home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:25:49 Broen13 Baren fm25
I dag kl. 12:51:03 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 784 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Død)The Hammers [tidl. Roma, FCB]
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: (Død)The Hammers [tidl. Roma, FCB]  (Læst 63879 gange)
Søren91
Landsholdsspiller

Sv: Blaugranes [tidl. Roma]
« Svar #180: 27 Dec 2007, 21:01 »

Tak for alle jeres kommentare. Smiley
Der kommer nok en update senere idag.
Lyder godt, cesc  Cool

Niko
Gæst

« Svar #181: 27 Dec 2007, 21:42 »

Er snart færdig med sæsonen. Der er snart updates. Smiley

Niko
Gæst

« Svar #182: 27 Dec 2007, 22:14 »

Tilbage blik på La Liga, 2009
18:05:09 - FCBARCA.DK

3 point efter Real Madrid. Det skulle dog ende på en helt anden måde, da sæsonen sluttede. Efter Nikolaj Emil Birk Poulsen ankomst, er der ikke tabt en eneste kamp i La Liga. Holdet har været vidunderligt og målscoren er kanon. Alt er gået godt for Nikolaj og især Eto’o, har været målfarlig. Lad os kigge på de gode resultater:

VS Bilbao 2-0
VS Villarreal 5-3
VS Valencia 2-1
VS Getafe 5-2
VS Betis 6-1
VS Albacete 5-0
VS Valladolid 4-2
VS Celta Vigo 3-1
VS Osasuna 0-0
VS Recreativo 1-0
VS Zaragoza 1-0
VS Real Madrid 2-0
VS Racing 0-0
VS Sevilla 2-1
VS Almeira 3-0
VS Deportivo 2-0
VS Murcia 1-0
VS Malaga 3-1
VS Atletico Madrid 0-0
VS Osasuna 1-0
Vundet: 17, Uafgjort: 3, Tabt: 0

-   Der kan være snak om held, der kan være snak om snyd, der kan være snak om dårlige modstandere. Intet af det passer. Vi har været utrolig gode, og vi kan være rigtig stolte af os selv. Det har været vidunderligt at være i FC Barcelona. Holdet er jo vidunderligt. Jeg har ikke købt en eneste eller solgt nogen. Det hold jeg kom til, var fantastisk. Noget som i har fået et bevis på.

Ronaldinho er faldet lidt ud af sit normale niveau. Derfor var det godt at Giovani kom i storform. Han har jo lavet 15 assist, siden jeg kom til klubben. Han har været en god spiller i truppen og han er ikke en gang 20 år endnu. Samuel Eto’o har dog været holdets vigtigste. Hans formkurv har bare været oppe på maks, hele tiden. Han har lavet 38 mål i år, og det taler vidst for sig selv.

Til næste sæson, vil jeg forsøge at bevare dette hold. Da det kan komme rigtig langt, måske vil jeg hente en højre back. Da det er der vi er svagest. Jeg vil bare forsøge, at se om vi kan holde formen. Det bliver dog svært og vi skal arbejde meget. Jeg tror dog på mit unge hold. Giovani og Messi har potentiale til at  blive bedre end Pelé og Maradona.” – Nikolaj Emil Birk Poulsen

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #183: 27 Dec 2007, 22:19 »

Flot update.

Brøndby IF - Tottenham hotspur

JimmyGP
Manager

Sv: (Flashback)Blaugranes [tidl. Roma]
« Svar #184: 27 Dec 2007, 22:20 »

Wauw.. SUPER-flot Cesc.. Fantastiske resultater.. Du nævner ikke Copa del rey & UEFA/CL? Var de røget ud da du kom til??
KUTGW

- Veni, vidi, vici -

Niko
Gæst

« Svar #185: 27 Dec 2007, 22:21 »

Wauw.. SUPER-flot Cesc.. Fantastiske resultater.. Du nævner ikke Copa del rey & UEFA/CL? Var de røget ud da du kom til??
KUTGW

Det kommer, det kommer. Smiley

Niko
Gæst

« Svar #186: 27 Dec 2007, 22:22 »

PRISER 2008/2009

Niko
Gæst

Sv: (Priser)Blaugranes [tidl. Roma]
« Svar #187: 27 Dec 2007, 22:39 »

Tilbage blik på Copa del Rey, 2009
16:04:09 - FCBARCA.DK

Nikolajs FC Barcelona, har været næsten ligeså gode i Copa del Rey, som de har været i La Liga. De har været meget sikre, og de fik da også trofæet. Lad os kigge på vejen til finalen, og resultatet i finalen:

5. RUNDE
VS Numancia 1-0, Andres Iniesta1.

KVARTFINALE
VS Atletico Madrid 3-1, Samuel Eto’o1; Bojan1; Lionel Messi1.
VS Atletico Madrid 1-2, Samuel Eto’o1.

SEMIFINALE
VS Deportivo 4-0, Bojan4.
VS Deportivo 1-0, Eidur Gudjohnson1.

FINALE
VS Bilbao 2-0, Xavi1; Eidur Gudjohnson1.

