home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1209 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  il Diavolo
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: il Diavolo  (Læst 50277 gange)
MLL
Manager

Sv: (Arsenal-Kamp) Manchester United (tidl. Rangers)
« Svar #90: 24 Dec 2007, 16:45 »

Super blog, Møller Smiley

Tilbage på FmF Opstemt

Møller
Gæst

« Svar #91: 24 Dec 2007, 16:59 »

Tak og Glædelig jul allesammen!

Møller
Gæst

« Svar #92: 25 Dec 2007, 15:12 »

Svingende start for Man U.
Søndag d. 27 september 2009

Owen lever ikke op til forventningerne.
Siden kampen mod Arsenal har Manchester Uniteds varemærke været brændte chancer og offsides. Kritikken har buldret mod det nye hold som Cantona har banket sammen. Specielt nyindkøbte Michael Owen har ifølge mange fans ikke slået igennem i klubbens første 10 kampe i den nye sæson, Michael Owen løber for meget offside og brænder lette chancer er nogle af kritikkerne, men også de andre angribere bliver kritiseret meget, Wayne Rooney er undskyldt grundet megen skade, Vaughan forsøger virkelig når han får spilletiden, men kan ikke løfte et helt Manchester United hold med sine bare 21 år og ingen erfaring. Det er spillere som Owen, Robinson og Carrick som virkelig mangles på den centrale midtbane hvor United som regel bliver kørt over når Cattermole og Fletcher danner duo derinde.

Selvom man har kritiseret holdet fra at score for lidt har holdet alligevel også holdt målet rimelig rent, I de sidste 7 kampe har Cantonas drenge endnu ikke tabt. Men selvom Man Utd havde 7 chancer mere i kampen end Tottenham og et lille spilovertag blev det alligevel kun til en 1-0 sejr hjemme på Old Trafford, målet scoret af Tottenhams målmand.

I den engelske Premier League er det varemærket uafgjorte kampe kommer i spil. Efter de første 8 kampe har Man Utd endnu ikke tabt, men derimod også spillet hele 5 kampe uafgjort og kun vundet 3. Det er somregel ikke fortjent Cantona ikke får alle 3 point med til tabellen. Fx. de sidste 3 kampe mod Newcastle, Fulham og West Ham hvor Man Utd klart har haft både spil og chance overtaget. Men simpelthen ikke kunne score målene. Kampene endte 0-0, 1-1 og igen 1-1 i hjemmekampen mod West Ham.

« Seneste Redigering: 25 Dec 2007, 17:11 af Møller » Logged

Pepe
Gæst

Sv: (Svingende start) Manchester United (tidl. Rangers)
« Svar #93: 25 Dec 2007, 15:33 »

Flot update, Møller!  Thumbs Up
Ærgeligt med de uafgjorte, men det kommer nok. Super blog!  Smiley

Møller
Gæst

« Svar #94: 25 Dec 2007, 16:22 »

Mange tak Smiley

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #95: 25 Dec 2007, 16:50 »

flot at du allerede er i 20095  Opstemt

Ja resultaterne er lidt svingene, men du skal nok klare det !

KIU!

ps: hvad er der sket med feruson, gik han endelig på pension, eller fik han et andet trænerjob?

19-18!

Møller
Gæst

« Svar #96: 25 Dec 2007, 17:42 »

Oktober 2009

Unge Vaughan satte gang i os.
UEFA Cup 1. Runde anden kamp fra Leiria
1/10-09 - Leiria vs. Manchester United (Agg: 0-4) 1-2 (0-2)
0-1 James Vaughan (15.)
0-2 Wayne Rooney (35.)
1-2 Paulo César (90.)

MoM: Cristiano Ronaldo (8.)

Efter første kamp på hjemmebane skulle vi til Portugal for at møde Leiria i et opgør jeg forventede vi ville sejre i. Med Vaughan og Rooney startende skulle det vise sig at vi vandt kampen sikkert 1-2. Første mål satte den unge James ind og det anden stod Wayne for.

Sådan gik det til i kampen på Leiria, men til sidst i kampen fik hjemmeholdet fra Portugal alligevel reduceret meget heldigt. Det var en frustreret Michael Owen der efter 61 minutter kom ind og erstattede målscoren til 0-1, James Vaughan. Han ville vise det var hans plads, men kom som set før aldrig rigtigt i gang.

Vi er dermed videre til Gruppespillet i UEFA Cuppen, som jeg forventer vi vinder i denne sæson hvor vi ikke kom i Champions League.

Robinson var med til at
holde clean sheet igen.
9. Runde af Premier League fra Fratton Park, Portsmouth.
4/10-09 - Portsmouth (7.) vs. Manchester United 0-0 (0-0)

MoM: Paul Robinson (8.)

Gensyn med vores tidligere reservekeeper Tomasz Kuszczak som i sommerpausen forlod os til fordel for Portsmouth hvor han indtil videre har stået godt i de første 8 Premier League kampe. Men jeg forventer ikke han kan stå presset fra vores fans i dagens udekamp.

