home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  2 Brugere, 604 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Karriere spil!
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Karriere spil!  (Læst 14049 gange)
BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Sv: Karriere spil!
« Svar #45: 14 Okt 2005, 06:44 »

En lille update:

Forventninger til sæson 09/10.

Der er 3 dage tilbage inden det store kickoff i Bundesligaen. Med en anden plads sidste sæson bliver det spændende om jeg kan få en ligeså succesrig sæson.

Det var Onsdag den 29 Juli klokken 19:00, der var kaldt ind til pressemøde:

Pressmøde:
Jeg vil byde alle velkommen her til vores lille pressemøde. Jeg vil fortælle lidt om mine forventninger til den nye sæson.

Bundesligaen:
Sidste sæson endte vi jo som en flot nr 2, en plads jeg meget gerne så igen i år. Bayern Munchen har et rigtig godt hold og tror desværre de er svære at fjerne fra deres førsteplads. De har jo vundet de seneste 4 år, så det er samtidig også på tide med en ny mestre, men de viser jo samtidig at de har klasse.
Jeg vil sige at en top 4 placering i Ligaen er fint nok. Holdet har trodsalt mistet en Joe Cole, og har ikke helt samme klasse. Så længe at klubben er i de økonomiske problemer så skal jeg faktisk komme i Champions League. Trods at klubben har 222millioner dkr på balancen så er der forsat en masse penge de skylder væk.

Pokalen:
Har faktisk ikke overdrevet mange forventninger omkring pokalen. Det kunne selvfølgelig være rart at vinde den, men samtidig vil vi hellere bruge vores kræfter på ligaen og Champions League.

Champions League:
Dejligt at være med i det fine selvskab igen. Videre fra gruppespillet er vores mål her, derefter må vi tage det som det kommer, hvis vi altså kommer videre. Lodtræknings held er jo meget vigtig så vi får en god gruppe. Tror desværre ikke helt at vores trup har bredden nok til både at kæmpe om Champions League og Ligaen, ligaen er dog den vigtigste.

Anfører Tomas Hübschmann snakker om hans forventninger til sæsonen:
Jeg håber det bliver en god sæson, vi har en fornuftig trup og unden skader og får mange karantæner så tror jeg faktisk godt vi kan overraske. Jeg ser selvfølgelig nogen steder hvor vi godt kan for bedre os. Vi spiller pænt offensiv, så en mand som Gentner, som er den mest defensive af de 3 centrale spillere skal have en rigtig god sæson.

1. Kamp, Bundesligaen:
Stuttgart - Frankfurt

Optakt:
Skader: Jarolim, Möller og Dixon
Forventning: 3 point

Kampen:
Pienaar var kommet ind på midten i stedet for Jarolim, Weis overtog fløjen. Efter kun 5 minutter fik Odiah massere af plads og han kunne finde Pienaar som på et landskud fra kanten af feltet kunne scorer til 1-0.
Hofland dummede sig nede i feltet, men heldigvis misbrugte Frankfurt denne gratis chance.
Lige inden pausen fik jeg et straffe som blev begået mod Kevin K. Anfører Hübschman bragte Stuttgart på 2-0.
Efter et godt træk ind mod midten kunne Carvalho finde Weis i højre side af feltet, han kunne scorer til 3-0. Alberto kom ind og Wies kom ud, Alberto kom så ned på MC og Pienaar AMR. Berger erstattede Fabio C på den centrale midtbane.
Fetai fik lige de sidste 7 minutter på toppen i stedet for Kevin K.
Tilskueretal: 44996 (plads til 49471)

Info:
05min: 1-0 Pienaar (1)
44min: 2-0 Hübschman (1)
58min: 3-0 Weis (1)

"Tallet i parates er antal mål i Bundesligaen"

Gule kort:
Sergio

Mom:
Carvalho 10

Efter kampen:

Brian Lindahl:
Jeg synes vi spillede en okey kamp. Ikke noget specielt. Holdet skal lige igang med sæsonen så er jeg sikker på vi nok skal skabe nogen flere chancer. Posetivt at se Odiah komme med frem og han var skyld i vores første mål. Godt at se Carvalho i dag på kanten, efter en meget dårlig start hvor vores venstre side ikke skaber særlig meget kan man rolig sige han kom igang. Men generalt en god indsats af holdet.

