home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 950 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Nytårsforsæt
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 Udprint
Forfatter Emne: Nytårsforsæt  (Læst 47177 gange)
MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Nytårsforsæt
« Svar #150: 29 Dec 2010, 17:28 »

Stoppe med at ryge hash. Bliver svært, men med lidt hjælp, skal det nok gå.
Stoppe med smøger. Bliver nok også ret svært, men håber det bedste!
Pjække meget mindre. Eller helt stoppe med det. I hvertfald tage skolen mere seriøst.
Logged

fyttefytte
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Nytårsforsæt
« Svar #151: 29 Dec 2010, 17:46 »

Stoppe med at ryge hash. Bliver svært, men med lidt hjælp, skal det nok gå.
Stoppe med smøger. Bliver nok også ret svært, men håber det bedste!
Pjække meget mindre. Eller helt stoppe med det. I hvertfald tage skolen mere seriøst.
at stoppe med at ryge fra kl 24 nytårsaften er ikke nogen god ide.
tag hellere og vent til ugen efter, og tag midterdagen der, det er nemlig bedst at stoppe en dag midt på ugen.
Logged

Mit nuværende St.Pauli spil
Antal sæson - 4
Bundesliga - 1
Tyske pokaltunering - 0
Tysk super cup - 1
Champions League - 0
Euro League - 0
VM klubhold - 0
Europæisk Supercup  - 0

Stadion: Millerntor-stadion
Klubværdi: 5,21 mia (gæld fra lån: 157 mio)

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nytårsforsæt
« Svar #152: 29 Dec 2010, 17:57 »

1) Tage gymnasiet mere seriøst. Mine karakterer er faldet siden folkeskolen, og det er en smule ærgerligt, når jeg kan meget mere. Laver kun mine afleveringer - det burde forbedres.
2) Stoppe med at ryge til fester. Det går fandeme aldrig godt.
3) Skære ned på byturene. Hver weekend skal ikke længere være et must.
4) Skære kraftigt ned på junkfood, slik, sodavand osv. Selvom jeg er tynd, bliver det ikke ved med at gå - hverken økonomisk eller sundhedsmæssigt.
5) Begynde til fitness - og holde fast ved det. Jeg er ved at komme i dårlig form.
6) Gå tidligere i seng. Er næsten aldrig i seng før 1, selvom jeg skal i skole dagen efter.

Jeg tror, at det var det. I hvert fald i første omgang.
« Seneste Redigering: 29 Dec 2010, 18:01 af DavidMadsen » Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nytårsforsæt
« Svar #153: 29 Dec 2010, 18:10 »

1) Tage gymnasiet mere seriøst. Mine karakterer er faldet siden folkeskolen, og det er en smule ærgerligt, når jeg kan meget mere. Laver kun mine afleveringer - det burde forbedres.
2) Stoppe med at ryge til fester. Det går fandeme aldrig godt.
3) Skære ned på byturene. Hver weekend skal ikke længere være et must.
4) Skære kraftigt ned på junkfood, slik, sodavand osv. Selvom jeg er tynd, bliver det ikke ved med at gå - hverken økonomisk eller sundhedsmæssigt.
5) Begynde til fitness - og holde fast ved det. Jeg er ved at komme i dårlig form.
6) Gå tidligere i seng. Er næsten aldrig i seng før 1, selvom jeg skal i skole dagen efter.

Jeg tror, at det var det. I hvert fald i første omgang.
likelikelike Kys
Logged

Kolo Abib Touré

søgaard
Gæst
 
Sv: Nytårsforsæt
« Svar #154: 31 Dec 2010, 02:10 »

Jeg har en helt klar idé om at jeg her i løbet af 2011 skal have løbet 2-3 halvmarathoner. Så allerede fra starten af året begynder træningen og inden Marts skulle jeg gerne kunne løbe 15-18 km uden at være død, når jeg kommer hjem.

Jeg kan så fortælle, at grunden til dette er, at jeg har en klar drøm om at jeg i 2012 vil løbe den fulde distance. Altså 42.195 km. Det kan dog nemt blive udsat alt efter hvordan træningen og resultaterne fra den halve distance næste år kommer til at forløbe Tunge
Logged

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nytårsforsæt
« Svar #155: 31 Dec 2010, 02:13 »

Mit nytårsfortsæt er helt sikkert øvelse på staffe spark da min træner river sig i håret og går helt amok når jeg brænder Opstemt
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nytårsforsæt
« Svar #156: 31 Dec 2010, 02:16 »

1) Tage gymnasiet mere seriøst. Mine karakterer er faldet siden folkeskolen, og det er en smule ærgerligt, når jeg kan meget mere. Laver kun mine afleveringer - det burde forbedres.
2) Stoppe med at ryge til fester. Det går fandeme aldrig godt.
3) Skære ned på byturene. Hver weekend skal ikke længere være et must.
4) Skære kraftigt ned på junkfood, slik, sodavand osv. Selvom jeg er tynd, bliver det ikke ved med at gå - hverken økonomisk eller sundhedsmæssigt.
5) Begynde til fitness - og holde fast ved det. Jeg er ved at komme i dårlig form.
6) Gå tidligere i seng. Er næsten aldrig i seng før 1, selvom jeg skal i skole dagen efter.

