home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 764 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Fan dage ??
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Fan dage ??  (Læst 1042 gange)
BIF-Boy
Førsteholdsspiller

Fan dage ??
« : 12 Dec 2007, 14:00 »

Hey gutter har gået og spekuleret over de så kaldte fan dage...... Jeg har oplevet det en gang med Brøndby hvor jeg skulle møde Viborg men valgte det ikk selv.... Så ville faktisk bare høre om man selv kan lave fan dag??
Håber i kan hjælpe  Thumbs Up Thumbs Up

Brøndby ´96
Arsenal ´96

U-4-E
Manager

Sv: Fan dage ??
« Svar #1: 12 Dec 2007, 14:47 »

Man kan desværre ikke lave en fan dag selv, det er noget bestyrelsen gør, når de synes det er passende..

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 12 Dec 2007, 14:47 »

Øv  Skuffet

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Soccerpop
Gæst

« Svar #3: 12 Dec 2007, 14:59 »

Så er det nu ham, der spiller alt for lidt FM spørger, hva der sker på de såkaldte fandage? Tunge

TheDuck
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 12 Dec 2007, 15:05 »

Det er dage, hvor bestyrelsen deler gratis billetter ud osv. for at få fyldt stadion. Jeg mener, at en sejr kan skabe lidt ekstra positiv opmærksomhed, mens et nederlag har modsatte effekt.

Ellers har jeg den opfattelse, at det er en mere eller mindre ligegyldig tilføjelse til spillet...

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

Rossonero
Gæst

« Svar #5: 12 Dec 2007, 15:09 »

Ellers har jeg den opfattelse, at det er en mere eller mindre ligegyldig tilføjelse til spillet...

Nah, ikke rigitgt. Fan dage er for at tiltrække flere fans, hvilket har en positiv effekt på økonomien. Smiley

TheDuck
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 12 Dec 2007, 15:22 »

Nah, ikke rigitgt. Fan dage er for at tiltrække flere fans, hvilket har en positiv effekt på økonomien. Smiley

Det var jo sådan set også det jeg starter med at skrive. Men virker det? Altså ud over den enkelte kamp?

Jeg har endnu ikke oplevet nogen synlig effekt af disse fandage. Det giver da spillet et realistisk pift, men det ville være dejligt om det blev fulgt op. F.eks. kunne bestyrelsen komme med en meddelelse om at der efterfølgende er blevet solgt flere billetter. Eller formanden for fanklubben kunne fortælle om flere tilmeldinger. Eller man kunne få at vide, at der ikke var sket noget. F.eks. når man har spillet en dårlig kamp på fandagen.

Rossonero
Gæst

« Svar #7: 12 Dec 2007, 15:24 »

Det var jo sådan set også det jeg starter med at skrive. Men virker det? Altså ud over den enkelte kamp?

Jeg har endnu ikke oplevet nogen synlig effekt af disse fandage. Det giver da spillet et realistisk pift, men det ville være dejligt om det blev fulgt op. F.eks. kunne bestyrelsen komme med en meddelelse om at der efterfølgende er blevet solgt flere billetter. Eller formanden for fanklubben kunne fortælle om flere tilmeldinger. Eller man kunne få at vide, at der ikke var sket noget. F.eks. når man har spillet en dårlig kamp på fandagen.

Det kan du så have ret i.
Jeg ville holde øje med om det har nogen effekt, da jeg snarligt har en fan dag.

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 12 Dec 2007, 15:28 »

Tjek evt. stigningen fra sidste år når året er slut, men giver dig ret. Ville da være smart selvom jeg ikke selv spiller 08.

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

TheDuck
Reserveholdsspiller

« Svar #9: 12 Dec 2007, 15:37 »

Tjek evt. stigningen fra sidste år når året er slut, men giver dig ret. Ville da være smart selvom jeg ikke selv spiller 08.

Det er selvfølgelig en mulighed. Men det bliver jo lidt uigennemsigtigt om en evt. stigning skyldes fandagen, eller om man f.eks. spiller Wigan til mesterskabet.

Til Rosso: du må meget gerne poste resultatet af din lille "analyse", for det kunne da være spændende at se, om der overhovedet kan tydes nogen effekt.

Jeg synes der er kommet mange af disse ting, der giver indtryk af indflydelse uden det kan måles. F.eks. spørgsmål fra pressen op til kampe. Uanset hvordan man svarer er der altid 2 - 3 spillere, der reagerer positivt og ligeså mange, der reagerer nagativt. Det er i hvert fald min erfaring.

Det samme med team-talk. Jeg har svært ved at se effekten på spillet i kampen eller på spillerne generelt. De bliver sure, hvis man er for hård. Går det godt, efter de har fået en opsang i pausen, så skyldes det altid opsangen, og ellers sker der ingen ting. Jeg kunne godt tænke mig lidt tydeligere "handling->effekt".

Men måske det bare afspejler det "virkelige" fodbold liv, hvor man kan snakke, tale, råbe, diskutere og meget andet. Kampen bliver alligevel afgjort på 90 min. (plus tillægstid) af 22 mand, én dommer og evt. op til seks udskiftningsspiller e...

Og nå ja... Så er bolden rund og alt kan ske  Opstemt

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010