home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 536 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Eduardo - Begyndelsen på et nyt liv
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Eduardo - Begyndelsen på et nyt liv  (Læst 1805 gange)
Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Eduardo - Begyndelsen på et nyt liv
« : 16 Dec 2007, 14:38 »

Efter der er kommet så mange blogs der handler om dagbøger vil jeg gøre kunsten  op  Smiley
Jeg har valgt at skrive om den 19årige knægt fra Bahia - Eduardo da Silva Nascimento Neto. Jeg vil skrive om hans skifte til den klub jeg er manager i, nemlig HSV. Denne blog starter på datoen 13 august '08.

Håber i vil følge med   Thumbs Up

Update om et par minutter
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Eduardo - Begyndelsen på et nyt liv
« Svar #1: 16 Dec 2007, 15:09 »

13 August 2008


Hej.
Mit navn er Eduardo da Silva Nascimento Neto, men bliver som regel bare kaldt Eduardo. Jeg vil fremover begynde at skrive i denne internetdagbog. Jeg har bla. andet set at min landsmand, Peto også gør det, og det er også lidt derfor jeg er begyndt. Dagen idag har ændret mit liv. Jeg har skrevet kontrakt med mægtige HSV! Min agent, Roberto Luiza kom til en af vores træninger i Palmeriras, og sagde at der var europæiske topklubber der ville have fat i mig! Jeg blev ellevild. Jeg havde jo kun spillet i Palmeiras i seks måneder, efter jeg blev hentet i Bahia. Han fortalte hvilke klubber der ville have mig. Schalke, Feyenoord, PSV, AC Milan, Lazio, Valencia, Real Madrid, HSV, you name it! Han sagde dog at der kun var to der havde kontrakter klar. Det var Hamborg og Feyenoord. Der vidste jeg på forhånd hvilken klub jeg ville vælge. Nemlig den tyske storklub HSV. Og kontrakten gjorde heller ikke at jeg ombestemte mig. Her i Tyskland, for jeg over det tredobbelte end jeg fik i Brasilien.
Da Roberto, HSV manageren Frederik Hvillum, som ovenikøbet er Schweizisk landstræner, og mig selv safd på Frederiks store kontor, kunne jeg bare mærke at jeg sad i en topklub! Det hele er bare tiptop. Det var mest Roberto og Frederik som snakkede. Jeg kunne høre at samtalen mest kørte på engelsk, men Frederik kunne også lidt Brasiliansk. Frederik fortalte at de havde store forventninger til mig. Jeg fik ikke en startplads med det samme. Det havde jeg heller ikke regnet med. Men de regnede med at jeg skulle være på bænken. Jeg skulle overtage den Hollandske forsvarspiller Joris Mathijsens plads på bænken. Det er stort for mig! Frederik fortalte endvidere at de jo havde flere brasilianske spillere, bla Kerlon som jeg kender fra ungdomslandsholdene, en fyr der hedder Catatau og nogle enkelte på andetholdet. Catatau er dog udlejet til samarbejdsklubben LASK fra Østrig. Mens vi sad og snakkede kom Kerlon ind af døren. Dejligt at se ham igen! Det er dog meget uheldig for holdet og ham selv, han er nemlig lige er blevet skadet. Brækket det højre ben og skal være ude i 1 til 2 måneder. Da vi snakkede om det kunne jeg se at han var trist over at være skadet. Han havde ellers lige ved at bide sig fast. Da han så satte sig, snakkede vi om Brasilien og hvordan det gik i ligaen og sådan. Jeg fik også af vide at mens Kerlon var skadet skulle jeg tage hans plads på bænken. Så kan Joris være med i et lille stykke tid endnu. Hehe.

Da Kerlon gik igen, hev Frederik et papir op, og fortalte at jeg lige for en sikkerhedsskyld lige skulle læse det igennem for at se det hele var iorden. Han havde fået den Brasilianske træner Jorge til at oversætte det til Brasiliansk så jeg kunne læse det. I kontrakten stod der mere end jeg havde forventet. Fri bil, hjælp med at finde hus + de vil give penge til huset og lignende ting. Herligt! Da vi havde skrevet under, gik vi ud og hilste på resten af truppen. De tog rigtig godt imod mig. Jeg tror allerede jeg har fundet de to jeg kommer til at snakke mest med. Nemlig Kerlon og det Columbianske stortalent Sherman Cardenás.
Jeg skriver nok igen efter jeg har spillet  et par kampe på holdet.
Vi ses!
« Seneste Redigering: 16 Dec 2007, 15:14 af Grasshoppers » Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Eduardo - Begyndelsen på et nyt liv
« Svar #2: 16 Dec 2007, 15:20 »

Lidt lang, men nok fordi det er den første. Flot Wink
Logged

[Min signatur er for stor]

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Eduardo - Begyndelsen på et nyt liv
« Svar #3: 16 Dec 2007, 16:54 »

Tak  Smiley

ja, ved godt den er lang, men som du siger, så er det den første  Wink
De andre bliver ikke så lange.
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Eduardo - Begyndelsen på et nyt liv
« Svar #4: 16 Dec 2007, 16:56 »

Tak  Smiley

ja, ved godt den er lang, men som du siger, så er det den første  Wink
De andre bliver ikke så lange.

