Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 08:41:17
ydersog
Football M...
fm25
I går
kl. 09:41:44
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere:
23502
2 Brugere, 818 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
brukens5434
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
(Stoppet) - Pato´s Dagbog
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
4
5
[
6
]
7
8
...
10
Forfatter
Emne: (Stoppet) - Pato´s Dagbog (Læst 27250 gange)
BlaZZo
FmFreaks' Venner
Sv: Pato´s Dagbog
«
Svar #75:
24 Dec 2007, 10:02 »
Vil bare høre om der stadigvæk er stemning for jeg skriver videre her efter første sæson, synes ikke rigtig der er så mange der læser med, måske er der nogen, men der kommer ikke så mange kommentar. Så gider bare ikke skrive videre hvis der ingen der læser med alligevel ?
Glædelig jul til alle.
Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.
b0nb0n
Landsholdsspiller
«
Svar #76:
24 Dec 2007, 10:06 »
Jeg følger med..... Men skriver ikke lige hver gang.... Så jeg ser gerne at du fortsætter.....
Wolverhampton - Klubben i England
Bune
Reserveholdsspiller
«
Svar #77:
24 Dec 2007, 16:28 »
Heps BlaZZo.
Du holder standarden, det er en dejlig blog at læse.
Surt du ikke vandt mesterskabet eller tog andenpladsen, men du fik da en medalje ;-)
Du må få et par bombere i stalden, eller også må du have tiltro til ham Pato, når jeg læser hvad han skriver, så lyder han til at have selvtillid og mod på mere.
-bune
United master
Førsteholdsspiller
«
Svar #78:
24 Dec 2007, 16:31 »
Den er genial den her blog den er sjov at læse
bliv ved
jeg gir aldrig kommentarer synes bare den er rigtig sjov at læse
Pepe
Gæst
«
Svar #79:
24 Dec 2007, 17:09 »
Jeg kigger med, når jeg har tid (: men bliv ved! Det er fremragende
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #80:
24 Dec 2007, 17:25 »
Mange tak. En kommentar i ny og næ betyder sgu meget. Spørgsmål til Milan holdet må også gerne stilles.
Velkommen til Hazard.
halil
Ynglingespiller
«
Svar #81:
24 Dec 2007, 17:40 »
kan du ikke smide et screen shot af det nuværende hold og taktik?
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #82:
24 Dec 2007, 17:41 »
Jeg har tænkt mig at lave lidt på takikken i den kommende sæson. Så jeg skal nok komme med SS af mit hold og taktik når transfer viduet lukker hvis det er iorden med dig. Der vil også komme et SS af Pato, som var lovet tidligere til en anden bruger.
Velkommen til Hazard.
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #83:
25 Dec 2007, 10:53 »
8 Juli 2008
Det har været en fantastisk ferie hvor jeg virkelig har nydt tiden sammen med min familie. Det var dejligt at se min lillebror og forældre igen. Jeg havde også en rigtig god Juni måned hvor det er en kæmpe ære at spille for det Brasilianske landshold. Det er selvfølgelig kun det Brasilianske U20 mandskab. Der er stadigvæk langt vej op til A landsholdet. Det er dog min store drøm at spille fast for Milan og landsholdet.
Jeg scorede 3 mål i vores seneste U20 kamp mod Venezuela, det specielle ved den kamp var at jeg lavede 2 mål på hovestød. Det gør jeg ikke så tit. Det sidste må var en friløber hvor jeg dribler udenom deres målmand og scorer. Vi vandt med 4-2. Tidligere i Juni spillede vi 1-1 mod Paraguay. Der spillede jeg knap så godt. Det blev til 69 minutter unden den store succes.
Jeg er nu vendt tilbage til Milan hvor vi idag har haft første træning, og der var godt nok nogen nye ansigter. Til stor glæde for mig var der 2 nye fra Brasilien. Den ene er godt nok angriber og vil true min plads i angrebet. Jeg forstår ikke helt hvordan Milan har fået fat på ham, men det bliver svært at slå Adriano af holdet. Den anden fra Brasilien er Miranda, en 23 årige centerforsvar spiller som virkelig er god, kom ligesom Breno også fra Sao Paulo.
