home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 662 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  DØD! Den gamle dame - Tilbage til toppen
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Bloggen skal vænne tilbage?
Ja da.
- 4 (33,3%)
Nej.
- 4 (33,3%)
Starte en ny. Skriv hold i tråden.
- 4 (33,3%)
Antal Stemmer: 12

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: DØD! Den gamle dame - Tilbage til toppen  (Læst 18908 gange)
Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (August) Den gamle dame - Tilbage til toppen
« Svar #60: 16 Dec 2007, 19:09 »

Kunne forresten også være godt, hvis du nogen gange skrev :




"Han skal nok udvikle sig til en spiller der vil kunne spille med i serie A" udtalte Mickelborg til pressen.

Istedtet for

Også Mickelborg sagde at han nok skulle udvikle sig til en spiller der ville kunne spille med i serie A.




Altså mere direkte tale (hedder det ikke det?) Smiley
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (August) Den gamle dame - Tilbage til toppen
« Svar #61: 16 Dec 2007, 19:16 »

Det skal jeg huske. Wink
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (August) Den gamle dame - Tilbage til toppen
« Svar #62: 16 Dec 2007, 21:30 »

Jeg nå desværre ik at spille september færdig idag. Tror godt jeg kan love updaten i morgen. Wink
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (August) Den gamle dame - Tilbage til toppen
« Svar #63: 17 Dec 2007, 20:14 »



Så er September måned færdigspillet og det bød på 5 Serie A kampe. God fornøjelse.





Serie A Runde 2
    1.           X          2.
1, 57       3,50     5,00
Juventus – Genoa  3-0
1-0 Trezeguet 4 min.
2-0 Trezeguet 28 min. (PK)
3-0 Iaquinta 72 min.


I dag skulle vi helt klart have de tre point ellers ville det være skuffende. Både Taborda og Schwartz var med på bænken.  Vi kommer godt i gang og der skulle kun spilles 4 min. Inden Trezeguet bragte os foran. Han blev spillede fri og løb mod mål og skød og ramte målmanden og scorede selv på returen.  Bolden bliver spillet fint frem og tilbage og begge hold har gode chancer. Del Piero havde et godt frispark. Da der var spillet ca. En halvtime fik vi et straffespark. Det blev begået mod Trezeguet og han skulle selv sparke. Trezeguet omsatte det sikkert til mål og vi var foran 2-0 efter en halvtimes spil.  Der skete ikke rigtig noget indtil pausen. 2-0 i pausen. I pausen blev Taborda skiftet ind i stedet for en træt Trezeguet. 63 min spillet og Iaquinta afslutter og målmanden redder og Taborda scorer på returen. Men men, der var offside så Taborda kunne ikke fejre sit debut mål, desværre. 5 min Efter takkede Taborda, Iaquinta med en god aflevering og Iaquinta placere den nemt forbi målmanden. 3-0, 20 min Igen. På de 20 min Fik vi nogen små chancer men ikke nogen vildt store og derfor sluttede kampen 3-0 til os. En godkendt debut af Taborda.



Serie A runde 3
    1.       X         2.
3,25    3,25    2,00
Catania - Juventus  1-1
1-0 Spinesi 10 min.
1-1 Andrade 78 min.


I dag forventede jeg igen de 3 point da det skulle være en nem modstander. Men vi skal stadig passe på. Det hele startede stille og roligt men efter 10 min. Kom chokket. Spinesi fra Catania skød fra kanten af feltet og Buffon så ikke godt ud i det mål. 1-0 til Catania. 1.halvleg foresættede med at Catania pressede godt på og var også tæt på at score. Bagud 1-0 i pausen. 65 min gået og vores midtbane mand Sergio Almirón havde en rigtig stor chance. Vi er kommet bedre med i kampen. 25 min før tid ændre jeg formationen til 4-2-4 og gå lidt offensivt ind på dem. Det giver pote 12 min før tid. Målet sker dog på et hjørnespark, hvor den bliver sparket godt ind i feltet og Jorge Andrade scorede et flot hovedstøds mål, 1-1. Nu tror vi på sejr. Vi måtte nøjes med 1-1 imod Catania. Vi spillede en god 2.halvleg.



Serie A Runde 4   
 1.       X          2.
2,50   3,00     2,63
Juventus - AC Milan 0-1
0-1 Kaka 23 min.


Der var lagt op til stor kamp igen allerede her i 4.runde af Serie A. Vi skulle tage imod Milan hjemme.  Denne gang havde jeg ændret lidt på taktikken efter vi mødte Roma hvor det ikke gik så godt. Inden kampen havde Zanetti løbet ind i en skade og det betød at Romain Beynié fik sin debut kamp og så fra start. De første 10 min. Startede rigtig nervøst og begge hold mistede nogen dumme bolde. Da der var gået 20 min af kampen havde vi helt sikkert haft de største chancer og havde været meget tæt på at score en enkel gang. 23 min spillet og Milan fik et frispark ude i højre side af feltet. Pirlo ligger et perfekt indlæg til Kaka og han omsætter det til mål. 0-1 til Milan. Milan fik et godt pres på os efter deres mål og de havde nogen gode muligheder. Deres 0-1 føring holdt til pausen. Jeg var fint tilfreds med holdes indstats i første halvleg. Vi manglede bare lige det sidste. Med ca. 20 min. Igen, vælger jeg at sætte holdet lidt mere offensivt for at se om vi ikke lige kan få et mål. Det gik dog ikke som jeg håbede og vi tabte kampen 0-1. Men er fint tilfreds med den nye taktik. Nu lader jeg den lige køre mod de andre hold i ligaen.










