home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 917 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 204090 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Hvem møder vi?) Ajax --> HSV
« Svar #615: 01 Apr 2008, 20:46 »

Nu synes jeg du underspiller din rolle i CL igen.. Så vidt jeg husker slog du Arsenal da du mødte dem med Ajax, så det kan du selvfølgelig gøre igen! Du skriver de har det svært i PL, så i mine øjne er oddsene nærmere 50-50 end en fordel til Arsenal. Glæder mig til at læse hvordan det går!

-Gabe

Du husker godt Gabe  Wink Jeg nakkede dem lidt heldigt hjemme på Amsterdam Arena, dog synes jeg stadig, at holdet er fremragende og spiller for spiller er det bedre end HSV.

Men det kan være du har ret med 50-50, alt kommer an på hjemmekampen, der skal vi bare have et godt resultat  Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Hvem møder vi?) Ajax --> HSV
« Svar #616: 01 Apr 2008, 22:20 »

Flotte & atter flotte updates fra din side Metsu.. KUTGW Thumbs Up Elsker din blog Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Hvem møder vi?) Ajax --> HSV
« Svar #617: 02 Apr 2008, 01:00 »


Transferrygter!
- Hvem kommer til HSV og kommer der overhovedet nogen?

Vi nærmer os endnu en gang tidspunktet, hvor managers rundt omkring i hele Europa forsøger at lokke nye spillere til deres respektive klubber. Spillere der forhåbentlig kan gøre en forskel i mesterskabskampen, nedrykningskampen eller spillere, der allerede nu bliver købt ind for at være spillet ind på de forskellige hold til næste sæson.

Der er igen rigtig mange rygter fremme om forskellige spillere, der meldes på vej til HSV. Nogle har tidligere været sat i forbindelse med klubben, men der er også kommet mange nyenavne på listen. Jeg har fremhævet nogle af rygterne, derudover har jeg også fået en kort kommentar fra manager Jesper Nissen vedrørende alle disse rygter. 




Gonzalo Castro

Position: Højre back, Defensiv midtbane
Klub: Internazionale
Pris: 120-140.000.000 kr.

Gonzalo Castro skulle eftersigende stå allerøverst på HSVs ønskeliste. Han kan spille på den defensive/centrale midtbane,  som er en position HSV manager Jesper Nissen meget gerne vil styrke i løbet af januar.
I HSV har man ikke så mange deciderede centrale midtbanespillere i øjeblikket, hvilket gør Gonzalo Castro til et oplagt emne. Han kan også spille højreback, en position hvor Ochs og Leyrielton slet ikke har slået igennem i denne sæson.
Spørgsmålet er så bare, om Castro vil væk fra Inter, da de økonomiske krav ikke er noget problem for HSV.


Chance for transfer: ******





Salomon Kalou

Position: Offensiv midtbane højre, venstre og centralt + angriber
Klub: Chelsea
Pris: 0 kr.

Salomon Kalou har kontraktudløb til sommer og er dukket op som en mulig forstærkning til de tyske mestre. Han er en alsidig spiller, hvilket betyder, at han kan bruges på alle pladser på den offensive midtbane, hvilket også betyder, at han passer perfekt til HSVs 4-2-3-1 taktik.
Der er dog en del forhindringer, som HSV skal passerer, for at få fat i Kalous underskrift til næste sæson. Han er ikke videre interesseret i den tyske Bundesliga og samtidig vil der stå en masse af Europa store klubber i kø, for at hente den 25-årige spiller fra Elfenbenskysten. HSV vil dog helt sikkert gøre et forsøg på, at få ham til klubben, men chancen er som sagt minimal.

Chance for transfer: ******




Per Mertesacker

Position: Centerforsvarer
Klub: Atletico Madrid
Pris: 150.000.000 kr.

En af de spillere, der igen bliver sat i forbindelse med HSV, er den tidligere Werder Bremen spiller og nuværende Atletico spiller, Per Mertesacker.
Ser man på HSV mandskabet, så er de godt besat i det centrale forsvar med spillere som Huth, Vidal og Mathijsen. Det har dog tidligere været fremme, at manager Jesper Nissen gerne vil samle den tyske superduo Mertesacker og Huth i forsvaret og samtidig flytte Vidal op på den centrale midtbane, hvor man som nævnt mangler lidt bredde i HSV.
Mertesacker skulle være meget interesseret i at komme tilbage til tysk fosbold, den eneste hindring kan blive den astronomiske pris, som Atletico forlanger, men HSV skulle være villige til at strække sig langt for at hente den lange tysker.

Chance for transfer: ******




Christian Pander

Position: Venstre back
Klub: Schalke 04
Pris: 140-160.000.000

Endnu en tysker, der meldes på vej til HSV, er Schalke 04s venstreback Christian Pander. Den tyske forsvarsspiller er uden tvivl en af Tysklands allerbedste ventrebacks og vil passe godt ind på et HSV mandskab, der i de seneste sæsoner har haft held til at hente flere og flere tyske forstærkninger.
Nogle rygter siger sågar, at Jesper Nissen gerne vil samle et forsvar bestående af Pander, Huth, Mertesacker og Castro, men det rygte skal nok tages med et gran salt. Det kan dog ikke udelukkes, at HSV vil kaste en større pose penge efter Pander, hvilket vil betyde, at det nuværende førstevalg på venstreback - franske Jeremy Mathieu, så vil blive rykket op på midtbanen og indgå i rotationen der.

Chance for transfer: ******




Lukas Sinkiewicz

Position: Centerforsvarer
Klub: Leverkusen
Pris: 90-100.000.000 kr.

Den sidste tysker, der meldes på vej til HSV i denne omgang, er den centrale forsvarsspiller Lukas Sinkiewicz, der før har været meget tæt på at forlade BayArena til fordel for Nordbank-Arena.

Per Mertesacker fra Atletico skulle have førsteprioritet for HSV, men Lukas Sinkiewicz er bestemt også en mulighed, da han også er kendt for at være en fremragende centerforsvarer. En anden ting, der taler for Sinkiewicz er prisen for ham, der ikke skulle være nær så voldsom, som den pris Atletico eftersigende forlanger for Per Mertesacker.


Chance for transfer: ******




Rafael Van Der Vaart

Position: Offensiv midtbane
Klub: Manchester United
Pris: 150.000.000 kr.

Som sædvanlig nævnes den hollandske playmaker Rafael Van Der Vaart på vej tilbage til HSV. Han er i øjeblikket utilfreds med tilværelsen i Man Utd, hvor han ikke får ret meget spilletid på det engelske storhold. Det har åbenbart fået HSV til at melde sig interesseret i at hente den hollandske ”spielmacher” tilbage til klubben.
Prisen skulle ikke været noget, der skræmmer HSV, men spørgsmålet er, om Van Der Vaart er parat til at tage tilbage til tysk fodbold. Skal man tro på de forskellige historier, der har været fremme i den seneste tid, så ser det sort ud for HSV, da Van Der Vaart åbenbart har ytret ønske om, at fortsætte karrieren i enten Spanien, Italien eller England.


Chance for transfer: ******




Jeg fik som nævnt fat i manager Jesper Nissen og spurgte ham om de forskellige rygter, der er fremme i øjeblikket og hvem der eventuelt er på vej til klubben. Her er hvad danskeren sagde omkring transfersituationen i HSV:

- "Det er alle sammen nogle fremragende spillere, som du lister op her, men det er endnu uvist, hvem vi vil forstærke os med og om vi overhovedet vil forstærke os væsentligt i januar måned". "Jeg ved med garanti, at vi ikke vil gå ud og købe 5-6 nye spillere til startopstillingen, men det kan sagtens være, at vi henter en enkelt eller to nye for at styrke bredden i truppen".
- "Vi har heldigvis en sund økonomi i HSV og vi har stadig en chance i såvel kampen om mesterskabet og i kampen om europæiske hæder i Champions League, så vi vil ikke være bange for, at gå ud og bruge en stor sum penge på en spiller, så længe vi føler, at det er den rigtige spiller, vi får fat i".



Christian Müller

« Seneste Redigering: 02 Apr 2008, 01:05 af Metsu1 » Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (Rygter) Ajax --> HSV
« Svar #618: 02 Apr 2008, 07:03 »

Jeg håber virkelig at stjernene taler rigtig, da Per Mertesacker ville være dejlig i HSV. I øvrigt, endnu engang en klasse blog fra dit tastatur. (:
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Rygter) Ajax --> HSV
« Svar #619: 02 Apr 2008, 08:10 »

Fremragende update igen igen igen...

Dejligt med FmFreaks' spillerbillederne  Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Rygter) Ajax --> HSV
« Svar #620: 02 Apr 2008, 10:18 »

Jeg håber virkelig at stjernene taler rigtig, da Per Mertesacker ville være dejlig i HSV. I øvrigt, endnu engang en klasse blog fra dit tastatur. (:

På det tidspunkt, hvor jeg fandt spillerne til denne shortliste, så det også rigtig godt ud med Mertesacker, men lige pludselig har Atletico hævet prisen ekstremt og det bliver svært, at få hentet ham til HSV i dette transfervindue.

Tak for de rosende ord og kommentaren  Thumbs Up

Fremragende update igen igen igen...

Dejligt med FmFreaks' spillerbillederne  Thumbs Up

Mange tak, Brodtgaard og ja, de FmFreaks spillerbilleder er bare for seje.

Jeg vil gerne sende en stor tak afsted til alle de fremragende designere, der er her på Freaks.