Der er også kommet 2 mere, det er til forsvaret, kender dem slet ikke. Den ene er hentet i Levante og hedder Cirillo den anden er Zaccardo som er hentet i Palermo. Så er det også meget sjovt at se en ny målmand til træner, nu har jeg været vant til at lave mål på Dida og Kalac, Kalac træner ikke med os mere så Abbiati er hentet hjem fra Atletico Madrid.
Velkommen til Hazard.
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #84:
25 Dec 2007, 12:50 »
17 Juli 2008
Jeg har været til møde med min manager, som ventet fortæller han mig at jeg ikke indgår i planerne for at spille fast i den kommende sæson. Han fortæller at spillede som Ricardo Oliveira, Ronaldo, Adriano og Gilardino er foran mig. Til min stor glæde fortæller han dog at han har nogen planer om at bruge mig på den offensive midtbane, backup for Kaka. Han vil ikke gå ud og bruge flere hundre millioner på en offensiv backup når han vil give mig chancen siger han.
Der har også været nogen lidt underlige dage, først måtte jeg sige farvel til Digäo, der røg til Foggia og derefter Brocchi som jeg har snakket utroligt godt sammen med. Han havde også været til møde, det har alle spillere i klubben, han fik at vide at han havde gjort et godt stykke arbejde for klubben, men da klubben leder efter en ungre spiller til hans plads, så var det mere fair overfor ham at han kom videre, han skrev under med Brescia.
Så på få dage har jeg mistet 2 gode venner jeg snakkede godt sammen med. Til gengæld har jeg set meget mere til Breno og Miranda efter han er kommet til klubben.Vi har en lille filmklub hjemme ved mig, hvor vi ser film hver fredag. Jeg synes det er vigtigt at have nogen gode venner i truppen som man kan stole på. Livet i milan er også meget lettere når vi har så mange fra brasilien. Jeg har lige set et overblik over truppen og i første holdstruppen er vi faktisk 9 fra brasilien og 11 fra Italien og 4 andre spillere fra 4 andre lande. (Seedorf, Holland. Gourcuff, Frankrig. Kaladze, Georgien og Jankulovski, Tjekkiet)
Så vores trup er faktisk delt lidt op, jeg føler dog ikke vi er 2 grupper på den måde at vi ikke snakker med hinanden, der er selvfølgelig nogen som ikke kommer så godt ud af det med hinanden, men sådan er fodboldverden jo.
Jeg fik 45 minutter i vores træningskamp igår mod Juventus. Kampen endte 0-0 og der er ikke så meget at sige om den kamp, det var vores første træningskamp i sæsonen og det kunne man godt se. Jeg vender tilbage senere på måneden.
Velkommen til Hazard.
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #85:
25 Dec 2007, 13:57 »
26 Juli 2008
Vi skal på træningslejr i portugal hvor vi skal møde 3 hold. Ikke rigtig nogen jeg kender. Vi har fået en ny spiller i truppen, navnet er Daniele Dessena. Han er hentet i Parma og skal erstatte Brocchi. Han er også kun 21 år, så han har ikke så meget rutine som Brocchi.
Vores trup har ingen skader overhoved, så vi kan få en optimal træningstur, Inter har dog vist interrese i Gilardino har jeg læst i avisen her til morgen. Hvis han bliver solgt så er jeg en lille tand tættere på angriber pladsen. Inzaghi og Mauri er udlånt til Wolfsburg.
Men jeg vil pakke mine ting. Vi skrives vi når jeg kommer hjem fra turen.
Velkommen til Hazard.
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #86:
25 Dec 2007, 17:34 »
13 August 2008
Jeg befinder mig lige nu i Kina. Jeg er med det brasilianske U23 til OL. Jeg havde ikke regnet med jeg skulle være med da jeg måske lige var ung nok. Heldigvis kom jeg med, Breno og jeg deler værelse og indtil videre har vi vundet vores gruppespil kampe.
