home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 917 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  il Diavolo
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: il Diavolo  (Læst 50236 gange)
Møller
Gæst

Sv: #7 FC Barcelona (tidl. Rangers, Man Utd)
« Svar #195: 30 Dec 2007, 22:02 »

Skadesplaget Barca hold viser sig frem
28.12.11 - fcbarcelona.dk

Kritikken var hård da man fyrede Frank Rijkaard efter sidste sæsons spanske mesterskab, ind kom den verdenskendte Eric Cantona. Folk var alligevel skeptiske omkring hyringen af den 45 årige franskmand. Kunne han klare et job på dette niveau spurgte mange spanske fans sig selv om, selvom alle havde set Cantonas flotte arbejde i britisk fodbold først i Rangers og senere i United. Men her i området anses Barcelona som et hold med meget større klasse end Manchester United, som er europas andet bedste hold kun overgået af netop Barca.

Trods mange skader i startopstillingen har Barcelonas skadesfrie spillere alligevel holdt et meget højt niveau gennem hele den første halvsæson. Eneste hold som pt. ligger over Barcaholdet er Real Madrid som har kickstartet denne sæson ligeså flot som Barcelona. Det der skiller de 2 hold er nederlaget som Barcelona fik på Mestalla mod Valencia, foruden det nederlag har Barcelona også spillet flere uafgjorte kampe end Real Madrid har i denne sæsonstart.

De 2 førende spanske hold pt. Real Madrid og Barcelona skulle rimelig tidligt på sæsonen mødes foran over 90.000 forventningsfulde spanske tilskuere på Camp Nou. Barcelona var spilstyrende i kampen, men endte alligevel med ikke at få scoret mod Real Madrid. Ligeledes stod Victor Valdés en kedelig men god kamp for Barcelona og holdte buret rent som han så tit har gjort indtil videre i denne sæson. Kampen ender kun med chancerne som minder for kampen.

Men lad os tage et kig ned over de fornuftige resultater dette Barcelona hold med Bojan i front som topscorer og spilleren med bedste gennemsnit samt Giovani, Messi og Matías Fernández som kreatører.

Home: Deportivo 4-1 (dos Santos, Ronaldinho3)
Away: Athletic 2-0 (Bojan2)
Home: Real Madrid 0-0
Away: Real Betis 3-1 (Henry, Fernández, Eto'o)
Home: Racing 3-1 (Eto'o2, Marcelo)
Away: Villarreal 1-1 (dos Santos)
Away: Xerez 3-0 (Iniesta, Bojan, dos Santos)
Home: Numancia 3-1 (Fernández, Bojan2)
Home: Ejido 4-0 (Iniesta, Brandy, Bojan2)
Away: Getafe 1-0 (Eto'o)
Home: At. Madrid 0-0
Home: Sevilla 3-1 (Eto'o, Fernández, Bojan)
Away: Valencia 0-1
Home: Alicante 6-1 (dos Santos2, Bojan2, Brandy, Etock)
Away: Zaragoza 1-0 (Fernández)
Home: Celta 2-0 (dos Santos, Bojan)

En utrolig uheldig Ronaldinho (Foto til højre) fik ellers en fantastisk start på den nye sæson da han i første kamp scorede hattrick mod Deportivo hjemme på Camp Nou. Fik vist Cantona hvor han skal spille, ikke på højre kanten hvor han ellers var blevet prøvet, men frem på offensiv midtbane. Et hattrick fra den brasilianske stjerne, næste kamp mod Athletic gik der ikke mere end 20 minutter før Ronaldinho måtte forlade banen med en skade med et overrevet lægmuskel. Ronaldinho er først nu her ved at komme tilbage på træningsbanen.

Desuden er der blevet trukket lod om hvem Barcelona skal møde i første knockoutrunde i Champions League. Det bliver en tur til Belgien Barca skal. Heldigt lodtrækning for den mægtige klub, Anderlecht er vel en ønskemodstander for alle hold.