Kevin K:
Jeg synes det er svært at være alene på toppen, jeg har stortset heletiden 2 mand i ryggen, en godkendt indsats i dag, fik jo et straffe og havde et par muligheder. Lavede ikke mange fejlafleveringer og synes faktisk at dette hold kan blive til noget stort. Vi skal dog lige komme ned på jorden igen efter en god start. Heldigvis fik Bayern kun 2-2 mod Schalke. Så en god første runde.

Ligaplacering: 3

Mere følger...
« Seneste Redigering: 14 Okt 2005, 06:52 af BlaZZo » Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #46: 14 Okt 2005, 17:47 »

Allerede nu kunne jeg godt se at der måske vil opstå et lille problem oppe i angrebet. Mpenza er jo blevet 31 år, så jeg overvejer nu se på transfer marked efter en ny backup til Kevin K.
Jeg fik også sendt mine 5 talentspejdere rundt omkring i verden i et halvt år. Så måske er jeg heldig at de finder noget hen af vejen.

Frankfurt har været ude efter min reserve målmand, Langer. Men jeg takkede pænt nej tak til deres tilbud.

2. Kamp, Bundesligaen:
Stuttgart - Nürnberg

Optakt:
Skader: Möller
Jarolim og Dixon er tilbage efter deres skader.

Kampen:
Jarolim tilbage i startopstillingen. Berger har fået chancen på midtbanen i stedet for Fabio C. En første halvleg hvor holdet var effektivt. En del chancer blev det til, Nürnberg derimod fik ikke skabt en chance i de første 45minutter. Kevin K var halvlegens helt store oplevelse hvor han scorede 3 mål.
I anden halvleg fik jeg hele 2 straffespark, Hübschman scorede sikkert på hans, men hvorfor Alberto tog det andet ved jeg ikke, han brændte desværre. Fetai er kommet ind for Carvalho, Alberto for Gentner og Zickovic for en halvskadet Sergio.
Jeg synes holdet spillede en rigtig god kamp, den kunne sagens have endt mere en 4-0.

Info:
4-0
04min: 1-0 Kevin K (1)
34min: 2-0 Kevin K (2)
36min: 3-0 Kevin K (3)
57min: 4-0 Hübschman (2)

Ingen gule kort. MOM blev Kevin K med et flot 10 tal.

Efter kampen:

Peter Enckelman:
En god kamp for os, jeg fik storset intet at lave. Forsvaret står godt og generalt synes jeg alle før det godt. Berger havde fået chancen fra start og gjor det perfekt. Synes dog måske det kan blive lidt halvkedeligt når der ikke sker noget nede i min ende.

Ligaplacering: 2

Hofland, Pienaar og Kevin K fik en velfortjent plads på ugens hold af det store magasin, Kicker.

Rygter....
Der har været en del rygter den eneste tid omkring Stuttgarts jagt på en ny angriber og nu er der spændende nok kommet navn på en mulig spiller.
I følge Kickers informationer så er Stuttgart i tætte forhandlinger med Bragas 28 årige Angriber, Baha. Angriberen er fra Marokko og lavet 12 mål i 39 landskampe, han er halv franskmand. Baha har været Bragas helt store målsluger de seneste mange år.
Baha har ikke valgt at kommentere denne sag og henviser til sin danske agent, Søren Lerby. Stuttgart er heller ikke villig til at komme ud på noget. Lerby siger:
Jeg ved ikke hvor i har de ting fra. Jeg vil ikke udtale mig omkring det. Baha er tilfreds i Braga og har forsat 2 år tilbage af sin kontrakt.

Tyske Pokal, 1 runde:
Kleve - Stuttgart

Optakt:
Skader: Stranzl og Möller

Kampen:
Eneste normale spiller i startopstillingen er Hofland. Fabio C er kommet ind på MRC, Guti den centrale. Mpenza er fået chancen fra start.

Info:
07min: 0-1 "Alberto"
30min: 0-2 Wies
44min: 0-3 Fetai
62min: 0-4 Mpenza
83min: 0-5 Mpenza

Kampen blev vundet stensikkert med 5-0, Mpenza blev kåret til MOM med et 10 tal (Han har nok også hørt om rygterne)

I anden runde skal Stuttgart møde 1860 Munchen.

