home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1182 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  il Diavolo
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: il Diavolo  (Læst 50162 gange)
SirToby
Manager

Sv: #10 FC Barcelona (tidl. Rangers, Man Utd)
« Svar #210: 31 Dec 2007, 17:26 »

Sagde du ikke, han havde scoret 2-3 mål? Smiley Smiley

Møller
Gæst

« Svar #211: 31 Dec 2007, 17:43 »

Jo fordi han er rykket på andet holdet og der har han ikke spillet endnu.

SirToby
Manager

« Svar #212: 31 Dec 2007, 17:45 »

Jo fordi han er rykket på andet holdet og der har han ikke spillet endnu.

Det betyder ikke, at hans statistik ikke står der mere. Det er jo ikke en ny sæson, der er begyndt. Jeg vil gerne se, om du kan gøre det med f.eks. Bojan, så statistikken ikke står der mere.

7kfum
Gæst

« Svar #213: 31 Dec 2007, 17:46 »

Flot blog du har bygget op. Rigtigt god køb af Benzema, dog er jeg ikke så meget for at Henry ikke er med i toppen mere (:

Møller
Gæst

« Svar #214: 02 Jan 2008, 17:22 »

Cantona endnu en gang i finalen
02.05.12 - fcbarcelona.dk

Eric Cantona var sidste sæson i Champions League finalen, dengang var han der som manager for sidste års vindere Manchester United. En kæmpe triumf for traditionsklubben og Cantona selv. Det var Erics første rigtig store titel. I år er vi nu sikre på det ikke bliver til La Liga guld, men sølv.

Derimod har holdet i Champions League virkelig leveret varen. Det har ikke været nogen nem vej til finalen som spilles på OAKA Spyros Louis i Athen. Kampen spilles mod de italienske liga 2ere AC Milan. Her er et overblik over turen gennem det forjætte land i år.

Gruppe A: Barcelona, CSKA, Monaco og Juventus.

Barcelona spillede et helt fantastisk gruppespil. Ubesejret og 5 sejre og 1 uafgjort er hvad man kan sige er dominerende. Kun en 0-0ert i Italien mod Juventus gjorde at Barca ikke gik igennem Gruppe af med maximum point.

1. Knockout runde: Anderlecht (3-0 & 1-0 - samlet 4-0)
Anderlecht fik heller ej et ben til jorden da Barcelona tordnede hen over de belgiske mestre. Flotte indsatser af Brandy og Etock som i fraværet af Eto'o og Bojan startede og sluttede i Barcas angreb, endnu en succesrig runde for Barcelona.

Kvartfinale: Valencia (3-1 & 3-3 - samlet 6-3)
I La Liga ligger Barcelona over Valencia, det samme beviste de i de 2 kampe. Hjemme på Camp Nou kunne Ronaldinho med 3 mål sende Barca godt af sted til kampen i Valencia på Mestalla. På Mestalla blev Bojan helten med 2 mål, mens Etock i sidste minutter udlignede til 3-3. Fantastiske udfoldelser af Barcelona.

Semifinale: Manchester United (2-1 & 2-1 - samlet 4-2)
2 tætte kampe mod Eric Cantonas gamle klub Manchester United. Englænderne havde i kvartfinalen slået Roma ud efter fantastiske 5-0 hjemme på Old Trafford, her stod Rooney for alle 5 mål som sendte dem videre til kampene mod Barca, her blev det nogle tætte kampe som spanierne heldigvis trak sig sejrerigt ud af.

- Jeg er yderst glad for igen at kunne kalde mig for en af europas allerbedste trænere. En skuffelse i La Liga da Real har været helt fantastiske i år og urørlige. Men dejligt vi får en genoprejsning i Champions League så. Vi slår også AC Milan i finalen, er jeg stensikker på. Sagde Cantona til os.