En utrolig kedelig affære, dog med enkelte store chancer de flest tilfaldte os. Men som i så mange kampe før kunne vi ikke udnytte chancerne. Jeg begik måske en fejl ved at sælge alle de spillere i pausen. Men rolig derude jeg har allerede forstærkninger i kikkerten. Kampen endte 0-0 og vi ryger ned som nr. 6.

Steaua sværeste modstander
i Gruppe F.
Nyheder
6/10-09 - Nem UEFA Cup lodtrækning

Der blev i dag trukket lod om hvem der skulle møde hvem i UEFA Cup Gruppespillet 09/10. Vi kom i en utrolig nem gruppe hvis jeg skal sige min ærlige mening. Gruppe F består af schweiziske Grasshopper, hollandske FC Utrecht, russiske Sparta Moskva, rumænske Steaua og så altså os. Altså er det en gruppe vi SKAL videre fra, i Sparta Moskva har vi Nemanja Vidic gamle klub som sikkert har nogle udemærkede spillere, men med vores trup skulle vi kunne banke alle hold.

Kampene er blevet fordelt således at vi møder Steaua i første runde på udebane, bestemt gruppens sværeste kamp i mine øjne, men stadig en kamp vi bare skal vinde. I anden runde tager vi hjemme mod Sparta Moskva, mens vi i tredje runde tager til Schweiz for at møde Grasshopper. fjerde runde er vores hvilerunde, her sidder vi over og skal i sidste runde spille mod FC Utrecht hjemme på Old Trafford.

Den tætteste gruppe er i mine øjne Gruppe H og Gruppe G. I Gruppe G er Newcastle trukket sammen med Salzburg, Nice, Celtic og Sparta Prag. 5 hold som alle med held kan komme videre fra gruppen. I Gruppe H er ligeledes et engelsk hold, West Ham trukket sammen med Le Mans fra Frankrig, Lokomotiv Moskva, Sevilla og Besiktas. Igen en meget tæt gruppe, dog forventer jeg West Ham, Sevilla og måske Le Mans kommer videre fra den gruppe.

Barnes scorede sejrsmålet
mod hans gamle klub.
10. Runde af Premier League fra Old Trafford, Manchester
17/10-09 - Manchester United vs. Derby (19) 1-0 (0-0)

1-0 Giles Barnes (89.)

MoM: Giles Barnes (8.)

Giles Barnes kunne se frem til at se sin gamle træner, gamle hold og mest af alt nogle af de fans der for bare et halvt år siden hyldede ham som en helt i klubben Derby. Nu er han hadet af alt og alle i den lille klub. I dag kunne vi se frem til en walkover mod næstsidste pladsen Derby.

Efter en kamp vi totalt styrede hele vejen igennem tog den unge spiller som tidligere har spillet for netop Derby sagen i egen hånd. Efter en mere offensiv satsning hvor han blev rykket frem på den offensive midtbane kunne han med 1 minut igen gøre det til 1-0 for os. Endelig en stor forløsning for de 75.816 opmødte tilskuere.

- Hvilken følelse da min afslutning sad i nettaget og alle hyldede mig. Okay jeg er vant til at blive hyldet i Derby, men vi snakker over 70.000 tilskuere der hyldede mig for sejrsmålet mod min gamle klub. Jeg er mere end lykkelig over scoringen. Sagde Giles til de engelske Sky Sports.

Briand kunne på 45 minutter
ændre hele kampen.
UEFA Cup Gruppe F fra Ghencea, Bukarest
22/10-09 - Steaua vs. Manchester United 0-2 (0-0)

0-1 James Vaughan (68.)
0-2 Jimmy Briand (84.)

MoM: Jimmy Briand (8.)

Første kamp i UEFA Cuppens gruppespil stod i Rumænien mod mesterholdet Steaua. Vi havde i kampen Michael Carrick tilbage efter en lang skadespause med en brækket ankel. Steaua skal ikke undervuderes men vi har spillet virkelig flot op til kampen, specielt defensivt.

Første halvleg blev en søvnfuld affære hvor vi hverken fik store finesser eller mål af se. 0-0 ved pausen, herefter valgte jeg at skifte Michael Owen ud med franske Jimmy Briand. Det skulle vise sig at blive en god udskiftning, først gjorde James Vaughan det til 0-1 for os efter 68 minutter. Men med 6 minutter igen kunne Jimmy Briand både sætte sit navn på prisen som Man of the Match og målet til 0-2 for os.

Owen er ved at finde
formen for os.
11. Runde af Premier League fra The Stadium of Light, Sunderland
25/10-09 - Sunderland (16) vs. Manchester United 0-3 (0-1)

0-1 James Vaughan (18.)
0-2 Michael Owen (52.)
0-3 Michael Owen (78.)

MoM: Michael Owen (9.)

Vi er inde i en fantastisk stime pt. den stime med 4 kampe uden nederlag indtil videre i denne måned. Den fornuftige stime skulle i dag på The Stadium of Light bygges videre på med en sejr over Sunderland som før opgøret lå i bunden af tabellen. 