Why?

jeg synes da det er rigtig godt  Grin
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Eduardo - Begyndelsen på et nyt liv
« Svar #5: 16 Dec 2007, 17:43 »

Han snakkede ikke Brasiliansk men Portugisisk Wink Men god start.. Lad os så se hva han kan få ud af sit talent..
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Eduardo - Begyndelsen på et nyt liv
« Svar #6: 16 Dec 2007, 17:58 »

Det er sgu rigtigt Katanka! Min fejl  Thumbs Up
Logged

Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Eduardo - Begyndelsen på et nyt liv
« Svar #7: 16 Dec 2007, 18:14 »

Det er rigtig godt skrevet! Med kun få fejl. Super godt!  Thumbs Up
Logged


Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Eduardo - Begyndelsen på et nyt liv
« Svar #8: 16 Dec 2007, 21:49 »

30 August


Her på det sidste har der været op og nedture. Opturen er helt klart at jeg fik min debut for HSV! Jeg kom ind efter 74 min og erstattede Jéröme Boateng på venstrebacken. Hodl kæft der var knald på på lægterne! Der var dog ikke ligeså mange romerlys og lignede ting som hjemme i Brasilien. Her er der meget mere sang og tifoer. Og dagens tifo var helt i top. Jeg er stadig ikke en ørn til engelsk men jeg kunne tyde mig frem til at på sydenden havde de to kæmpebannere på tribunerne, hvor der stod: ELSKER HAMBORG - HADER RACISME. Syntes det er dejligt de viser det på tribunen.
Nå, men tilbage til selve kampen. Vi spillede overhovedet ikke godt idag mod oprykkerne Jena. Det var først efter 92 min at den finske fløj, Mika Ääritalo kunne heade bolden ind, efter et hjørnespark. Frederik kom dog hent til mig efter kampen og sagde at han var glad for at se mig i den hvide trøje. Det var dejligt. Jeg nåede også kun lige at overnatte en enkelt gang hos Kerlon inden vi skulle spille. Jeg bor ved ham indtil vi har fundet noget jeg kan bo i.  Jeg kom hjei forgårs efter jeg har været til OL med u23. Det var gik ret skidt. Vi tabte skuffende til Tyskland i semifinalen med 2-0. Vi vandt dog bronze ved at slå Frankrig med 3-2.
Holdet har dog ikke spillet så godt her i starten på sæsonen. Efter tre kampe ligger vi nummer 6. Mens jeg var væk, blev det til nederlag til Frankfurt og sejre mod Stuttgart og så nu Jena.

Smutter nu, Sherman er lige kommet. Vi skal ind og spille på Kerlons nye Play Station 3.
Ses!
« Seneste Redigering: 16 Dec 2007, 21:53 af Grasshoppers » Logged

xhougaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Eduardo - Begyndelsen på et nyt liv
« Svar #9: 16 Dec 2007, 21:55 »

god update Grin
Logged


Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Eduardo - Begyndelsen på et nyt liv
« Svar #10: 17 Dec 2007, 12:50 »

virkelig god update
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Eduardo - Begyndelsen på et nyt liv
« Svar #11: 17 Dec 2007, 15:08 »

Tak til dem der har skrevet  Wink
Update kommer senere idag.
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Eduardo - Begyndelsen på et nyt liv
« Svar #12: 17 Dec 2007, 15:10 »

God update
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Eduardo - Begyndelsen på et nyt liv
« Svar #13: 17 Dec 2007, 17:07 »

17 August


Nøj, hvor er jeg dog sur!! Vi spiller faktisk okay i dagens kamp mod Mainz. Jeg kommer ind midt i 2 halvleg istedet for min gode ven, Sherman Cardenas og overtog hans offensive venstre midtbane. Efter 88 min står der 1-2 til os, men så får de et hjørne som jeg var skyld i, og selvfølgelig scorer de!! Argh hvor er det dog bare pisse irriterende man! Jeg har i det hele taget ikke spillet særligt godt her i de første par kampe. Jeg håber virkeligt at det vender.
Lidt godt er der dog også. Jeg spillede landskamp for et par dage siden, men vi tabte 3-4.Det er selvfølgelig ikke så godt, det gode er dog at jeg scorede på et langskud fra en afstand på 20 meter eller deromkring. Rigtig dejligt. Nu må vi så se om jeg kommer i startopstillingen til næste kamp mod Schalke på hjemebane.  Jeg tvivler!
Jeg er nød til at smutte nu, Kerlon har nemlig lejet et par videoer, og han har inviteret et par af de unge over at se film. Selvom jeg ikke lige er i humør til det, kan det være det hjælper lidt.
« Seneste Redigering: 17 Dec 2007, 17:10 af Grasshoppers » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010