2-0 over Cameroun, der scorede jeg et rigtig flot mål, så vandt vi 2-0 over New Zealand hvor min angrebsmakker fra PSV, Guilherme, lavede begge mål. Gruppens sidste kamp var også den sværeste, Portugal ventede, det blev en 2-0 sejr til os og jeg spillede kun første halvleg. Jeg har lidt problemer med min læg, så jeg blev enig med min træner om at gå ud i pausen. Jeg glæder mig nu til at se hvem vi skal møde i næste runde.
Inden jeg skulle med U23 landsholdet så fik jeg lige lov til at spille en kamp i Portugal, der scorede jeg et mål og for første gang blev jeg kåret til MOM, det var en dejlig oplevelse. Derefter har jeg kun snakket med Miranda hvordan det er gået. De 2 andre kampe blev vunder med 2-0 og en træningskamp mod et spansk hold blev også vundet, der scorede Miranda selv, og han var total glad at han dårlig nok kunne stoppe samtalen. Vi skal møde et eller andet dansk hold i Champions League kval runde 3.. har aldrig nogensinden hørt om den, de hedder noget med Copenhagen.. så vi må være favoritter der. Jeg kan desværre ikke selv deltage da jeg jo er optaget med OL.
Held og lykke til drengene som skal spille kampen og jeg håber i fans vil bakke dem op!
24 August 2008
Det er så overdrevet vildt! Jeg har lidt vundet OL med Brasilien! Vi nakkede alle! Først slog vi Spanien med 1-0, der var det Ronaldinho som scorede sejrsmålet kort før tid. Jeg spillede dog hele kampen og gjor det fornuftigt.
Så ventede, måske tuneringens store favorit, Argentina. Det blev til den sejr på 3-1, jeg blev halvskadet og måtte udgå efter 71minutter, heldigvis kom Guilherme ind og scorede 2 kasser.
I finalen ventede Holland så, selvom Guilherme scorede 2 i semifinalen, så fik jeg chancen fra start, jeg var mærket af min lille skade i læggen og måtte udgå efter 45minutter. Den endte 2-2 og Breno fik scoret det afgørende mål i straffesparkskonkur
rencen, han blev Brasiliens store helt og jeg var mega glad på hans vegne.
Jeg fik at vide hjemme fra Italien at vi vandt første kamp mod Copenhagen med 3-0. Adriano fik lavet 2 mål. Mindre heldigt gik det i vores første kamp i serie a, der blev det kun til 0-0 ude mod Brescia. Jeg snakkede med Ronaldo som ikke var blevet klar til kampen at det var ufortjent vi ikke vandt.
Jeg vender tilbage i næste måned!
Velkommen til Hazard.
Pepe
Gæst
«
Svar #87:
25 Dec 2007, 22:03 »
Flot update
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #88:
25 Dec 2007, 22:06 »
27 August 2008
Det her er nok en af de værste dage i mit liv, vi har mødt copenhagen og jeg sidder nu på mit hotelværelse sammen med Breno. Jeg har aldrig været med til noget så spændende som kampen i dag. Vi havde jo et rigtig godt udgangspunkt på 3-0 fra den første kamp. Derfor havde hele holdet en snak med vores manager igår inden vi skulle afsted. Der fortalte han at han ville sende "reserve" holdet som han kaldte os. Dem som nok ikke skal regne med 100% spilletid i hele sæson fik lov til at spille, det var måske en af hans største fejl som manager siden jeg har haft ham, han undervurderet modstanderen.
Copenhagen kom hurtigt foran 1-0 og 2-0, og når man starter inde og er vidner til så noget, det er ikke sjovt. Vi skabte dog chancer og jeg havde et par store, det værste skete dog i det 90 minut, vi har hjørnespark og copenhagen laver kontra, de scorer så til 3-0 og den skal ud i forlænget.
Puha for en kamp, det hjalp ikke at Miranda fik hans andet gule kort og måtte gå tidlig i bad, 3 minutter efter scorer copenhagen på et mål hvor jeg mener der er klart offside, vi er ude af champions league i dette øjeblik. Men hvem ellers end supermand her kommer og redder os, han fik scoret et af Milans vigtigste mål i længere tid! Jeg sendte os videre til CL..! Jeg var helt oppe at kører da jeg scorede, det var så fedt. Breno og jeg lavede også vores specielle jubeldans.