Og kampen i runde 11 i denne sæson blev den største målfest vi indtil videre har haft i Premier League. Udekampen mod Sunderland blev en kamp hvor Owen fik et løft med 2 mål i kampen til 0-2 og 0-3. James Vaughan startede som så mange gange før showet til 0-1 efter knapt 20 minutter.

Dagens anfører Evans,
stolt over holdets indsats.
Ligacup runde 4 fra Hillsborough, Sheffield
28/10-09 - Sheff Wed (CH) vs. Manchester United 0-3 (0-2)

0-1 Fraizer Campbell (20.)
0-2 Jimmy Briand (37.)
0-3 Jimmy Briand (56.)

MoM: Jimmy Briand (9.)

Startopstillingen til dagens kamp bestod af reserver og talenter i min trup. Foster, Evans, Lee, Simpson, Campbell og Barnes var bare nogle af navnene da vi i dag stod over for lavere rangerede Sheff Wed i Ligacuppens 4 runde. En kamp jeg forventede med eller uden stjernerne at vinde sikkert.

Hvem havde forventet vi ville vinde så komfortabelt over Sheff Wed som vi gjorde i dag. Briand betegnes af mange måske ikke som hverken reserve eller talent længere. Den 24 årige franske målkonge spiller på holdet i dag fordi Rooney var skadet og Owen ikke kunne overkomme endnu en kamp i dag. Han blev matchvinder og scorede 2 ud af vores 3 kasser. Campbell scorede det første og bliver mere og mere moden til at spille flere kampe.

« Seneste Redigering: 25 Dec 2007, 18:26 af Møller » Logged

-LFC-
Manager

Sv: (Okt-09) Manchester United (tidl. Rangers)
« Svar #97: 25 Dec 2007, 18:25 »

OMFG 2 kampe på samme dag!!? :O, fed blog

Møller
Gæst

« Svar #98: 25 Dec 2007, 18:26 »

Selvfølgelig en fejl Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #99: 25 Dec 2007, 18:34 »

Selvfølgelig en fejl Smiley
Hehe, troede lige Smiley

Møller
Gæst

« Svar #100: 25 Dec 2007, 21:47 »

United fortsætter den gode stime
31. December 2009

Cattermole finder
formen for United.
November 2009
Wigan 2-0 - Sparta Moskva 1-0 - Tottenham 1-2 - West Brom 2-0 - Grasshopper 3-0 - Liverpool 2-3

November måned 2009 blev som så mange andre måned en god måned for os, ikke fremragende men udemærket. Med enkelte svipsere på udebane mod 2 af topholdene i ligaen, Tottenham og Liverpool kan vi ellers være godt tilfreds med måneden. Vi ligger perfekt til sidste kamp i UEFA Cup gruppespillet og er faktisk videre til 1. Knockout Runde.

Det var også i denne måned jeg sikrede mig underskiften på et af portugals største talenter pt. foruden Nani og Ronaldo. Nemlig Miguel Veloso som vil blive en del af truppen til Januars start. Miguel Veloso havde en frikøbsklausul i hans kontrakt som jeg gjorde mig nytte af og hentede ham for sølle 95.000.000 DKK fra spanske Atletico Madrid.

December 2009
Arsenal 1-0 - Man City 5-1 - Chelsea 1-0 - FC Utrecht 0-0 - Reading 3-1 - Middlesbrough 1-0 - Blackburn 0-0

December blev en fantastisk måned for os. Måske den bedste hidtil. Med hjemmesejre mod Arsenal på 1-0 og med 5-1 over Manchester City hjemme på Old Trafford blev jeg en helt i kulisserne, men det hele gik amok da vi på Stamford Bridge hev en sikker 1-0 sejr hjem til Manchester. Udover det har det været en måned hvor vi fik at vide hvem vi skulle møde i første og anden knockout runde i UEFA Cuppen - her skal vi møde franske Nice i første knockout runde og enten CSKA eller Strasbourg.

Det var også i denne måned vi alle ventede på præsentationen af Miguel Veloso i Manchester United, det sker dog først officielt imorgen hvor han på et pressemøde får sin trøje i hånden og kontrakten på et pressemøde i konference rummet på Old Trafford.

Sprint9
Ynglingespiller

Sv: (Nov/Dec-09) Manchester United (tidl. Rangers)
« Svar #101: 25 Dec 2007, 21:53 »

ja

Møller
Gæst

« Svar #102: 25 Dec 2007, 21:54 »

Hvad ja?

Niko
Gæst

« Svar #103: 25 Dec 2007, 21:55 »

Flot sejr over rivalerne fra Shity.
Heldig sejr over Guderne.
Dejlig sejr over Chel$ki.
Du burde have slået Homoerne, det ved jeg.

Flot skrevet. Wink

Møller
Gæst

« Svar #104: 25 Dec 2007, 21:57 »

Haha Opstemt homoerne? Liverpool eller Arsenal Grin

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 21 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010