Møller
Gæst

Sv: #8 FC Barcelona (tidl. Rangers, Man Utd)
« Svar #196: 30 Dec 2007, 22:34 »

Rygtebørsen: FC Barcelona
01.01.12 - fcbarcelona.dk

Velkommen til det nye år, godt nytår og så videre. Men det er jo ikke for sjov vi alle er Barcelona fans. Vi vil selv her på tømmermandsdagen bringe en nyhed omkring hvem der rygtes ud og ind i FC Barcelona. Efter en godkendt første halvsæson har Eric Cantona fortalt enkelte ældre spillere at de kan forlade klubben eller spille på Barcelona B.

De spillere der her er tale om er følgende aldrene spillere: Carlos Puyol, Thierry Henry, Xavi, Deco og Rafael Márquez. Alle disse 6 spillere er over 30 år og vælger de ikke at forlade klubben eller viser ingen klubber interesse for dem vil de i resten af sæsonen spille på Barcelonas B hold. Thierry Henry har sågar fået at vide at han enten bliver solgt dette vindue eller spiller sæsonen ud på B holdet og til sommer er det ud af vagten for den 34 årige tidligere stjernespiller. Også Abidal skulle eftersigende være på vej ud med sine 32 år på bagen, dog valgte Eric Cantona at undlade hans navn under opråbet til pressemødet i aftes hvor de 5 ovenstående kun stod. Det ser derfor ud til Abidal bliver i klubben som reserve for Marcelo til en erstatning findes.

Af andre spillere ser det også ud til at Yaya Toure forlader Barcelona i den nærmeste fremtid, Eric Cantona og spanske Sunny fra konkurrenterne Valencia skulle angiveligt være faldet for hinanden og begge parter er interesseret i et skifte af den 23 årige defensive midtbanespiller, kun underskriften mangler fra Sunny. Derfor ventes Yaya at være manden der forlader klubben og gør plads til Sunny.

Når der sælges spillere af den kaliber som igennem flere år har været bærende krafter på førsteholdet hos Barcelona, Henry og Puyol også i enkelte kampe i denne sæson bliver nye også hentet ind, nye navne vi måske for at se efter denne vinter kan ses herunder sammen med sandsynlighed og hvor langt man er i forhandlingerne.

Navn: Daniel Agger
Alder, klub: 27 år, Liverpool.
Position, sandsynlighed: Central forsvarsspiller, middel.
Længde: Stadig ved forhandlinger med Liverpool.

Navn: Karim Benzema
Alder, klub: 24 år, Lyon.
Position, sandsynlighed: Boksspiller, meget sandsynligt.
Længde: Langt henne i forhandlingerne med Lyon.

Navn: Per Mertesacker
Alder, klub: 27 år, Sevilla.
Position, sandsynlighed: Central forsvarsspiller, middel.
Længde: Stadig ved forhandliger med Sevilla.

Navn: Sunny
Alder, klub: 23 år, Valencia.
Position, sandsynlighed: Defensiv midtbanespiller, tæt på skifte.
Længde: Langt henne i kontraktforhandling erne.

Metsu1
Manager

Sv: #9 FC Barcelona (tidl. Rangers, Man Utd)
« Svar #197: 31 Dec 2007, 09:55 »

Gode updates Møller og meget spændende med de rygter.

Jeg sidder dog og tænker på, om du overhovedet har brug for at forstærke dig med de resultater  Wink

Hvordan ser din trup, er der overhovedet nogen postioner, hvor du ikke som minimum har 2 store stjerner?

Glæder mig til at høre mere fra det catalanske  Thumbs Up

SirToby
Manager

« Svar #198: 31 Dec 2007, 10:09 »

Er Henry ikke god nok?

Er en verdenskendt manager ikke god nok til Barcelona?

Hvorfor har du skrevet aldrende uden d?

Hvorfor sætter du ikke kommaer?

Fornuftigt køb af Sunny, det ser godt ud.