Jeg tror, at det var det. I hvert fald i første omgang.
Dumt. Sådan er jeg ikke i 1.g. Tunge
Logged

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Nytårsforsæt
« Svar #157: 31 Dec 2010, 02:17 »

Jeg har ik så forfærdeligt mange, egentlig kun et, at få samlet min Warhammer fantasy hær og spillet lidt mere med dem..
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nytårsforsæt
« Svar #158: 31 Dec 2010, 02:40 »

1) Tage gymnasiet mere seriøst. Mine karakterer er faldet siden folkeskolen, og det er en smule ærgerligt, når jeg kan meget mere. Laver kun mine afleveringer - det burde forbedres.
2) Stoppe med at ryge til fester. Det går fandeme aldrig godt.
3) Skære ned på byturene. Hver weekend skal ikke længere være et must.
4) Skære kraftigt ned på junkfood, slik, sodavand osv. Selvom jeg er tynd, bliver det ikke ved med at gå - hverken økonomisk eller sundhedsmæssigt.
5) Begynde til fitness - og holde fast ved det. Jeg er ved at komme i dårlig form.
6) Gå tidligere i seng. Er næsten aldrig i seng før 1, selvom jeg skal i skole dagen efter.

Jeg tror, at det var det. I hvert fald i første omgang.

Åh, ja. Nu ved jeg ikke hvilken årgang du går på, men dette er det typiske 2.-3.års syndrom, som vi er mange, der blev ramt af  Rullende Øjne
Logged

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nytårsforsæt
« Svar #159: 31 Dec 2010, 02:45 »

Jeg har en helt klar idé om at jeg her i løbet af 2011 skal have løbet 2-3 halvmarathoner. Så allerede fra starten af året begynder træningen og inden Marts skulle jeg gerne kunne løbe 15-18 km uden at være død, når jeg kommer hjem.

Jeg kan så fortælle, at grunden til dette er, at jeg har en klar drøm om at jeg i 2012 vil løbe den fulde distance. Altså 42.195 km. Det kan dog nemt blive udsat alt efter hvordan træningen og resultaterne fra den halve distance næste år kommer til at forløbe Tunge
Det lyder som et meget ambitiøst projekt, du vil sætte i værk der, Søgaard. Det tager jeg sgu hatten af for.  Thumbs Up
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Nytårsforsæt
« Svar #160: 31 Dec 2010, 02:47 »

1) Tage gymnasiet mere seriøst. Mine karakterer er faldet siden folkeskolen, og det er en smule ærgerligt, når jeg kan meget mere. Laver kun mine afleveringer - det burde forbedres.

6) Gå tidligere i seng. Er næsten aldrig i seng før 1, selvom jeg skal i skole dagen efter.

Jeg tror, at det var det. I hvert fald i første omgang.
Det er umuligt. Prøver tit at få mig selv til det, men det virker ikke. Først tænkte jeg at det må blive efter efterårsferien, nu har jeg så udskudt det til efter grundforløbet - Men det bliver sgu nok aldrig til noget.
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Nytårsforsæt
« Svar #161: 31 Dec 2010, 02:51 »

Det lyder som et meget ambitiøst projekt, du vil sætte i værk der, Søgaard. Det tager jeg sgu hatten af for.  Thumbs Up
Måske lidt for ambitiøst, men hvert fald skal det have et forsøg, så må vi se hvad benene kan holde til og hvor meget tid jeg kan afsætte til det, da der jo skal bruges en del timer på træning op til løbene.
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nytårsforsæt
« Svar #162: 31 Dec 2010, 03:00 »

Max én bytur om måneden og max to 1.5 liters sodavand om ugen.

Lyder umiddelbart simpel, men tror nu det bliver monstersvært!
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nytårsforsæt
« Svar #163: 31 Dec 2010, 03:06 »

Jeg har en helt klar idé om at jeg her i løbet af 2011 skal have løbet 2-3 halvmarathoner. Så allerede fra starten af året begynder træningen og inden Marts skulle jeg gerne kunne løbe 15-18 km uden at være død, når jeg kommer hjem.

Jeg kan så fortælle, at grunden til dette er, at jeg har en klar drøm om at jeg i 2012 vil løbe den fulde distance. Altså 42.195 km. Det kan dog nemt blive udsat alt efter hvordan træningen og resultaterne fra den halve distance næste år kommer til at forløbe Tunge

Jeg skal løbe halvmarathon d. 28. maj Wink
Og du er GARANTERET i bedre form end jeg er i pt... Cirka 15 kg for meget, så der skal arbejdes Wink

Men du BØR altid kunne gennemføre et halvmarathon, men spørgsmålet er om du har et mål om en tid at gennemføre på!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nytårsforsæt
« Svar #164: 31 Dec 2010, 03:07 »

Mine nytårsforsæt

1. Gennemføre min træning frem mod halvmarathon d. 28. maj. Dog kan det løb udsættes, hvis jeg får billetter til CL finalen. Men er tilmeldt, så det skal kun være for de billeter, at det skulle udsættes.

2. Tja ikke rigtig mere Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010