home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:41:42 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
I går kl. 20:13:06 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23562
  0 Brugere, 697 Gæster Online.

Nyeste Bruger: sattavalakeridge
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Team Report
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Team Report  (Læst 1148 gange)
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Team Report
« : 26 Feb 2006, 15:40 »

Hvis der er nogle der har afprøvet den feature hvor man kan få sin assistent managers mening om ens hold, så har I sikkert også luret den tendens, at de for det meste er negative? Jeg har ihvertfald endnu ikke fået en positiv tilbagemelding fra ham, men istedet for en smøre om hvor dårlig holdet er i forhold til forventningerne, og at der skal forstærkninger til i X antal kæder.

Hvad er jeres erfaringer med dette? Og bruger I dem til noget, fx når I skal finde ud af hvor der skal forstærkes? Eller er det bare en god gang vrøvl?

MeeLo
Gæst

Sv: Team Report
« Svar #1: 26 Feb 2006, 15:42 »

Det er ret ofte, at han udtaler sig negativt om enten bredden i truppen eller styrken i de forskellige kæder. Jeg plejer ikke bruge hans kommentarer til noget, jeg kigger derimod på stjernerne udfra spillerne som han har valgt til førsteholdet, for at se mit holds svagheder og styrker.

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 26 Feb 2006, 15:43 »

Jeg bruger den ikke til noget særligt. Jeg ser på den engang imellem, men jeg har vundet mesterskabet 7 år i træk, og stadig siger assistenten at holdet skal forstærkes væsentligt, hvis jeg skal have nogen muligheder.

Hvis der står en spiller, som fremtidig stjerne, så kigger jeg lidt på denne, og følger hans udvikling, men ellers bliver denne feature ikke brugt. Den må gerne forbedres væsentligt Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3: 26 Feb 2006, 15:55 »

Jeg bruger den også sjældent, hvis jeg mangler inspiration til hvilke spillere jeg skal købe, kigger jeg dog på den. Det skal dog siges at jeg en enkelt gang har fået en positiv tilbagemelding, hvor han var sikker på at holdet var rigtig godt og at det nok skal leve op til forventningerne.. Har desværre ikke et SS. Lige nu mener han at vi kan leve op til forventningerne, selvom der er plads til forbedringer på holdet. Han kan dog ikke sige hvor vi skal forbedres og mener at vi har god bredde i truppen...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Thore
Manager

« Svar #4: 26 Feb 2006, 17:33 »

Det sker ikke tit, men får da positive beskeder med jævne mellemrum.
Men jeg kan godt lide man kan se hvem han mener bliver den næste stjernespiller.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5: 26 Feb 2006, 17:42 »

Det sker ikke tit, men får da positive beskeder med jævne mellemrum.
Men jeg kan godt lide man kan se hvem han mener bliver den næste stjernespiller.

Ja, det bruger jeg også ofte, da han som regel har ret Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Heavil
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 26 Feb 2006, 23:24 »

Jeg bruger det faktisk ret ofte, så er det nemmere, at se om jeg har brug for ekstra folk på en bestemt position, hvis han sætter en elendig spiller på en uvant position..

Desuden bruger jeg også talentdelen, selvom den ikke altid holder..

Og jeg tror det er en myte, det med at holdet ik er godt nok.. Jeg oplever ofte at det er godt nok, men ethvert hold har self et svagt punkt.. Man ka ik ha fuldgode reserver til alle positioner..

Dusty78DK
Manager

« Svar #7: 27 Feb 2006, 10:57 »

Jeg tror man skal passe på med at tillæge assistentens rapporter for megen betydning. Da jeg startede på "name-challenge" - dvs. da jeg havde et Chelsea hold fuld af stjerner, lavede han en rapport hvor han påstod at holdet indeholdt  to en-stjerne spillere og to to-stjerner. Det virker ikke specielt realistisk.

Jeg er faktisk holdt op med at bruge hans rapporter. I stedet, hvis jeg fx er i tvivl om hvilken af mine to venstre backs jeg skal bruge, lader jeg ham vælge den position og tester om han får ret. Jeg synes at "lad assistenten vælge holdet"-funktionen er meget bedre end de rapporter, han foretager.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8: 28 Feb 2006, 16:42 »

Jeg synes at "lad assistenten vælge holdet"-funktionen er meget bedre end de rapporter, han foretager.

Enig, der er det bare belastende at han konsekvent sætter 1-2 forholdsvist dårlige og ældre spillere ind på positioner hvor jeg har unge stjerner der er i gang med deres gennembrud Opstemt Men ja, den funktion bruger jeg meget, og så bare sætter et par ændringer selv.

Dusty78DK
Manager

« Svar #9: 28 Feb 2006, 17:21 »

=> Hawk1nz

Det er faktisk rigtigt, det gør den ofte. Så man er nødt til at være meget kritisk overfor hans valg, men hvis man er helt lost hvad angår én bestemt position på holdet, så kan han vælge i første omgang. Senere kan man lave det om hvis han ikke fatter en bjælde.  Opstemt

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010