Møller
Gæst

Sv: #11 FC Barcelona (tidl. Rangers, Man Utd)
« Svar #215: 02 Jan 2008, 17:52 »

Flashback; Foråret 2012´ La Liga
20.05.12 - fcbarcelona.dk

Endnu en sæson er ovre, endnu en halvsæson skal der raporteres fra, opsummeres og fakta skal udsendes til jer læsere. Vi kan starte med at konkludere det ikke har været den bedste sæson for Barcelona. Men men men vi må også sige mestrene fra Real Madrid i særdeleshed har været i et gear for sig selv i denne sæson. Mesterskabet blev hentet til Madrid med 13 points forspring ned til FC Barcelona & Eric Cantona.

- Real Madrid var uopnåelige i denne sæson. Fantastisk spil og flotte resultater leverede de i denne sæson. Vi må bare se det i øjnene at vi ikke i denne sæson kunne hente mesterskabet til Camp Nou igen i år. Desværre, vi kan give skaderne skylden eller vi kan give sløshed skylden. Inderst inde føler jeg bare Real Madrid var for gode i år. Sagde assisterende træner, Eusebio til MARCA.

Her er et overblik over det sidste halve års La Lige kampe:

Murcia vs. Barcelona 1-0
Barcelona vs. Mallorca 3-0
Real Madrid vs. Barcelona 2-3
Barcelona vs. Athletic 0-0
Deportivo vs. Barcelona 1-0
Barcelona vs. Betis 4-0
Racing vs. Barcelona 1-2
Barcelona vs. Villarreal 0-0
Espanyol vs. Barcelona 0-1
Ejido vs. Barcelona 0-3
Barcelona vs. Xerez 5-1
Numancia vs. Barcelona 2-3
Barcelona vs. Getafe 1-0
At. Madrid vs. Barcelona 1-0
Sevilla vs. Barcelona 2-2
Barcelona vs. Valencia 1-1
Barcelona vs. Espanyol 3-1
Alicante vs. Barcelona 1-1
Barcelona vs. Zaragoza 1-1
Celta vs. Barcelona 1-3
Barcelona vs. Murcia 4-0
Mallorca vs. Barcelona 0-2

Niko
Gæst

Sv: #12 FC Barcelona (tidl. Rangers, Man Utd)
« Svar #216: 02 Jan 2008, 17:55 »

Respekt!
Jeg er glad for at være en inspirations kilde. Flot blog Møller. Smiley
Karim er også en genistreg. Flot indkøb.

cube
Manager

« Svar #217: 02 Jan 2008, 18:30 »

84 point vil mange gange være nok til guld, men ikke her. Kom igen. Flot blog.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst

« Svar #218: 02 Jan 2008, 18:32 »

Bojan Krkic's show
23.05.12 - fcbarcelona.dk

Endnu en titel til Barcelona, endnu en Champions League sejr til Eric Cantona. Endnu en hylest og endnu en fantastisk kamp af den unge Bojan Krkic. FC Barcelona slog her til aften AC Milan i en fantastisk underholdende Champions League finale.

Det var i særdeleshed Bojan der ene og alene stod for kampens underholdning på OAKA i Athen. Den unge spanske angriber scorede 4 ud af Barcelonas 4 mål i denne finale. Krkic var her, der og alle vegne. Kom Milan tilbage på uafgjort var han der med det samme med endnu et afgørende mål. Det italienske hold kunne ikke styre den 21 årige angriber.

AC Milan prøvede slet ikke at være foran i kampen, Bojan gjorde det til 1-0 allerede efter 10 minutters spil. Da Gilardino kort før pausen fik udlignet for Milan måtte Bojan igen i starten af anden halvleg bringe Barca på 2-1. Igen blev der udlignet ved Agüero efter 65 minutters spil. Og igen kunne Bojan bare 2 minutter efter gøre det til 3-2 for spanierne.

Milan formåede ikke at komme tilbage igen og med 13 minutter igen kunne Bojan med sit fjerde mål slå sejren fast og sikre titlen til Camp Nou og Barcelona.

FC Barcelona vs. AC Milan 4-2
1-0 Bojan
1-1 A. Gilardino
2-1 Bojan
2-2 S. Agüero
3-2 Bojan
4-2 Bojan

MoM: Bojan (10)

Møller
Gæst

« Svar #219: 02 Jan 2008, 18:33 »

VIGTIG BESKED:
Hermed vil jeg lukke og slukke denne blog på toppen af Europa rangeringslisten. Jeg vil forsøge mig med et nyt spil, blog kommer nok. Hvornår vides ikke det kan være allerede iaften. Smiley

Tak fordi i læste med og håber i nød det.

