home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  2 Brugere, 840 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Stoppet) - Pato´s Dagbog
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: (Stoppet) - Pato´s Dagbog  (Læst 27198 gange)
BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Sv: Pato´s Dagbog
« Svar #45: 19 Dec 2007, 06:37 »

27 November 2007

Idag har vi spillet Champions League mod Marseille og det var et vigtig opgør. Med en sejr og uafgjort mellem Valencia og Kiev så var både Marseille og os videre til næste runde, derimod vil et nederlag og en sejr til Valencia være noget møg.
Valencia kom hurtig foran fik vi at vide, så der var ekstra pres på vores spillere. Da både Inzaghi og Ronaldo er skadet måtte Gourcuff en tur i angrebet igen, og han viste også hans klasse da han scorede efter 24 minutter. Igen skaber vi en masse chancer, mange af dem på landskud, Marseilles målmand Mandanda stod en virkelig god kamp men kunne heller ikke gøre så meget ved Kaka´s mål til 2-0 i starten af anden halvleg.
Vi vandt kampen 2-0 og det samme gjor Valencia, så status på gruppen inden sidste kamp er:
1) Marseille 10 point
2) Milan 9 point
3) Valencia 7 point
4) Kiev 3 point

Sidste runde:
Kiev - Milan
Marseille - Valencia

Så det ser udmærket ud for os, vi er godt spillende og har ikke tabt siden Valencia kampen, vi er ubesejret de seneste 7 kampe og der er ikke gået nogen mål ind på os, vi har dog en svær kamp mod Juventus på Lørdag.

Er der stadigvæk stemning for at jeg skriver videre ? Der har bare ikke været nogen kommentar de seneste 5 updates.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #46: 19 Dec 2007, 07:27 »

Jeg læser med......

Men ikke så fedt når drengen ikke spiller....... Så er det lidt kedeligt...... Så er updatesne for korte, fordi så er det som en alm. blog.

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

xhougaard
Ynglingespiller

« Svar #47: 19 Dec 2007, 07:28 »

gode updates. skriv videre Grin

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #48: 21 Dec 2007, 14:16 »

13 December 2007

JAAAAAAA! Vi er i finalen i VM for klubhold.Vi slog New Mexico med 4-1 og Ronaldo lavede alle 4 kasser! Han er for sindsyg. Jeg er så stolt af at spille sammen med ham. Tror sgu også Milan vælger at forlænge med ham.
Jeg sidder lige nu i Japan sammen med resten af truppen og det er pisse hyggeligt. Jeg er ekstra glad da Mauri faktisk sendte os videre i Champions League da han scorede kampens eneste mål mod Kiev. Vi gik videre sammen med Marseille. Resten af holdene der gik videre i CL:
Lyon, Arsenal. Man Utd, CSKA Moskva, Barcelona, Stuttgart, Besiktas, Inter, Chelsea, Schalke 04, Real Madrid, Roma, PSV og Liverpool.

Jeg håber og regner med jeg kan være med i Champions League til foråret, så et hold som Barcelona kunne være spændende at møde, men hvis jeg nu skal tænke lidt længere så vil jeg nok helst møde Stuttgart eller CSKA.

Inden vi tog turen til Japen så nåede vi også at spille 2 kampe i Serie A, det blev desværre kun til 2 point, uafgjort 2-2 mod Juventus som scorede på et straffespark i overtiden og 1-1 hjemme mod Genoa blev det til. Ikke alt for godt.

Velkommen til Hazard.

Rossonero
Gæst

« Svar #49: 21 Dec 2007, 14:18 »

Rigtig dejlig blog, BlaZZo!
Nu håber jeg du holder PATO i Milan, i en evighed. Så vinder vi VM for klubhold, og det samme gælder CL og Serie A.
Go Pato!

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #50: 21 Dec 2007, 14:49 »

16 December 2007

For satan! En kæmpe dommerfejl ødelagde kampen for os. Dommer Paulo Figueiredo dømmer et sindsygt straffespark til Boca som Kaka laver og det scorer de på og vinder 1-0. Vi skaber sindsyg mange chancer og jeg har bare total nedtur på lige nu. Jeg havde så meget håbet på vi kunne vinde det her VM for klubhold, men desværre skulle dommeren ødelægge det. Nu skal vi vinde Champions League så jeg selv kan være med til at vinde næste år!

Velkommen til Hazard.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #51: 22 Dec 2007, 08:08 »

29 December 2007

Hold da kæft et par lorte uger. VI tabte jo VM for klubhold som jeg har fortalt men i Serie A er det gået ned af bakke. Vi er kommet ind i en rigtig dårlig periode. Faktisk har vi nu ikke vundet de sidste 5 kampe i Serie A.
Lige efter vi kom hjem fra Japan skulle vi møde Udinese i pokalen, første kamp var på udebane og når man ser på hvordan Udinese har spillet første halvdel af sæsonen så var en sejr ikke noget man kunne forvente. Lidt overraskende så satte vi dem på plads med en 4-1 sejr, Kaka lavede 2 mål, Mauri og Pirlo de andre. Der skal nu gå meget galt før vi ikke går videre. Returkampen er næste år og jeg håber på jeg er med i den kamp.

Tilbage til serie a hvor vi mødte Cagliari hjemme, vi havde 20 forsøg på mål hvor Cagliari kun fik skabt en chance, den endte skuffende 0-0. Ronaldo var den store synder, 4 kæmpe chancer havde han. Han har endnu ikke forlænget med Milan så jeg er spændt på om vi får nu angriber her i Januar måned.

