home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1282 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Wrestling Tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 82 Udprint
Forfatter Emne: Wrestling Tråden  (Læst 234671 gange)
U-4-E
Manager

Sv: Wrestling Tråden
« Svar #795: 05 Aug 2009, 01:31 »

HBK laver da return ved summerslam Peace jeg er klar til væddemål Wink

Ellers tak, tror jeg også han gør Wink Men kunne være fedt hvis de tog røven på os, og det var X-Pac, Road Dogg eller Billy Gunn der vendte tilbage Opstemt

Hejho
Gæst

« Svar #796: 05 Aug 2009, 01:55 »

Ja det har jeg godt læst lidt wrestling fans internet gejl om at de drømmer lidt om X-pac Road Dogg og Billy Gunn i en real reunion af DX, men tror sgu bare vi får et par fake opkald til de gamle wrestlere de næste par uger, hvor det til sidst bare bliver mr. HBK Peace

Håber nu nærmere at Kanal 6 kunne få RAW hurtigere over til Danmark og i længere version Wink det var nu mere det jeg mente plus noget PPV ville ikke skade Smiley men holder mig sgu også til gode gamle XWT Peace

BTW. TNA vil bliver med 2-3 ugers forsinkelse på canal 9 dog er det stadig hele shows Smiley og gider godt nok ikke bruge download plads på TNA så Canal 9 bliver det Peace
« Seneste Redigering: 05 Aug 2009, 15:51 af Hejho » Logged

U-4-E
Manager

« Svar #797: 05 Aug 2009, 12:32 »

***Spoiler fra SmackDown på fredag***

Rey Mysterio vs. Dolph Ziggler, og Jeff Hardy vs. CM Punk i en TLC er tilføjet til SummerSlam.

mvh6
Førsteholdsspiller

« Svar #798: 05 Aug 2009, 22:17 »

Hardy burde vinde :/, han har vundet WWE Hardcore championship en masse gange... Men han taber den nok og stopper sin karriere, selvom jeg inderligt håber han bare tager en pause ligesom HBK.

Men iøvrigt har i så overvejet muligheden for at Shawn Michaels siger til HHH at han ikke gider igang igen, og så kommer han ligepludselig bare og nakker HHH og så skal de to mødes ved SS.. Ja, jeg syntes ikke selv det er en mulighed, men hvem ved i WWE kan alt jo nærmest ske Opstemt

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #799: 05 Aug 2009, 23:21 »

Ja det har jeg godt læst lidt wrestling fans internet gejl om at de drømmer lidt om X-pac Road Dogg og Billy Gunn i en real reunion af DX, men tror sgu bare vi får et par fake opkald til de gamle wrestlere de næste par uger, hvor det til sidst bare bliver mr. HBK Peace

Håber nu nærmere at Kanal 6 kunne få RAW hurtigere over til Danmark og i længere version Wink det var nu mere det jeg mente plus noget PPV ville ikke skade Smiley men holder mig sgu også til gode gamle XWT Peace

BTW. TNA vil bliver med 2-3 ugers forsinkelse på canal 9 dog er det stadig hele shows Smiley og gider godt nok ikke bruge download plads på TNA så Canal 9 bliver det Peace

Jeg vil så langt hellere se TNA end WWE for tiden, simpelthen fordi WWE er drønkedeligt for tiden hva storylines angår, der mixer TNA det langt bedre selvom deres ME storylines er begyndt at trække lidt rigeligt ud har de så meget andet at byde på, hvor WWE ik har meget at byde på hvis ik det lige drejer sig om et bælte.

Og et btw: XWT sucks Opstemt

mvh6
Førsteholdsspiller

« Svar #800: 06 Aug 2009, 00:47 »

Spoiler:!!!!!!

Jeff Hardy har valgt ikke at underskrive det nye kontraktudspil fra WWE, da han gerne vil holde ferie. Dog siger han at han ikke vil stoppe for at fortsætte ved et andet wrestling selskab, derfor arbejder WWE og Jeff Hardy ligenu på en kontrakt der binder Hardy til at vende tilbage efter sin ferie, medmindre han vælger at stoppe karrieren  Smiley

Hejho
Gæst

« Svar #801: 06 Aug 2009, 16:54 »

Jeg vil så langt hellere se TNA end WWE for tiden, simpelthen fordi WWE er drønkedeligt for tiden hva storylines angår, der mixer TNA det langt bedre selvom deres ME storylines er begyndt at trække lidt rigeligt ud har de så meget andet at byde på, hvor WWE ik har meget at byde på hvis ik det lige drejer sig om et bælte.