Møller

cube
Manager

« Svar #220: 02 Jan 2008, 18:33 »

Stærkt, Bojan Wink

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

jemil
Landsholdsspiller

Sv: #13 og sidste update; FC Barcelona (tidl. Rangers, Man Utd)
« Svar #221: 02 Jan 2008, 18:35 »

TRist at denne blog slutter, jeg nød virkelig at læse den, den var en af de bedste i et stykke tid Skuffet

men håber du kommer med en ny log meget snart og den blir meget god,som denne.

KIU!

19-18!

Møller
Gæst

« Svar #222: 04 Jan 2008, 21:50 »

Cantona's opsigelse i Barca
24.05.12 - fcbarcelona.dk

Bare dagen efter Eric Cantona og FC Barcelona hentede Cantonas andet Champions League trofæ på 2 år, sagde den 46 årige franske træner op i klubben. Nu er det tid til at komme videre efter bare 1 sæson i den spanske klub. Eric Cantona havde ellers sikret sig 3 spillere til den kommende sæson, danske Nicklas Bendtner, Felipe og Sunny var alle 3 klar til at tørne ud for Barcelona næste sæson. Dette sker nu under ny træner.

- Min tid i Barcelona har været god, men jeg synes selv det var på tide at finde en mindre klub at træne. Jeg føler ikke jeg føler mig tilpas som jeg gerne vil i Barcelona. Jeg vil hellere have en anden overtager klubben. Sagde Eric Cantona.

Blandt rygterne er at den tidligere At. Madrid, Arsenal og Inter træner Javier Aguirre overtager klubben allerede i næste uge. Mens Cantona endnu ikke er blevet rygtet sammen med nogen klub. Dog siges tyske Bochum at ville prøve lykken hos den verdenskendte træner.

Niko
Gæst

« Svar #223: 04 Jan 2008, 21:51 »

Thumps up Møller! Det er godt gået! Håber at du lave en Esbjerg blog. Wink

Møller
Gæst

Sv: Back; Fri Transfer (tidl. Rangers, Man Utd, Barcelona)
« Svar #224: 05 Jan 2008, 14:15 »

Opdatering #57

Cantona ny fransk landstræner

Raymond Domenech har gennem flere år været en succetræner for det franske landshold. Efter EM succesen i denne sommer har Raymond valgt at trække sig helt fra fodbolden. Det har banet vejen for den verdenskendte succestræner Eric Cantona med fortid i Rangers, Manchester United og seneste Barcelona i de sidste 2 nævnte vandt han Champions League trofæet.

Frankrig har været igennem nogle fantastiske år på landsholdsbasis. Med kvalifikation til EM som nr. 2 efter Norge spillede holdet sig, via en anden plads i Gruppe D hvor Holland, Tyrkiet og Portugal også var at finde, til de sene kampe til slutrunden. Det endte med en succes hvor holdet vandt turneringen med sejre over Italien, Tyskland og i finalen Kroatien med 2-1.

Med Djibrill Cissé, Sébastien Squillaci og Sébastien Frey i front vandt Frankrig dermed Europamesterskabet, EMs drømmehold var 10 af Frankrigs normalt startende 11 at finde i de startende 11 på drømmeholdet. Kun Jimmy Briand var erstattet med topscore Giuseppe Rossi fra Italien.

Raymond Domenech havde før slutrunden fortalt præsidenten i den franske sportsunion at han ville forlade sin post som landstræner efter EM slutrunden. Allerede der vidste de at Eric også ville forlade Barcelona da han offentligt fortalte det ikke var hans klub og at han ikke følte sig til rette. Allerede i Januar 2012 tog Frankrig angiveligt for første gang kontakt til Eric Cantona. Men dengang valgte den 46 årige træner at udskyde tilbudet til efter sæsonen.

Nu har han så truffet sin beslutning og overtager det varme sæde som Frankrigs landstræner.
« Seneste Redigering: 05 Jan 2008, 14:39 af Møller » Logged

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 21 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010