home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1315 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Stoppet) - Pato´s Dagbog
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: (Stoppet) - Pato´s Dagbog  (Læst 27170 gange)
JimmyGP
Manager

Sv: Pato´s Dagbog
« Svar #15: 10 Dec 2007, 17:38 »

Det er rigtig flot blog du har gang i Blazzo.. KIU.. Kommer der update i dag??

- Veni, vidi, vici -

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #16: 10 Dec 2007, 18:23 »

Takker!

Regner med update inden 20:00. skal lige have noget mad og skrive den. Bliver nok ikke sindsyg lang.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

JimmyGP
Manager

« Svar #17: 10 Dec 2007, 18:27 »

Takker!

Regner med update inden 20:00. skal lige have noget mad og skrive den. Bliver nok ikke sindsyg lang.
Det behøver del jo heller ikke.. det er jo en dagbog Wink Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #18: 10 Dec 2007, 19:06 »

Fredag den 10 August 2007

På vores træningstur i Grækenland var Massimo Oddo lige på nettet for at se om der skete noget spændende, her så han så at en bookmaker havde sat odds på hvem der ville vinde det Italienske mesterskab, Inter var favoritter (2,50), det var naturligvis ikke til stor glæde hos mange af spillerne, men realistisk set, så er Inter et godt hold og er favoritter.
Pato er blevet venner med Gilardino

Roma giver 3,50 tilbage også kommer vi med odds 9,00 tilbage. Vores nye fysiske træner som er hentet i Sporting Lissabon kom med en god ide, vi skulle alle smide det samme beløb på os som mestre, alle lagde 1000 kr. Så det bliver spændende.

Vi er nu vendt hjem fra Grækenland, resultatmæssigt blev det lidt blandet i de sidste 3 kampe. 0-0 mod Xanthi, 3-1 sejr over Olympiakos og den sidste kamp blev tabt til Aris med 1-0. Brian Lindahl var ikke helt tilfreds i den sidste kamp. Vi har været meget uheldige med skader, Dida, blev under styrketræning skadet i ryggen og det lød ikke så rart, jeg trænede overfor ham og kunne virkelig se det gjor ondt på ham.
Pirlo, Maldini og Inzaghi er også ude med skader, så det har været en dyr træningslejr. Personlig har det gået rigtig godt, har fået lært nogen Italienske ord og synes skam det går fremad, jeg lære heletiden de andre bedre at kende og ens venskaber bliver tættere. Ved godt jeg ikke har været her så lang tid endnu, men synes alt er posetivt indtil videre. Jeg er begyndt at snakke en del med Gilardino, en rigtig rar fyr som er stille og rolig.
I dag skal vi også i byen, Gilardino, Bonera og Gatusso har lovet at tage mig med i byen og lære nogen dansetricks af Bonera, han skulle være rigtig nice til at danse. Klubben har endnu ikke købt nogen spillere, så jeg afventer spændt på hvad der kommer til at ske, hvis der kommer indkøb.

Nu vil jeg smutte i byen, vender tilbage senere på måneden..

Velkommen til Hazard.

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #19: 11 Dec 2007, 14:35 »

Virkelig en fed blog. Det er super spændene. Jeg glæder mig til du begynder med sæsonen. Opstemt

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #20: 11 Dec 2007, 19:54 »