Og et btw: XWT sucks Opstemt

TNA skulle fokusere på deres X division wrestlere meget mere og komme med nogle bedre storylines end NWO 2!

og til Jeff Hardy, Jeg tror han får en "skade" i TLC kampen Peace så han kan holde pause Smiley

Tavares
Manager

« Svar #802: 06 Aug 2009, 17:00 »

Det lyder meget rigtigt Hejho. For det er jo set før. Smiley

Bruno Caboclo. Siger det bare.

mvh6
Førsteholdsspiller

« Svar #803: 06 Aug 2009, 17:00 »

WWE har dummet sig og lagt Drew McIntyres nye Titantron på WWE's hjemmeside før han er vendt tilbage til WWE  crazy

Hejho
Gæst

« Svar #804: 07 Aug 2009, 00:42 »

Genialt Drew McIntyre debutere nok i næste uge på ECW så Wink

mvh6
Førsteholdsspiller

« Svar #805: 12 Aug 2009, 11:44 »

derjanse
Lilleputspiller
*

« Svar #806: 12 Aug 2009, 11:59 »

wwe raw syntes jeg har oppet sig igen og glæder mig allerede til næste mandag, tag team match med CENA og randy mod jerricho og big show.

smack down ar ikke rigtig andet kørende end det dårligste storyline ever med jeff og CM punk. Men de mangler pt en masser superstars.

Thore
Manager

« Svar #807: 12 Aug 2009, 14:00 »

smack down ar ikke rigtig andet kørende end det dårligste storyline ever med jeff og CM punk. Men de mangler pt en masser superstars.

Jeff og Punk har gang i en af de bedste feuds i år! Den rene livstil mod den mere rock'n roll agtige lev i nuet. også er det enda ham med bedste livstil der er heel, det er jo fantastisk. I øvrigt har hele punks turn været rigtig godt.

Derudover levere smackdown klasse wrestling hver uge.. folk som John Morrison, Rey Mysterio, Chris Jericho, Jeff Hardy, Tyson Kidd, CM Punk kan jo alle levere klasse kampe. Det kan man bestemt ikke sige om RAW hvor Orton, Cena og HHH dominere.

Smackdown er klart det bedste brandt i WWE, og levere det bedste TV wrestling.

Derefter kommer ECW, der levere ganske udemærket wrestling, og formå at blande deres folk på en rigtig god måde.

RAW halter langt efter, okay deres guest host tema har reddet en del, da det gør showet mere frisk. Men det er stadig kun Cena, HHH, Orton og Bastia der er inde i billedet til titlen. Det betyder så at når Batista er skadet så er der kun tre tilbage. De har haft mange muligheder for at pushe The Mizz op i toppen, men nej nej, Cena skal selvfølgelig vinde hver gang. Efter min mening føles Smackdown og ECW mere friskt, mens RAW bare byder på de samme gamle maineventers.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #808: 12 Aug 2009, 14:24 »

Jeg så RAW i formiddags efter i et stykke tid at have droppet det, og må indrømme at det ik lige ser ud til at jeg er gået glip af noget, bortset fra et par skits med DX og prematch interview med Jericho var showet helt igennem dårligt, kampene var bare slet ik på et niveau som man burde forvente af wrestling flagskibet WWE, som at se Sønderjyske - HB Køge på en dårlig dag, imens man på indy scenen ka finde kampe med nerve og sjæl som var det Real Madrid - Barcelona i aktion, dog vil jeg sige at jeg ser meget frem til CM Punk vs Hardy, en TLC match plejer aldrig at være kedelig men det er jo så heller ikke RAW, så måske der er håb forude et sted for WWE

Thore
Manager

« Svar #809: 12 Aug 2009, 14:30 »

Smackdown har igennemt et længere stykket tid leveret nogle rigtig gode TV kampe, de er virkelig langt foran RAW

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Sider: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 82 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010