|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Aab var ikke med fordi de har meldt afbud - vist noget med en udlandstur
Og det vidste vi jo slet ikke 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jharn
|
|
At gøre grin med at FCK er ude er lidt plat, de er vel det eneste hold uden sasliga profiler. I gør jo sådan set bare grin med at vi har gode talenter.  Det er så ikke det eneste hold uden SAS Liga-profiler.. Randers og AGF har ingen SAS Liga-spillere med, og SønderjyskE kan af gode grunde ikke have en eneste SAS Liga-spiller med. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
thomasmoll
|
|
jeg synes det nice nok at vi nåede så langt. det viser vel bare at hvis vi havde nogen førsteholds spillere med kunne vi vinde det hele ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Det er så ikke det eneste hold uden SAS Liga-profiler.. Randers og AGF har ingen SAS Liga-spillere med, og SønderjyskE kan af gode grunde ikke have en eneste SAS Liga-spiller med.  Men ingen vil gøre grin med dem. Det ved vi af erfaring 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
hvis FCKs talenter er så gode til andet end indendørs, så det sku underligt de ikke ligger bedre i 2. div.. Mange af BIFs spillere er jo også 2. div spillere.. Men syndt at talenterne ikke får chancen i FCK, for det viser jo de har talenter derinde. Men måske er det fordi de skal spille med lange bolde at de ikke kan klare sig så godt i 2. div 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jharn
|
|
Men ingen vil gøre grin med dem. Det ved vi af erfaring  Ville I ikke provokere Brøndbys fans, hvis deres hold røg ud, og hvis I var i klart overtal på tilskuerpladserne? Altså I kan jo ikke forvente andet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkel2306
|
|
Erton styrede for hårdt idag. Kan han ik lige skifte til Frem?  Forresten nogen af jer der ved noget om det officielle DM i indendørs? Kan man finde nogen resultater på nettet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Ville I ikke provokere Brøndbys fans, hvis deres hold røg ud, og hvis I var i klart overtal på tilskuerpladserne? Altså I kan jo ikke forvente andet.
Jeg havde heller ikke forventet andet, jeg synes bare det er sjovt  Vi havde selv gjort det samme ja, og så var vi dumme der. Men husk nu på at BIF's hold var med mange fra sas truppen i forhold til FCK  EDIT: Ingen fra FCK's trup har spillet så meget som et sekund i suppen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jharn
|
|
Erton styrede for hårdt idag. Kan han ik lige skifte til Frem?  Forresten nogen af jer der ved noget om det officielle DM i indendørs? Kan man finde nogen resultater på nettet? Der er nogle resultater her: http://totalbold.dk/news.php?readmore=3174
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Men ingen vil gøre grin med dem. Det ved vi af erfaring  Og desuden kom de vist heller ikke lige så langt, mener jeg. Ville I ikke provokere Brøndbys fans, hvis deres hold røg ud, og hvis I var i klart overtal på tilskuerpladserne? Altså I kan jo ikke forvente andet.
Jo for satan da, men da mest fordi i spiller med mange af jeres profiler på banen. hvis FCKs talenter er så gode til andet end indendørs, så det sku underligt de ikke ligger bedre i 2. div.. Mange af BIFs spillere er jo også 2. div spillere.. Men syndt at talenterne ikke får chancen i FCK, for det viser jo de har talenter derinde. Men måske er det fordi de skal spille med lange bolde at de ikke kan klare sig så godt i 2. div  Er sgu træt af at høre på det med de lange bolde. Den unskyldning må vist være mangel på bedre 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Ja du kan finde det på bold.dk.. Boldklubben Søllerød-Vedbæk vandt 4-2 over Holbæk i finalen, mens Albertslund blev nummer 3 efter 4-3 sejr over FK Sydsjælland Flere resultater
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jharn
|
|
Og desuden kom de vist heller ikke lige så langt, mener jeg. Jo for satan da, men da mest fordi i spiller med mange af jeres profiler på banen. Er sgu træt af at høre på det med de lange bolde. Den unskyldning må vist være mangel på bedre  Jeg er ikke Brøndby-fan, og du må aldrig mere omtale mig sådan igen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Og desuden kom de vist heller ikke lige så langt, mener jeg. Jo for satan da, men da mest fordi i spiller med mange af jeres profiler på banen. Er sgu træt af at høre på det med de lange bolde. Den unskyldning må vist være mangel på bedre  Nej for har FCK levet på andet i år end deres dødbolde og lange bolde. Jeg har ikke set det i hvert fald. Hvem er de profiler vi har på banen??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Nej for har FCK levet på andet i år end deres dødbolde og lange bolde. Jeg har ikke set det i hvert fald.
Hvem er de profiler vi har på banen??
Ikke profiler imo. Men spillere der har spillet i suppen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Ikke profiler imo. Men spillere der har spillet i suppen.
Det så noget andet  Synes da bestemt også at FCK har overrasket meget 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|