1 September 2007

I må undskyld jeg ikke har skrevet før nu, jeg har desværre været syg og har ikke lige haft overskud til at skrive til jer.
Vi har været igang med nogen kampe i August måned, jeg kom ikke med til Monaco igår da vi mødte Sevilla i supercupen. Vores manager havde kun valgt kun at tage de udvalgte med, så jeg måtte bliver hjemme og pleje min sygdom.
Vi startede Serie A ved at møde Palermo på udebane, vi var favoritter, men vi måtte nøjes med et uafgjort 0-0.
Palermo´s målmand, Fontano, som er en rigtig legende her i Italien, spillede en flot kamp, Maldini fik også en snak med ham efter kampen, og de gassede hinanden lidt, de er jo næsten på samme alder de 2 gamle.
Da Ronaldo er skadet og da Milan ikke fik købt nogen nævneværdige spillere så fik Mauri chancen for at komme med i 18 mandstruppen, tænk at det kunne havde været mig der løb rundt derinden nu, hvis jeg bare var 18 år, øv øv.
Der er kommet en svensker til klubben, 15 årige Niklas Bärkroth, kender ikke meget til ham, men vil naturligvis snakke lidt med ham, han er startet på klubbens U20 hold. Min gode ven Digäo, er taget en tur til Levante, Milan har fået Levante som samarbejdsklub, og han skulle altså have lidt hår på brystet, selvom han har en del af det i forvejen. Vi har snakket sammen hverdag siden hans skifte, heldigvis er han kun udlånt.

Der har også været lodtrækning til Champions League gruppespillet, vi var samlet allesammen i klubhuset for at følge den, Serginho og Christian Brocchi sad ved siden af mig, og de var meget spændte på hvem vi skal møde. De har åbenbart fået at vide at de skal spille en del med i Champions League i år. Vi var havnet i 1.seedningslag og kom i gruppe F, Valencia fra 2.seedningslag, Marseille fra 3.seedningslag og Kiev fra 4.seedningslag kom med i vores gruppe.
Der var tydeligvis ikke glæde omkring mig da vi fik gruppen at vide, Valencia er en rigtig hård modstander og både Kiev og Marseille kan drille, vi forventer dog alligevel at gå videre.

Jeg er ikke 100% rask endnu, men inden jeg smutter under sengen, så vil jeg lige fortælle at vi vandt Super Cupen mod Sevilla med 1-0. Vi havde rigtig mange chancer, men var ikke effektive nok, heldigvis fik min landsmand, kaka scorede 5 minutter før tid.

Jeg kan ikke love noget om hvornår jeg vender tilbage igen, der går måske et par uger. Jeg håber i kommer en masse mod Empoli på Mandag og bakker os op i den første ligakamp. Jeg glæder mig til at mærke stemningen på tribunen.

Velkommen til Hazard.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #21: 12 Dec 2007, 06:50 »

3 September 2007

Dagens tifo mod Empoli

Jeg bliver nød til at skrive til alle jer fans efter denne oplevelse! For satan hvor giver i den gas, den tifo i lavede til dagens kamp mod Empoli var jo helt fantastisk. Jeg har aldrig set noget lignede i min tid i Brasilien. I Brasilien er der mange fanatiske fans, men hold da op hvor gør i det godt. Man kan også rolig sige at Gilardino gav noget til stemningen da han efter 6 og 10 minutter bragte Milan foran med 2.
Senere i første halvleg scorede Gilardino igen, et Hattrick! Jeg håber i er tilfredse med vores indsats i dagens kamp, jeg har fået lov til at være med i Champions League, så i får mig muligvis i kamp inden det nye år, jeg glæder mig for vildt at spille for jer. Forsæt det gode arbejde i har gang i! Jeg skulle også takke fra Serginho omkring dem der har lavet et banner til ham hvor der står: "Serginho er gud". Det varmede ham meget og han sætter stor pris på det.
Nu er der landskamps pause, så næste kamp er først den 16 September. Vi snakkes ved der.

Velkommen til Hazard.

Herlev
Challenge Mester 2016

« Svar #22: 12 Dec 2007, 08:37 »

Virkelig flot skrevet, kan lide din måde at skrive på, man lever sig helt med  Thumbs Up

Keep up the good work!!