Der blev trukket lod til gruppespillet i Champions League:
Barcelona, Liverpool og Parma

På ranglisten over klubhold:
Barcelona = 1
Liverpool = 29
Stuttgart = 36
Parma = 76

Kommentar fra Naldo:
Uha uha en spændende gruppe. Jeg glæder mig allerede til kampene mod Barcelona og Liverpool. Hvis vi skal have chance for at gå videre så skal vi ihvert fald have 6 point mod Parma, hjemmesejr over Liverpool og et par uafgjorte kampe. Det bliver stort at spille Champions League med Stuttgart.

Brian Lindahl:
Slet ikke en ønske gruppe det her. Mit ønske er at komme videre fra gruppen, men når jeg ser modstanderne så må vi bare tage en kamp af gangen.

Gruppen:

3.Kamp, Bundesligaen:
Kaiserslutern - Stuttgart

Optakt:
Skader: Stranzl, Guti og Möller

Kampen:

Kaiserslutern - Stuttgart 0-2
15min: 0-1 Carvalho (1)
75min: 0-2 Mpenza (1)

Gule kort: Gentner og Jarolim
MOM: Enckelman(9)
Skade: Kevin K (3uger)

Ligaplacering: 1

Kevin K efter kampen:
Det er pisse ærgelig at blive skadet nu, det er et armbrud og håber snart at blive klar igen. Lægerne siger jo 3 uger, så jeg går desværre glip af nogen kampe.

Rygterne har igen taget fart efter Kevin K blev skadet, det er den 24 August så hvis Stuttgart og Brian Lindahl vil forstærke holdet så er der ikke mange i dag, Baha var åbenbart en and, men os på Kicker tror at der vil ske noget de næste 4-5 dage.
Paul Bierhoof - Kicker

Stuttgart køber tysk!
Efter mange rygter om den ene og anden spiller så har Stuttgart nu været ude at investere i en ny angriber. Med Kevin K skade så blev Brian Lindahl nød til at handle hurtigt inden transfer deadline. Stuttgart nye spiller er den tidligere Werden Bremen spiller, Aaron Hunt. Chelsea købte ham i sidste sæson men slog ikke igennem. Prisen på Hunt skulle være omkring 15mill Dkr.

Hunt:
Jeg er glad for at komme til Stuttgart. Efter en hård tid i England så glæder jeg mig at komme hjem igen og prøve at spille mig på Stuttgarts første hold.

NB: Meget underligt så er Möller skiftet fra at være BC (Boksspiller) til FLC

Efter nogen kampe med Stuttgart var det igen tid til VM kvalen med Danmark.

Kamp 6 i gruppespillet.
Makedonien - Danmark

Kampen:
Resultat: 2-2
16min: 0-1 Jon Dahl
61min: 0-2 Skoubo

Brian Lindahl:
Det er så pinligt ringe det her! Vi er foran 2-0 med 10minutter igen så scorer de 2 mål på 4 minutter og så ender den 2-2. Jeg er meget skuffet over det her resultat. Nu skal vi vinde de 2 næste. Vi må håbe at Ukraine og Tjekkiet spiller uafgjort når de mødes.

Titler til Stuttgart spillere
Daniel Carvalho blev kåret til månedens spillere i Bundesligaen, Nr 2 blev Kevin K. Kevin K fik æren af at have scoret månedens mål. Det var kampen mod Nürnberg.

Kamp 7 i gruppespillet:
Danmark - Tjekkiet

Kampen:
Resultat: 1-3
60min: 1-0 Jon Dahl

Brian Lindahl:
Jeg har slet ikke nogen kommentar til denne her kamp!!!!

Det ser lige nu meget svært ud, den sidste kamp mod Ukraine SKAL vindes, og en sejr der kan give en anden plads og dermed en play-off kamp.

