home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 178 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Wrestling Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 79 80 [81] 82 Udprint
Forfatter Emne: Wrestling Tråden  (Læst 219809 gange)
U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wrestling Tråden
« Svar #1200: 21 Mar 2015, 14:06 »

Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wrestling Tråden
« Svar #1201: 21 Mar 2015, 16:34 »

Et uheld er jo ikke ens betydende med at det ikke er fake.

Når man snakker om fake, så taler man jo om at vinderen er forudbestemt, hvem er good guy/bad guy osv, og kampene kan være koreograferet og at man ikke slår igennem. I hvert fald i organiseret Wrestling. Kan ikke udtale mig om hvordan det foregår i Mexico eller hvor dette er fra.
Men, selvfølgelig er der kontakt og man kan komme tilskade.

Og så advar lige omkring close-up af en død person. Er nok ikke alle der har lyst  til at se det.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wrestling Tråden
« Svar #1202: 21 Mar 2015, 18:14 »

Slår man ikke igennem? Så er det sjovt at man kan dø af at blive sparket ind i rebene. Og du har tydeligvis aldrig set en wrestler modtage f.eks. et chair shot, for jeg kan love dig for at der bliver slået igennem.

Desuden er wrestling jo lige så "fake" som film og tv-serier, men det ser folk gladeligt.

Han er desuden ikke død i de videoer.
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wrestling Tråden
« Svar #1203: 21 Mar 2015, 19:23 »

Jeg siger bare hvis de virkelig slog igennem for at skade og vinde, så ville kampene jo ikke være så lange. Ergo holder de igen. Og jeg er ikke ude på disse wrestling, er klar over det er underholding. Det var dig der lagde op til at det ikke var fake fordi man kan dø af det.

Og du kender tydeligvis backstory om dette klip, men det gør jeg ikke, og når der står han dør 6:19 hvor videoen starter, er det, det eneste jeg har at gå udfra. Stadig ikke passende på et forum med børn og unge. Men det må crew jo om.
« Seneste Redigering: 21 Mar 2015, 19:27 af Caviezel » Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

clubnougat
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Wrestling Tråden
« Svar #1204: 22 Mar 2015, 08:36 »

ja der bliver slået igennem ved et chair shot, og ja det gør garanteret monster nas, MEN de slår jo altså de steder hvor det gør mindst ondt ligesom de forsøger at lande så det gør mindst skade når de bliver kastet rundt. Men det er pisse farligt og der er nok en grund til at WWE f.eks. ikke længere tillader chair shots til hovedet. men wrestling er fake i den forstand at de f.eks. ikke slår med knyttede næver, og stamper i gulvet for at lave lyden af et slag og modstanderne hjælper hinanden med at udføre deres forskellige moves. personligt vil jeg nok hellere kalde wrestling for Scripted i stedet for Fake, netop fordi at de tager nogen tæsk, men det er aftalte tæsk. og går det galt så kan det gå VIRKELIG galt.

Af hvad jeg har fundet af info så dør han af en uheldig kombination af et dropkick fra Mysterio så han lander med halsen ned på miderste reb, samtidig komme Manik ned på miderste reb som gør at der lige kommer lidt mersmæk på rebet. Så hvis han ikke er død i videoen, så er det i hvert fald meget tæt på. Der har også været kritik af sikkerheden ved eventet, da han jo som det ses i klippet ikke får hjælp med det samme.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Wrestling Tråden
« Svar #1205: 22 Mar 2015, 18:31 »

Til wrestling træning holder folk sig bestemt ikke tilbage. Der er intet fake ved det.
Aftalt, ja... Men hvordan kan sidde og brokke sig over wrestling, mens de hepper på en person i slåskamp i en episode af en TV-serie, forstår jeg ikke.
Logged

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wrestling Tråden
« Svar #1206: 22 Mar 2015, 19:41 »

Til wrestling træning holder folk sig bestemt ikke tilbage. Der er intet fake ved det.
Aftalt, ja... Men hvordan kan sidde og brokke sig over wrestling, mens de hepper på en person i slåskamp i en episode af en TV-serie, forstår jeg ikke.

Jeg kan faktisk meget godt li' din pointe, fordi det er jo i bund og grund det samme hvis man ser stort på det  Rullende Øjne
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Gungner
Gæst
 
Sv: Wrestling Tråden
« Svar #1207: 22 Mar 2015, 20:42 »

Altså jeg er selv stor wrestling fan, abonnerer på WWE Network, samt er ejer af en masse wrestling DVD'er og Blu-Rays. Og er der noget jeg ikke kan have, er det når folk kalder wrestling for fake. Vi kan godt blive enige om at det er aftalt, men det er ikke fake. Når man laver en såkaldt clothesline på sin modstander, så slår man altså igennem. Desuden gør det også ondt når man rammer canvassen. Men igen, der vil altid være folk der kalder det fake, og ikke vil se anderledes på det. Og dem gider jeg ikke diskutere med Smiley
Logged

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wrestling Tråden
« Svar #1208: 22 Mar 2015, 20:54 »

Altså jeg er selv stor wrestling fan, abonnerer på WWE Network, samt er ejer af en masse wrestling DVD'er og Blu-Rays. Og er der noget jeg ikke kan have, er det når folk kalder wrestling for fake. Vi kan godt blive enige om at det er aftalt, men det er ikke fake. Når man laver en såkaldt clothesline på sin modstander, så slår man altså igennem. Desuden gør det også ondt når man rammer canvassen. Men igen, der vil altid være folk der kalder det fake, og ikke vil se anderledes på det. Og dem gider jeg ikke diskutere med Smiley
Men det er jo underholdning. Så simpelt er det jo.

Så hvis man ikke finder det underholdende, kan man bare se noget andet  Peace
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Gungner
Gæst
 
Sv: Wrestling Tråden
« Svar #1209: 22 Mar 2015, 20:56 »

Præcis! Smiley
Logged

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: Wrestling Tråden
« Svar #1210: 22 Mar 2015, 21:50 »

Jeg tror altså ikke på det. Jeg tror ikke på, at de rent faktisk gør skade på hinanden. Det hele er fake.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Wrestling Tråden
« Svar #1211: 22 Mar 2015, 22:24 »

Skal jeg melde dig til en træningssession i DPW (Dansk Pro Wrestling)?
Logged

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: Wrestling Tråden
« Svar #1212: 22 Mar 2015, 22:25 »

Jeg er ikke en god skuespiller, desværre.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Wrestling Tråden
« Svar #1213: 22 Mar 2015, 22:26 »

Skal du heller ikke være for at modtage diverse slag og spark.
Logged

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: Wrestling Tråden
« Svar #1214: 22 Mar 2015, 22:27 »

Det skal jeg vel, når jeg skal fake smerten.
Logged

Sider: 1 ... 79 80 [81] 82 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010