-   Bojan, Bojan og atter Bojan. Kan man ikke sige at han er gud I Copa del Rey? Det er dejligt at have sådan en bred trup, at man kan bruge så unge spillere til pokalturneringer. Det er også meget godt gået af Bojan. En meget flot turnering af ham. Især kampen imod Deportivo, hvor han laver 4 mål. Nærmest helt på egen hånd, vi spillede hvervfald dårligt i den kamp. Men alligevel vinder vi 4-0, fordi at vi har et 18 årig stortalent på holdet.

Finalen var meget spændende. Det var et tæt opgør, men vi kom godt fra det. Da Xavi scorede var jeg næsten sikker på at vi ville vinde. Vi lukker sjældent mål ind. Og da Eidur scorede, var jeg 100 % sikker på at vi ville vinde. Vores sejr i Copa del Rey, var en holdpræstation. Det var flot gået og vi er glade for vores sejr.

Næste år, vil jeg også stille med et andet hold. Man kan kalde mig for Wenger nummer 2. - Nikolaj Emil Birk Poulsen

Niko
Gæst

Sv: (Copa del Rey)Blaugranes [tidl. Roma]
« Svar #188: 27 Dec 2007, 22:56 »

Vejen til Finalen, 2009
19:05:09 - FCBARCA.DK

Nikolaj Emil Birk Poulsen og co. Er kommet til Champions League finalen, men hvordan stod det egentlig til? Flot spil ligesom i La Liga og Copa del Rey? Ja, også det, men også en masse taktik. Alt blev gået ned til mindste detalje, som ting skal i Champions League. Lad os se vejen til Finalen imod Chelsea:

1. KNOCKOUTRUNDE
VS Paris Saint-Germain 2-0, Andres Iniesta1; Samuel Eto’o1.
VS Paris Saint Germain 2-1, Samuel Eto’o2.

KVARTFINALE
VS Real Madrid 2-0, Samuel Eto’o1; Bojan1.
VS Real Madrid 1-2, Samuel Eto’o1.

SEMIFINALE
VS Juventus 0-1, -.
VS Juventus 3-0, Bojan2, Thierry Henry1.

- Ja, nu står jeg her for anden gang I min 2 års lange karriere. Jeg er stolt, meget stolt. Men det er skam overhovedet ikke min skyld, at vi står her. Der er vores hold. Victor Valdes har aldrig været bedre og det vil undre mig, hvis han ikke bliver årets målmand. Han lukker næsten ingen mål ind.

Denne turnering har dog ikke været som det var i Roma. Her er vi kørt mere sikkert igennem, resultaterne var større i Roma, men i Barcelona er der lukket mindre mål ind. Det handler ikke om at vinde 5-0 i Europa, det handler om at slå din modstander taktisk og vinde med en 2-0 sejr. Det har vi gjort i år, og jeg kan ikke sætte ord på hvor tilfreds jeg er.

Vi har haft et par nedture, især da vi tabte 2 kampe i træk. Real Madrid kampen, på Bernabeu, var meget hård. Vi spillede flot, men Real var bedre på dagen. Robinho lavede deres 2 mål, men alligevel gik vi videre. Den første Juventus kamp var også hård. Det var dog et flot mål af Kalou. Men på vores hjemmebane, Camp Nou, kom vi rigtig godt igen. En 3-0 sejr, sker sjældent ude i Europa.

I vores næste kamp imod Chelsea, er jeg 100 % klar. Avram Grant skal tabe. Det er Chelseas første Champions League finale, så vi har mere rutine fra sådanne kampe. Næsten alle på holdet, har stået her før. Så jeg er sikker på vi vinder, men alt kan ske i Europa. Jeg glæder mig meget til kampen. – Nikolaj Emil Birk Poulsen.

JimmyGP
Manager

« Svar #189: 27 Dec 2007, 22:58 »

2 meget flotte updates Cesc.. Synes du mangler at skirve hvem du var i gruppe med.. KIU.. Kommer CL-finale også i dag??

- Veni, vidi, vici -

Niko
Gæst

« Svar #190: 27 Dec 2007, 22:59 »

2 meget flotte updates Cesc.. Synes du mangler at skirve hvem du var i gruppe med.. KIU.. Kommer CL-finale også i dag??

Selvfølgelig gør den det.
Jeg var jo ikke i Barca, den gang de var i Gruppe. Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #191: 27 Dec 2007, 23:01 »

Selvfølgelig gør den det.
Jeg var jo ikke i Barca, den gang de var i Gruppe. Smiley
Super.. Thumbs Up Må man se gruppen alligevel? Rullende Øjne

- Veni, vidi, vici -

Niko
Gæst

« Svar #192: 27 Dec 2007, 23:03 »

Super.. Thumbs Up Må man se gruppen alligevel? Rullende Øjne

Så okay da.

-LFC-
Manager

Sv: (Priser)Blaugranes [tidl. Roma]
« Svar #193: 27 Dec 2007, 23:04 »

Fint skrifte, dog ærgeligt du ikke nåede at samarbejde længere med din fantastiske offensiv du havde købt i Roma, flot at du fik vendt det så hurtigt, men lige 2 ekstra spørgsmål, hvilket skin er det og hvilken data-update er det? Smiley
KUTGW!

JimmyGP
Manager

Sv: (Vejen til Finalen)Blaugranes [tidl. Roma]
« Svar #194: 27 Dec 2007, 23:07 »

Mange tak for det Cesc..

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010