home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  1 Bruger, 530 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Navneleg - En Challenge
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Navneleg - En Challenge  (Læst 36010 gange)
JimmyGP
Manager

Sv: Navneleg - En Challenge
« Svar #90: 15 Sep 2007, 22:49 »

det tror jeg så ikke du gør.. 1-1 mod dit u18-hold.. det er skidt.. Men det ville da være dejligt at se Chelski i the Championship... Opstemt

- Veni, vidi, vici -

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #91: 28 Okt 2007, 20:33 »

buhuuuuuuu,jeg er fra færøerne og hedder Jógvan Emil,sikke et hold jeg kan få.....

19-18!

nzio
Ynglingespiller

« Svar #92: 29 Jul 2008, 16:09 »

Hahaha hvor jeg dør af grin over denne udfordring Opstemt

nzio
Ynglingespiller

« Svar #93: 30 Jul 2008, 08:11 »

Morten Smiley

Rossonero
Gæst

« Svar #94: 30 Jul 2008, 09:46 »

Måske skulle jeg påbegynde et spil med denne challenge, da jeg kan få samlet et ret godt hold med navnet Emil...

En rigtig god og morsom idé!

Jaixo
Ynglingespiller

« Svar #95: 30 Jul 2008, 10:17 »

Hvis man hedder Christian, må man så hente spillere med navnet Cristian? I så fald er der mange klassespillere at hente Smiley

C. Ronaldo, Ledesma, Vieri, Zapata, Zaccardo, Chivu, Christian Abbiati, Jesper Christiansen, Christian Poulsen

Der er også nogle flere, som jeg ikke lige kan huske uden FM åbent Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #96: 30 Jul 2008, 10:34 »

Nopes, det skal være med H... Ligesom du ikke må hente folk der hedder Mikael, hvis du selv hedder Michael Wink Men ja, så er Christian sgu et godt navn at have Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #97: 30 Jul 2008, 10:42 »

Daniel er sgu heller ikke et helt ringe navn i den her sammenhæng, har bare lidt hyr med at få vristet Alves, Agger, De Rossi, Bonera og selv Jensen fri af deres slavepiskere...  Smiley

Men der er da trods alt et ret stort udvalg ud over de nævnte, så jeg skal nok ende med at kunne stille hold, ville bare godt have et par af de rigtig gode på holdet også.

Jeg døjer i øvrigt også med at slippe af med mine egen spillere, kan sagtens få nogle bud på dem, men der er åbenbart ingen der har råd til at betale den løn, de er blevet så forvendt med i Chelsea...

Tavares
Manager

« Svar #98: 30 Jul 2008, 10:45 »

Argh. Kevin er ikke det mest heldige navn, kan kun komme i tanke om Kevin Nolan atm xD Opstemt

Bruno Caboclo. Siger det bare.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #99: 30 Jul 2008, 10:50 »

Jeg døjer i øvrigt også med at slippe af med mine egen spillere, kan sagtens få nogle bud på dem, men der er åbenbart ingen der har råd til at betale den løn, de er blevet så forvendt med i Chelsea...

Nej det kan da godt være at det er lidt anderledes i '08.. Kan huske at det i '07 var ganske nemt Opstemt

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #100: 30 Jul 2008, 10:51 »

Argh. Kevin er ikke det mest heldige navn, kan kun komme i tanke om Kevin Nolan atm xD Opstemt

Kevin Kuranyi! Kevin Stuhr Ellegaard, Kevin Kilbane... Du kan sikkert finde flere hvis du søger i spillet Smiley

Jaixo
Ynglingespiller

« Svar #101: 30 Jul 2008, 10:53 »

Nopes, det skal være med H... Ligesom du ikke må hente folk der hedder Mikael, hvis du selv hedder Michael Wink Men ja, så er Christian sgu et godt navn at have Smiley

For den da Wink Men ok, det skal jo heller ikke blive FOR nemt.

Kevin-Prince Boateng er vel også en mulighed Wink

Tavares
Manager

« Svar #102: 30 Jul 2008, 10:56 »

Gir' den måske et shot senere Smiley
Men skal man fjerne/Adde spillerne i db'en ? Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #103: 30 Jul 2008, 10:58 »

Pil nallerne fra DB'en! Smiley Du starter bare et spil og henter de spillere med de navn som du kan.. du må IKKE bruge nogle af de oprindelige Chelsea spillere..

Jeg starter også et spil med dem nu Opstemt

Tavares
Manager

« Svar #104: 30 Jul 2008, 10:59 »

Okay. Så smider jeg da' bare alle de andre ned på anden holdet. Men havd så hvis de har en spiller der hedder Kevin ? Smiley

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010