Når jeg kommer tilbage med næste del er det bla med Champions League!
« Seneste Redigering: 14 Okt 2005, 17:51 af BlaZZo » Logged

Velkommen til Hazard.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #47: 15 Okt 2005, 10:54 »

Periode:
6 September - 10 Oktober

Så var det endelig blevet tid til Champions League. Parma var modstanderen i første kamp og inden kampen havde Sergio denne kommentar:

Hvis vi overhoved skal have nogen forhåbninger om at komme videre fra gruppen så skal denne kamp vindes. Jeg er utrolig spændt og kan slet ikke komme igang med at spille den. Det bliver en stor oplevelse.

1. Kamp, CL:
Parma - Stuttgart

Optakt:
Skader: "Alberto", Guti, Mpenza og Kevin K.
Kan ikke være med: Hunt

Kampen:
Möller kom ind på toppen da både Kevin K og Mpenza var ude med skade. En stor chance for ham hvis ikke han skal være 3/4 valg.

Resultat: 1-0

Gule kort: Odiah og Pienaar

Efter kampen:

Hold da kæft hvor er jeg skuffet. Vi havde 1 point i hus og så scorer de i overtiden! Et skud der bliver rettet af, vores målmand har jo ikke en chance slutter Jarolim.

Den anden kamp i gruppen:
Liverpool - Barcelona 1-1
36min: 1-0 Lugano
83min: 1-1 Saviola

4.Kamp, Bundesligaen:
Stuttgart - Leverkusen

Optakt:
Hverken skader eller karantæner.
Naldo kommer ind i midterforsvaret sammen med Hübschman. Hofland får en lille pause på bænken. på midtbane spiller Gentner, Berger, Alberto. Hunt er på toppen får sin debut.

Kampen:

Resultat: 0-0

Aaron Hunt fik ikke den mest optimale debut. Blev skadet efter kun 34 minutter og er ude i 4 uger. Godt at Kevin K er 100% til næste kamp.
Carvalho og Pienaar spillede rigtigt godt, begge fik et flot 10 tal, desværre manglede målene.

Tyske Pokal, 2 runde:
1860 Munchen - Stuttgart

Optakt:
Skader: Hunt

Kampen:

Resultat: 3-3
22min: 0-1 Wies
33min: 0-2 Möller
87min: 3-3 Mpenza

Den odinær tid endte med 3-3 så det betød at man skulle ud i 2 X 15 minutter. Kampen sluttede med 3-3 og den skulle i straffe:

Spark 1: 1860 scorer - Stuttgart scorer | 1-1   
Spark 2: 1860 brænder - Stuttgart scorer | 1-2
Spark 3: 1860 scorer - Stuttgart scorer | 2-3
Spark 4: 1860 brænder - Stuttgart brænder | 2-3
Spark 5: 1860 scorer - Stuttgart scorer | 3-4

WEE! Videre i pokalen efter straffespark. Carvalho, "Alberto", Mpenza og Jarolim scorede de 4 mål.

Boris Zivkovic:
Det var en spændende kamp. Alt alt for spændende til mig. Vi lavede et par meget dumme fejl da vi var foran 2-0, de kommer så stærkt igen ved at lave 3 kasser. Heldigvis kunne Mpenza scorer før tid. Synes der er fortjent nok at vi går videre.

Lodtrækning til 3 runde i pokalen:
SS

5.Kamp, Bundesligaen:
Dortmund - Stuttgart
19 September

Optakt:
Skader: Hunt
Spiller stortset med det stærkeste hold på nuværende tidspunkt. 3 point ude mod Dortmund ville være kanont.

Kampen:

Resultat: 2-1
14min: 1-1 Jarolim (1)

Gule kort: Sergio, Hofland og Jarolim

Efter kampen:

Brian Lindahl:
Jeg er general tilfreds med indsatsen. Nogen spillere var ikke helt klar, men Dortmund sejr på 2-1 var sku okey fortjent må jeg sige.

Ligaplacering: 3

Champions League, 2 kamp:
Stuttgart - Liverpool

Skader: Mpenza og Hunt

Kampen:

Resultat: 3-1
43min: 1-0 Fabio C
49min: 2-0 Pienaar
90min: 3-1 Wies

Efter kampen havde Odiah denne kommentar:
En virkelig fed kamp at spille, vi havde styr på dem og det var ikke fordi de var så overdrevet gode. Men mon ikke de er bedre på deres hjemmebane ?
Jeg har hørt at Barcelona og Parma kun spillede 0-0, det er jo herligt for os. Nu ligger vi 2ér og kan selv afgøre det efter den dårlige start mod Parma.

