home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1304 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Wrestling Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 82 Udprint
Forfatter Emne: Wrestling Tråden  (Læst 234653 gange)
BenjaBabs
Førsteholdsspiller

Sv: Wrestling Tråden
« Svar #825: 22 Nov 2010, 18:27 »

Tror bestemt ikke Cena er færdig... Han trænger sikkert til en pause, og returner ved rumblen eller noget i den stil... Desværre.... Skuffet Eller også kommer han i dagens raw tilbage som heel og skider på wwe (i hope so!!!) Men det er bare ønske tænkning Opstemt

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #826: 22 Nov 2010, 18:31 »

Hvor meget er skuespil og hvor meget er virkeligt i nutidens wrestling? Smiley

FCK

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #827: 22 Nov 2010, 18:36 »

Hvor meget er skuespil og hvor meget er virkeligt i nutidens wrestling? Smiley

Altså i alle kampe er vinderen aftalt på forhånd og mange af de moves der bliver lavet er også aftalt og trænet. Der kan dog for komme ting der går galt eller hvor de rammer hinanden mere end hvad meningen var.

Det er dog rigtig god underholdning Wink

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #828: 22 Nov 2010, 18:39 »

Tror bestemt ikke Cena er færdig... Han trænger sikkert til en pause, og returner ved rumblen eller noget i den stil... Desværre.... Skuffet Eller også kommer han i dagens raw tilbage som heel og skider på wwe (i hope so!!!) Men det er bare ønske tænkning Opstemt

Tvivler på Cena kommer tilbage som Heel det kan jeg slet ikke forstille mig. Hvis du har set suvivor series fra igår kan du også se hvor mange børn, unge mennesker og ældre piger græder og nærmets falder om da det går op for dem at Cena er færdig i WWE.

Hvis Cena kommer tilbage som Heel vil det være at skide på ALLE hans fans og tror ikke WWE tør gør det.

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #829: 22 Nov 2010, 18:54 »

Altså i alle kampe er vinderen aftalt på forhånd og mange af de moves der bliver lavet er også aftalt og trænet. Der kan dog for komme ting der går galt eller hvor de rammer hinanden mere end hvad meningen var.

Det er dog rigtig god underholdning Wink

Tænkte jeg nok, og derfor undre jeg mig over hvorfor i ikke ser Ultimate Fightning? - Det er jo 100% mand mod mand og intet er aftalt.

Desuden må de da være lidt fesen af skulle lades som om man får tæsk og på forhånd ved af man skal tabe kampen.

FCK

TheWulf
Reserveholdsspiller

« Svar #830: 22 Nov 2010, 19:03 »

Tænkte jeg nok, og derfor undre jeg mig over hvorfor i ikke ser Ultimate Fightning? - Det er jo 100% mand mod mand og intet er aftalt.

Desuden må de da være lidt fesen af skulle lades som om man får tæsk og på forhånd ved af man skal tabe kampen.

Det hedder ikke Ultimate Fighting. Sporten er MMA (Mixed Martial Arts), hvori der er et selskab der hedder Ultimate Fighting Championship, som signer fightere og arrangerer events.

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #831: 22 Nov 2010, 19:12 »

Jeg synes der er meget mere underholdning i Wrestling end i Ultimate Fighting. Det skyldes blandet andet den måde wrestlerne bruger mikrofonen på og den måde de får publikum med på. Jeg ser ikke kun wrestling for at se 2 mænd tæske på hinanden.

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #832: 22 Nov 2010, 19:25 »

Enig med Sj1986. Jeg har ikke en skid styr på det, men jeg synes det er et mega fedt show. Dog er det kun WWE der siger mig noget da der virkelig bliver spillet på alle tangenter for underholdningen. Også uden for ringen.

:-)

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #833: 22 Nov 2010, 19:45 »

Tvivler på Cena kommer tilbage som Heel det kan jeg slet ikke forstille mig. Hvis du har set suvivor series fra igår kan du også se hvor mange børn, unge mennesker og ældre piger græder og nærmets falder om da det går op for dem at Cena er færdig i WWE.

Hvis Cena kommer tilbage som Heel vil det være at skide på ALLE hans fans og tror ikke WWE tør gør det.

Jo jeg har set SS, og jeg ved godt de nok ikke gør det, men jeg ved også det har været oppe til overvejelse og har MEGET længe været på tale i WWE at turne Cena. Men en ting er det med fans en anden er alle de penge de vil miste, på salg af trøjer osv.. Cena er nok den superstar de tjener mest på at have som face.
Men man har vel lov at håbe? Synes Cenas gimmick stinker langt væk, og jeg hader ham virkelig, lidt synd, føler de kunne bruge ham bedre, hvis de droppede det PG, og kom tilbage mod de gamle attitude tider.. Smiley

Synes WWE har været tørt og meget det samme med ligegyldige storylines i lang tid..
« Seneste Redigering: 22 Nov 2010, 19:52 af BenjaBabs » Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #834: 22 Nov 2010, 19:55 »

Er helt enige i at deres storyline i lang tid har været virkelig dårligt. Jeg vil dog gerne indrømme af alle superstarts i WWE er Cena min ynglings. Synes han er genial med mikrofonen og den måde han dele publikum på er helt vildt, jeg synes han er en af de bedste wrestler der nogensinde har været i WWE.