Serie A Runde 5.
   1.        X        2.
3,25    3,25   2,00
Atalanta – Juventus 0-0


Vi skulle i dag møde topholdet i ligaen. Atalanta har vundet alle deres første fire kampe sammen med Roma og ligger nr. 2 efter Roma, med 12 point ud af 12 mulige. Kampen starter rigtig kedelig og der sker ikke rigtig noget de første 20 min. Bolden bliver spillet rundt oppe på midten og der sker ikke rigtig så meget. Vi går begge til pause med 0-0 men begge hold har fået gang i spillet. Vi for nogen rigtig store muligheder i anden halvleg men vi må igen indse at det ikke blev til 3 point. Jeg synes Atalanta spillede som et tophold og forstå godt hvorfor de ligger som de gør.   




















Serie A Runde 6
     1.          X             2.
2,00      3,25        3,25
Juventus – Udinese 5-0
1-0 Trezeguet 45+1 min.
2-0 Iaquinta 50 min.
3-0 Palladino 75 min.
4-0 Iaquinta 82 min.
5-0 Iaquinta 90+4 min.


Kampen starter fint og vi spiller bolden godt rundt og for også skabt os nogen chancer. Del Piero startede i dag oppe i angrebet for at prøve noget nyt. Det fint nok men vi skal helt hen til overtiden af første halvleg for at få kampens første mål. Det er os der bringer os foran på et hovedstøds mål af David Trezeguet. Det var Del Piero der var trukket ud på fløjen og smed et godt indlæg ind til Trezeguet. 1-0 til os i pausen. 5 min inde i anden halvleg kom dagens anden scoring. Igen var det os der bragte os yderligere foran. Denne gang var det den indskiftede Iaquinta, der på direkte frispark sparkede bolden i kassen. 2-0. Kvarter før tid skulle det også blive 3-0. Igen havde Iaquinta en fod med i målet. Han opsnapper bolden fra en forsvare og kørte direkte mod mål. Han ramte målmanden tre gange, inden Palladino opfangede den og sparkede den ind. Det skulle vise sig ikke at være det sidste mål i kampen. Med 9 min igen var det igen os der scorede på et perfekt indlæg sparket af Camoranesi og Iaquinta satte hovedet på og kunne score sit andet mål i kampen. 4-0. Lige som alle troede det var det sidste mål i kampen ville vi det anderledes. 4 min inde i overtiden er det igen Iaquinta der sparker bolden forbi målmanden. En rigtig flot kamp og en stor kamp af Iaquinta. Vi vinder flot 5-0. Jeg håber det kan sparke os i gang.




Serie A efter 6 spillerunder


« Seneste Redigering: 17 Dec 2007, 20:46 af Dannimh » Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (August) Den gamle dame - Tilbage til toppen
« Svar #64: 17 Dec 2007, 20:20 »

Udmærket update, men stadig for mange fejl.
Pas på med at skrive i både nutid og datid. Smiley
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (August) Den gamle dame - Tilbage til toppen
« Svar #65: 17 Dec 2007, 20:21 »

Udmærket update, men stadig for mange fejl.
Pas på med at skrive i både nutid og datid. Smiley


Ja. Det rigtig nok. Jeg lægger ss ind af ligaen om lidt. Jeg glemte den lige.  Thumbs Up
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (August) Den gamle dame - Tilbage til toppen
« Svar #66: 17 Dec 2007, 20:35 »

Ja. Det rigtig nok. Jeg lægger ss ind af ligaen om lidt. Jeg glemte den lige.  Thumbs Up

Hvis du godt er klar over det, hvorfor har du så ikke rettet fejlene?
Lyder godt. Smiley
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (August) Den gamle dame - Tilbage til toppen
« Svar #67: 17 Dec 2007, 20:42 »

Hvis du godt er klar over det, hvorfor har du så ikke rettet fejlene?
Lyder godt. Smiley

Jeg har læst den igennem inden jeg smækkede den op. Jeg kan ikke lige se dem.
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (August) Den gamle dame - Tilbage til toppen
« Svar #68: 17 Dec 2007, 21:49 »

Jeg har læst den igennem inden jeg smækkede den op. Jeg kan ikke lige se dem.

Okay. Men i og med du gav mig ret i, at der var for mange fejl, gik jeg da ud fra, at du godt vidste hvor bare et par af fejlene er.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (August) Den gamle dame - Tilbage til toppen
« Svar #69: 17 Dec 2007, 22:01 »

Okay. Men i og med du gav mig ret i, at der var for mange fejl, gik jeg da ud fra, at du godt vidste hvor bare et par af fejlene er.

Da jeg skrev "det rigtig nok" mente jeg det nu med Nutid og datid. Wink
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (August) Den gamle dame - Tilbage til toppen
« Svar #70: 18 Dec 2007, 06:20 »

Da jeg skrev "det rigtig nok" mente jeg det nu med Nutid og datid. Wink
Okay. Men det er jo også fejl. Wink
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (August) Den gamle dame - Tilbage til toppen
« Svar #71: 18 Dec 2007, 07:11 »

Okay. Men det er jo også fejl. Wink

Ja okay. Men jeg synes det passere meget godt ind. Wink
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (September) Den gamle dame - Tilbage til toppen
« Svar #72: 18 Dec 2007, 17:42 »

Jeg regner med der kommer en update om Oktober-November-December i dag. Wink
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (September) Den gamle dame - Tilbage til toppen
« Svar #73: 18 Dec 2007, 18:36 »

lyder godt, glæder mig til den
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (September) Den gamle dame - Tilbage til toppen
« Svar #74: 18 Dec 2007, 18:37 »

Det bliver dog på en anden måde. Wink
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010