|
DeBuur
|
|
Carling Cup Final - wow - det bliver en god Søndag - med en sikker vinder nemlig Man Utd - kampen ender 2-0 
|
|
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|
|
Bademesteren
|
|
Carling Cup Final - wow - det bliver en god Søndag - med en sikker vinder nemlig Man Utd - kampen ender 2-0  Alle regner vidst med en sikker Unitedsejr, så det kunne da være sjovt, hvis Wigan kunne skabe overraskelsen. Centrebet har Wigansejr til odds 6 og Unitedsejr til odds 1.61, så favoritværdigheden er vidst ikke til at komme udenom!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Det ligger til Man Utd. Men de har jo (som bekendt) skuffet en del i sæsonen, mens Wigan har overrasket positivt, så der lurer måske en overraskelse  Det skal også blive spænende om Solskjær får come back efter så lang tid skadet og en tur på reserve holdet
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
SirToby
|
|
Jeg skider i bukserne, hvis United ikke henter Liga Cup-titlen på søndag. Jeg ville ikke kunne klare flere skuffelser. Nå, men de skal nok vinde. 3-0 til United.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hawkins
FmFreaks' Venner
|
|
1-1 Ordinær, Wigan tager den på straffe 
|
|
|
|
|
|
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
1-1 Ordinær, Wigan tager den på straffe  Skal man vel sige som Arsenal fan..??  Nå men United vinder 3-1.... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bademesteren
|
|
Den laver vi da lige en afstemning om, så kan vi se folkets mening...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
En 2-0 sejr til United. Nistelrooy og Ronaldo!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kimu
|
|
Tror at Wigan overrasker alt og alle endnu engang og vinder Carling Cup Finalen med 2-0 over Manchester United.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DeBuur
|
|
Tror at Wigan overrasker alt og alle endnu engang og vinder Carling Cup Finalen med 2-0 over Manchester United.
Jeg vil ihvertfald heppe vildt på Wigan - håber ikke Man Utd får nogen pokal i år 
|
|
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|
|
Kimu
|
|
Jeg vil ihvertfald heppe vildt på Wigan - håber ikke Man Utd får nogen pokal i år  Osse her.... Wigan får min støtte hele vejen igennem.... COME ON WIGAN!!!!! Kunne være griner hvis der ikke kom nogen pokal i Man U. pokalskab i år 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Jamen nu får vi se... Det kan nemt ende sådan.. liverpool vandt da ikke lige over benfica her i midt ugen gjorde de??? Du ville så nok hævde at de slår benfica 2-0 hjemme eller mere på grund af "the kop" men til det kan jeg kun sige: LALALALALA det er det eneste jeg høre når en liverpool fan åbner munden.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kimu
|
|
Jamen nu får vi se... Det kan nemt ende sådan.. liverpool vandt da ikke lige over benfica her i midt ugen gjorde de??? Du ville så nok hævde at de slår benfica 2-0 hjemme eller mere på grund af "the kop" men til det kan jeg kun sige: LALALALALA det er det eneste jeg høre når en liverpool fan åbner munden..  Jamen selvfølgelig tror jeg da på at Liverpool kan slå dem med 2-0 eller mere, det vil da være dumt andet. Tror altid 100 % på mit hold.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|