Smiley

Matigol
Landsholdsspiller

Sv: #5 FC Barcelona (tidl. Rangers, Man Utd)
« Svar #199: 31 Dec 2007, 10:19 »

Omfg de er syge  crazy
Bruger du matias fernandez ? :b
- synes du sagde i en update at Giovani havde taget hans plads

Møller
Gæst

« Svar #200: 31 Dec 2007, 14:49 »

Havde han også, men Giovani fandt sig bedre på plads på en højre midtbane og da Ronaldinho har været skadet på den offensive har Fernández fået meget spilletid.. Ang. Henry han 34 år og har kun scoret 2 mål i 13 kampe ikke godt nok. Jo forsvaret kunne godt bruge nogle nye unge skud Smiley

SirToby
Manager

« Svar #201: 31 Dec 2007, 15:51 »

Det er anden gang, du ignorerer mit indlæg.  Peace

Møller
Gæst

« Svar #202: 31 Dec 2007, 15:52 »

Har jeg ignoreret nogles indlæg..?

Møller
Gæst

« Svar #203: 31 Dec 2007, 15:54 »

Er Henry ikke god nok?
Henry er som jeg skrev før blevet gammel og ikke målfarlig nok..
Er en verdenskendt manager ikke god nok til Barcelona?
Det er et publikum der vil se resultater, de har været stride..
Hvorfor har du skrevet aldrende uden d?
En fejl som jeg tager til mig, tak for rettelsen Smiley
Hvorfor sætter du ikke kommaer?
Endnu en fejl, det går stærkt når jeg opdaterer så jeg også kan få spillet..
Fornuftigt køb af Sunny, det ser godt ud.
Sunny er ikke hentet endnu, men tæt på og ja han er en virkelig god spiller..
Smiley

SirToby
Manager

« Svar #204: 31 Dec 2007, 15:56 »

Fornuftigt at du havde et øje på Sunny selvfølgelig. Smiley

SS af Henry?

Møller
Gæst

« Svar #205: 31 Dec 2007, 16:03 »

Får du en anden gang Wink no fm i dag det jo nytårsdag.. men 34 år og 2-3 mål i 11 kampe

Møller
Gæst

« Svar #206: 31 Dec 2007, 17:18 »

Karim Benzema præsenteret i Barca
29.01.12 - fcbarcelona.dk

Vi nærmer os afslutningen på dette års vintertransfervindu e. Barcelona har ikke forstærket sig synderligt før i dag. Men så skete der derimod også noget af en handel i den catalanske klub. Lyons meget ombejlede herre Karim Benzema kunne endelig her til formiddag skrive under på en 4 årig kontrakt med FC Barcelona.

Dermed ser situationen nu værre ud for landsmanden Thierry Henry. Den 34-årige franske landsholdsspiller er røget langt ud i kulden i Barcelona, Cantona har det med at hente nye stjerneskud frem for ældre spillere. Henry udtalte til MARCA at han vil væk fra Barcelona hurtigst muligt: - Næste stop kunne meget vel være Frankrig. En fransk klub i Ligue 1 ville være dejligt. Jeg ønsker efter Karims ankomst ikke længere en fremtid i Barcelona. Brandy og Etock er også foran mig i rangeringen.

Karim Benzema er ikke en billig herre for Barcelona. Den 24-årige franske spiller har været jagtet af flere storklubber i Europa. AC Milan, AS Roma, Real Madrid, Manchester United er blandt de klubber der offentligt har udvist deres interesse for Lyons topscore. I dag mødte vi en glad Karim Benzema som udtalte følgende til os: - Jeg er glad for endelig at kunne skifte hertil. Forhandlingerne har været igang i over 1 år nu. Derfor var det en lettende følelse da jeg i aftes satte mig i et fly til Spanien og Barcelona.

Den nye stjernespiller får Thierry Henrys gamle nummer 11 og kan få debut allerede i næste La Liga kamp mod Athletic d. 1/2.

SirToby
Manager

Sv: #10 FC Barcelona (tidl. Rangers, Man Utd)
« Svar #207: 31 Dec 2007, 17:23 »

Ikke mere FM? Smiley Smiley

Møller
Gæst

« Svar #208: 31 Dec 2007, 17:23 »

Haha kunne ikke holde mig fra det Opstemt

Møller
Gæst

« Svar #209: 31 Dec 2007, 17:25 »

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 21 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010