Der var ny indtægt rekord da kampen mod Liverpool gav hele 19mill dkr.

6.Kamp, Bundesligaen:
Stuttgart - Bielefeld

Optakt:
Skader: Hunt og Mpenza

Kampen:

Resultat: 1-1
82min: 1-1 Carvalho (2)

Meget skuffende at kampen kun endte med 1-1. Ligger nr 4, Bayern Munchen er nu oppe på en 3 plads efter en lidt skidt start.

Billede af stillingen:

7.Kamp, Bundesligaen:
1860 Munchen - Stuttgart

Kampen:

Resultat: 0-2
10min: 0-1 Pienaar (2)
18min: 0-2 Kevin K (4)

Efter kampen:
Det var nok den bedste kamp vi har spillet i denne sæson. Massere af chancer til begge hold, underholdning, jeg tror at de 37000 tilskuere fik noget for pengene, sagde Fabio C efter kampen til Kicker.

Den vigtige VM Kval kamp:
4 dage inden den vigtige kamp mod Ukraine der spillede Ukraine mod Tjekkiet. Der vandt Tjekkiet med 3-1 og er 98% sikker på at få 1 pladsen i gruppen. I kampen mod Ukraine skal jeg bare have uafgjort eller sejr. Hvis Ukraine vinder så får jeg kun 3 pladsen og kommer ikke med til VM 2010.

Nederlag til Ukraine!!
Danmark kommer ikke med til VM, det er nu sikkert efter at Danmark spillede en elendigt kamp længe. De tabte med hele 4-2 hvor forsvaret generalt så skidt ud. Priske kunne være hans indsats bekendt, Agger, Krøldrup og Cagara var en stor skuffelse og var skyld i målene, sidste nævnte lavede bla straffespark.

Brian Lindahl:
Jeg har slet ikke ord for det her, jeg vil selvfølgelig undskylde til alle danskere. De sidste 3 kampe har været skandaløst og vi var slet ikke klar. Presset var åbenebart for stor på nogen af vores spillere. Vi havde et rigtig godt udgangspunkt inden de 3 sidste kampe, men ødelagde det selv. Jeg er utrolig skuffet!
Vi ønsker Tjekkiet tillykke med deltagelsen og Ukraine held og lykke i play-off kampene.

Velkommen til Hazard.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #48: 16 Okt 2005, 07:56 »

Periode: 10 Oktober - 19 December

Chidi Odiah vil meget gerne have forlænget hans kontrakt. Ligenu får han 500.000 om måneden, han vil meget gerne op på 1,5mill.

Økonomi Chef, Jochen Schneider:
Vi er utrolig glade for Odiah. Han gør det jo fantastisk. Vi er klar over han meget gerne vil have en lønforhøjelse. Brian Lindahl er utrolig glad for ham, men samtidig har vi også vores økonomi at tænke på. Vi skal snart have et bestyrelse møde og der må vi tage stilling til det. Det afhænger nok meget af om vi kommer videre fra gruppespillet.

CL, 3.kamp:
Barcelona - Stuttgart: 1-0
Liverpool - Parma 0-0

Brian Lindahl:
Endnu engang viser vi at vi godt kan være med de store. Vi taber kun 1-0 mod Fc Barcelona. Jeg er stolt af mine drenge og med uafgjort i England så er der håb endnu.

2 kampe for backupspillere.
Balakov siger til pressen ved en træning:
Vi har haft et hårdt program. De næste 2 kampe skal vi møde Cottbus og og Hannover. Som bekendt er de 2 bundhold og vi vælger hermed at give nogen af backup spillerne chancen for at vise deres værd. Det bliver nok en blanding af de bedste spillere og backup.
Jeg vil ikke sige at vi undervudere de 2 hold, men vi føler at mange af spillerne har brug for et lille hvil og her har vi chancen.

8 runde, Bundesligaen:
Cottbus - Stuttgart 0-2 (Fetai 1 og Berger 1)

9 runde, Bundesligaen:
Hannover - Stuttgart 3-1 (Hunt 1)

Bajram Fetai:
Det var rart med noget spilletid i de 2 kampe her, desværre blev det ikke til 6 point. Hannover har virkelig et par gode spillere og jeg er også sikker på vi havde slået dem hvis vi havde de 11 bedste med. Jeg håber min træner vil give mig en chance til.