En kamp jeg både gerne vil glemme hurtigt, vi var tæt på at ryge ud til et hold fra danmark..puha det havde ikke været godt. Jeg håber ikke vores manager vil undervurdere et hold så meget mere. Jeg vil nu gå iseng, der venter en flyrejse imorgen tidlig.
28 August 2008
Ligesom sidste år var vi igen samlet i klubhuset for at følge årets Champions League lodtrækning, jeg var meget spændt, og jeg følte på en underlig måde at det var min skyld at vi sad her- De 4 seedningslag var:
1.seedningslag:
Milan, Barcelona, Man Utd, Inter, Arsenal, Chelsea, Valencia og Liverpool
2.seedningslag:
Benfica, Marseille, Porto, Real Madrid, Bayern Munchen, Lyon, PSV, Steaua
3.seedningslag:
Besiktas, Fenberbache, Rangers, Sporting, Celtic, HSV, Shaktar og Stuttgart
4.seedningslag:
At.Madrid, Kiev, Paris-SG, Sparta Moskva, Brügge, Fiorentina, Slavia Prag og Udinese.
Breno og jeg snakkede om at vi gerne ville ende i denne gruppe:
Milan, Steaua, Rangers og Brügge.
Vores hold kom op som de første.. gruppe A kom vi i.. holdene fra 2.seedningslag blev trukket og i gruppe A kom...
Porto
. Ikke den bedste modstandere, men heller ikke den værste.
Så var vi kommet videre til næste seedningslag.. modstanderen blev...
Besiktas
. Hvis man ser på de andre hold, så var det også ganske udmærket. Ambrosini var dog ikke helt tilfreds med at møde dem, han sagde de var rigtig gode.
I sidste seedningslag kom
Kiev
. Samme modstandere som sidste år. Jeg er sikker på vi nok skal komme videre!
De andre italienske hold kom i:
Inter, Benfica, Fenerbache, Slavia Prag
Chelsea, Lyon, Sporting, Udinese
Arsenal, Real Madrid, HSV, Fiorentina
30 August 2008
Vi spillede i dag en meget vigtig kamp hvis vi ikke skulle ud af toppen lige med det samme. En sejr over Atalanta var et krav. Problemet er for mig at alle 5 angribere er klar til kamp, og da vores manager ikke kan have 3 angribere på bænken er der en der må blive sorteper. Heldigt for mig at jeg scorede vores afgørende mål, så Oliveira måtte op på tribunen. Jeg sad på bænken med Ronaldo.
Vores manager var slet ikke tilfreds med kampen, publikum begyndte at pifte, Atalanta havde bolden meget mere end os og det er de slet ikke tilfredse med. Jeg kom på banen sammen med Ronaldo efter 57 minutter, Gilardino og Adriano blev taget ud. 10minutter efter scorer jeg sgu! Jeg er helt overrasket, jeg troede dommeren ville dømme offside da jeg selv synes jeg lå i position til det, jeg fik afsluttet på målmanden, han klarede den, på returbolden fik jeg udplaceret ham og jeg scorede igen vores eneste mål.
Hvilken dejlig måned. Vores vinder jeg OL guld med Brasilien, jeg skaffer Milan adgang til Champions League og gør nu sådan at vi får alle 3point. Jeg er pisse stolt af mig selv, mon jeg starter inde i næste kamp ??
«
Seneste Redigering: 25 Dec 2007, 22:26 af BlaZZo
»
Velkommen til Hazard.
Niko
Gæst
«
Svar #89:
25 Dec 2007, 22:08 »
Hvis min historielærer, læste dette hér, ville hun nok give dig 12.
Hun elsker dagbøger. Jeg er ikke selv, så vild med dem, men dette her er en undtagelse.
Det er en flot blog. Men billeder af Pato, vil gøre lysten til at læse det, meget større.
Sider:
1
...
4
5
[
6
]
7
8
...
10
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »