|
westhamfreak
Gæst
|
|
fuck WWE der er kun TNA og Edge
ps. ROH er også fedt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
fuck WWE der er kun TNA og Edge
Edge er i WWE  TNA kan ikke en skid BELIEVE ME ... Hvorfor kan du ikk li´ WWE ? Er det fordi du kun har set TNA på eurosport ? Og aldrig har set WWE på 3+ for nogen år siden Eller set det på nettet ? EDIT: ROH kan jeg gå med til. Selv om jeg aldrig har set det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
westhamfreak
Gæst
|
|
ja edge er i wwe det er sgu det enste gode der er og måske CM punk TNA ser kun på nette
wwe har WM 1- 23 og så dem på 3+
men er oprigligt WCW fan
TNA kan sgu mere end wwe
hvorfor var jeff hardy der så og vi har sgu ikke så mange der tagg en OD og død
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
westhamfreak
Gæst
|
|
Rey hvad kan han udover at tag fra EG popularitet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thore
|
|
TNA er nok det værste crap der længe er blevet spyttet ud ! Deres storielines er jo helt fucked up, kan næsten ikk holde ud og se et helt show
|
|
|
|
|
|
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
EG <33 RIP WWE er langt mere realistisk en TNA hvis man kan sige det Bevis ! http://www.youtube.com/v/EX6EufOHlsY&feature=related . De læser direkte af Manuskriptet .  Bottom Line !: WWE er langt bedre en TNA Rey: Han er nok en af de største wrestlere i nye´re tid pga. hans størrelse og hans vægt .... EG <3333 TNA er nok det værste crap der længe er blevet spyttet ud ! Deres storielines er jo helt fucked up, kan næsten ikk holde ud og se et helt show
Tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
westhamfreak
Gæst
|
|
og det ved alle sgu da
men vi bruger sgu ikke dvæg for seertal
og wwe læse fra en skærm
vi har sgu feder kampe end wwe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
TNA har en 6-kantet ring ...
Hvad fanden skal de forstille ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
westhamfreak
Gæst
|
|
det gør rops mere faste så kan du laver mere fra dem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Metsu1
|
|
TNA er nok det værste crap der længe er blevet spyttet ud ! Deres storielines er jo helt fucked up, kan næsten ikk holde ud og se et helt show
100% enig, der er kun et forbund WWF/WWE og sådan har det altid været 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
westhamfreak
Gæst
|
|
sgu altid hvad med WCW da vi sparken jeres røv
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ronen
|
|
100% enig, der er kun et forbund WWF/WWE og sådan har det altid været  Kan jeg kun være enig i!  Min kæreste og jeg sidder også og ser det engang i mellem. Det er sq cool nok! Og en dejlig vellykket Wrestlemania her forleden! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thore
|
|
og det ved alle sgu da
men vi bruger sgu ikke dvæg for seertal
og wwe læse fra en skærm
vi har sgu feder kampe end wwe
Nej TNA bruger gamle afdankede stjerne, som burde være stoppet for år siden, det er den måde de får seertal på 
|
|
|
|
|
|
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
|
|
|
|
|
westhamfreak
Gæst
|
|
HA Ha det var så foruset som nogresinde undtager at Orton forsvare
altså WM
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
westhamfreak
Gæst
|
|
Nej TNA bruger gamle afdankede stjerne, som burde være stoppet for år siden, det er den måde de får seertal på  og hvad er ric flair så godt han er væk han var gammle da HBK var ung
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|