CL, 4.kamp:
Stuttgart - Barcelona 0-0
Parma - Liverpool 2-2

http://www.net-bold.dk/SSS/FM/historie/cl_gruppe4.JPG

Som i kan se så er næste kamp mod Parma utrolig vigtig.

Efter en godkamp mod Barcelona blev det til en pligtsejr i 10 runde over Rostock på 2-0. Carvalho og Gentner stod for målene.

Tyske Pokal, 3 runde:
Hannover - Stuttgart 2-1

VFB Stuttgart ude af Pokalen
3 November

VFB Stuttgart er efter en dramatisk kamp med et rødt kort og massere af chancer ude af dette års pokal turnering. Hannover komme foran efter kun 8 minutters spil, nyindkøbte Hunt kunne udligne efter en halv time.
Inden udligningen havde "Alberto" fået rødt kort og Stuttgart blev nød til at spille med 10mand.
Fuldt fortjent var det da Muntari kunne score sejrsmålet i anden havlvleg.

2 træningskampe med Danmark:
Danmark - Singapore 7-0
Luxembourg - Danmark 0-3

Ukraine tabte 2-1 samlet til Rumænien.

11 runde af Bundesligaen, Bayern Munchen - Stuttgart.

Brian Lindahl inden kampen:
Det er en meget vigtig kamp, Stuttgart har altid haft problemer mod Bayern. Ud af 10 kampe i ligaen siden 2004 så har vi kun vundet 1 kamp. Jeg håber vi kan gøre noget ved statestiken i dag. Heldigvis har Bayern et par skader i forsvaret, til gengæld er Podolski en meget farlig herre.
Desværre er vores målmand, Enckelman blevet skadet. Ham kommer vi til at savne meget, Langer skal stå en brandkamp!

Holdene:

http://www.net-bold.dk/SSS/FM/historie/bayern_Stutt.JPG

Resultat: 3-3
08min: 0-1 Kevin K
21min: 1-1 Kalou
24min: 2-1 Ewerthon
35min: 2-2 Kevin K
51min: 2-3 Kevin K
54min: 3-3 Mascherano

Efter kampen:
Jeg er så glad lige nu! Scorede 3 mål mod mestrene, det betyder meget for mig. Mit største ønske er at hente Karl Allgöwers scorings rekord for ligamål som han har i Stuttgart. Han er på 129 mål, jeg er på 117. Jeg håber jeg kan indhente den rekord i denne sæson.

CL, 5 kamp:
Stuttgart - Parma 1-1
Barcelona - Liverpool 2-2

Carvalho:
Ærgeligt vi ikke kunne få 3 point her, nu skal vi vinde mod Liverpool samtidig med at Parma og Barca ikke spiller uagjort. Indtil videre har der jo været en masse uafgjorte kampe, så jeg er bange for at denne også gør det. Det må tiden jo vise.

Bundesligaen, Runde 12:
Stuttgart - Fc Køln 2-0
76min: Fabio C
79min: Carvalho

Lige nu er status at jeg ligger nr 4. 3 point efter Werder Bremen. Alle hold har dog ikke spillet ligemange kampe, så det er en smule svært at danne sig et overblik, nogen har spillet 14 kampe bla.

Bundesligaen, Runde 13:
Stuttgart - HSV 3-0
Kevin Kuranyi med 3 kasser. Nu mangler der kun 9 mål, så er han oppe på de 129 Ligamål for Stuttgart.

Billede af topscorer listen

http://www.net-bold.dk/SSS/FM/historie/Kevink_topscorer.JPG

En del blev sparet da Aachen kom på besøg på Gottlieb-Daimler-Stadion i Stuttgart. Kevin K, Hofland, Gentner, Sergio var bla kommet på bænken. Den unge målmand Wagner fik sin 2 kamp for klubben.

Bundesligaen, Runde 14:
Stuttgart - Aachen: 0-1

Placering efter kampen: 3

CL, kamp 6:
Liverpool - Stuttgart 3-1
Parma - Barcelona 2-2

Med resultatet af kampene så kom Stuttgart desværre på en 4 plads i gruppen.