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #23: 13 Dec 2007, 06:50 »

15 September 2007

Der har lige været landskamps pause og Italien skulle spille mod Frankrig på hjemmebane, kampen blev spillet på San Siro og jeg var inde at se den sammen med Digäo, han har fået lov til at komme "hjem" til Italien i 3 dage så det var jeg meget glad for. Der var 3 spillere fra os der startede inde, Gilardino og Inzaghi i angrebet og Gattuso på den centrale midtbane.. det blev desværre ikke til sejr, Frankrig vandt meget sikkert med 3-0. Digäo og jeg fik en ubehaglig oplevelse på vej hjem fra kampen, vi så en person blive overfaldet af 3 store fyre, heldigvis blev det stoppet, men det var ikke rart at se på.
Italien lidt tættere på EM

Jeg snakkede meget med Digäo og fik fortalt ham at jeg havde fået lov til at deltage i Champions League, han var glad for det på mine vegne, og når han nu alligevel boede i Spanien så kunne det godt være han kom og så Valencia - Milan, han fortalte desværre at han var kommet ned på B holdet, og var ikke en del af førsteholdstruppen derhenne. Han så dog posetivt på tingene og håber da han får lov til at spille et par kampe inden han skal tilbage til Milan.
Heldigvis fik Italien de 3 point da de mødte Ukraine, 1-0 blev det på mål af Oddo på et straffespark begået mod De Rossi. Pirlo var kommet i holdopstillingen i stedet for Gatusso og Inzaghi var kommet en tur på bænken, hvis jeg kender Filippo ret, så var han ikke helt tilfreds med det.

Jeg er lige kommet hjem fra fodbold, et par stykker fra holdet var inde at se Inter spille mod Lazio, en rigtig spændende kamp, den endte 2-2 og det er et godt resultat for os. Inter virker som et stærkt mandskab, men over hele sæsonen tror jeg nok vi skal ende over dem. Vi skal spille mod Reggina imorgen, så jeg må helllere til at komme i seng. Jeg har fået lov til at komme med og se kampen fra tribunen, så glæder mig helt vildt.
Vi snakkes ved.

Tak skal du have Qaz, håber der er en del der følger med i den. Lidt svært at vide med sikkerhed, da der nogen gange er mange der giver kommentar og andre gange ikke. Men jeg har slet ikke i sinde at stoppe den, den den ikke tager så lang tid at lave i forhold til de andre blogge jeg har lavet.
Hvis i har spørgsmål til spillet på nogen måde så må i gerne komme med dem.

Velkommen til Hazard.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #24: 14 Dec 2007, 13:18 »

19 September 2007

Jeg sidder desværre derhjemme, vi har netop lige spillet mod Marseille i Frankrig og jeg har set den i tv, alene. Jeg er ikke i så godt humør efter jeg fik at vide jeg heller ikke måtte deltage i Champions League, så jeg har valgt at være lidt alene.
Jeg havde lige sat næsen op efter at få noget spilletid, så det var lidt af et slag ikke at være med, så nu træner jeg op til det nye år, der håber jeg at spille med.
Inden sæsondebuten i Champions League spillede vi mod Reggina på udebane, der fik jeg lov til at tage med. Vi fik udspillet dem total og vandt 2-0, Gilardino kom igen på måltavlen og indskiftet Gourcuff kom ind og scorede. En dejlig sejr, vi har ikke lukket nogen mål ind i de 3 første kampe og ligger nr 2. Dida har været skadet hele sæsonen så Kalac har stået rigtig godt.

Somsagt har jeg netop set vores kamp mod Marseille og vores manager har tydeligvis undervurderet dem, flere af vores normale stamspillere var ikke med, vi vandt heller ikke kampen. Set over hele kampen synes jeg godt nok vi havde fortjent det og Kaka var tæt på et hattrick da han brændte et staffespark i overtiden af kampen, inden da havde han scoret 2 gange, desværre for os havde Marseille scoret 3 gange. Jeg har rost Milans fans mange gange og jeg vil også sige at Marseille har et godt publikum, har netop lige snakket med 19 årige Mauri som fik lov til at starte inde sammen med Gilardino og han fortalte at man godt kunne mærke at man spillede på udebane.

Træningen i klubben går rigtig godt, jeg kan nogen ord på Italiensk og er så små begyndt at lære det, det er vigtigt at jeg forstår de andre spillere, der er trodsalt mange fra Italien på holdet og de joker meget indbyrdes på deres sprog, så jeg går virkelig op i at lære det.