Mange tak for logoer og billeder  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 02 Apr 2008, 11:59 af Metsu1 » Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Rygter) Ajax --> HSV
« Svar #621: 02 Apr 2008, 11:46 »

Det lyder spændende.. Glæder mig til at høre mere.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Rygter) Ajax --> HSV
« Svar #622: 06 Apr 2008, 09:04 »

Kommer der ikke snart en update? Cool
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Rygter) Ajax --> HSV
« Svar #623: 06 Apr 2008, 09:31 »

Kommer der ikke snart en update? Cool

Beklager, den lave aktivitet i de seneste dage, men jeg har ikke haft meget tid til FM og FMFreaks.

Jeg håber dog på, at jeg kan have en update klar i aften, men jeg kan ikke love noget  Peace

Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: (Rygter) Ajax --> HSV
« Svar #624: 06 Apr 2008, 09:41 »

Fede rygter ! KIU
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Rygter) Ajax --> HSV
« Svar #625: 06 Apr 2008, 21:56 »


Tysk kvalitet til HSV!
- Kun et spillerindkøb hos HSV


Transfervinduet er lukket for denne omgang og selvom der var rigtig mange rygter fremme om nye spillere til HSV, så har man kun hentet en enkelt spiller til klubben.

Man ville utrolig gerne have hentet den tyske midterforsvarer Per Mertesacker tilbage til tysk fodbold fra den spanske 2. divisionsklub Atletico, men spanierne ville efter sigende have et alt for stort beløb for deres tyske forsvarsgeneral, hvilket fik HSV til at trække følehornene til sig igen.

Det fik HSVs danske manager til at se sig om efter andre alternativer til forsvaret og han skulle ikke lede længe, før han havde udset sig erstatningen til det mislykkede køb af Per Mertesacker. Det blev den tidligere FC Köln spiller Lukas Sinkiewicz, som man valgte at hente hos Bundesligarivalerne fra Leverkusen.
Lukas Sinkiewicz koster HSV 117.500.000 kr. og bliver dermed det næstdyreste indkøb, der er foretaget af Jesper Nissen i hans tid som HSV manager. Det er kun den russiske klassemålmand Igor Afinfeev, der har været dyrere med 120.000.000 kr.
Lukas Sinkiewicz skal indgå i et makkerpar med Huth i centerforsvaret, hvorefter Vidal vil blive rykket op på den centrale midtbane, hvor han skal danne makkerpar med franske Etienne Didot.

Mens det kun er blevet til dette ene indkøb i denne omgang, så har man i HSV også indgået forhåndsaftaler med 3 andre spillere, der alle vil tiltræde i Hamburg til sommer.
Man har skrevet kontrakt med det 20-årige spanske stortalent Aquino, der skifter fra spanske Murcia på en fri transfer. Aquino kan fungere på både venstre wing og i rollen som angriber. Han er en meget spændende spiller med fremtiden foran sig, men har allerede nu et højt niveau og vil komme til at kæmpe med Mitea om pladsen som venstre wing i HSVs 4-2-3-1 formation.
Den næste spiller man har skrevet kontrakt med til sommer, er den 24-årige centrale midtbanespiller Eugen Polanski fra 2. Bundesligaklubben Gladbach. Eugen Polanski er en hårdtarbejdende central midtbanespiller, der vil passe godt ind som rotationsspiller på de to centrale midtbanepladser.
Den sidste spiller, der kommer til klubben i sommerpausen er som bekendt Toni Kroos, hvilket man allerede aftalte med FC Bayern sidste sommer. Kroos er sammen med Marko Marin et af de største midtbanetalenter i tysk fodbold, men han har indtil videre desværre ikke haft den bedste sæson for Cottbus. Han må dog stadig betegnes som lidt af et scoop for HSV, selvom han koster i omegnen af 50.000.000 kr., når han kommer til klubben i juli måned.



Christian Müller
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Nye spillere) Ajax --> HSV
« Svar #626: 07 Apr 2008, 22:00 »

Rigtige gode handler Metsu.. Det er efterhånden et rigtig lækkert hold du har samlet.. KIU
Logged

- Veni, vidi, vici -

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Nye spillere) Ajax --> HSV
« Svar #627: 07 Apr 2008, 22:02 »

rigtig god blog, vil helt sikkert følge meget mere med i den Smiley
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Nye spillere) Ajax --> HSV
« Svar #628: 08 Apr 2008, 20:42 »

Rigtige gode handler Metsu.. Det er efterhånden et rigtig lækkert hold du har samlet.. KIU

Mange tak Jimmy og ja, der begynder at ligne noget  Wink

Det skal dog siges, at jeg er lidt i tvivl om fremtiden. Det kommer meget an på Champions League, men jeg tror, at jeg trænger til en ny udfordring, når sæsonen er afsluttet.  Peace

rigtig god blog, vil helt sikkert følge meget mere med i den Smiley

Det glæder mig, du kan li' den og at du vil følge med fremover.

Jeg regner med, at have en update klar om et kvarters tid
Logged

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: (Nye spillere) Ajax --> HSV
« Svar #629: 08 Apr 2008, 20:43 »

Lækkert , indkøb Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010