Nedtur i Champions League.
Det var en meget ærgelig Brian Lindahl og Hübschman der kom ud til pressemødet efter kampe:

Brian Lindahl:
Det var en skidt kamp i dag, inden gruppespillet gik igang sagde jeg vi skulle vinde på hjemme og ude over Parma. Vi var ikke gode nok til det her. Samtidig synes jeg også der var mange mærkelige resultater, de andre kampe i gruppen endte altid med et uafgjort resultat. Er der tale om aftalt spil her Huh, slutter en meget sur Brian Lindahl og forlader pressemødet.

Hübschman fortæller at han synes gruppespillet har lært spillerne en del, specielt de unge folk. Jeg tror hvis vi kommer med næste år igen så har vi et bedre sammensat hold som nok skal komme videre fra gruppespillet. Nu skal vi koncentere os omkring ligaen og ikke miste for mange point der.

Bøde til Brian Lindahl
I en pressemeddelse fra Uefa skriver de at efter Brian Lindahl ved et pressemøde gav udtryk for aftalt spil så har Uefa valgt at give Stuttgart og Brian Lindahl en bøde på 30.000 Dkr. Vi vil ikke acceptere så nogen udtagelser.

Danmarks EM Kval gruppe trukket.

Gruppe 5: Danmark, Cypern, Tjekkiet, Malta og Island

Brian Lindahl om gruppen:
Det er en smule ærgeligt at vi skal møde Tjekkiet igen, men ellers ser jeg gode muligheder for at komme videre.

Bundesligaen, Runde 15:
Werder Bremen - Stuttgart: 1-1 (Carvalho)

Bundesligaen, Runde 16:
Hertha Berlin(8) - Stuttgart(5)
Resultat: 1-0

Den sidste kamp i efteråret var mod Schalke 04, også på udebane. Så det betød at jeg skal møde 3 hold på udebane som ligger i den bedste halvdel. De gange jeg har mødt Bremen og Schalke der har de ligget nr 1.

Bundesligaen, Runde 17:
Schalke 04(1) - Stuttgart(5)
Resultat: 2-1

Stillingen efter 17 kampe:

http://www.net-bold.dk/SSS/FM/historie/bundesligaen_17kampe.JPG

Kommentar efter efterårs sæsonen:

Jeg er noget skuffet efter dette forår. Jeg havde håbet på en smule mere. Måske en top 3 placering og videre detagelse i Champions League. Men nu ligger vi altså kun nr 6 og er ude af Champions League. Holdet har ellers fungeret optimalt i mange kampe, måske mangler vi 1 eller 2 nye spillere. Kampen i toppen er stadigvæk meget tæt, alt kan ske, med et godt forår og et halvt dårligt at både Bayern, Schalke 04 og Bremen så håber jeg på en top 3. Så længe vi bare kommer med i CL næste år, en top 4, så er jeg tilfreds.

Velkommen til Hazard.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #49: 18 Okt 2005, 17:35 »

Damn, BlaZZo. Jeg har ikke haft tid til at følge med i din historie, men nu har jeg genoptaget læsningen.

Denne gang vil jeg dog komme med ultrakort respons: KUTGW! Smiley.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Mikkellas
Gæst

« Svar #50: 19 Okt 2005, 16:40 »

Det er en rigtig god historie, den tager tid at læse, men den er tiden værd! Stort cadout til dig. Fantastisk forløb!
Held og lykke med fremtiden.  Thumbs Up

ksaper_and
Reserveholdsspiller

« Svar #51: 19 Okt 2005, 19:02 »

Du fortæller super godt... venter med spænding på næste omgang.....

Held og Lykke mester

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #52: 20 Okt 2005, 19:28 »

Hey Allesammen,

Mange tak for jeres kommentar.
Som i alle ved så er FM2006 jo på marked meget snart, imorgen, så jeg tror ikke der kommer flere afsnit af denne historie. Jeg skal da selvfølgelig spille FM2006.

Så i skal ikke regne med at der kommer afsnit, men måske kommer der en med FM2006 Huh Wink Hvem ved...

/BlaZZo

Velkommen til Hazard.

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010