home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
01 Jun 2024, 21:57 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
01 Jun 2024, 11:16 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23319
  0 Brugere, 271 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: aj1493774
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Wrestling Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 82 Udprint
Forfatter Emne: Wrestling Tråden  (Læst 221987 gange)
LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wrestling Tråden
« Svar #1155: 02 Apr 2012, 01:15 »

Tror sgu ikke hun føler sig for heldig, mon ikke hun får skylden på den ene eller den anden måde af Bryan? Wink

Men noget af en start Opstemt

Jooh gør hun nok, men så må hun jo betale tilbage senere Wink

Glæder mig så meget til The Rock vs. Cena!!!!
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wrestling Tråden
« Svar #1156: 02 Apr 2012, 01:16 »

The Rock vs. Cena og HHH vs. Taker går helt sikkert hen og bliver to af historiens mest legendariske kampe! Holder stadig fast i, at jeg tror Taker tager den og det, om det er nu eller om lang tid, skaber en rivalry mellem HBK og HHH, som giver os en kamp ved WM 29 Wink
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wrestling Tråden
« Svar #1157: 02 Apr 2012, 01:18 »

The Rock vs. Cena og HHH vs. Taker går helt sikkert hen og bliver to af historiens mest legendariske kampe! Holder stadig fast i, at jeg tror Taker tager den og det, om det er nu eller om lang tid, skaber en rivalry mellem HBK og HHH, som giver os en kamp ved WM 29 Wink

Tror også Taker tager den så han bliver 20-0 og så tror jeg måske godt at han kunne stoppe sin karrierer. Har dog meget svært ved at vurdere hvem der vender i Rock vs. Cena!!
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wrestling Tråden
« Svar #1158: 05 Apr 2012, 23:32 »

Here comes the pain!

For første gang i lang tid glæder jeg mig til næste mandag (tirsdag).
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Gungner
Gæst
 
Sv: Wrestling Tråden
« Svar #1159: 11 Apr 2012, 14:31 »

Nå wrestling fans... To kampe er indtil videre annonceret til Extreme Rules PPV'et.
John Cena vs Brock Lesnar og Sheamus vs Daniel Bryan i en 2-out-of-3 Falls kamp for World Heavyweight titlen.
Logged

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wrestling Tråden
« Svar #1160: 11 Apr 2012, 14:43 »

Har et spørgsmål jeg har gået meget med, hvad gør wrestling fedt når det hele er skuespil og vinderen allerede ved han vinder ? Peace
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Gungner
Gæst
 
Sv: Wrestling Tråden
« Svar #1161: 11 Apr 2012, 14:58 »

Der er nu ikke så meget skuespil over at få smadret sit hoved ned i kanvassen Wink Aftalt, ja... skuespil, nej.
Men det der gør det interessant for mig, er storytelling. Jeg ser RAW & Smackdown som en TV-serie, hvor der er slåskampe en gang imellem. Og bare fordi gutterne i ringen ved hvem der vinder, gør jeg jo ikke Smiley
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wrestling Tråden
« Svar #1162: 11 Apr 2012, 21:40 »

Har et spørgsmål jeg har gået meget med, hvad gør wrestling fedt når det hele er skuespil og vinderen allerede ved han vinder ? Peace

Hvad gør de film og serier du ser fede, når det er skuespil? Endda langt mere skuespil end wrestling.
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wrestling Tråden
« Svar #1163: 11 Apr 2012, 22:08 »

Hvad gør de film og serier du ser fede, når det er skuespil? Endda langt mere skuespil end wrestling.


+ 1
Logged

Tidligere: Baloo38

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wrestling Tråden
« Svar #1164: 11 Apr 2012, 22:14 »

Har et spørgsmål jeg har gået meget med, hvad gør wrestling fedt når det hele er skuespil og vinderen allerede ved han vinder ? Peace

Tja det er jo altid en smagssag. Som tilskuere ved du jo stadig ikke hvem der vinder (Jaja er man set wrestling i mange år, kan man selvfølgelig gætte sig til en hel masse).
Hvis man vil se en rigtig kamp, så kan man jo se noget UFC. Men det syntes jeg tilgengæld er dræbende kedeligt.

Wrestling er et show, og fordi tingene er bestemt på forhånd, så kan de jo netop lave det underholdende. Main eventen til et bokse stævne eller et MMA stævne, kan jo nemt ende efter få minutter. Ved wrestling kan de bygge et card op, så underholdningen stiger og stiger,  jo længere ind i showet man kommer.

Når wrestling er rigtig godt, så rammer det følelserne hos tilskueren, og man kan blive helt rørstrømsk.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wrestling Tråden
« Svar #1165: 11 Jun 2012, 22:33 »

Det bliver et lorte PPV, Alberto del rio er skadet og R-truth er skadet, Randy Orton er suspenderet, Rey Mysterio er suspenderet, chris Jericho er suspenderet det er mange af de store navne og folk som skulle være i titelkampe Skuffet
Logged

Tidligere: Baloo38

bobbefar
Gæst
 
Sv: Wrestling Tråden
« Svar #1166: 11 Jun 2012, 22:36 »

Hvordan kan det være de er blevet suspenderet ?
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wrestling Tråden
« Svar #1167: 11 Jun 2012, 22:45 »

Hvordan kan det være de er blevet suspenderet ?

Rey og Randy har fejlet deres 2. drugtest (kaldet healthtest) hvilket gav dem 60 dage, rey er tilbage her omkring den 26 og Randy er i følge planen tilbage lige inden Summerslam, Chris Jericho blev suspenderet pga det her http://www.youtube.com/v/Q0iJLWVA_3o som i Brasilien (hvor det blev holdt) ville give en fængelsstraf derfor valgte WWE at suspendere ham og han er tilbage om 12 dage lige præcis for lang tid til at være med i No Way Out


EDIT: Alberto Del Rio har fået sig en hjernrystelse og skal holde sig i ro de næste par uger og R-truth har brækket foden
Logged

Tidligere: Baloo38

Gungner
Gæst
 
Sv: Wrestling Tråden
« Svar #1168: 24 Jul 2012, 02:42 »

Nogle der ser RAW episode nummer 1000 live lige nu? Smiley
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wrestling Tråden
« Svar #1169: 24 Jul 2012, 14:24 »

Jeg kan ikk holde mig vågen til sådan noget mere, men det er da blevet set i dag  Smiley
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Sider: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 82 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010