home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1162 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Wrestling Tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 82 Udprint
Forfatter Emne: Wrestling Tråden  (Læst 234215 gange)
Metsu1
Manager

Sv: Wrestling Tråden
« Svar #255: 23 Apr 2008, 13:09 »

nah så god er WWE fandme heller ikke, de "superstars" de fik fra WcW har de stort set kørt i sænk..

og nu siger du at alle "superstars" kommer fra WWE, men sådan en som Triple H kom fraktisk fra WcW til WWE.. men han startede sin professionelle karriere i IWF - Independent Wrestling Federation..

Rolig nu, der er ingen grund til at flippe over det faktum, at WWF altid har været klasser over WCW = Wannabe Wrestling Federation.

Det er ikke så meget, hvor de er startet, det er mere, hvor de er slået igennem og det er vel kun Sting og Goldberg, der virkelig har skabt et navn i WCW. Så er der en type som Vader, der også har gjort det godt i WCW.

Triple H var Terra Ryzing i WCW og det viser bare, at WCW aldrig har formået at se et potentiale i folk. Endnu et eksempel på WCW's manglende evne er "Stunning" Steve Austin, amatøragtigt.
« Seneste Redigering: 23 Apr 2008, 13:13 af Metsu1 » Logged

Metsu1
Manager

« Svar #256: 23 Apr 2008, 13:12 »

Skal bare være sikker. Men man ved Wrestling er fake, men hvorfor holder man så titel kampe, og hvordan finder de ud af hvem der skal vinde??
Synes det virker som en underlig sport, hvis udfaldet er aftalt

Jeg har været stor wrestling fan og følger det stadig lidt og det er helt rigtig at wrestling er fake.

Du kan et eller andet sted sammenligne det med en serie. I en serie er alt også forudbestemt og det er det også i wrestling. Der sidder folk i kulissen, der skriver hvert afsnit og der bestemmer man udfra, hvad der giver flest seertal, hvem der skal være champ, hvilke slags kampe, der skal laves osv.

Jeg har altid vist, det var fake, men jeg har altid synes, det har været genialt. På det sidste er der dog blevet alt for meget "storytelling" og for lidt wrestling efter min mening.

Kwn2k
Reserveholdsspiller

« Svar #257: 23 Apr 2008, 13:29 »

nu var det bare en respons på at du siger at alle WcW "stjerner" var købt i WWF..

sådan en som Kevin Nash har stort set aldrig slået igennem i WWF og han var rimelig god i WcW
« Seneste Redigering: 23 Apr 2008, 13:30 af Kwn2k » Logged

Metsu1
Manager

« Svar #258: 23 Apr 2008, 13:34 »

nu var det bare en respons på at du siger at alle WcW "stjerner" var købt i WWF..

sådan en som Kevin Nash har stort set aldrig slået igennem i WWF og han var rimelig god i WcW

Det er også helt iorden, jeg driller bare  Peace

Men Kevin Nash er en WWF opfindelse, bare i personen Diesel, hvor han vandt flere mesterskaber. Det er det samme med Scott Hall, der var Razor Ramon i WWF, før de blev købt af WCW

Kwn2k
Reserveholdsspiller

« Svar #259: 23 Apr 2008, 13:43 »

faktisk var Kevin Nash 3 år i WcW fra 1990 til 1993 inden han tog til WWF i 1993 til 1996 og blev til Diesel og startede som bodyguard for Shawn Michaels.

Men ja han startede sit venskab med Ramon i WWF da han var med i The Kliq med Razor Ramon og HHH og Shawn Michaels.. Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #260: 23 Apr 2008, 13:52 »

faktisk var Kevin Nash 3 år i WcW fra 1990 til 1993 inden han tog til WWF i 1993 til 1996 og blev til Diesel og startede som bodyguard for Shawn Michaels.

Men ja han startede sit venskab med Ramon i WWF da han var med i The Kliq med Razor Ramon og HHH og Shawn Michaels.. Smiley

Så er vi enige, men han var da ikke noget værd i WCW før han havde været en tur om WWF  Peace

Var han ikke i et tag-team med "Sycho" Sid som blev kaldt The Skyscrapers i WCW?

