heller ikke det store pay-off som det burde have været, dog var jeg flad af grin, da Swagger bar Cole væk fra ringen  funny

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Stod
Ynglingespiller

« Svar #1037: 05 Apr 2011, 11:52 »

[Spoiler]

Alt omkring Taker - HHH var Epic!
Fantastisk kamp! Det er nu 3 år i træk Taker har stået for den bedste kamp til mania, og måske også for året?

Resten af showet var... mehhh
I det mindste fik vi ikk et Cena moment til sidst, og det tæller stort i min bog!

I øvrigt også en underlig rækkefølge vi fik kampene i, man kan sku da ikke ligge ud med WHC titel kampen?

Og Bryan - Sheamus som dark match? WTF, den match havde jeg virkelig set frem til.

Cole - Lawler kampen var heller ikke det store pay-off som det burde have været, dog var jeg flad af grin, da Swagger bar Cole væk fra ringen  funny
Bryan-Sheamus var ikke engang dark match. Det var en Battle Royal som The Great Khali vandt....

U-4-E
Manager

« Svar #1038: 05 Apr 2011, 13:39 »

Bryan-Sheamus var ikke engang dark match. Det var en Battle Royal som The Great Khali vandt....

Jo, det var en lumberjack dark match, men kort inde i kampen valgte Teddy Long at gøre det til en battle royal.

Mine tanker om showet kommer måsker senere..

Desuden er main eventen for næste års WrestleMania i Miami allerede på plads: John Cena vs. The Rock.

Stod
Ynglingespiller

« Svar #1039: 05 Apr 2011, 14:28 »

Sorry, my bad Wink

Thore
Manager

« Svar #1040: 05 Apr 2011, 15:39 »

Desuden er main eventen for næste års WrestleMania i Miami allerede på plads: John Cena vs. The Rock.

Ja.. Det er jo.. ja.. Okay, fuck Cena, vi kommer til at se Rock i ringen igen!  Opstemt
Mon ikk vi også får en rematch mellem Taker og Hunter?

I så fald, ser main event delen af kortet i hvert falde godt ud  Wink

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

U-4-E
Manager

« Svar #1041: 12 Apr 2011, 15:03 »

To triste dage i træk i wrestling-verdenen.

Alex Whybrow, blot 29 år og bedre kendt som Larry Sweeney, begik i går selvmord. Han var nok ikke kendt af mange WWE fans, men han var til gengæld en populær skikkelse på Indy scenen. Han arbejdede for det meste som manager, og med karisma som få andre, blev han af mange anset som nutidens Bobby Heenan. Whybrow havde en bipolar affektiv sindslidelse og havde i de seneste år også haft problemer med stoffer.

Adam Copeland, kendt som Edge, offentliggjorde i dag at han stopper karrieren med øjeblikkelig virkning. Tilbage i 2003 brækkede han nakken, og har generelt været plaget af skader i det meste af hans karriere. Edge stoppede på toppen, idet hans sidste kamp var ved WrestleMania, hvor han succesfuldt forsvarede World Heavyweight Championship-titlen mod Alberto Del Rio.

Thore
Manager

« Svar #1042: 12 Apr 2011, 15:32 »

Det kom sku som en overraskelse med Edge! Men godt at de opdagede det inden det gik galt!
Jeg blev også meget rørt af han tale, og man kunne se han var oprigtig rørt!

Mon ikk han dukker op og giver en spear engang i mellem!

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #1043: 12 Apr 2011, 16:42 »

Hvad var det hende der der var promo for hedder?

Tidligere: Baloo38

Thore
Manager

« Svar #1044: 12 Apr 2011, 16:44 »

Hvad var det hende der der var promo for hedder?

Du tænker på den video der blev vist?
I så fald, kan jeg ikke huske hendes rigtige navn, men i TNA gik hun under navnet Awesome Kong. Det kommer hun selvfølgelig ikke til at hedde i WWE.
Men i øvrigt en Awesome video, og WWE's kvinde division har virkelig også brug for noget nyt

Hamza_BIF
Manager

« Svar #1045: 12 Apr 2011, 16:56 »

Havde sgu regnet med, at John Morrison ville vinde den Gauntlet match. Han har vel efterhånden fortjent sit gennembrud. Men om ikke andet, så er jeg stadig glad for, at Cena er med.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

U-4-E
Manager

« Svar #1046: 12 Apr 2011, 16:59 »

Havde sgu regnet med, at John Morrison ville vinde den Gauntlet match. Han har vel efterhånden fortjent sit gennembrud. Men om ikke andet, så er jeg stadig glad for, at Cena er med.

Han har efter sigende heat backstage efter en episode med Trish ved WM. Desuden feuder han med Ziggler, og det giver bedre mening at de møder hinanden ved ER, end at Morrison bliver smidt i en titel kamp uden chance for at vinde.

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #1047: 12 Apr 2011, 17:00 »

Adam Copeland, kendt som Edge, offentliggjorde i dag at han stopper karrieren med øjeblikkelig virkning. Tilbage i 2003 brækkede han nakken, og har generelt været plaget af skader i det meste af hans karriere. Edge stoppede på toppen, idet hans sidste kamp var ved WrestleMania, hvor han succesfuldt forsvarede World Heavyweight Championship-titlen mod Alberto Del Rio.

Hvor pokker har du læst det henne, var jo intet der tydede på at han havde nogle former for problemer

U-4-E
Manager

« Svar #1048: 12 Apr 2011, 17:01 »

Hvor har jeg læst hvad? Skrev vidst kun ting der er almen viden.

Thore
Manager

« Svar #1049: 12 Apr 2011, 17:03 »

Jeg vil til gengæld rigtig gerne bytte Cena ud for Morrison!  Wink
Det bliver spændende hvad Cena skal få det næste år til at gå med, jeg kan dårligt forstille mig at Cena vs. Rock bliver for titlen, det ville i hvert falde være en stor fejl. Derfor kan Cena selvfølgelig sagtens nå og have titlen i et halvt år, men jeg håber vi får Cena på en fornuftig afstand af det bælte, medmindre han bliver brugt til at elevere en ung heel.

Aller helst så jeg at man turnede Cena!

Sider: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 82 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010