home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 570 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid - Arsenal
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid - Arsenal  (Læst 8087 gange)
Bademesteren
Manager

Sv: Real Madrid - Arsenal
« Svar #15: 21 Feb 2006, 22:46 »

SÅDAN!! Et SUPER udgangspunkt! Lækkert at se et Arsenal hold fyldt med selvtillid, godt holdspil og gode kombinationer! Vi kunne godt have scoret et par mål mere, men 0-1 er et rigtig rigtig godt resultat mod udesvage Madrid! Sikke en overraskelse, ja nærmest en sensation!

Tillykke med resultatet Hawk!

Der tabte jeg så en 100-mand... Men hvis bare Milan, Inter og Juve spiller uafgjort, så scorer jeg kassen!

Mikkellas
Gæst

« Svar #16: 21 Feb 2006, 22:49 »

Sikke et odds du har lavet så  Opstemt Du kan vel vinde 7000 eller sådan noget  Thumbs Up

Bademesteren
Manager

« Svar #17: 21 Feb 2006, 22:55 »

Sikke et odds du har lavet så  Opstemt Du kan vel vinde 7000 eller sådan noget  Thumbs Up

Har spillet de tre kampe til samlet odds på 31.25, så holder den hjem er det 100 x 31,25 = 3125 kr.

Det har jeg så gjort...gange 3  Grin

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #18: 21 Feb 2006, 23:04 »

Stop så Odds snakken når Arsenal skal hyldes! Grin

Jeg synes lige at det skal nævnes at Henry's mål var et utrolig flot mål. Han modtager den på midterlinjen, sætter 3-4 mand af, og udplacerer Casillas! Verdensklasse!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Mikkellas
Gæst

« Svar #19: 21 Feb 2006, 23:10 »

Ikke mere om at hylde Arsenal, nu ser vi frem til næste kamp om 14 dage Grin Hvordan tror i det kommer til at gå der? Får Real Madrid vendt resultatet, eller holder Arsenal føringen?

Nu laver jeg en odds ;

Arsenal Real Madrid :
Ciffertip: 1-2
Første målscorer: Zinedine Zidane

Er den realistisk eller er jeg gået galt i byen  Ubeslutsom

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #20: 21 Feb 2006, 23:12 »

Ikke mere om at hylde Arsenal, nu ser vi frem til næste kamp om 14 dage Grin Hvordan tror i det kommer til at gå der? Får Real Madrid vendt resultatet, eller holder Arsenal føringen?

Nu laver jeg en odds ;

Arsenal Real Madrid :
Ciffertip: 1-2
Første målscorer: Zinedine Zidane

Er den realistisk eller er jeg gået galt i byen Ubeslutsom

Ja jeg ville også lige indskyde at der mangler 90 min fiodbold i nu og om det så bliver som der står oven for ved jeg ikke men nu får vi se Smiley

Mikkellas
Gæst

« Svar #21: 21 Feb 2006, 23:16 »

Ja, der mangler stadig 90 min. jeg tror altså at Real kommer op i gear til næste kamp på Highbury.
Så tror på at Real får videre avancement (staveplade)

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #22: 21 Feb 2006, 23:18 »

Ja, der mangler stadig 90 min. jeg tror altså at Real kommer op i gear til næste kamp på Highbury.
Så tror på at Real får videre avancement (staveplade)

Heh, TPD som man siger Wink Real har gang på gang vist (Lyon, Zaragoza, Olympiakos) at de er et utroligt svagt udehold, og på The Fortress of Highbury kommer de ikke igennem og får videre avancement Wink No Way!

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Mikkellas
Gæst

« Svar #23: 21 Feb 2006, 23:26 »

Det kan godt være de er svage på udebane, men en gang skal jo være den første ik'? Og med en Thomas Gravesen i topform, er der ingen der kan slå Real  funny

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #24: 22 Feb 2006, 17:55 »

Og med en Thomas Gravesen i topform, er der ingen der kan slå Real  funny

Nej, det så vi jo i går Wink Men lad os vente og se om 14 dage, hvem ved, måske er der en kæmpe overraskelse i vente? Lad os bare blive enige om at det var en fortjent sejr til et kæmpende Arsenal hold, mod et umådeligt svagt Real hold, og så se hvad returkampen byder. Og lad os så lige få en Barca sejr i aften Wink

Mikkellas
Gæst

« Svar #25: 22 Feb 2006, 18:49 »

Ja, lad os få en Barca sejr i aften, jeg hader bare Chelsea, så de skal bare ud af det hele  Thumbs Up
Men jeg er enig med dig, en fortjent sejr til Arsenal, men Real Madrid kan kun spille bedre i returopgøret Wink
, .
Der er bare en ting jeg ikke forstår med Real. Hvis der skal satses, så er det altid Gravesen der bliver ofret, hvis der skal skiftes defensivt ud, så bliver Graver ofret. Det er altid Graver der bliver ofret for udskiftninger.
Ronaldo må have en ting i sin kontrakt, hvor der står at han skal spille når han melder sig klar og ikke må blive skiftet ud Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #26: 22 Feb 2006, 19:30 »

Og lad os så lige få en Barca sejr i aften Wink

Ellers tak. Det var rigeligt med Real Madrid - Arsenal i går Wink

Jeg tror at Real får vendt skuden og den ender 0-1 herefter vinder Real M. på straffe konkurence Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #27: 22 Feb 2006, 19:40 »

Der er bare en ting jeg ikke forstår med Real. Hvis der skal satses, så er det altid Gravesen der bliver ofret, hvis der skal skiftes defensivt ud, så bliver Graver ofret. Det er altid Graver der bliver ofret for udskiftninger.
Ronaldo må have en ting i sin kontrakt, hvor der står at han skal spille når han melder sig klar og ikke må blive skiftet ud Thumbs Up

Ronaldo er jo alligevel altid skadet, så den kontrakt er da plausibel Opstemt Manden duer jo ikke til noget mere, og at Graversen, som var deres bedste spiller, ikke blev rykket mere offensivt, i stedet for at blive pillet ud, forstår jeg ikke  Huh

Zone 43
Manager

« Svar #28: 22 Feb 2006, 21:13 »

Ronaldo er jo alligevel altid skadet, så den kontrakt er da plausibel Opstemt Manden duer jo ikke til noget mere, og at Graversen, som var deres bedste spiller, ikke blev rykket mere offensivt, i stedet for at blive pillet ud, forstår jeg ikke  Huh

Ronaldo skal bare væk fra Madrid, og det kan ikke gå hurtig nok !!

Og Lopez Caro skal lade Graver spille mere, eftersom han og Iker klart var Real's bedste i går  Cool Lopez Caro tag dig sammen med de udskiftninger

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Thore
Manager

« Svar #29: 26 Feb 2006, 10:31 »

Det kan vi skal have en gentagelse af sidste års situation.
Et engelsk hold der vinder championsleague, men som desvære ikke er godt nok til og få den berømte fjerdeplads i ligaen.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010