home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 600 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Klub- eller landsholdsfodbold?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad kan du bedst lide?
Klubfodbold
- 25 (86,2%)
Landsholdsfodbold
- 4 (13,8%)
Antal Stemmer: 29

Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Klub- eller landsholdsfodbold?  (Læst 1975 gange)
Rossonero
Gæst

Klub- eller landsholdsfodbold?
« : 12 Dec 2007, 22:24 »

Ældgammelt spørgsmål, der skal føres ud i FMFreaks: Hvad er vigtigst for dig, klub- eller landsholdsfodbold?

Personligt, er det klubfodbold. Det har ganske enkelt overtaget min interrese, fremfor landsholdsfodbold, som jeg ikke bliver så hype over. Har ingen grundlæggende forklaring, men synes at det er mere interresant at følge klubber i deres respektive ligaer. Landsholdsfodbold har aldrig sådan fået mig heeelt op på tærene, er bestemt heller ikke lille. I just don't know.

Giv din mening til kende, og læg en stemme.

Woodfarm
Reserveholdsspiller

Sv: Klub- eller landsholdsfodbold?
« Svar #1: 12 Dec 2007, 22:29 »

For mig er det landsholdsfodbold der giver mest kriller i maven. Der er intet som et slutrunde, hvor de bedste lande er med. Det skulle da lige være en slutrunde, hvor Damark er repræsenteret.

Det gælder faktisk for al sport. Hvis Danmark er med, har det førstepriotet. Om så det er håndbold, curling eller hvad fanden det nu er, er der intet som at se danskere kæmpe for lille DK

SirToby
Manager

« Svar #2: 12 Dec 2007, 22:34 »

Helt klart klubfodbold. Sådan set det der optager mest af alt. Kan godt blive lidt tvær, når der er landsholdsbold i stedet for klubbold i weekenderne.

Men der skal da ikke være tvivl om, at jeg er glad for slutrunder. Altid ganske hyggeligt at følge dem.

JimmyGP
Manager

« Svar #3: 12 Dec 2007, 23:10 »

Jeg er glad for slutrunderne - men alligevel er det klubholdene, der trækker mest.. Uden tvivl.. Jeg kan sgu ikke helt forklare hvorfor, men det skyldes nok at klubberne spiller uge ëfter uge, mens der går længere tid mellem at landsholdet spiller..  Wink

- Veni, vidi, vici -

brotta
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 13 Dec 2007, 01:22 »

Selcom jeg elsker at se klubholdet spille, er der bare noget mere gnist ved Landsholdet! så selvom de landsholdet og klubholdet (AB) ca er på samme stadie, har MOs tropper fået stemmen Smiley

Red love
Gæst

« Svar #5: 13 Dec 2007, 01:41 »

Aaarh Brotta, Akademisk boldklub ligger da på et langt højere niveau, end Mister Olsens, tude tropper..

darkzt4r
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 14 Dec 2007, 09:32 »

klub fodbold Smiley klubberne er ikke bundet af nationalitet Smiley
dog elsker jeg når Italien spiller =)
Italien er nice Opstemt

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #7: 14 Dec 2007, 09:39 »

Klubfodbold, uden tvivl ! Det handler nok om at man kan følge klubberne hver weekend, (førhen var det søndag kl 15, nu er det alt mellem lørdag kl 17, og mandag kl 19.. ), det meste af året... Vinterpausen er dog meget hård, men det er da et plaster på såret at de spiller i f.eks. England, så man da trods alt kan følge med i noget bold, året rundt.. Opstemt
Landsholdet spiller jo ikk særlige mange kampe på et år, og da slet ikk vores, for vi kommer jo ingen vejne.. Så længe Morten Olsen er landstræner, kan jeg ikke se en landskamp uden at være uenig i mange af hans valg.. Han er, mildt sagt, ikke min kop te !

//KLUBFODBOLD !!!
- - - - - - - - - - - - - - - -

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Brodtgaard
Manager

« Svar #8: 14 Dec 2007, 09:55 »

Klubfodbold...

Men jeg SKAL bare se alle Danmarks landskampe!

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Oester30
Ynglingespiller

« Svar #9: 14 Dec 2007, 10:33 »

Klubfodbold er vigtig for mig, men det vigtigste er helt sikkert landsholdsfodbold..
Der er intet som en slutrunde, specielt VM.. Det giver en helt speciel følelse at se landene kæmpe om at blive kåret som det bedste i verden..
Og det er jo helt fantastisk at tænke tilbage på 98 hvor DK med Laudrup i spidsen rent faktisk kunne spille fodbold..
De tider er slut, men drømmen om en slutrunde med DK som deltager slår tanken om klubfodbold..
Der er bare noget specielt over slutrunder..

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

JKJ
Gæst

« Svar #10: 14 Dec 2007, 10:42 »

Helt klart klubfodbold. Sådan set det der optager mest af alt. Kan godt blive lidt tvær, når der er landsholdsbold i stedet for klubbold i weekenderne.

Enig... og når det så slet ikke kører for landsholdet som det gør pt, så bliver weekenderne endnu kedeligere og længere...

Ser dog de vigtige landskampe, dvs træningskampene springer jeg som relt over...

Morientes
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 14 Dec 2007, 10:47 »

Klubfodbold, men det er jo ligesom det høre sammen begge dele...

"You´ll Never Walk Alone"

-LFC-
Manager

« Svar #12: 14 Dec 2007, 22:38 »

Jeg foretrækker landsholdsfodbold, at se en nations bedste spillere samlet er fedt.

Altid FCK
Manager

« Svar #13: 14 Dec 2007, 23:10 »

Klub fodbold er vigtigst for mig. Der skal man også holde styr på økonomien og alt muligt så der er der størst overraskelse.
Og Morten kan jeg ikke enes med så der bliver lidt råben.

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

GudenEricsson
Gæst

« Svar #14: 14 Dec 2007, 23:22 »

Helt sikkert klubfodbold! Synes det er virkelig irriterende, når sasligaen står stille og man skal vente hele to uger for at komme på stadion Wink Så der er et klart svar, der hedder klubfodboold! Opstemt

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010