Men lad os nu se hvad der sker i RAW i aften og se om den latterlige GM ikke laver et twist så Cena får lov at blive.

Men jeg har godt nok være tæt på at droppe WWE efter at Cena kom med i Nexsus, kunne ikke se hvad den storyline skulle føre til, og så at Cena og A-list skulle blive tag champs for så at give dem til Slater og Grabriel var da vildt latterligt, hvorfor ikke bare give Slater og Grabriel en tag match så de selv kunne kæmpe for dem.

Alt i alt synes jeg Nexus er CRAP!!!

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #835: 22 Nov 2010, 20:01 »

Er helt enige i at deres storyline i lang tid har været virkelig dårligt. Jeg vil dog gerne indrømme af alle superstarts i WWE er Cena min ynglings. Synes han er genial med mikrofonen og den måde han dele publikum på er helt vildt, jeg synes han er en af de bedste wrestler der nogensinde har været i WWE.

Men lad os nu se hvad der sker i RAW i aften og se om den latterlige GM ikke laver et twist så Cena får lov at blive.

Men jeg har godt nok være tæt på at droppe WWE efter at Cena kom med i Nexsus, kunne ikke se hvad den storyline skulle føre til, og så at Cena og A-list skulle blive tag champs for så at give dem til Slater og Grabriel var da vildt latterligt, hvorfor ikke bare give Slater og Grabriel en tag match så de selv kunne kæmpe for dem.

Alt i alt synes jeg Nexus er CRAP!!!

Giver dig helt ret Cena er en nogenlunde wrestler men helt fantastisk i hans promos.. Men kan ikke holde hans Gimmick ud.. det er for nemt at regne ud hvad der sker med ham i de værste segments/kampe han kommer ud i.. Og det med Nexus er jo bare nWo om igen.. En dårlig efterligning, som bare er til for at skabe heat omkring Barrett og muligvis nogle af de andre, tror dog ikke det er mange af dem der kan blive til noget. .Smiley

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #836: 22 Nov 2010, 20:08 »

Tror heller ikke nogen af dem bliver til noget. Dog synes jeg Barrett faktisk er en god wrestler og er god med mikrofonen.

For at snakke om noget andet. Så du så kampen mellem Dolf Zigler og Kaval? Er du syg ham Kaval kan nogen tricks i ringen, tror han kan få en rigtig stor fremtid i WWE for han er virkelig en publikums wrestler dog har jeg ikke hørt ham med en mikrofon så der ved jeg ikke hvor god han er, men han ser ung ud og han kan vel hurtigt lære det. Så nu skal han bare skifte til RAW så venter der ham en stor fremtid

U-4-E
Manager

« Svar #837: 22 Nov 2010, 20:16 »

Hehe, sjovt at læse din beskrivelse af Kaval Smiley Han var en af de største stjerner på den såkaldte Indy scene, sammen med bla. CM Punk og Bryan Danielson (Daniel Bryan). De har også alle været World Champions i Ring of Honor, hvor Kaval endda var den allerførste. Han er faktisk ganske solid på miccen, eneste problem er hans stemme, som godt kan være svær at tage seriøs.

Og så synes jeg slet ikke han skal skifte til RAW, hvor han hurtigt kan blive glemt.

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #838: 22 Nov 2010, 20:17 »

Tror heller ikke nogen af dem bliver til noget. Dog synes jeg Barrett faktisk er en god wrestler og er god med mikrofonen.

For at snakke om noget andet. Så du så kampen mellem Dolf Zigler og Kaval? Er du syg ham Kaval kan nogen tricks i ringen, tror han kan få en rigtig stor fremtid i WWE for han er virkelig en publikums wrestler dog har jeg ikke hørt ham med en mikrofon så der ved jeg ikke hvor god han er, men han ser ung ud og han kan vel hurtigt lære det. Så nu skal han bare skifte til RAW så venter der ham en stor fremtid

Barrett er også en god wrestler og nok den eneste i Nexus der bliver en main eventer. Kan godt lide der er lidt old school over ham Opstemt
Helt enig!! Så ham i ROH også, under navnet Low Ki, han er fantastisk, forskellen på ham og Bryan er bare han har fansne mere med sig, hvilket er synd Bryan er eminent wrestler!
De skal bare have lidt heat hvilket de får, hvis de bliver ved i wwe.. Der er en grund til de blev hentet ind! Wink

EDIT: Hvis de "moderne" fans der følger WWE kan acceptere dem.. hvilket har gjort en ende på mange fantastiske wrestlers karriere.. Håber jeg godt nok ikke sker.. Men Bryan og Kaval er nogle af de største der har været på indy scenen i lang tid, så de har hvad der skal til, spørgsmålet er om WWE kan udnytte dem ordenligt Smiley
« Seneste Redigering: 22 Nov 2010, 20:19 af BenjaBabs » Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #839: 22 Nov 2010, 20:23 »

Jeg synes også WWE har meget lidt i high flyer dele efter Hardy skiftede til TNA, Synes ikke rigtig Even Bourne har været så god. Så det er dejligt at se at de har gjord noget ved det ved at tage Bryan og Kaval ind i deres roster.

Jeg har aldrig set ROH så ved ikke hvad det er Smiley Så i må gerne forklare hvis i vil. Vil altid gerne lære mere om wrestling Wink

Sider: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 82 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010