Kwn2k
Reserveholdsspiller

« Svar #261: 23 Apr 2008, 14:02 »

nej det mener jeg ikke, da han startede i WcW var han i et tagteam der hed Master Blasters hvor han hed Steel sammen med Cory Pendarvis der hed Iron hvor Cory blev erstatet af Al Green hvor han hed Blade..

Metsu1
Manager

« Svar #262: 23 Apr 2008, 14:05 »

nej det mener jeg ikke, da han startede i WcW var han i et tagteam der hed Master Blasters hvor han hed Steel sammen med Cory Pendarvis der hed Iron hvor Cory blev erstatet af Al Green hvor han hed Blade..

OK, jeg er ikke så hård i WCW historie, da de aldrig rigtig har sagt mig det helt store  Peace

Faktum er, at mange wrestlere skifter forbund, som vi andre skifter undertøj  Wink men jeg synes personlig, at WWF har formået at skabe flere stjerner end WCW gjorde.

Jeg skal dog ærlig tilstå, at jeg mangler WCW som konkurrent til WWF, da det er blevet for let for WWF, selvom TNA åbenbart stormer frem.

Kwn2k
Reserveholdsspiller

« Svar #263: 23 Apr 2008, 14:15 »

tja, måske, men WWF/WWE har også ødelagt flere stjerner end de andre selskaber..

TNA er generelt mere underholdende at kigge på en WWE.. Smiley

Men nu har jeg også set ECW, WCW, IWF, WWE, TNA, NJPW og en masse andre da jeg interresere mig en del for wrestling generelt Opstemt

Hamza_BIF
Manager

« Svar #264: 23 Apr 2008, 14:51 »

Kan klart bedst lide WWE. Hader TNA Sur

Synes det er meget mere underholdene at se WWE og de har også større stjerner Thumbs Up

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Metsu1
Manager

« Svar #265: 23 Apr 2008, 15:17 »

tja, måske, men WWF/WWE har også ødelagt flere stjerner end de andre selskaber..

TNA er generelt mere underholdende at kigge på en WWE.. Smiley

Men nu har jeg også set ECW, WCW, IWF, WWE, TNA, NJPW og en masse andre da jeg interresere mig en del for wrestling generelt Opstemt

Jeg ved ikke om jeg vil sige, de har ødelagt stjerner og vi bliver nok aldrig enig om det  Peace

Personligt, synes jeg bare, at WWF altid har vist sig som klart det mest opfindsomme og fornyende forbund, hvor WCW altid har været medløberne. De har reelt kun lavet en fed storyline og det var med NWO, men den fik de jo også smadret fuldstændig, da de løb tør for ideer og begyndte at lave NWO Wolfpac og NWO black, Red osv.

cadel_evans
Juniorspiller
**

« Svar #266: 23 Apr 2008, 15:20 »

jeg syntes wrestling er latterligt...det er et stort skuespil

Kwn2k
Reserveholdsspiller

« Svar #267: 23 Apr 2008, 15:21 »

jeg syntes wrestling er latterligt...det er et stort skuespil

hvorfor så overhovedet skrive i denne tråd..

Kwn2k
Reserveholdsspiller

« Svar #268: 23 Apr 2008, 15:35 »

Jeg ved ikke om jeg vil sige, de har ødelagt stjerner og vi bliver nok aldrig enig om det  Peace

Personligt, synes jeg bare, at WWF altid har vist sig som klart det mest opfindsomme og fornyende forbund, hvor WCW altid har været medløberne. De har reelt kun lavet en fed storyline og det var med NWO, men den fik de jo også smadret fuldstændig, da de løb tør for ideer og begyndte at lave NWO Wolfpac og NWO black, Red osv.

lige det med NWO så er det faktisk WWE der er medløber i den sag for NWO kom før DX.. Opstemt

Metsu1
Manager

« Svar #269: 23 Apr 2008, 15:47 »

lige det med NWO så er det faktisk WWE der er medløber i den sag for NWO kom før DX.. Opstemt

Muligvis, men det er så det eneste i hvert fald  Grin

DX var en fed tid, de lavede fandeme nogle sjove ting. NWO var mere alvorligt, så vidt jeg husker det  Peace

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 82 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010