Vi har idag spillet årets sidste kamp og det endte ikke optimalt, vi kom ind i sæsonens 3.nederlag da Inter slog os. Igen skaber vi dobbel så mange chancer som modstanderen, men vi er slet ikke effektive nok i front. Zlatan lavede begge deres mål. Stankovic og Kaladze fik begge vist det røde kort.

Det eneste posetive jeg kan fortælle er at vi skal møde CSKA Moskva i Champions League, en god lodtrækning. Roma skal op mod Barcelona og Inter mod Chelsea.
I starten af sæsonen fik vi at vide at fra det nye år skulle holdet spillet med 2 spillere under 21 år, vores præsident har nu taget en snak med vores manager og de er blevet enige at de vil ændre lidt på tingene et andet sted. Vores manager har fået den opgave at rydde op i U20 truppen, de spillere der ikke kan bruges skal væk og der skal købes en 10-13 nye spillere i alderen 15,16 og 17 år. Så det bliver spændende med nogen nye unge ansigter i truppen.
Vi ses igen i det nye år og rigtig godt nyt år til alle!

Stillingen i Serie A efter 17 kampe:

Problemer med at lave mål ??

Velkommen til Hazard.

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #52: 22 Dec 2007, 12:05 »

Heps Lindahl.

Sikke en god blog du har gang i, og jeg må sige, at du godt nok er blevet god til at formulere dig.

Ser frem til at følge din blog, og ikke mindst læse næste update, hvor Pato sikkert har været på banen for Milan for første gang - med mindre den onde, dumme og væmmelige manager har valgt at se bort fra ham ;-)

-bune

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #53: 22 Dec 2007, 12:44 »

12 Januar 2008

Damn hvor er jeg glad lige nu! Jeg har netop fået spillet min første kamp for Milan og jeg startede endda inde sammen med Gilardino på toppen. Vi har ingen skader iøjeblikket, det var kun Gattusso og Kaladze der manglede i vores kamp mod Livorno pga karantæne. Milan har været ude at købe Breno, min landsmand for Sao Paulo for 75millioner. Han startede så ude i dagens kamp.

Jeg synes selv jeg spillede en fin nok kamp, jeg var tæt på at ligge op til Gilardino, men målmanden tog hans hovedstød. Jeg føler også der blev begået et kæmpe stort straffespark på mig da Kaka lavede et indlæg. Jeg blev taget ud efter 65minutter, inden da var Gilardino udgået med en skade. Vi spillede kun 0-0 og jeg er skuffet over vi ikke vandt, men meget glad for min debut for Milan. Vi skabte igen mange chancer (26), men bolden ville ikke ind, jeg frygter lidt at Milan køber en angriber...

Velkommen til Hazard.

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #54: 22 Dec 2007, 13:01 »

Super updates.... dejligt med debut....

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #55: 22 Dec 2007, 14:51 »

16 Januar 2008

Jeg var glad for endelig at spille og jeg fik at vide at jeg også ville være med fra start når vi i dag måtte Udinese i Coppa Italia. Vi vandt den første kamp med 4-1 så der var mange reservespillere med, Breno fik også hans debut. Jeg fik lov til at spille hele kampen og for satan jeg er smadret nu, vi spillede ikke en alt for god kamp. Jeg var faktisk med i vores eneste mål, som også blev kampens eneste. Jeg fik bolden af Cafu, jeg trækker ind i banen og bliver fælder, Jankulovski scorede derefter direkte på frisparket som jeg fik.
Jeg snakkede med Breno efter og han var glad for også at spille, vi er næsten på samme alder så jeg kan hjælpe Breno igang med den svære tid i starten. Han var meget stolt over at have spillet ved siden af Maldini.

Velkommen til Hazard.

Rossonero
Gæst

« Svar #56: 22 Dec 2007, 14:54 »

Super skrevet, BlaZZo.
Kunne jeg muligvis få et SS af den omtalte Pato, og Breno?

- Ser frem til mere fra dine taster...

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #57: 22 Dec 2007, 15:18 »

Der er et SS af Pato i starten, regner med at smide et SS op af ham når sæsonen er færdig. SS af Breno kan du se her:

Velkommen til Hazard.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #58: 22 Dec 2007, 16:11 »

19 januar 2008

Jeg startede på bænken da vi mødte Atalanta i dag.Jeg havde en snak med vores manager som mente jeg ikke skulle have et alt for stort pres på mig. Han synes jeg havde gjort det fint nok de andre kampe. Ronaldo og Gilardino fik lov til at starte inde.

Jeg kom ind ved stillingen 1-1, Pirlo havde scoret vores mål efter et straffespark begået mod Ronaldo. Asst træneren Tassotti kaldte mig hen med ca 15 minutter igen af kampen, han sagde til mig at jeg skulle ligge mig hen til Carrozzieri, som ikke var så hurtig. Desværre fik jeg ikke så meget ud af kampen, havde et enkelt skud på mål, ellers ikke. Heldigvis fik Pirlo igen scoret på straffe da Inzaghi denne gang blev nedlagt.
Det var vores første sejr i serie a i et stykke tid, det var sgu lækkert.

Velkommen til Hazard.

Rossonero
Gæst

« Svar #59: 22 Dec 2007, 17:38 »

Ja, Pirlo er virkelig noget for sig, og nu håber jeg at Pato snart får nogen flere kampe under bæltet.
Igen flot skrevet, og ser frem til at se mere fra Pato´s dagbog.

Hvilken plads ligger du på i ligaen iøvrigt?

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010