Velkommen til Hazard.

covak
Gæst

« Svar #25: 14 Dec 2007, 23:41 »

Jeg håber virkelig du vil fortsætte med bloggen - fordi det er god læsning, virkelig flot skrevet

Dejligt du gider udfordre dig selv med at skrive på den måde. KUTGW. :-)

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #26: 15 Dec 2007, 11:32 »

30 September

Det er godt nok irreterende at vi spiller så mange kamp, jeg får virkelig lyst til at gå ind på banen og spille med. På 7 dage har vi spillet 3 kampe og det er virkelig ikke så fedt bare at se på uge efter uge. Vores reservehold spiller ikke nogen kampe, så jeg får intet spilletid. Træner bare med førsteholdet og det er ikke så optimalt, heldigvis er der kun få måneder til at jeg må spille og det ser jeg frem til. Bare det at være med på bænken kan betyde en hel det.

Nu er Ronaldo også snart tilbage og han mangler. Vi har somsagt spillet 3 kampe i denne uge og de er gået således, vi startede med at spille 2-2 hjemme mod Roma, Gilardino scorede begge mål, Inzaghi har endnu ikke scoret et mål i denne sæson, han har tilgengæld lagt op til en del mål. Roma havde kun 2 chander i kampen og begge blev sat ind bag Kalac, Perrotta og Totti scorede.
3 dage efter skulle vi så til Torino, jeg havde fået lov til at komme med, det er altid hyggeligt at være sammen med holdet på disse udebaneture, vi vandt kampen med 1-0, igen på mål af Gilardino og humøret i truppen var i top på hjemturen.
Desværre blev det ødelagt da vi igår kun spille 0-0 hjemme mod Sampdoria, vi skabte ikke så mange chancer. Igen sparede vores manager på noget spillere, kaka, Seedorf og Oddo startede bla ude. Sala fra Sampdoria fik rødt kort og senere fik Ambrosini hans andet gule kort og han var ude. En kedelig 0-0.

Status i serie A er meget tæt, der er jo også kun spillet 6 kampe, vi har spillet 3 uafgjort og vundet 3, det betyder vi er på en 5 plads. Udinese er startet godt og ligger 1 med 16 point. Inter ligger på 6. pladsen, 2 point efter år.
Jeg har snakket en del med Ronaldo og han forventer at være klar inden for et par uger, han vil meget gerne forlænge hans kontrakt med Milan, men han har haft et måde med vores manager og han siger han vil afvente lidt og se om han kan komme sig over hans skade. Så Ronaldo har November og December til at bevise hans værd i klubben.

Milan har spurgt mig ind til en anden Brasiliansk spiller som de meget gerne vil have til klubben, Breno er navnet og han spiller for Sao Paulo, vil da være spændende med en landsmand på ens egen alder. Jeg vender tilbage efter vi har spillet mod Kiev i midtugen.
« Seneste Redigering: 15 Dec 2007, 11:50 af BlaZZo » Logged

Velkommen til Hazard.

hejle
Juniorspiller
**

« Svar #27: 15 Dec 2007, 11:45 »

Hvorfor må han egentlig ikke spiller før 1 jan 2008??

Har kigget efter et svar men kan ikke lige finde et..

played since 1996.. Manager rules

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #28: 15 Dec 2007, 11:48 »

Jeg tror det har noget at gøre med reglerne i Italien, Brasilianske spillere skal være fyldt 18 år før de må spille, og hvad jeg har forstået på det, så er det ligesom transfer vinduet, hvis han f.eks var fyldt 18 år inden den 1 September så måtte han gerne spille med, men da han havde fødselsdag den 2 September, så skal han vente til det nye år før han kan spille. Han er 18 år nu, men må først spille fra det nye år.

Velkommen til Hazard.

Nille-man :b
Gæst

« Svar #29: 15 Dec 2007, 23:06 »

Nice blog! (:

Sider: 1 [2] 3 4 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010